Şimdi Ara

BMW M5 2000 model alınır mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
0
Favori
5.618
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Evet arkadaşlar aracı ayda 200 km kullanmak için alıcam asıl alma amacım hızın yanındaki o eski tasarımı önerileriniz nelerdir ? 4 kişilik bir aileyiz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NicksizMami -- 5 Mart 2017; 22:24:18 >



  • Otopark.com'un kurucusu And Mehmet Çetin, kendi aracı olan 2000 model E39 BMW M5'ini satıyordu. Onunki çok temiz bir araç olmalı, çok az kullanılıyordu bildiğim kadarıyla.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-kazasiz-boyasiz-orijinal-bmw-e39-m5-404847523/detay



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SPECIALIZED -- 5 Mart 2017; 22:33:22 >
  • Annesini yanına alarak drift yapan birisi vardı.

    Siz aileyi yanınıza alarak drift yapacaksınız sanırım?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shintai -- 5 Mart 2017; 22:36:56 >
  • Nekadar temiz olursa olsun yakacagi yakittan cok masrafi olur. Cok basitinden otoparktaki And'in lastik masraflari ve servisteki bir iki parca degisimi ile ilgili videosu vardi bir arastirin. Lastik degistirseniz 3-4 bin liralara geliyor en basitinden. Kaldiki beklenmedik bir arizada aracin yatma durumu, ve binlerce lira masrafi da kcinilmaz. Ki bunlarda nasil kullandiginiza bagli degil yasla basiniza gelecek. Bir de kotu kullanilmissa vay halinize.
  • shintai kullanıcısına yanıt
    Yoh yav konfor ve hız benim için önemli başka önerilerdede bulunabilirsiniz .
  • Antın arabası temiz gibi duruyordu eski bir Bmw müdurunden almıs kendiside
  • bes mesaj ucu ant.

    18 yasinda araba, tek elden degil, ne kadar ozenli kullanilirsa kullanilsin... hadi fiyati makul olsa neyse, ucuz da degil.. neyin pesindesiniz anlayabilmis degilim.. incir fidani alin daha ucuz.. ben bile tek elden, bir bakan tarafindan sahsi arac kullanilmis bir arac buldum, icinde aksirsalar servise gitmis, herseyi kayitli. ona bile sanziman ve radyator dahil 15bin ₺ para harcadim. ki aldigim arac 99binde ve full servis gecmisliydi.. ve piyasasina gore pahali ama ucuz aldim..

    o m5 fiyatina neredeyse ucte biri yasinda f10 kasa 530d veya 535i bulunuyor.
  • 5.25i al çok paran varsa m5 düşünülebilir
  • Benzin sıkıntı olur mu bilmiyorum ayda 200 km kullanacağım .
  • Al bi tane Evo bak keyfine olmaz mı?
  • eski bir E39 m5 kullanıcısıyım. her turlu sorunu yanıtlayabılırım, m5 le derınden ugrastım arabam muazzam temızlıkteydı.
    ben cok memnundum guc yetmemeye basladıgı ıcın sattım.

    genel olarak kronık buyuk bır sorunu yok debrıyajı cabuk bıtırır, vanosları bozulur bunun dısında sensorler harıc hıc sorun yasamadım.
    sehır ıcınde 13-16 lıtre arası sehır dısında 9-10 lıtre arası (4 kısı full bagaj klıma acık) defalarca uzun yol yaptım ızmır ankara- ızmır ıstanbul arası. yakıt bılgısı net bılgıdır fulleyerek de dogrulamıstım ızmır ankara seyahatımde.

    konfor bakımdan spor araclara gore konforludur fakat bır mercedes ya da bır e60 konforu yok halıyle bıraz sert suspansıyonları

    aklıma gelenler bunlar. sorun olursa yanıtlarım, unutmadan ınanılmaz keyıflı kullanımı var v8 oldugu ıcın alttan dolu dolu gelıyor makına, dezavantajı parca pahalı muadıl pek bulunmuyor ornegın 2 sene once 2 fren dıskı ve 2 balataya 2200 tl para vermıstım orjınal parca

    BMW M5 2000 model alınır mı?

    arabamda buydu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NicksizMami

    Yoh yav konfor ve hız benim için önemli başka önerilerdede bulunabilirsiniz .

    Tebessüm edelim diye söyledim.



    Şaka bir yana çok dikkatli inceleme yapmanız gerek. Bu araçlardan anlayan usta bulmak zor. İnceleme yapıldığında sorunu olup olmadığını anlamak şart.



    Alınabilir bir araç elbette ama standart olmayan performans parçalarına sahip olduğundan, arıza durumu fazla masraf açabilir.



    Belki biraz daha genç olması şartıyla 530, 535, 540 modelleri de tercih edilebilir bence.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shintai -- 6 Mart 2017; 14:21:21 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: *AXI*

    eski bir E39 m5 kullanıcısıyım. her turlu sorunu yanıtlayabılırım, m5 le derınden ugrastım arabam muazzam temızlıkteydı.
    ben cok memnundum guc yetmemeye basladıgı ıcın sattım.

    genel olarak kronık buyuk bır sorunu yok debrıyajı cabuk bıtırır, vanosları bozulur bunun dısında sensorler harıc hıc sorun yasamadım.
    sehır ıcınde 13-16 lıtre arası sehır dısında 9-10 lıtre arası (4 kısı full bagaj klıma acık) defalarca uzun yol yaptım ızmır ankara- ızmır ıstanbul arası. yakıt bılgısı net bılgıdır fulleyerek de dogrulamıstım ızmır ankara seyahatımde.

    konfor bakımdan spor araclara gore konforludur fakat bır mercedes ya da bır e60 konforu yok halıyle bıraz sert suspansıyonları

    aklıma gelenler bunlar. sorun olursa yanıtlarım, unutmadan ınanılmaz keyıflı kullanımı var v8 oldugu ıcın alttan dolu dolu gelıyor makına, dezavantajı parca pahalı muadıl pek bulunmuyor ornegın 2 sene once 2 fren dıskı ve 2 balataya 2200 tl para vermıstım orjınal parca

    BMW M5 2000 model alınır mı?

    arabamda buydu

    şu aralar 8 silindirli bir araç bakıyorum.. A8 4.2 quattro, Volvo S80 V8 Awd veya Cl500 olacak araç.. 6 silindirli araçlarda uzun yolda ne yaktığını biliyorum ama 8 silindir tecrübem yok, bu dediğiniz uzun yolda 10lt civarlarında ise benim 6 silindirli araçla birebir aynı demektir tüketimleri..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CemUsUs


    quote:

    Orijinalden alıntı: *AXI*

    eski bir E39 m5 kullanıcısıyım. her turlu sorunu yanıtlayabılırım, m5 le derınden ugrastım arabam muazzam temızlıkteydı.
    ben cok memnundum guc yetmemeye basladıgı ıcın sattım.

    genel olarak kronık buyuk bır sorunu yok debrıyajı cabuk bıtırır, vanosları bozulur bunun dısında sensorler harıc hıc sorun yasamadım.
    sehır ıcınde 13-16 lıtre arası sehır dısında 9-10 lıtre arası (4 kısı full bagaj klıma acık) defalarca uzun yol yaptım ızmır ankara- ızmır ıstanbul arası. yakıt bılgısı net bılgıdır fulleyerek de dogrulamıstım ızmır ankara seyahatımde.

    konfor bakımdan spor araclara gore konforludur fakat bır mercedes ya da bır e60 konforu yok halıyle bıraz sert suspansıyonları

    aklıma gelenler bunlar. sorun olursa yanıtlarım, unutmadan ınanılmaz keyıflı kullanımı var v8 oldugu ıcın alttan dolu dolu gelıyor makına, dezavantajı parca pahalı muadıl pek bulunmuyor ornegın 2 sene once 2 fren dıskı ve 2 balataya 2200 tl para vermıstım orjınal parca

    BMW M5 2000 model alınır mı?

    arabamda buydu

    şu aralar 8 silindirli bir araç bakıyorum.. A8 4.2 quattro, Volvo S80 V8 Awd veya Cl500 olacak araç.. 6 silindirli araçlarda uzun yolda ne yaktığını biliyorum ama 8 silindir tecrübem yok, bu dediğiniz uzun yolda 10lt civarlarında ise benim 6 silindirli araçla birebir aynı demektir tüketimleri..

    ben sureklı depo fullerım. yakıt konusunda yazdıklarım kendı yaptıgım degerler. evdekı bılgısayarımda yakıt degerlerı fotoları var bulursam atarım dıger v8 lerı bılmem ama m5 bu sekılde yakıyor. manuel 6 ılerı 6. vıteste v8 motoru sayesınde cok rahat ılerlıyor




  • CemUsUs C kullanıcısına yanıt
    m5 ayrı bir makinedir.

    tek elden kullanılmış
    tamamı servis bakımlı
    hiç masraf çıkarmayacak

    araç bulacaksınız onu da 100 bin liralara alacaksınız. öyle bir piyasada değiliz. burası Türkiye. Türkiye bile olmasa böyle bir aracı koleksiyonluk olarak değerlendirirler.

    neyle neyi satın almaya çalışıyorsunuz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chrissrathfield

    m5 ayrı bir makinedir.

    tek elden kullanılmış
    tamamı servis bakımlı
    hiç masraf çıkarmayacak

    araç bulacaksınız onu da 100 bin liralara alacaksınız. öyle bir piyasada değiliz. burası Türkiye. Türkiye bile olmasa böyle bir aracı koleksiyonluk olarak değerlendirirler.

    neyle neyi satın almaya çalışıyorsunuz.


    tamam da burada ornek verilen arac bu soylediklerinizin hicbiri degil iste ben de onu anlatmaya calisiyorum.



    arac tek elden degil. surekli servis bakimli degil. hic masraf cikarmayacaginin da garantisi yok sonucta 18 yasinda bir arac. o zaman 125 neyin nesine veriyoruz. nisbeten bilinen ve temiz bir arac o kadar.



    yoksa gecen sene borusan bodrum showroomda gordugum 2001 model muze kondusyonundaki m5'i getirin 300bin tl nakit vereyim hic sorun degil..




  • CemUsUs C kullanıcısına yanıt
    örnek verdiğim gibi bir aracı zaten bahsettiğin paraya alamazsın zaten. onu söylüyorum. uyanık mısınız anlamadım.

    125 bin e alacağınız en iyi araç o kadar olur.
  • incir ağacı al evin ortasın dik daha iyi. Bmw'yi kullanan kitle hele ki m serilerini kullanan kitle belli. neredeyse 20 yaşında bir bmw almak intihar gibi birşey, çok ciddi masraflar çıkartır, aman diyim..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chrissrathfield

    örnek verdiğim gibi bir aracı zaten bahsettiğin paraya alamazsın zaten. onu söylüyorum. uyanık mısınız anlamadım.

    125 bin e alacağınız en iyi araç o kadar olur.

    asıl sen ne ayaksın ben de onu anlamadım.. "uyanık mısın, neyi neyle alıyorsun" falan gibi tabirleri beni tanımadan hangi hukuka dayalı kullanıyorsun.. kibarlık ve seviye sadece siz biz hitabı kullanarak olmuyor.. hatta tavırların ve konuşmaların asıl senin uyanıklığın konusunda şüphe uyandırdı, ekipten misin adamın dostu musun nesin..

    ben de şimdi senin gibi bu aracın piyasası hakkında bir fiyat söylerim sen de ben de ne konuşursak konuşalım gerçek fiyatı piyasa belirler.. bu araç kaça el değiştirirse piyasası odur.. bunun üzerine anca kendi fikrimizi söyler, tartışmaya çevirirsek de birbirimizi üzeriz..




  • CemUsUs C kullanıcısına yanıt
    ölücülerden nefret eden biriyim.
    ben falancanın aracı hakkında bir şey söylemedim. o muadilde bir aracın değeri zaten odur. Daha iyisini zaten o paralara alamazsınız. dedim.

    şahsınızı da tanımama gerek yok. en iyisi olsun en ucuza olsun. mantığı benden uzak olsun.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.