Şimdi Ara

Bol hafif kusurlu araç muayene raporum

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
19
Cevap
1
Favori
23.577
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bugün araç muayeneye gittim biraz korku vardı içimde lastiklerden dolayı çünkü bir tanesi 70 yanak kalınlığı vardı diğerleri 65'ti ama muayeneden geçti tabi bol bol hafif kusur yazdılar.Tabi bazılarına çok şaşırdım beklemiyordum sizden öğrenmek istediğim bu yazdıkları kusurlar çok önemli şeyler mi hemen yaptırmak mı lazım yoksa zamanla yaptırılsa olur mu? Ayrıca bu yapılan ücretler bana ortalama kaça çıkar bilgilendirirseniz sevinirim. Hafif kusurları yazıyım;

    1-Motor no:okunamıyor.
    2-Motor: yağ kaçakları var.
    3-Şanzıman: yağ kaçakları var.
    4-Fren tel(leri):sürtünmeden dolayı yıpranmış.
    5-Camlar:sonradan film yapıştırılmış.(Bu çok önemli değil ama yazmışlar)
    6-Ön cam:hafif hasarlı(küçük bir c harfi var bunu da yazmışlar)
    7-Kısa huzmeli far: ayarı çok yüksek.
    8-Kısa huzmeli far:yönü hatalı.
    9-Sol Arka Amortisör:yağ sızdırıyor.
    10-Sağ Arka Amortisör:yağ sızdırıyor.

    Muayeneden sonra bir bilgisayara bağlattırdım aracı yokuşları 2.vitesle zor çıkıyorum ne oldu bu araca dedim turbodan motora giden hortum kopmuş onu yaptırdım araç şimdi çok rahat hızlanıyor.
    Not: Aracım 2004 model Renault Kangoo 1.5 dCi Multix'tir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nazarnet58 -- 19 Temmuz 2012; 20:47:57 >







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Bol Hafif Kusurlu Araç Muayene Raporları: Bilmeniz Gerekenler

    Araç muayenesi, aracınızın güvenli ve yol değerliliğini sağlamak için gerekli bir prosedürdür. Muayene sırasında aracın çeşitli yönleri kontrol edilir ve herhangi bir kusur tespit edilir. Hafif kusurlar, aracın genel güvenliğini tehlikeye atmayan ancak yine de onarılması gereken küçük sorunlardır.

    Hafif Kusurlu Araç Muayenesinden Geçme

    Araç muayenesinde kaç hafif kusurla geçebileceği, muayene kuruluşlarına ve ilgili yasalara göre farklılık gösterir. Genellikle, belirli sayıda hafif kusur ile muayeneden geçmek mümkündür. Ancak bu sayı ülkeden ülkeye değişebilir.

    Hafif Kusurlu Araç Muayenesinden Kalma

    Hafif kusurların sayısı izin verilen sınırı aşarsa, araç muayeneden kalır. Bu durumda, kusurların onarılması ve aracın tekrar muayeneye getirilmesi gerekir.

    Araç Muayenesinde Hafif Kusurlar

    Araç muayenesinde tespit edilebilecek hafif kusurlar şunları içerir:

    • Yanık ampuller
    • Ufak göçükler veya çizikler
    • Aşınmış lastikler
    • Küçük egzoz kaçakları
    • Arızalı silecekler

    Hafif Kusurların Önemi

    Hafif kusurlar genellikle aracın güvenliğini doğrudan tehlikeye atmazken, yine de onarılması önemlidir. Bu kusurlar zamanla daha ciddi sorunlara yol açabilir veya aracın performansını etkileyebilir.

    Sonuç

    Araç muayenesinde hafif kusurlar yaygındır ve belirli bir sayıda kusurla geçmek mümkündür. Ancak, izin verilen kusur sayısını aşmak, aracın muayeneden kalmasına neden olur. Hafif kusurların onarılması, aracın güvenliğini ve performansını korumak için önemlidir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • 1.si hipermetrop adam bloktan kod okuyamıyor.

    Bana da aynısını yazdılar; ben de sanıyorum üst kapatta ucuz bir kağıt üzerindeki kod silik olduğu için...
    Şimdi o kağıt bembeyaz oldu. yazı mazı kalmadı. geçen gün şanzımanı kontrol ederken bir de ne göreyim eğilince gözüken motor kodu önümde el sallıyor. Gayet okunaklı.


    2. Benim araçta terleme denen olay varmış sanırım. üst kapak contası (10tl) eskiyip özelliğini yitirdiği için daha fazla sızdırmaya başladı. conta ile iş düzeldi. 20tl para gitti o kadar. şimdi daha az akıtıyor daha kabul edilebilir...

    2-3 için güvendiğiniz bir ustaya gösterin. onlar size daha makul cevaplar verir.

    4 - rot balansçı sanırım buna bakar...

    5-6'e bir şey demiyorum zaten..

    7-8 için büyük ihtimal yanlış bakılmıştır diyorum. ben muayeneden 2gün önce yaptırdım. baktım hatalı, ustaya götürdüm böyle diyorlar, kendisi tekrar gösterdi. aracı kullanırken kimse selektör yapmıyor. hatalı olsa yukarı bakar filan karşıdan elbet birini rahatsız eder. ama içiniz rahat edecekse; herhangi bir rot balansçıya gidip far ayarı yaptırın. 5-10tl atın yeter.

    9-10 içinse sızdıran amortisör patlak oluyor sanırım. belki maliyet olarak bunlar tutabilir. rot-balansçı'da kontrol ettirin.
    eğer araca baskı uyguladığınızda hiç yaylanmıyorsa çalışmıyor demektir. parça fiyatlarını bilmediğim için ne kadar tutar bir şey diyemem.

    özetle 2yere gideceksiniz: motor ustası ve rot-balans...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sadece Sürücü -- 19 Temmuz 2012; 21:43:02 >




  • hafif ticari fransız.
    acaba dogustan mı böyle yoksa kullanımla mı alakalı.
  • Nasıl yani? 3 hafif kusur ile benim bildiğim aracın muayeneden geçememesi lazım. Ayrıyetten far ayarı doğru değilse ağır kusur değil mi? Ben mi yanlış biliyorum?
  • 1 - 2 - 5 - 7 - 8 Herkese yazılan şeyler :)) Diğerlerini bilemem ama.Amörtisörlere , frene baktır tamam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Only Gamer

    1.si hipermetrop adam bloktan kod okuyamıyor.

    Bana da aynısını yazdılar; ben de sanıyorum üst kapatta ucuz bir kağıt üzerindeki kod silik olduğu için...
    Şimdi o kağıt bembeyaz oldu. yazı mazı kalmadı. geçen gün şanzımanı kontrol ederken bir de ne göreyim eğilince gözüken motor kodu önümde el sallıyor. Gayet okunaklı.


    2. Benim araçta terleme denen olay varmış sanırım. üst kapak contası (10tl) eskiyip özelliğini yitirdiği için daha fazla sızdırmaya başladı. conta ile iş düzeldi. 20tl para gitti o kadar. şimdi daha az akıtıyor daha kabul edilebilir...

    2-3 için güvendiğiniz bir ustaya gösterin. onlar size daha makul cevaplar verir.

    4 - rot balansçı sanırım buna bakar...

    5-6'e bir şey demiyorum zaten..

    7-8 için büyük ihtimal yanlış bakılmıştır diyorum. ben muayeneden 2gün önce yaptırdım. baktım hatalı, ustaya götürdüm böyle diyorlar, kendisi tekrar gösterdi. aracı kullanırken kimse selektör yapmıyor. hatalı olsa yukarı bakar filan karşıdan elbet birini rahatsız eder. ama içiniz rahat edecekse; herhangi bir rot balansçıya gidip far ayarı yaptırın. 5-10tl atın yeter.

    9-10 içinse sızdıran amortisör patlak oluyor sanırım. belki maliyet olarak bunlar tutabilir. rot-balansçı'da kontrol ettirin.
    eğer araca baskı uyguladığınızda hiç yaylanmıyorsa çalışmıyor demektir. parça fiyatlarını bilmediğim için ne kadar tutar bir şey diyemem.

    özetle 2yere gideceksiniz: motor ustası ve rot-balans...

    Detaylı bir şekilde açıklamaların için çok teşekkür ederim hocam.

    Araca bakan görevlinin gözünde bir problem var mı bilmiyorum ama elinde bir dengesizlik var bagajı açtı kapatırken bir bıraktı hızlıca arka sileceğin bir parçası yere düştü sonra kusura bakma dedi geçti muayene kağıdın da ki kusurları görseydim kusur yazmayı biliyorsun ama diyecektim.
    Hocam yağ kaçakları için birinin önerdiği ustaya gittim gösterdim aracı karteri boşaltıp sökmemiz lazım dedi başka şeylerde bahsetti bende ohoo bu iş çok uzun sürer dedim çıktım ama ustalığı beni pek cezbetmedi.
    Far ayarını o kadar önemsemiyorum çünkü akşam yolculuğu pek yapmıyorum yılda bir kere nadir yani olmasa da olur aydınlatıyor farlar yeterli benim için.
    Yok patlak değil de patlama zamanı yakın gibi gözüküyor ama yaylanma devam ediyor eğer aracı bu yaz satmayı düşünüyorum satmazsam yaptırırım.

    Yardımlarınız için tekrardan teşekkür ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hamza_88

    hafif ticari fransız.
    acaba dogustan mı böyle yoksa kullanımla mı alakalı.

    Yok doğuştan değil benden önceki sahibi aracı hor kullanmış bende yavaş yavaş para ayırdıkça yaptırıyorum bakımlarını çünkü 1 ay önce turbo değiştirdim benim için yüksek bir masraftı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nazarnet58

    Detaylı bir şekilde açıklamaların için çok teşekkür ederim hocam.

    Araca bakan görevlinin gözünde bir problem var mı bilmiyorum ama elinde bir dengesizlik var bagajı açtı kapatırken bir bıraktı hızlıca arka sileceğin bir parçası yere düştü sonra kusura bakma dedi geçti muayene kağıdın da ki kusurları görseydim kusur yazmayı biliyorsun ama diyecektim.
    Hocam yağ kaçakları için birinin önerdiği ustaya gittim gösterdim aracı karteri boşaltıp sökmemiz lazım dedi başka şeylerde bahsetti bende ohoo bu iş çok uzun sürer dedim çıktım ama ustalığı beni pek cezbetmedi.
    Far ayarını o kadar önemsemiyorum çünkü akşam yolculuğu pek yapmıyorum yılda bir kere nadir yani olmasa da olur aydınlatıyor farlar yeterli benim için.
    Yok patlak değil de patlama zamanı yakın gibi gözüküyor ama yaylanma devam ediyor eğer aracı bu yaz satmayı düşünüyorum satmazsam yaptırırım.

    Yardımlarınız için tekrardan teşekkür ederim.

    Benim aracın lastikleri 8yıllık idi. çürümüş vaziyette yolu tutmuyor, lastikleri aldım ve eve dönecektim ki, muayeneye gittim. çünkü evden muayene/sanayi tarafına git gel benzin tükeceğim, 1hafta erken muayene oluversin dedim. yanımda fazla nakit yoktu. bir de demez mi eleman egzos pulu dahil 180tl. cepte o kadar vardı. kuruşuna kadar ona verdim

    Muayenem geldi. Emrivaki bir tavırla biri geldi. bagajı, kaputu aç, 5koltuk-kemer takılı olsun dedi.

    stepneyi göster tamam yan taraftan dolaşarak, muayene bitiş bölümüne gidebilirsiniz dedi. ben biraz bekledim bu tarafta ne yapacaklar diye. Karaktersiz 5metre yerde gaz kökleme ve kazık fren attı. lastikler daha yeni alınca, ana avrat gidecektim...

    evrakları alıp geldi. verdikten sonra aslında birşeyler söylerdim de dikkate almazlar. nasılsa başkasının malı diyerek hor kullanıyorlar...


    Yağ kaçakları için daha iyi bilinen, büyük bir özel serviste baktırmalısınız. belki ileride size daha fazla nakit-vakit kaybettirebilir.

    Far ayarını önemsemeseniz de diğer sürücüler açısından hatalı bir davranış olur. size küfür edebilirler, onların gözünü alabilir, bazı selektör, uzun farlara maruz kalabilirsiniz.
    yaylanma varsa patlak değildir ama ömrünü doldurmuş olabilir. bu konuda karar size kalmış. benim önler belediyenin güzide yol çalışmaları sonucu patladı. gram çalışmıyordu. bütün yol ön konsolda idi... dayanamadım değiştirdim... belediyeye teşekkürü borç bilirim. bana 2amortisöre mal olan yol 1yaşına gelmeden altyapı çalışması nedeniyle tekrar kazıldı. umarım rahat oturuyorlardır o koltuklarda, halkın parasını sürekli asfalta yatırdıkları için...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: furkantasdemir

    1 - 2 - 5 - 7 - 8 Herkese yazılan şeyler :)) Diğerlerini bilemem ama.Amörtisörlere , frene baktır tamam

    Hocam aslında bu hafif kusurların bir çoğunu yazdırmaya bilirdim tanış yoluyla ama burada bir hata yapmış olurdum çünkü aracımın ne sorunları var bu şekilde öğreniyorum ve tamirini yaptırıyorum ama diğer türlü aracımın sorununu öğrenemiyeceğim ya bir gün yolda kalacam yada kaza yapacam bu sefer candan olacaz değmez kurallara elimden geldiğince uyuyorum. Amortisör tamiri yapılıyor mu bilmiyorum söylenti var ama ne kadar doğru bilemem ama patlayana kadar böyle devam ama frene mutlak baktıracağım frenler beni korkutuyor ses yapıyor bazen frene bastıkça muayeneden geçti ama benim aklımda en kısa sürede baktırmak var fren önemsiz bir konu değil.




  • Bence ilk baktırmanız gereken şey fren telleri, daha sonra amortisörler.

    Diğerlerini zaten herkese yazıyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Only Gamer

    quote:

    Orijinalden alıntı: Nazarnet58

    Detaylı bir şekilde açıklamaların için çok teşekkür ederim hocam.

    Araca bakan görevlinin gözünde bir problem var mı bilmiyorum ama elinde bir dengesizlik var bagajı açtı kapatırken bir bıraktı hızlıca arka sileceğin bir parçası yere düştü sonra kusura bakma dedi geçti muayene kağıdın da ki kusurları görseydim kusur yazmayı biliyorsun ama diyecektim.
    Hocam yağ kaçakları için birinin önerdiği ustaya gittim gösterdim aracı karteri boşaltıp sökmemiz lazım dedi başka şeylerde bahsetti bende ohoo bu iş çok uzun sürer dedim çıktım ama ustalığı beni pek cezbetmedi.
    Far ayarını o kadar önemsemiyorum çünkü akşam yolculuğu pek yapmıyorum yılda bir kere nadir yani olmasa da olur aydınlatıyor farlar yeterli benim için.
    Yok patlak değil de patlama zamanı yakın gibi gözüküyor ama yaylanma devam ediyor eğer aracı bu yaz satmayı düşünüyorum satmazsam yaptırırım.

    Yardımlarınız için tekrardan teşekkür ederim.

    Benim aracın lastikleri 8yıllık idi. çürümüş vaziyette yolu tutmuyor, lastikleri aldım ve eve dönecektim ki, muayeneye gittim. çünkü evden muayene/sanayi tarafına git gel benzin tükeceğim, 1hafta erken muayene oluversin dedim. yanımda fazla nakit yoktu. bir de demez mi eleman egzos pulu dahil 180tl. cepte o kadar vardı. kuruşuna kadar ona verdim

    Muayenem geldi. Emrivaki bir tavırla biri geldi. bagajı, kaputu aç, 5koltuk-kemer takılı olsun dedi.

    stepneyi göster tamam yan taraftan dolaşarak, muayene bitiş bölümüne gidebilirsiniz dedi. ben biraz bekledim bu tarafta ne yapacaklar diye. Karaktersiz 5metre yerde gaz kökleme ve kazık fren attı. lastikler daha yeni alınca, ana avrat gidecektim...

    evrakları alıp geldi. verdikten sonra aslında birşeyler söylerdim de dikkate almazlar. nasılsa başkasının malı diyerek hor kullanıyorlar...


    Yağ kaçakları için daha iyi bilinen, büyük bir özel serviste baktırmalısınız. belki ileride size daha fazla nakit-vakit kaybettirebilir.

    Far ayarını önemsemeseniz de diğer sürücüler açısından hatalı bir davranış olur. size küfür edebilirler, onların gözünü alabilir, bazı selektör, uzun farlara maruz kalabilirsiniz.
    yaylanma varsa patlak değildir ama ömrünü doldurmuş olabilir. bu konuda karar size kalmış. benim önler belediyenin güzide yol çalışmaları sonucu patladı. gram çalışmıyordu. bütün yol ön konsolda idi... dayanamadım değiştirdim... belediyeye teşekkürü borç bilirim. bana 2amortisöre mal olan yol 1yaşına gelmeden altyapı çalışması nedeniyle tekrar kazıldı. umarım rahat oturuyorlardır o koltuklarda, halkın parasını sürekli asfalta yatırdıkları için...

    Hocam bende her ihtimale karşı yanımda fazla para götürdüm ama benim egzoz muayene vardı olur ya bir şey daha çıkarırlar işleri belli olmaz 10 km yolu tekrar dönmeyi gözüm almazdı ama ek masraf çıkarmadılar.
    Araca davranışları konusun da size katılıyorum çok kaba davranıyorlar bıkmış tavırlarla yada kaprislerle takılmalarına anlam veremiyorum yapıyorsan bu işi parasını alıyorsun milletin alın teriyle biriktirip aldığı araca bu kadar kava davranmaları beni de kızdırıyor ama ters gitsen bu sefer sorun çıkarırlar susuyorum.
    Hocam servise gidecem ama nere gidiyim bilmiyorum ben Sivas'ta yaşıyorum burası İstanbul - Ankara gibi büyük şehir değil ya aracı sanayi ustaları veya yetkili servise götürmek gerekiyor onlar da ufacık şeyler için yüksek fiyatlar çıkarıyorlar bu kadar ücreti de vermek istemiyorum onlara. Bakalım araştıracam düzgün işinin ehli bir usta bulursam ona götürecem.

    Haklısınız far ayarı önemsiz demiyorum tabi ki de önemli ama ben kışın hiç araç kullanmam önemli olaylar harici yazın da akşam dışarı çıkmam araçla ama ücreti yüksek değil tabi ki de yaptırırım ama arabayla ilgilenecek çok zamanım da olmuyor bu yüzden ufak tefek bakımlarını dahi geç yaptırabiliyorum örneğin muayene 1 ay geçti öyle gidip yaptırabildim.

    Hocam belediye deme bu konuda bende çok kızgınım bu amortisörlerin yağ kaçırma sebebi hep bu yol çalışmaları çevre yolunda bir kazı yapmış 90 ile giderken o boşluğa düştüm çıktım arkada malzeme de vardı baskı yapınca hasar görmüş olabilir amortisörler. Bende bu çalışmalara çok küfür ediyorum ama elden ne gelir ki bugün de sabah yola kocaman bir taş atmışlar 50 km\h ile giderken taşı geç gördüm sol ön tekerin kıyısı ile çarptım şimdi bir sürtünme sesi geliyor ama umarım ki büyük bir masraf çıkmaz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: çekomastik

    Nasıl yani? 3 hafif kusur ile benim bildiğim aracın muayeneden geçememesi lazım. Ayrıyetten far ayarı doğru değilse ağır kusur değil mi? Ben mi yanlış biliyorum?

    Hafif kusurun sınırı yok önemli olan ağır kusur olmasın. Benim bildiğim xenon far mı öyle bir şey olması gerekiyor eğer far ayarı olmuyorsa geçmiyor diye biliyorum.
  • Hocam turbo yu kaç binde ve ne kadar fiyata değiştiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LionTech16

    Bence ilk baktırmanız gereken şey fren telleri, daha sonra amortisörler.

    Diğerlerini zaten herkese yazıyorlar.

    Aynen bende sizin yaptığınız sıralamayı en kısa sürede gerçekleştirmeyi düşünüyorum fren beni korkutuyor.
    Herhalde bazı ufak tefek şeyleri sayfayı boş bırakmıyalım diye yazıyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hamza_88

    Hocam turbo yu kaç binde ve ne kadar fiyata değiştiniz.

    Turboyu 100 binde tanış yolu 900 TL'ye yaptırdım özel serviste.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nazarnet58

    quote:

    Orijinalden alıntı: LionTech16

    Bence ilk baktırmanız gereken şey fren telleri, daha sonra amortisörler.

    Diğerlerini zaten herkese yazıyorlar.

    Aynen bende sizin yaptığınız sıralamayı en kısa sürede gerçekleştirmeyi düşünüyorum fren beni korkutuyor.
    Herhalde bazı ufak tefek şeyleri sayfayı boş bırakmıyalım diye yazıyorlar.

    Olabilir.

    Motor ve şanzıman yağ kaçakları zaten standart. Ama ben ciddi ciddi düşünüyorum, far ayarı konusunda ya onların standartlarında bir sorun var, ya da dışarıdaki tamircileri standartlarında. Benim gittiğim 3 muayenede de (farklı araçlar) hep far ayarı kusuru çıktı yeni ayarlı olmasına rağmen.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LionTech16

    Olabilir.

    Motor ve şanzıman yağ kaçakları zaten standart. Ama ben ciddi ciddi düşünüyorum, far ayarı konusunda ya onların standartlarında bir sorun var, ya da dışarıdaki tamircileri standartlarında. Benim gittiğim 3 muayenede de (farklı araçlar) hep far ayarı kusuru çıktı yeni ayarlı olmasına rağmen.

    Ben ustama tekrar gittiğimde, sıfır araçlara bile kusurlu diyorlar dedi.

    Çünkü hizalamayı üstün körü yapıyorlar. Yani adam kontrol ettirmeden geldiyse bahane ile götürüp kontrol ettirsin düşüncesi olabilir.
    Birçok araç far ayarı kusurlu çıkıyor... Sıfır araçta bile...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LionTech16

    quote:

    Orijinalden alıntı: Nazarnet58

    quote:

    Orijinalden alıntı: LionTech16

    Bence ilk baktırmanız gereken şey fren telleri, daha sonra amortisörler.

    Diğerlerini zaten herkese yazıyorlar.

    Aynen bende sizin yaptığınız sıralamayı en kısa sürede gerçekleştirmeyi düşünüyorum fren beni korkutuyor.
    Herhalde bazı ufak tefek şeyleri sayfayı boş bırakmıyalım diye yazıyorlar.

    Olabilir.

    Motor ve şanzıman yağ kaçakları zaten standart. Ama ben ciddi ciddi düşünüyorum, far ayarı konusunda ya onların standartlarında bir sorun var, ya da dışarıdaki tamircileri standartlarında. Benim gittiğim 3 muayenede de (farklı araçlar) hep far ayarı kusuru çıktı yeni ayarlı olmasına rağmen.

    Evet motor yağ kaçakları ifadesini ben muayeneye giden bir çok kişi de gördüm demek ki herkesin aracı kaçırıyor ama şu şanzımana bir baktırmam lazım keçelerden mi kaçırıyor uygun bir fiyata halledelim sonra şanzımanı elimize almayalım. Benim bu zamana kadar 2 aracımı muayeneye götürdüm ikisinde de far ayarı kusuru çıktıydı anlaşılan piyasada ki araçların far ayarları hep kusurlu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Only Gamer

    quote:

    Orijinalden alıntı: LionTech16

    Olabilir.

    Motor ve şanzıman yağ kaçakları zaten standart. Ama ben ciddi ciddi düşünüyorum, far ayarı konusunda ya onların standartlarında bir sorun var, ya da dışarıdaki tamircileri standartlarında. Benim gittiğim 3 muayenede de (farklı araçlar) hep far ayarı kusuru çıktı yeni ayarlı olmasına rağmen.

    Ben ustama tekrar gittiğimde, sıfır araçlara bile kusurlu diyorlar dedi.

    Çünkü hizalamayı üstün körü yapıyorlar. Yani adam kontrol ettirmeden geldiyse bahane ile götürüp kontrol ettirsin düşüncesi olabilir.
    Birçok araç far ayarı kusurlu çıkıyor... Sıfır araçta bile...

    Hocam tam bilemiyorum far ayarı kontrolü nasıl yapılır ama personel makineyi getiriyor 5-10 saniye farların önünde tutup çekiyor hatta benim araçta dikkatle baktım o makineyi düz tutmadı belki de bu kusur ondan olabilir ama yinede adabını bilmediğim için bu işin günahını almıyım adamın.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.