|
Çok vicdansızsınız < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi roberto5000 -- 22 Nisan 2024; 21:39:30 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|

|
Çok vicdansızsınız < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi roberto5000 -- 22 Nisan 2024; 21:39:30 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
| _____________________________ |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Canına defalarca kez kasteden birine gidip suç duyurusunda niye bulunmadınız başta? Onlar hemen boşanma davası açmış. Siz onlardan önce açsaydınız kanıtlarla beraber, onlar kanıt sunmak zorunda kalacaktı. Şimdi siz kanıt sunmak zorunda kalıyorsunuz çünkü söylediğinize göre iftiraları sıralamışlar davayı açarken. Yapacak şey şu; avukatınızdan bütün delillerle beraber canınıza kastedildiğine dair dava açılmasını talep etmeniz. Boşanma davasını onlar açtıysa, siz de bunu yapacaksınız madem elinizde videolar var. O kısmı da davaya ekleyebiliyorlardır belki de bilmiyorum bu konuyu avukatınız net bir şekilde biliyordur. Söylediklerinize göre karşı tarafın haklı olma gibi bir durumu yok, kanıtlardan dolayı. |
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cem_Alim -- 21 Nisan 2024; 18:12:16 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Yargılamayız hocam tabi ki ne demek. Ancak iş çok fazla ileri gitmiş, yani çirkeflik değil artık bu iş canınızdan olma noktasına varmış. Siz en hızlı şekilde avukat aracılığıyla, kanıtlarla beraber bu işten tek seferde kurtulmaya bakın. Yumuşak yüz göstermeyin ve net olun. Zaten kararlı olursanız hakim de, eşiniz ve ailesi de durumu daha fazla zorlamanın anlamı olmayacağını bilecektir. |
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _Teddy_ -- 21 Nisan 2024; 19:34:18 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _Teddy_ -- 21 Nisan 2024; 19:24:32 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Ula daha bikaç gün önce anaynın düşkünlüğü canına taq ettiği için istanbuldan kaçıp anadolunun şirin bir kasabasına kaçtığını yazmıştın. Şincik ise karının şerrinden hapse girmemek için anadolunun şirin bir kasabasına kaçtığını yazıyon..Artıkım bi karar versen diom... |
|
_____________________________
|
|
4 senede birçok şeyi yaşamış ve birbirinize alışmışsınz.. bunu evliliğe bağlayınca kadının nefsiyle beraber gerçek yüzü açığa çıktı ve maske düştü... |
|
_____________________________
|
|
sanki durum öyle gözüküyor < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Nefs haram şeyi ister; 4 senelik ilişki tam da nefsin istediği şey. Helal yolu yani evlenmeyi istemez, boyunduruk altına girmeyi asla istemez. 4 sene boyunca nefsten dolayı aşkım cicim zamanlarıydı ama iş ciddiye binip helal yoldan yaşamaya gelince artık onun nefsinin senden bir çıkarı, faydası ve sana ihtiyacı kalmadı... Tüm maskeler düştü ve hakiki karakteri ortaya çıktı... |
|
_____________________________
|
|
Çekmeköy’ den alıp Dudullu’ daki eve getirdiğim kiralık arkadaşla sohbet ederken birden kapının kilidine anahtar sokulup açmaya çalışıldığını farkettim. ”Kim o!?” dediğimde anam ses verdi: ”Ana müsait değilim” dedim ve ses kesildi. Bu arada arkadaşa anlattığım hayat hikayem ağır gelmiş olacak bana “2’ inciyi yapmayacak mısın?” diye sordu. ”Valla seninle sohbet daha tatlı !” dedim. 2 saat sonra arkadaşı evine bırakmak için otoparka indiğimizde anamın o soğuk ve yağışlı havada çardakta beklediğini gördüm ama görmezlikten geldim. Arabaya binip otoparktan çıkmak üzere manevra yaptığımda anam hızlı adımlarla arabanın yanına gelip arkadaşı görmeye çalışınca mecburen arkadaşa “Anam panik atak hastası, merak etmiş.. i demek zorunda kaldım. Ardından İstanbul’ u terk ettim… < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Ailem evlilik baskısı yaparken o sırada benim okuduğum konu... Böyle başladım okumaya: ![]() Böyle bitirdim: ![]() Bu arada geçmiş olsun. Umarım maddi, manevi bir zarara uğramazsınız. |
_____________________________
![]() Güneşin doğuşunu yakalayamazsınız. Yağmuru durduramazsınız. Suları durgunlaştıramazsınız. Havayı temizleyemezsiniz. Hayatta kalma arzusunu hafifletemezsiniz. Şartlar için pazarlık yapamazsınız. Çağrıyı göz ardı edemezsiniz. Neden isteyesiniz ki? Doğa evcilleştirilemez. Onu böyle kabul edin! Gelen yanıtlara cevap yazmıyorsam üşendiğim içindir. |
|
Ben hiç tanımadığım bir insanla 2 dakika konuşsam o insanı tanırım. Sen 4 yılda eşini nasıl tanıyamadın ilginç. Hayatın kaymış, şimdi ses kaydı, kamera kaydı peşindesin. 4 yıl önce aklın nerdeydi, aşk tutulması gibi bir şey mi oldu. Yeterince çirkinleşmişsiniz. Bu aşamadan sonra avukatlar aracılığı ile anlaşmalı olarak boşanın daha fazla kendinizi yıpratmayın. |
|
_____________________________
|