Şimdi Ara

Dişçiye Gitmeden Nasıl Diş Çekerim?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
27
Cevap
0
Favori
131.388
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Dişçiye giştsem çekmiyecek biliyoprum bi arkadaşla beraber çekmek istiyoruz acısa olur ama çok feci acıtmasın, birde diş hiç sallanmıyo penseyle flan çekmeye kalksa ne gibi sonuçlar doğar ne gibi tavsiyeleriniz var



  • İp bağlayıp çekin.
    Zaten başarısız olursanız sallanmaya başlar 2. denemede çekersiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Klozet

    Dişçiye giştsem çekmiyecek biliyoprum bi arkadaşla beraber çekmek istiyoruz acısa olur ama çok feci acıtmasın, birde diş hiç sallanmıyo penseyle flan çekmeye kalksa ne gibi sonuçlar doğar ne gibi tavsiyeleriniz var

    paslı bide demir sok kanayan yere tam olsun pis şeyi ağzına sokma
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AnotheRDie

    İp bağlayıp çekin.
    Zaten başarısız olursanız sallanmaya başlar 2. denemede çekersiniz.

    deniyicemde korkuyorum tşkler tavsiyen için ilk onceliğim bu olcak sanırım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-6CB3B4454

    quote:

    Orijinalden alıntı: Klozet

    Dişçiye giştsem çekmiyecek biliyoprum bi arkadaşla beraber çekmek istiyoruz acısa olur ama çok feci acıtmasın, birde diş hiç sallanmıyo penseyle flan çekmeye kalksa ne gibi sonuçlar doğar ne gibi tavsiyeleriniz var

    paslı bide demir sok kanayan yere tam olsun pis şeyi ağzına sokma
    diş sallanmıyorsa morfinsiz sen onu kusura bakmada b.k çekersin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChnGT/GTS

    quote:

    Orijinalden alıntı: AnotheRDie

    İp bağlayıp çekin.
    Zaten başarısız olursanız sallanmaya başlar 2. denemede çekersiniz.

    deniyicemde korkuyorum tşkler tavsiyen için ilk onceliğim bu olcak sanırım

    Alıntıları Göster
    Kayseri'de apseli olduğu için diş hekiminin çekmediği dişini bir teknisyene çektirdiği iddia edilen genç, kaldırıldığı hastanede hayatını kaybetti.

    HABER




  • quote:

    Orijinalden alıntı: confidence35

    diş sallanmıyorsa morfinsiz sen onu kusura bakmada b.k çekersin

    Bencede. Çekeyim derken kırarsın sonra uğraş dur. Özellikle ip yöntemi ile kesin kırarsın diş sallanmıyorsa. En iyisi git bir dişçiye. Haydi çektin diyelim, onun kanı var bir sürü şeyi var. Durdurmak da bir mesele. Sağlık bu şakaya gelmez.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FearMaster

    quote:

    Orijinalden alıntı: confidence35

    diş sallanmıyorsa morfinsiz sen onu kusura bakmada b.k çekersin

    Bencede. Çekeyim derken kırarsın sonra uğraş dur. Özellikle ip yöntemi ile kesin kırarsın diş sallanmıyorsa. En iyisi git bir dişçiye. Haydi çektin diyelim, onun kanı var bir sürü şeyi var. Durdurmak da bir mesele. Sağlık bu şakaya gelmez.

    Alıntıları Göster
    lan bi git işine




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Saraveco

    lan bi git işine

    Alıntıları Göster
    cahil
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MyDrama

    cahil

    Alıntıları Göster
    Geçenlerde 16 yaşındaki bir kişinin dişini uzman olmayan bir teknisyen çektiği için çocuk hayatını kaybetti.

    Dalga mı geçiyorsunuz ha?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hardcrss

    Geçenlerde 16 yaşındaki bir kişinin dişini uzman olmayan bir teknisyen çektiği için çocuk hayatını kaybetti.

    Dalga mı geçiyorsunuz ha?

    Alıntıları Göster
    Yahu arkadaşım. Neden korkuyorsunuz şu dişçilerden? Zaten morfin vuruyor, iğne desen küçücük şey. Valla acımıyor. Eeee morfinden sonra çekilirken dişin acı hissetmeyeceğine göre? O morfiin marmağına vur, parmağını kessen acımaz. Az kafanı çalıştır. Sonra boş yere ölüp gitme. Dişçi olmadan diş nasıl çekilir?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mütercim

    Yahu arkadaşım. Neden korkuyorsunuz şu dişçilerden? Zaten morfin vuruyor, iğne desen küçücük şey. Valla acımıyor. Eeee morfinden sonra çekilirken dişin acı hissetmeyeceğine göre? O morfiin marmağına vur, parmağını kessen acımaz. Az kafanı çalıştır. Sonra boş yere ölüp gitme. Dişçi olmadan diş nasıl çekilir?

    Alıntıları Göster
    O dişi çekmemesinin elbet bir nedeni var. Bunca sene senmi okudun yoksa omu okudu? Buna belanı aramak denir kusura bakmada. Ben bile dişimi çektirdiğimde 1 saat tampon yapıyorum eve gelince.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ambarad

    O dişi çekmemesinin elbet bir nedeni var. Bunca sene senmi okudun yoksa omu okudu? Buna belanı aramak denir kusura bakmada. Ben bile dişimi çektirdiğimde 1 saat tampon yapıyorum eve gelince.

    Alıntıları Göster
    İpi bağlayacan dişine , dişini de kapıya , kapıya son gücünle tekme koyacan
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ambarad

    O dişi çekmemesinin elbet bir nedeni var. Bunca sene senmi okudun yoksa omu okudu? Buna belanı aramak denir kusura bakmada. Ben bile dişimi çektirdiğimde 1 saat tampon yapıyorum eve gelince.

    Alıntıları Göster
    önce çay bardağına sek yeni rakıyı doldur ( yeni rakı olması önemli ) ( bünyeye göre bu 5 su bardağına çıkabilir ) önce dişi uyuştur. sonra kopmayacak bir ipi ( mümkünse çamaşır ipi ) iyice bağla.. ipin diğer ucunu kapıya bağla.. sonra oradan geçmekte olan bir şahısa ( kim olduğu farketmez yeterki kapıyı hızlıca çarpabilsin ) kapıyı sertçe kapatmasını söyle.. oldu bitti. dişiniz çıkmıştır.

    dişinizi akşam uyurken yastık altına koymayı unutmayın diş perisi size hediye getirecektir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: arseniCem

    önce çay bardağına sek yeni rakıyı doldur ( yeni rakı olması önemli ) ( bünyeye göre bu 5 su bardağına çıkabilir ) önce dişi uyuştur. sonra kopmayacak bir ipi ( mümkünse çamaşır ipi ) iyice bağla.. ipin diğer ucunu kapıya bağla.. sonra oradan geçmekte olan bir şahısa ( kim olduğu farketmez yeterki kapıyı hızlıca çarpabilsin ) kapıyı sertçe kapatmasını söyle.. oldu bitti. dişiniz çıkmıştır.

    dişinizi akşam uyurken yastık altına koymayı unutmayın diş perisi size hediye getirecektir.

    Alıntıları Göster
    Birşey olupda ölürsen haberlere çıkıp konunun linkini vericem.
    Kolay gelsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: burnaldinho

    Birşey olupda ölürsen haberlere çıkıp konunun linkini vericem.
    Kolay gelsin.

    Alıntıları Göster
    Eğer dişçi o dişi çekmiyorsa ya apselidir yada o diş sağlamdır.
    Apseli dişi çekersen ölüme kadar götürür seni.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: reactor1111

    Eğer dişçi o dişi çekmiyorsa ya apselidir yada o diş sağlamdır.
    Apseli dişi çekersen ölüme kadar götürür seni.

    Alıntıları Göster
    ölmem merak etmeyin ölürsemde sorun değil ipli yontemi deneyicem başka tavsiye varmı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: reactor1111

    Eğer dişçi o dişi çekmiyorsa ya apselidir yada o diş sağlamdır.
    Apseli dişi çekersen ölüme kadar götürür seni.

    +1 doktorların bi bildiği var

    hem sağlık bu şakaya gelmez
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Chidori

    quote:

    Orijinalden alıntı: reactor1111

    Eğer dişçi o dişi çekmiyorsa ya apselidir yada o diş sağlamdır.
    Apseli dişi çekersen ölüme kadar götürür seni.

    +1 doktorların bi bildiği var

    hem sağlık bu şakaya gelmez

    Alıntıları Göster
    neden çektirmek istiyomuş ben onu anlamadım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Chidori

    quote:

    Orijinalden alıntı: reactor1111

    Eğer dişçi o dişi çekmiyorsa ya apselidir yada o diş sağlamdır.
    Apseli dişi çekersen ölüme kadar götürür seni.

    +1 doktorların bi bildiği var

    hem sağlık bu şakaya gelmez

    Alıntıları Göster
    ya sağlıkı doktoru cartı sallayında alkol kullanmıyorum nasıl uyuşturucam ben dişin olduğu bolgeyi




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.