Bildirim
Fiat Egea 1.4 Fire Motor Urban Plus Donanım İnceleme
MARISOL Marka MRS Milano C07 FÜME KEMİK Cerceve PEMBE Cam Güneş Unisex Gözlügü : Amazon.com.tr: Moda
https://www.amazon.com.tr/dp/B0CGMFNFJ5
3 sa. önce paylaşıldı
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Easy sirket paket disindaki egealar guzel zaten ..
Fiyat performans olarak iyi.
11.5 saniyelik bi 100 km degeri olan bi arabaya kotu denmez cogu iyi dediginiz arabalarin bazilari 0 100 u 12 saniyeyi geciyor.
Yokusta turbolu arac gibi dusuk devirde gitmeye kalkanlar bastan kaybeder. Atmosferik de turbolu bi araca gore bastan fazla devir cevirterek yokus cikilir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Savunmadım Çıkar Göster -- 17 Eylül 2020; 19:48:10 > -
Hangi aracın sizinki olduğunu yazmanız hoş olmuş. -
On numara yazı
Bendeki de aynı renk, krom set yaptırmanızı tavsiye ederim, iyi durur.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
öndeki araba sandım diyanete başkanmı oldun diyecektim.egea yerine az daha koyup sandero tercih ederdim 1.0 100 bg
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Akhenatonnn -- 11 Eylül 2020; 15:39:46 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
@Lınc Yokuşta 4. vites 4000 devrin üstüne çıkınca rampa yukarı da 110 km/sa hızı yakaladım. Klima açık araçta 2 kişiydik. Motor sesi de gayet makuldü. Devirli kullanınca 1.3 multijetten pek eksiği yok zira ikisi de 95 beygir.
@por favor Teknik olarak resimdeki araba benim diyebiliyorum.
@lojistisyen Hocam aslında istediğim gibi olmadı bile. Yazdım sildim v.b çok oldu ama bu kadar oldu. Artık sorusu olan sorsun.
@Akhenatonnn Çerez parası ya
-
Güle güle kullanın, detaylı olarak, olumlu/olumsuz yönleriyle paylaşmışsınız. Her görüşünüze katıldım, özellikle tokluk hissi yok diyorsunuz ya araçta, ben de çok hissediyorum bunu. Kapılar, bagaj kapanırken çıkan sesler hoş değil. Gece sessizliğinde arabayı çapraz bir engelden geçirin kapılar esniyor, gıcırtı seslerini (kapı contalarından geliyor) duyuyorsunuz, hoş duygular değil ama bu paraya da bundan iyisi yok işte, böylede bir gerçek var. -
Bende araç baktığımda Mirror paket bulunmuyordu. Bende onu anlamıyorum, ekstra olarak 1 sayfa donanım yok sonuçta jant değişiyor, CarPlay ve geri görüş kamerası var sadece. Açıkcası olsaydı ben almayı düşünüyordum ama denk gelmedi almamıştım. Bence parasına göre gayet iyi bir araç. Elinize sağlık güzel bir yazı olmuş bir solukta okudum.. -
2017 1.3 urban kullanıcısı olarak görüşlerinize katılıyorum. Kapı içlerinden ve camlardan gelen trim sesleri ve özellikle arka süspansiyonun derin çukurları iyi sönümleyip tırtıklı bozuk yüzeylerde zıplayarak ilerleme hissi olmasa gerçekten çok iyi araba. Aslında uğraşırsanız bunlar da çözülemeyecek şeyler değil. Yüksek model bir araca bineyim sanayiyle haşir neşir olmayayım standart şeyler olsun bakımı da çok yormasın isteyen Türk halkı için biçilmiş kaftan. Bunların yanında halk yapısı olarak genellikle kalabalık aile olduğumuzdan ve bir yerden bir yere giderken arabayı tıka basa doldurduğumuzdan genişliği de mutlu ediyor. Koç grubu 90larda kuş serisi ile yaptığı ülke insanının ihtiyacına göre araba üretme hamlesini 2015te egea ile yaptı. Ne kullandığını bilerek kullanınca mutlu etmeyecek çok bir tarafı yok bence.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Eline saglik
Tokluk konusundaki hassasiyetlerini okurken kendimi okuyor zannettim. Sanirim ayni kafadaniz bu hususta. tabi balyoz kasa s40 tan inip binince kabak gibi hissetmişsindir eksiklikleri
Emin ol bugun gidip 250 bin bayilip alacagin civic veya corolla da karoser isciligi ve tokluk bakimindan ayni çapta bir araç. Yani 100 bine bu araba gayet uygun.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
-
O capraz gecislerde karoserin esneme olayi 2019 passatta bile var.quote:
Orijinalden alıntı: MÜŞAVİR
Güle güle kullanın, detaylı olarak, olumlu/olumsuz yönleriyle paylaşmışsınız. Her görüşünüze katıldım, özellikle tokluk hissi yok diyorsunuz ya araçta, ben de çok hissediyorum bunu. Kapılar, bagaj kapanırken çıkan sesler hoş değil. Gece sessizliğinde arabayı çapraz bir engelden geçirin kapılar esniyor, gıcırtı seslerini (kapı contalarından geliyor) duyuyorsunuz, hoş duygular değil ama bu paraya da bundan iyisi yok işte, böylede bir gerçek var.
Yani kafaya takmaniza gerek yok.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Aynı donanım ve aynı motor şuan kullandığım şirket aracında mevcut ve rengide aynı. Birincisi ben aracı beğendim yalan yok. Sessiz bir motoru var. Performans bekleyen ayıp eder. 1.4 bu motor ve atmosferik. Ama şu var ki arabanın limitlerini bilerek kullanınca güzel. Kendi aracım turbo dizel. Belki daha seri ama daha da sesli.
Egea ile işim gereği bir çok ile de gidiyorum. Dediğim gibi altınızdaki arabanın limitlerini bilmek çok önemli. Atmosferik ile rampada bir anda ağır giden bir aracın arkasında sollamaya çıkmak mantıklı iş değil. Dolayısıyla ya o araçla arana mesafe bırakıp hızlanıp geleceksin ya da boş zamanı bekleyeceksin.
Donanımı gayet yeterli. Dokunmatik ekranı güzel. Motoru sessiz. Dijital klima mevcut. Bluetooth üzerinden görüşme yapabilme ve müzik çalabilme durumu var. Hız sabitleyici mevcut. 6 airbag var. Koltukların renkleri güzel.
Bu piyasa şartlarına ve bu döviz kuruna göre makul bir araç.
-
Bende de s40'ın makyajlısı var malum, 7 senedir biniyorum. Her türlü yolda kullandım arabayı daha hiç kapılardan esneme sesi duymadım. Sadece o da değil, geçen passat kullandım bir süre. Forumlarda gruplarda falan hep görüyoruz çok iyi malzeme kalitesi vs. Sadece göğüs ve ön kapı üstlerini yarım santim kauçukla kaplamışlar gerisi fos çıktı. 20 senelik S40 bariz daha kaliteli. Benim A sütunu kumaş altı sünger kaplı. Dokununca bir derinliği var, passat'da hocamın dediğine benzer şekilde plastik üstüne direkt kumaş gerdirilmiş gibi. Passat yahu bu en preminiyum araba.
Yeni üretimlerde altyapıda çok ciddi maliyet kısmaları var. Ne olursa olsun 20 sene öncesinin teknolojisi, şasi rijitliği falan ona göre, ama buna rağmen sonuç ortada. Tek açıklaması var, çaldıkça çalıyorlar. Sadece VW falan değil her marka yapıyor artık bunu, volvo da dahil.
Durum böyle olunca günümüz araçlarında sırf üst segment diye parayı basıp normalin süslü hali bir araç almak mantıklı değil hiç. İşini gören en ucuz aracı al geç. İlla premium olacaksa da eski modeller gibisi yok, daha da olmayacak.
-
Daha da olmayacak....
İste bunu çok guzel dedin :) bu yuzden 18 yasinda bir araba kullaniyorum ya... Aşığım arabaya resmen. Her santimetrekaresinden detay ve kalite akar mi arkadas bir arabanin, akiyor iste.
90 larin ikinci yarisi avrupali ureticilerin kalite acisindan govde gosterisi yaptiklari yillardi. Gerekirse aractan zarar etme pahasina bile olsa asla taviz vermezlerdi. (w211 kasa e de başlarina geldi) Şimdi son kasa S cikti mesela, araba jetgillerin arabasi gibi. Boyle araba mi olur arkadas. İcerisi tablet ve direksiyondan olusuyor komple. İcine binsen yeni alinmis elektronik esyalar gibi kokuyordur heralde.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
@MÜŞAVİR Ben de araç bakarken nice arabalara baktım. Dolu B olarak Hyundai i20 1.0 turbo benzin 7 ileri otomatiğe niyetlendim. Hyundai fiyat listesini güncelleyip 1.0 7 ileriyi kaldırıp 1.4 atmosferik 4 ileri otomatik yazdı aynı paraya. Ondan öyle caydım, Megane 4 istedim hem de çok istedim şöyle 1.3 TCE 140 beygir 6 ileri (2000 devirle 100 km/sa) ama bütçem boş donanıma anca yetiyordu ve boşu gerçekten boştu. Hız sabitleyici dışında hiç bir şey yoktu arabada. Açıkçası 170 bine plastik direksiyonlu, kapak jantlı, kolçaksız, stepnesiz, sis farsız v.b bir araca da binmek istemedim. Bir diğer etmen de boş donanımdaki orta konsol adeta Clio tadındaydı, dolu donanımdaki orta konsol ise Talisman tadındaydı. O yüzden ondan da öyle vazgeçtim. Clio'nun orta donanımına anca yetiyordu gücüm, o kadar para verip de orta donanım B sınıfına da binmek istemedim. Opel Astra 1.4 Turbo mantıklıydı orta donanım ama ondan da kasa değiştirecek olmasından dolayı vazgeçtim. Egea'yı 1.4 motordan dolayı hiç düşünmemiştim ama sonra 120 bin lira civarına dijital klimalı, kol dayamalı, alaşım jantlı, tablet ekranlı v.b olması cezbetti. Hem Volvo'yu satmadan hem kredi çekmeden alabilecek olunca 1.4 motora gözümü karartıp aldım. Pişman da olmadım sonuçta fiyat olarak yola çıktığım bütçenin neredeyse 2/3'üne aldım arabayı. Bunu bildiğim için de yok tavanı boşmuş yok ses geliyormuş çok umursamadım. Hatta Volvo'da gelse üzecek bir ses Egea'da gelse "Fiat sonuçta" deyip kafam rahat gezebilirim.
@brkprlk35 Mirror donanım ben de çok istedim. Bayi sipariş dahi almıyordu ve 2. elde de yakınlarımda istediğim kıstasta hiç yoktu. Yani 2020 model olacak 5-6 bin km civarında olacak dedim mi hiç araç çıkmıyordu. Mirror pakete göre tek olmasını istediğim Android Auto oldu onun dışında geri görüş kamerası sonradan takılabiliyor. Nikelaj ve jant da çok umurumda değil açıkçası. Gerçi Mirror'un metalik mavi rengini güneş altında inceledim de hakikaten benim aracın renginden çok daha iyi. Yine de donanım olarak gayet yeterli bir araba. Yazıyı rahat okumanıza sevindim çünkü bir kaç defa bu uzunlukta yazıp sildiğim oldu. Ya olay çok karışıyordu ya istediğim gibi yazamıyordum ki hala istediğim detaylara değinemedim ama rahat okumanıza sevindim.
@rubelhizb Süspansiyon konusunda Egea'nın saçmaladığı yerde Volvo daha iyiydi dediğim kısım buydu. Tırtırlı şeklinde dalgalı yollarda Egea biraz daha saçmalıyor, Clio bayağı top gibi sekmişti aynı yerde. Volvo oralarla çok daha rahat baş ediyordu ki daha sert karakterli olmasına rağmen. Kapı gıcırtısı vesaire çok umurumda değil ben "İyi araba" hazzını çok üst düzey olmasa da Volvo ile yeterince aldım. Artık yazdığınız "Dertsiz tasasız yüksek model" düşüncesi ile hareket ettiğim için Egea'ya yöneldim. Yoksa Egea'nın kalite olarak S40'dan epeyce geri kalacağını bilerek aldım. Ayrıca dikkat ettim Fiat her dönemde B sınıfı kalitesinde C sınıfı araba üretmiş. Siena'ya bakıyorum, kocaman bagajı var mesela. Albea'ya bakıyorum ufak ama içi falan geniş. Egea ona keza B sınıfında C sınıfı genişliği.
@The Division Bell Aslında tokluk konusu çok sıkıntı değil. Yani güneşliği kapatırken boş bir ses gelmiş ya da kapıyı kapatırken arka kapı titremiş falan çok sorun değil benim için. Beni dertsiz bir şekilde sağdan sola götürsün getirsin yeter seviyesindeyim. Malum Türkiye şartlarında iyi bir arabayı geçtim, normal bir araba bile çok çok zor. O yüzden bazı şeylerden feragat etmek gerekiyor. Bir de Mercedes'in Actros Mp5'te içinde 4-5 tane tablet var sağda solda.
@antizero Tam anlamıyla "Yeterli" bir araba. Motoru şaşırtıcı derecede sessiz geldi bana. Ben uzun yolda epeyce kafa ütüler diyordum ama gayet sessiz kalıyor motor. 5000 devirde bile kafa ütülediğini söyleyemem.
@nacker Hocam s40 Volvo'nun en ucuz arabası olduğu halde ön göğüste olan malzeme (Plastik de değil, kauçuk da değil ama güzel bir malzeme) arka kapının alt kısmında da aynen var. Bir tek A sütunu kumaş iken B ve C sütunları bakalit. Konsolda herhangi bir yer bastırınca çıtırdamadığı gibi, parmağımı kıracak kadar bastırsam da esneme yapmıyordu. Bundan sebep arabada trim sesi 'yok' Ama ben aracın konsol plastiğinden ziyade genel kalitesine baktım. Mesela 284 bindeki Volvo'nun vites geçişleri sıfır ayarında Egea'dan daha iyi. Bir de S40'ın vites topuzu daha alçakta ve yolu da daha kısa onu fark ettim. Bir araba manuel olacaksa vites kolu direkt S40 derim.
-
Aracın yol tutuşu-direksiyon hakimiyeti nasıl hocam?
Bu arada daha evvel de demiştim, bu piyasada en mantıklı hareketi yapmışsınız sıfır egea ile. Temel ulaşım amacını görecek daha iyi bir seçenek yok.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nacker -- 11 Eylül 2020; 19:35:55 > -
Guzel bir inceleme tesekkur ediyoruz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yol tutuşu test edecek bir ortam olmadı hocam. S40'ı bile bir kaç kere mecburiyetten test etmiştim. Ama direksiyon fonksiyonel olduğundan mıdır bilemiyorum s40 direksiyonu gibi kavrayamadım. -
Güzel inceleme olmuş, özellikle 1.4 yerine 1.6 atmosferik olayına katılıyorum. Şu araç 1.6 atmosferik ile gelseydi bu kadar performans konusunda tereddüt oluşmazdi. Lpg taktırmayı düşündünüz mü? Mantıklı oluyor bunlara bence.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Hangi aracın sizinki olduğunu yazmanız hoş olmuş.
|
Easy sirket paket disindaki egealar guzel zaten ..
Fiyat performans olarak iyi. 11.5 saniyelik bi 100 km degeri olan bi arabaya kotu denmez cogu iyi dediginiz arabalarin bazilari 0 100 u 12 saniyeyi geciyor. Yokusta turbolu arac gibi dusuk devirde gitmeye kalkanlar bastan kaybeder. Atmosferik de turbolu bi araca gore bastan fazla devir cevirterek yokus cikilir. |
öndeki araba sandım diyanete başkanmı oldun diyecektim.egea yerine az daha koyup sandero tercih ederdim 1.0 100 bg
|
Arabayı bulup telefon koyacak yeri bulamayan tiplerle aynı ülkede yaşamak mecburiyetindeyiz
|
Hah şöyle sonunda iç açıcı bişey 1.4 egeayla ilgili yav arkadaş yok 1.viteste klima açıkken gitmez, yokuşta arabayı sırtına alırsın, 1000 kmde bütün yağı bitirir, hiç yürümez poh gibi ulan beni bile şüphelendirdiler Bi ara hakikatten böylemi bu motor dedim bizim millet abartmayı ne kadar çok seviyor ya
|
Vitesin önünde genişçe bir göz var, telefonu oraya koyuyorum ve bir sorun yaşamadım. Kolçağın altında devasa bir göz var epeyce derin. Pek çok şey sığar. Kapı içleri gene yeterli genişlikte.
Hani koltuk altında çekmece v.b yok tabii ama dediğim gibi yeterli. Elinizdeki telefonu falan koyacak yeriniz var en azından. Ben normal bir insana göre bir tık fazla eşyayla bindiğim halde hiç bir şey elimde kalmıyor ki bu yeterli. Motor yeterli dedim evet. Aynı paraya boşunu bile alamıyorsunuz ama Clio 5 alırsanız 1.0 72 beygir, Polo alırsanız 1.0 80 beygir, Corsa alırsanız 1.2 75 beygir, i10 (i20 değil bakın) alırsanız aynı paraya 1.0 (Beygirini sitede yazmıyor ama 1.4 atmosferikten iyi değildir) motorla geliyorlar. Bunların yanında sunduğu donanımları da düşünürseniz 1.4 95 beygir motor yeterli. Ayrıca aracı kullandım, 2.0 Volvo'dan sonra sakin kullanımda bir eksiklik hissettirmedi. Ne "Bu araba gitmiyor ya inip itesim geldi" durumu oldu ne 3000 devrin üstü ne de gaz pedalına yarıdan fazla basma ihtiyacım. Şimdi ben bu motora yeterli demeyeyim de ne diyeyim? |
Benzer içerikler
- turbo benzinli araçlar
- linea mı symbol mü
- 200 bin km araç alınır mı
- altı yüksek sedan arabalar
- jeep compass kronik sorunları
- uçan araba fiyatları
- renault logan
- renault arkana fiyat
- tesla iç dizayn
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X