Şimdi Ara

BRC'NİN MOTOR GARANTİSİ HAKKINDA-SORUN ÇÖZÜLDÜ (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
165
Cevap
2
Favori
11.554
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili

    @saruhan33

    Daha önce yazılanların okunmuş olabileceğini düşünerek aynı yazıyı hergün tekrarlamıyoruz, daha önce yazdıklarından birisini kopyalıyorum,
    Özellikle (e) maddesine dikkatinizi çekmek isyiyorum
    Saygılar



    22 Kasım 2011; 15:48:35

    quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili

    SABIKALI ARAÇ LİSTESİ

    CHEVROLET CRUZE ........................................................................................SUBAP SORUNU
    FORD FOCUS 1800 cc MOTOR CODU EYDB 16 VALF 1998 ÜZERİ..........................SUBAP SORUNU
    MONDEO 1800 MOTOR-RKF 16 V 1998 ÜZERİ.....................................................SUBAP SORUNU
    HONDA CRV 2000 MOTOR-B20Z1 16V 1999 ÜZERİ..............................................SUBAP SORUNU
    HUMMER......TÜM MODELLER..............................................................................SUBAP SORUNU
    MAZDA ....TÜM FORD MOTORLULAR...................................................................SUBAP SORUNU
    MERCEDES CLASSE A150/70 KW 1500 CC 16 V 2005 ÜZERİ..................................SUBAP SORUNU
    '' '' A170/85 KW 1700 CC 16 V 2005 ÜZERİ...............................SUBAP SORUNU
    MITSUBISHI COLT 1300 CC 8 V 2004 ÜZERİ......................................................SUBAP SORUNU
    NISSAN X-TRAIL 200 CC 16 V 2001 ÜZERİ ........................................................KATALITIK KONVEKTÖR
    OPEL ...TÜM TWINPORT MODELLER.....................................................................SUBAP SORUNU
    INSIGNIA TÜM MODELLERİ................................................................................SUBAP SORUNU
    PORSCHE CAYENNE 3.2 186 KW BFD KODLU 2002 ÜZERİ.....................................SUBAP SORUNU.
    RENAULT LAGUNA 2000 F3R 8 V 1994-1998 ........................................................SUBAP SORUNU
    TOYOTA YARİS 1000CC 1SZ-FE MOTOR 16V 2000 ÜZERİ......................................SUBAP SORUNU
    TOYOTA CARINA 1600CC-4AFE COD.2000CC 3A-FE KODLU 16 V 1996 ÜZERİ.........SUBAP SORUNU
    TOYOTA AVENSİS 1600 CC 4A-FE KOD. 16 V 1996 ÜZERİ......................................SUBAP SORUNU.


    Pardon cevabını yazmamışım

    Bu tür araçlara lpg montajı yaptırmaya gelen müşterilerime ;
    a) Bu araca montaj yapıyoruz ancak mutlaka TUNAP 164 ETKEN MADDESİ KULLANILMALIDIR ve her 10.000 km de aksatmadan her bakımda koymak zorundasınız.
    b) BRC nin bu tür araçlar için geliştirdiği VSR sistemini sizin araçta aktif edeceğiz ve sizin aracınız 500 mbar MAP basıncı üzerine çıktığınızda yada buna eşdeğer 4000 d/d nın üzerine çıktığınızda aracınız %80 lpg ile giderken %20 benzin kullanarak subaplarınızda soğutma yapar.
    Biz bu MAP ve devir aralığını istediğimiz ayara set edebiliyoruz ancak brc nin tavsiyesi budur.
    c) Tüm bu araçlarda soğuk motora gaz basılmaz aracınız normal rejime gelmeden yüksek devirlere çıkmayınız. (Bu benzindede değişmez kuraldır, motorlar %80 ömrünü motor soğukken yerler)
    d) Periodik bakımlarınızı asla aksatmayınız.
    e) Motorunuzun subaplarının hassas olduğunu bilerek dönüşüm yaptırdığınızı unutmayın.
    f) Subaplarınızın kullanım ömrünü tamamlaması durumunda aynı subaplardan taktırmayarak bunların yerine çelik subap kullanınız.

    Tabiiki bu açıklamalar müşterinin teknik bilgisi ve soruları karşısında genişleyerek devam eder.

    Saygılar


    Faruk Bey merhaba, 2 hafta önce 2006 Toyota Corolla aracıma BRC my 11 kit taktırdım. Lpg dönüşümü yaptırmadan önce gittiğim tamircim bizim araçlarda da 60000 kilometre sonra supap sorunu çıkabileceğini söyledi. Sizin sabıkalı araç listenizde corolla gözükmüyor. Size göre Tunap 164 maddesini bu araçlara da uygulamak gerekli mi? Montaj yapılırken bana bu konuda bir uyarı yapılmadı. Cevabınız için şimdiden teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cengizkaya -- 28 Aralık 2011; 13:03:52 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mendel50

    Bayilerimiz böyle hassas araçlara lpg kiti uygulamamalı hangi sistem olursa olsun ilerde o araç size sorun olarak geri döner ,yağlama sistemi turnap filan o subapda o alaşım olduğu müddetçe hiç bişey fayda etmez belki km ler uzar 30.000 değilde 80.000 sonra araç geri gelir size
    Müşteriye güzel bir dille izah edilip o riske girmemek en iyisi
    ancak bu şu gerçeği değiştirmez brc kötü bir marka değil kaliteli bir kittir ,

    Teşekkürler, bize tercüman oldunuz.
    Yanlız ''Uygulanmamalı değilde'' ''Bilerek uygulamalı'' diyebilirdiniz,
    80.000 km deki tasarruf az değil, ayrıca özel servislerde bu subapları 600-800 tl aralığında değiştirtebiliyorsunuz.




  • @cengizkaya

    Toyotalar kusursuz uyumu ile bugüne kadar 1 kez dahi sorun yaşatmamıştır bizlere, Gönlünüz rahat olsun. 60.000 km de subap olayı ise niye söylendi anlayamadım,

    Yıllardır ben ve kızım toyota kullanırız, (Kızım günde 150 km yol yapar) 185.000 km de ilk aracını pert etti (Kaza yaptı) İkinci aurisi ise henüz 4,5 ay olmasına rağmen geçen hafta 20.000 bakımına gitti, daha sorun yaşamadık,
    Kendi aracım ise eli kulağında 300.000 km ye yaklaştı tam 11 yıldır biniyorum.

    Saygılar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili

    @cengizkaya

    Toyotalar kusursuz uyumu ile bugüne kadar 1 kez dahi sorun yaşatmamıştır bizlere, Gönlünüz rahat olsun. 60.000 km de subap olayı ise niye söylendi anlayamadım,

    Yıllardır ben ve kızım toyota kullanırız, (Kızım günde 150 km yol yapar) 185.000 km de ilk aracını pert etti (Kaza yaptı) İkinci aurisi ise henüz 4,5 ay olmasına rağmen geçen hafta 20.000 bakımına gitti, daha sorun yaşamadık,
    Kendi aracım ise eli kulağında 300.000 km ye yaklaştı tam 11 yıldır biniyorum.

    Saygılar.

    Verdiğiniz bilgi için çok teşekkürler, içim rahatladı....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yusuftaner

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozenclerotogaz

    Herkes lütfen işine baksın ; bize iş öğretmeye kalkmasın .Bugün Faruk Bey ile yaptığımız görüşmeler neticelendi ve müşteriyi öğleden sonra bizzat kendim aradım ve banka hesap numarasını istedim. Müşterinin masrafı Sigorta tarafından karşılanmayacağını ve nedenlerini daha önce burda belirtmiştim ;müşterinin masrafı bırakın dediğiniz BRC Bayi dayanışması tarafından karşılanacak.
    NOT : Bu konu ile ilgili detaylı yazımı müşterinin havalesi gönderildikten sonra yapacağım.İşte o zaman gereksiz polemik yapanlara cevaplarını yazarım.

    Helal Olsun , Tebrikler .... Dediğiniz gibi müşterininde hatası olmasına rağmen yinede elinizden geleni yapmaya çalışıyorsunuz. Açıkcası aracımda BRC kullandığıma bir kez daha şükrettim. ....

    merhaba yusuf bey eski aracınız daki kittende memnundunuz. Aracı değiştirdiniz demekki .
    güle güle kullanın,hayırlı olsun




  • bizde ix35 1.6 gdi motor var.. prins ve brc bizim araclar icin kit üretti.. ( direct liqui max ve lpdi )

    Bizim hyundai lerde de subap erime olayı var mı??
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sönmez yıldız

    quote:

    Orijinalden alıntı: yusuftaner

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozenclerotogaz

    Herkes lütfen işine baksın ; bize iş öğretmeye kalkmasın .Bugün Faruk Bey ile yaptığımız görüşmeler neticelendi ve müşteriyi öğleden sonra bizzat kendim aradım ve banka hesap numarasını istedim. Müşterinin masrafı Sigorta tarafından karşılanmayacağını ve nedenlerini daha önce burda belirtmiştim ;müşterinin masrafı bırakın dediğiniz BRC Bayi dayanışması tarafından karşılanacak.
    NOT : Bu konu ile ilgili detaylı yazımı müşterinin havalesi gönderildikten sonra yapacağım.İşte o zaman gereksiz polemik yapanlara cevaplarını yazarım.

    Helal Olsun , Tebrikler .... Dediğiniz gibi müşterininde hatası olmasına rağmen yinede elinizden geleni yapmaya çalışıyorsunuz. Açıkcası aracımda BRC kullandığıma bir kez daha şükrettim. ....

    merhaba yusuf bey eski aracınız daki kittende memnundunuz. Aracı değiştirdiniz demekki .
    güle güle kullanın,hayırlı olsun

    Çok teşekkür ederim. Evet Bir önceki aracım Honda civic de tartarini takılıydı ondanda memnundum bariz hiçbir şikayetim olmamıştı sizinlede bir iki mesajlaşmamız olmuştu sistem ile ilgili kafama takılan bir iki hususda , şimdi yeni aracımda BRC tercih ettim ,Faruk Bey de hatırlar aslında honda ya da BRC taktıracaktım Faruk bey'e, hatta arabayı plazadan alma aşamasında telefon açıp Faruk bey'le görüşmüştüm , ama araç sıfır km de iken takıldı LPG kiti ve plakasız olarak aracın adapazarından izmite gitmesinin riskli olacağını söylediler bu sebeble mecburen adapazarında yine sevdiğim , güvendiğim bir montajcı olan elbirlikte Nurettin Bey'e Tartarini taktırmıştım. Versoyu Kocaeli'nden kaya plazadan aldım ve direk plaka takılmadan önce araca FS otogaz da LPG montajı yapıldı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yusuftaner -- 28 Aralık 2011; 15:32:22 >




  • Sonuçlanmış sonuçlanmasına da herkes bu vatandaş kadar şanslı değil..

    Adam bagıracağı yeri iyi bilmiş bilinçli ve markaya değer veren bayiler sayesinde işi çözüldü amenna..

    Peki o hatalı montajı yapan,yapılan bakımları sisteme işlemeyen fason bayileriniz ne olacak..

    Benim de Brc kitli aracım var.Garanti süresi doldu ama yine de bakıma götürdüm.İstesem kendi ustama da değiştirtebilirdim..Neyse..Yetkili Brc bayisine gittim..Sizin aracınızda Brc tüp görünmüyor ama var nasıl olur Allah allah dedi..Dedim ki plaka değişti efendi..O zaman bana eski plakayı bildirip söyleyin..Eski plakadan brcnin sitemine işledi bakımı..Ee plaka değişikliğini yapmıyormusunuz..Gerek yok..Verdik 50 liramızı sonra cıktık yola..Aracım kaza geçirse yansa bende ölsem ve öldürsem götürecekler ekspertize aracı neden yangın cıktı diye..Bi bakacaklar plakadan adam hiç bakıma gelmemiş ağa tabi yanar araba..Nah gelmedim diyemem zaten nalları dikmişim..

    Aman neyse boşa çene çalıyoruz..

    Arkadaşımızın mağduriyeti giderilmiş ama sesini duyuramayanlar da olabilir umarım doğru adresten ses verirler herkese selamlar..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: M e t i n

    Sonuçlanmış sonuçlanmasına da herkes bu vatandaş kadar şanslı değil..

    Adam bagıracağı yeri iyi bilmiş bilinçli ve markaya değer veren bayiler sayesinde işi çözüldü amenna..

    Peki o hatalı montajı yapan,yapılan bakımları sisteme işlemeyen fason bayileriniz ne olacak..

    Benim de Brc kitli aracım var.Garanti süresi doldu ama yine de bakıma götürdüm.İstesem kendi ustama da değiştirtebilirdim..Neyse..Yetkili Brc bayisine gittim..Sizin aracınızda Brc tüp görünmüyor ama var nasıl olur Allah allah dedi..Dedim ki plaka değişti efendi..O zaman bana eski plakayı bildirip söyleyin..Eski plakadan brcnin sitemine işledi bakımı..Ee plaka değişikliğini yapmıyormusunuz..Gerek yok..Verdik 50 liramızı sonra cıktık yola..Aracım kaza geçirse yansa bende ölsem ve öldürsem götürecekler ekspertize aracı neden yangın cıktı diye..Bi bakacaklar plakadan adam hiç bakıma gelmemiş ağa tabi yanar araba..Nah gelmedim diyemem zaten nalları dikmişim..

    Aman neyse boşa çene çalıyoruz..

    Arkadaşımızın mağduriyeti giderilmiş ama sesini duyuramayanlar da olabilir umarım doğru adresten ses verirler herkese selamlar..

    Paylaşımın için teşekkürler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mybestfriendim

    quote:

    Orijinalden alıntı: M e t i n

    Sonuçlanmış sonuçlanmasına da herkes bu vatandaş kadar şanslı değil..

    Adam bagıracağı yeri iyi bilmiş bilinçli ve markaya değer veren bayiler sayesinde işi çözüldü amenna..

    Peki o hatalı montajı yapan,yapılan bakımları sisteme işlemeyen fason bayileriniz ne olacak..

    Benim de Brc kitli aracım var.Garanti süresi doldu ama yine de bakıma götürdüm.İstesem kendi ustama da değiştirtebilirdim..Neyse..Yetkili Brc bayisine gittim..Sizin aracınızda Brc tüp görünmüyor ama var nasıl olur Allah allah dedi..Dedim ki plaka değişti efendi..O zaman bana eski plakayı bildirip söyleyin..Eski plakadan brcnin sitemine işledi bakımı..Ee plaka değişikliğini yapmıyormusunuz..Gerek yok..Verdik 50 liramızı sonra cıktık yola..Aracım kaza geçirse yansa bende ölsem ve öldürsem götürecekler ekspertize aracı neden yangın cıktı diye..Bi bakacaklar plakadan adam hiç bakıma gelmemiş ağa tabi yanar araba..Nah gelmedim diyemem zaten nalları dikmişim..

    Aman neyse boşa çene çalıyoruz..

    Arkadaşımızın mağduriyeti giderilmiş ama sesini duyuramayanlar da olabilir umarım doğru adresten ses verirler herkese selamlar..

    Paylaşımın için teşekkürler


    akşam akşam güldüm vallahi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yusuftaner

    quote:

    Orijinalden alıntı: sönmez yıldız

    quote:

    Orijinalden alıntı: yusuftaner

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozenclerotogaz

    Herkes lütfen işine baksın ; bize iş öğretmeye kalkmasın .Bugün Faruk Bey ile yaptığımız görüşmeler neticelendi ve müşteriyi öğleden sonra bizzat kendim aradım ve banka hesap numarasını istedim. Müşterinin masrafı Sigorta tarafından karşılanmayacağını ve nedenlerini daha önce burda belirtmiştim ;müşterinin masrafı bırakın dediğiniz BRC Bayi dayanışması tarafından karşılanacak.
    NOT : Bu konu ile ilgili detaylı yazımı müşterinin havalesi gönderildikten sonra yapacağım.İşte o zaman gereksiz polemik yapanlara cevaplarını yazarım.

    Helal Olsun , Tebrikler .... Dediğiniz gibi müşterininde hatası olmasına rağmen yinede elinizden geleni yapmaya çalışıyorsunuz. Açıkcası aracımda BRC kullandığıma bir kez daha şükrettim. ....

    merhaba yusuf bey eski aracınız daki kittende memnundunuz. Aracı değiştirdiniz demekki .
    güle güle kullanın,hayırlı olsun

    Çok teşekkür ederim. Evet Bir önceki aracım Honda civic de tartarini takılıydı ondanda memnundum bariz hiçbir şikayetim olmamıştı sizinlede bir iki mesajlaşmamız olmuştu sistem ile ilgili kafama takılan bir iki hususda , şimdi yeni aracımda BRC tercih ettim ,Faruk Bey de hatırlar aslında honda ya da BRC taktıracaktım Faruk bey'e, hatta arabayı plazadan alma aşamasında telefon açıp Faruk bey'le görüşmüştüm , ama araç sıfır km de iken takıldı LPG kiti ve plakasız olarak aracın adapazarından izmite gitmesinin riskli olacağını söylediler bu sebeble mecburen adapazarında yine sevdiğim , güvendiğim bir montajcı olan elbirlikte Nurettin Bey'e Tartarini taktırmıştım. Versoyu Kocaeli'nden kaya plazadan aldım ve direk plaka takılmadan önce araca FS otogaz da LPG montajı yapıldı.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: M e t i n

    Sonuçlanmış sonuçlanmasına da herkes bu vatandaş kadar şanslı değil..

    Adam bagıracağı yeri iyi bilmiş bilinçli ve markaya değer veren bayiler sayesinde işi çözüldü amenna..

    Peki o hatalı montajı yapan,yapılan bakımları sisteme işlemeyen fason bayileriniz ne olacak..

    Benim de Brc kitli aracım var.Garanti süresi doldu ama yine de bakıma götürdüm.İstesem kendi ustama da değiştirtebilirdim..Neyse..Yetkili Brc bayisine gittim..Sizin aracınızda Brc tüp görünmüyor ama var nasıl olur Allah allah dedi..Dedim ki plaka değişti efendi..O zaman bana eski plakayı bildirip söyleyin..Eski plakadan brcnin sitemine işledi bakımı..Ee plaka değişikliğini yapmıyormusunuz..Gerek yok..Verdik 50 liramızı sonra cıktık yola..Aracım kaza geçirse yansa bende ölsem ve öldürsem götürecekler ekspertize aracı neden yangın cıktı diye..Bi bakacaklar plakadan adam hiç bakıma gelmemiş ağa tabi yanar araba..Nah gelmedim diyemem zaten nalları dikmişim..

    Aman neyse boşa çene çalıyoruz..

    Arkadaşımızın mağduriyeti giderilmiş ama sesini duyuramayanlar da olabilir umarım doğru adresten ses verirler herkese selamlar..

    araç sisteme işlenirken: araç sahibinin adı soyadı, araç plakası ve araç şase no olarak üç bilgi birlikte girilir. yani plaka ve isim değişebilir ancak şase no değişmez. bu bilgiler kayıt altına alınırken herhangi bir imla hatası yapılmamışsa araç mutlaka sistemde görünür.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: M e t i n

    Sonuçlanmış sonuçlanmasına da herkes bu vatandaş kadar şanslı değil..

    Adam bagıracağı yeri iyi bilmiş bilinçli ve markaya değer veren bayiler sayesinde işi çözüldü amenna..

    Peki o hatalı montajı yapan,yapılan bakımları sisteme işlemeyen fason bayileriniz ne olacak..

    Benim de Brc kitli aracım var.Garanti süresi doldu ama yine de bakıma götürdüm.İstesem kendi ustama da değiştirtebilirdim..Neyse..Yetkili Brc bayisine gittim..Sizin aracınızda Brc tüp görünmüyor ama var nasıl olur Allah allah dedi..Dedim ki plaka değişti efendi..O zaman bana eski plakayı bildirip söyleyin..Eski plakadan brcnin sitemine işledi bakımı..Ee plaka değişikliğini yapmıyormusunuz..Gerek yok..Verdik 50 liramızı sonra cıktık yola..Aracım kaza geçirse yansa bende ölsem ve öldürsem götürecekler ekspertize aracı neden yangın cıktı diye..Bi bakacaklar plakadan adam hiç bakıma gelmemiş ağa tabi yanar araba..Nah gelmedim diyemem zaten nalları dikmişim..

    Aman neyse boşa çene çalıyoruz..

    Arkadaşımızın mağduriyeti giderilmiş ama sesini duyuramayanlar da olabilir umarım doğru adresten ses verirler herkese selamlar..

    Aracın plakası herzaman değişebilir,
    Ancak şase no:su asla değişmez, bu yüzden plakaya sadık kalmayız,her plakasını değiştiren bize tekmil vermiyor neticede değilmi ?

    Başınıza bir iş gelirse şase no su sizide kurtarır sevgili dostum panik yapmayın.

    Üstelik garanti süresi dolduktan sonra aracınız da bakım işlemini PC ye işleyemezsiniz burada bir yanılma var.
    Onun için bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olunulmaz der atalarımız.

    Herkes bir başarıyı alkışlarken sizin bu yazınız bazı bilinmeyenlere ışık tuttu teşekkürler.




  • Faruk bey teşekkürler bizi aydınlattıgınız için
  • Faruk bey,

    Bilgilendirme için teşekkür ederim.Garantisi dolmuş araçların bakımlarının herhangi bir kayıt altına alınmadığı konusunda bayilerin müşterilere yanlış beyan yapmamaları konusunda kendilerini de bilgilendirirseniz iyi olacaktır.Bilgi sahibi olacaktır o zaman kendileri.Fikir sahibi de olurlar.Atalarımız öyle demiş ya.

    Başarı alkışlanır ve alkışladım da.Ancak başarısız bir operasyonun normale döndürülmesi başarıysa başarıdır.Doğrudur.

    İyi çalışmalar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: M e t i n

    Faruk bey,

    Bilgilendirme için teşekkür ederim.Garantisi dolmuş araçların bakımlarının herhangi bir kayıt altına alınmadığı konusunda bayilerin müşterilere yanlış beyan yapmamaları konusunda kendilerini de bilgilendirirseniz iyi olacaktır.Bilgi sahibi olacaktır o zaman kendileri.Fikir sahibi de olurlar.Atalarımız öyle demiş ya.

    Başarı alkışlanır ve alkışladım da.Ancak başarısız bir operasyonun normale döndürülmesi başarıysa başarıdır.Doğrudur.

    İyi çalışmalar.





    Affınıza sığınarak mesleğinizi ve eğitiminizi sorabilirmiyim,
    Lütfen tartışma olarak algılamayın ancak
    Sizde birzamanlar öğrenciydiniz değilmi,
    Aynı sınıfta belki 30 kişiydiniz,
    Öğretmeniniz otuzunuzada aynı şeyi anlatıyordu değilmi, ne bir eksik ne bir fazla,
    Pekiiii,
    Tüm öğrenciler pekiyi ilemi geçiyorlardı sınıflarını,
    Sınıfta kalanları okuldan atmıyorlardı değilmi, seneye tekrar okutuyorlardı, ve buna öğretmenlerden başkası karar veremiyordu,

    Bu konudada bize güvenebilirsiniz, biz öğrencilerimizi severiz, öğrenemedilerse tekrar eğitiriz, ancak hakikaten bu konuda biz birşeyler yapmaya çalışırken dışarıdan müdahaleler bizi olumsuz etkileyebilir.
    Biz Bayimizide seviyoruz, Müşterilerimizide seviyoruz.
    Sevgimize de alkış bekliyoruz,
    Saygılar efendim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: metyu

    BRC taktırmayı düşünenler dikkat!!!
    25.11.2010'da DAĞAŞAN BRC bayinde lpg taktırdım.chevrolet cruze marka aracım 32000 km ye geldiğinde hareket halindeyken stop etmeye başladı.chevrolet bayileri ve gösterdiğim bütün ustalar lpg den kaynaklandığını ve subapların değişmesi gerektiğini söylediler.
    Brc Ankara bölge bayine gittim.yapılan montaja çok şaşırdılar ve acilen düzeltilmesi gerektiğini söylediler.üstelik montajda bazı parçalarda takılmamış.aracımın montajı düzeltildi ve ısı müşürü takıldı.nasıl oluyorda bayinin biri kafasına göre montaj yapabiliyor hala anlamış değilim.fakat aracım düzelmedi.
    Ankara Reis chevrolet bayine aracımı bıraktım.günlerce expert bekledi.expert geldi baktı bu seferde cevap verilmedi.her gün telefon ettim.E2 mühendislikte karşıma muhattap çıkmadı.herkes birbirine top attı.resmen savuşturuldum.bugun cevap vericez,yarın cevap vericez,biz sizi arıcaz...anlıcayağınız bütün baştan savma laflarını denediler.sonuçta aracım haftalarca serviste bekledi.telefon faturam şişti ve birsürü stres yaşadım.aracımı kendim yaptırdım.2000tl yi kendim ödedim.
    Brc ve E2 mühendislik kesinlikle kurumsal bir şirket değil.Yaptıkları hiç etik değil.Lpg satılırkenki vaadleri tamamen palavra.
    Benim elimde bütün belgelerim mevcut.Merak edenlerle paylaşabilirim.yasal yollardan bütün masrafımı geri alıcam fakat bu kadar stres yaşattıktan sonra BRC YE OKADAR PARA VERMEYE GEREK YOK.Brc taktırmayı düşünenlere duyrulur.

    Arkadaşlar; açtığım konunun sonucunu yazıyorum.Bu yazıyı yazdıktan kısa bir süre sonra brc yetkilileri benimle irtibata geçtiler.
    Mehmet bey evraklarımı kontrol ettikten sonra,bir yanlışlık yapıldığını ve hemen düzeltileceğini söyledi ve bugun aracımın masrafı
    garanti kapsamında ödendi.BRC ye yakışanda buydu zaten.Buradan başta Mehmet Özenç'e , Faruk Sevgili'ye ve
    sorunun çözülmesinde emeği geçen herkese çok teşşekkür ediyorum.
    Saygılar




  • Değerli Forum Üyeleri ;

    Bu başlıkta bahsi geçen aracın periodik bakımları zamanında ve uzunca bir süre yaptırılmadığı için 3.şahıs Mali Mesuliyet Sigortasından bu masraf karşılanamadı.Yaptığımız incelemeler sonucunda montaj hatasının bu soruna yol açmış olabileceğini düşündük.Sorumluluğun bilincinde firmalar olarak ; müşteri mağduriyetini gidermek ve %100 müşteri memnuniyetini sağlamak üzere montajı yapan bayimizle beraber BRC Bölge Bayisi sıfatıyla , müşterimizin yapmış olduğu masrafı karşılama kararı aldık.

    Burdan bir kez daha hatırlatmakta fayda görüyorum ; BRC 3.Şahıs Mali Mesuliyet sigortası ; Lpg kaynaklı masraflarınızı 25.000 TL ye kadar karşılıyor burda müşterinin yerine getirmesi gereken tek yükümlülük periodik bakımlarını zamanında ve eksiksiz olarak yetkili servislerde yaptırmasıdır.

    Bu vesile ile yeni yılınızı kutlar ; sağlık ,mutluluk başarı dolu günler dileriz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozenclerotogaz

    Değerli Forum Üyeleri ;

    Bu başlıkta bahsi geçen aracın periodik bakımları zamanında ve uzunca bir süre yaptırılmadığı için 3.şahıs Mali Mesuliyet Sigortasından bu masraf karşılanamadı.Yaptığımız incelemeler sonucunda montaj hatasının bu soruna yol açmış olabileceğini düşündük.Sorumluluğun bilincinde firmalar olarak ; müşteri mağduriyetini gidermek ve %100 müşteri memnuniyetini sağlamak üzere montajı yapan bayimizle beraber BRC Bölge Bayisi sıfatıyla , müşterimizin yapmış olduğu masrafı karşılama kararı aldık.

    Burdan bir kez daha hatırlatmakta fayda görüyorum ; BRC 3.Şahıs Mali Mesuliyet sigortası ; Lpg kaynaklı masraflarınızı 25.000 TL ye kadar karşılıyor burda müşterinin yerine getirmesi gereken tek yükümlülük periodik bakımlarını zamanında ve eksiksiz olarak yetkili servislerde yaptırmasıdır.

    Bu vesile ile yeni yılınızı kutlar ; sağlık ,mutluluk başarı dolu günler dileriz.


    Örnek davranış bilinçli esnaf. Konunun çözümüne katkıda bulunan herkeze tüketiciler olarak teşekkür etmek lazım. A markası B markasından öte LPG sektörü için çok olumlu sonuç olarak görüyorum. Bu olaya benzer diğer marka LPG dönüşüm kiti taktıranlarada örnek olacaktır. Hem kit kalitesinin hemde markanın kurumsal anlayışla bütünleşmesinin güzel bir sonucu.

    Bu vesile ile Yeni yılınızı kutlar , hayırlı işler dilerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muratezcan -- 31 Aralık 2011; 12:43:39 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: muratezcan

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozenclerotogaz

    Değerli Forum Üyeleri ;

    Bu başlıkta bahsi geçen aracın periodik bakımları zamanında ve uzunca bir süre yaptırılmadığı için 3.şahıs Mali Mesuliyet Sigortasından bu masraf karşılanamadı.Yaptığımız incelemeler sonucunda montaj hatasının bu soruna yol açmış olabileceğini düşündük.Sorumluluğun bilincinde firmalar olarak ; müşteri mağduriyetini gidermek ve %100 müşteri memnuniyetini sağlamak üzere montajı yapan bayimizle beraber BRC Bölge Bayisi sıfatıyla , müşterimizin yapmış olduğu masrafı karşılama kararı aldık.

    Burdan bir kez daha hatırlatmakta fayda görüyorum ; BRC 3.Şahıs Mali Mesuliyet sigortası ; Lpg kaynaklı masraflarınızı 25.000 TL ye kadar karşılıyor burda müşterinin yerine getirmesi gereken tek yükümlülük periodik bakımlarını zamanında ve eksiksiz olarak yetkili servislerde yaptırmasıdır.

    Bu vesile ile yeni yılınızı kutlar ; sağlık ,mutluluk başarı dolu günler dileriz.


    Örnek davranış bilinçli esnaf. Konunun çözümüne katkıda bulunan herkeze tüketiciler olarak teşekkür etmek lazım. A markası B markasından öte LPG sektörü için çok olumlu sonuç olarak görüyorum. Bu olaya benzer diğer marka LPG dönüşüm kiti taktıranlarada örnek olacaktır. Hem kit kalitesinin hemde markanın kurumsal anlayışla bütünleşmesinin güzel bir sonucu.

    Bu vesile ile Yeni yılınızı kutlar , hayırlı işler dilerim.


    Bu sorunun çözümünde başta Faruk SEVGİLİ olmak üzere konunun üzerine düşen BRC Bölge bayilerine de ben de teşekkür etmek istiyorum.BRC ile Kaybetmek YOK




  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.