Şimdi Ara

BMW 3.16 mı Peugeot 407 hd executive mi ?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
1
Favori
4.152
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar.
    Bir konu hakkında sizlerin görüşlerine başvurmak istiyorum.
    Lütfen,açık bir şekilde görüşlerinizi benimle paylaşırsanız sevinirim.
    Şu anda 1.6 turbo dizel 2008 model,siyah,80.000km'de bir executive black cd model 407 sahibiyiz.Arabamızdan çok memnunuz,çok az yakıyor,full donanımlı(katlanır aynadan,sunroof'a,hareketli koltuklarak kadar) vergisi düşük.
    Ancak babam yine sıkılmış olacak ki,bir arkadaşının arabasını almak istiyor.
    2006 model,temiz,kazasız,darbesiz bmw 3.16i Siyah renk,lpg takılı.
    Bu iki aracı yan yana getirdiğim zaman,gerek özellikleri gerekse de avantajları bakımından Bmw peugeot'un yanına dahi yaklaşamıyor.
    Bmw'nin tek avantajı prestijinin olması.Başka hiçbir avantajı yok.
    Yakıtı,bakımı yüksek,benzinli,hareketli koltuk,katlanır ayna,sonroof,multimedya ekran vs. yok.
    Ancak tipi güzel ve çok temiz.
    Fiyat farkı olarakta aracımızın üstüne 12.000 tl istiyorlar.

    1-)Sizce değiştirmeli miyiz ? Mantıklı mı ?
    2-)Lpg'li bmw 3.16 ya bindiğimiz zaman dizelden farklı olduğunu gösterir mi ? Daha mı az yoksa daha mı fazla yakar ?
    3-)Mevcut aracımızın yakıtı şehir içi 6.6lt/100 km şehir dışı 5lt/100 civarı.

    Şimdiden değerli yorumlarınız için teşekkür ederim.







  • ben 320d 2005 model satıp şu an sizdeki aracın 60.000km de olanını aldım sattığım bmw de fuldu ayrıca cevabı sen bulmuşsun zaten
  • Öncelikle cevabınız için teşekkür ederim..
    Konuyu biraz açmanız mümkün mü acaba ?
    Çünkü sizde ki araç dizelmiş.Öyleyse yakıt sorunundan ötürü satmamışsınızdır sanırım ? Aklıma model yükseltmek için sattığınız geliyor ya da masraf çıkarmaya başladığı için olabilir mi?
  • peryodik bakım:1-1,25 tl kasko 1,3 tl vergi 1.5 tl yakıt hayatta standart gitmezsin 100 km/8 lt. içi dar karizma güzel bol bol çizerler küfredersin ayrıca senin bahsettiğin benzinli 11lt aşağı yakmaz yav bukadar artıya birtek ne için alınacak karizma bence yeni kasa bmw düşünün ve bekleyin değsin
  • Peugeot'un o hususlarda Bmw'den aşağı kalır yanı yok ki.
    Kasko 1.500 lira(en pahalı kasko tutan markalardan biriymiş zaten)
    Yağ-filtre bakımı + balata 600 lira servis ücreti
    Bmw'nin vergisi bizim araçtan düşük çıkıyor.
    Yani geriye bir tek yakıt konusu kalıyor onda da lpg bizi kurtaracak mı bilmiyorum...
    Verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim.
    Ayrıca şu husus dikkatimi çekti 2006 model bir arabanın içi bizim 2008 model araçtan çok daha diri duruyor.Bizim direksiyon ve vites derileri şimdiden soldu ve aşındı ancak 2006 model Bmw'ninkiler hala gıcır gıcır duruyor..
    Aslında en mantıklısı sizin dediğiniz gibi yeni model bir dizelini almak ancak nerde bizde o para..
    Saygılar...
  • Selamlar 407 segment açısından bir üst sınıf olduğu için belki daha konforlu olacaktır. BMW nin arkadan itişli olduğunu unutmayın, farklı bir sürüş zevki demektir hoşlananlara. 1.6 d 407 ile 3.16i lpg li hemen hemen aynı yakar diye düşünüyorum.

    yanlız arkadaşın dediği gibi periyodik bakımlar 1000 tl üzeri ise (Ben bilmiyordum o kadar yüksek olduğunu) çok da gerek yok.

    407 de kullanılan derinin o kadar kolay solacağını sanmıyorum belki biraz bakımlarını eksik yaptınız (kozmetik bakımlarını).

    yinede her iki arabada kendini ispatlamış güzel arabalar. 3 kasa daha dar gelecektir iç mekan.
  • bir de şunu eklemek isterim bmw daha önce sahip oldunuzmu bilmiyorum bu araca bindikten sonra bmw haricinde hiçbir araçtan zevk almazsınız ve sizi tatmin etmez
  • Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.
    Eğer araç çok çok temiz çıkarsa değiştirmeyi düşünüyoruz.Ancak öncelikle iyice araştıracağım aracı.
    Saygılarımla.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iilkerr

    Selamlar 407 segment açısından bir üst sınıf olduğu için belki daha konforlu olacaktır. BMW nin arkadan itişli olduğunu unutmayın, farklı bir sürüş zevki demektir hoşlananlara. 1.6 d 407 ile 3.16i lpg li hemen hemen aynı yakar diye düşünüyorum.

    yanlız arkadaşın dediği gibi periyodik bakımlar 1000 tl üzeri ise (Ben bilmiyordum o kadar yüksek olduğunu) çok da gerek yok.

    407 de kullanılan derinin o kadar kolay solacağını sanmıyorum belki biraz bakımlarını eksik yaptınız (kozmetik bakımlarını).

    yinede her iki arabada kendini ispatlamış güzel arabalar. 3 kasa daha dar gelecektir iç mekan.


    407'de 3 serisinden üst segment oldu ya, daha da diyecek birşey yok.
    508'de 7 serisiyle eşdeğer zaten. Bilen bilmeyen herkes konuşuyor inanılmaz eğlenceli hale geldi buralar.

    3.16'nın tek sıkıntısı araç hantal. 3.20d almaya çalışın derim. LPG çok da taraftarı olduğum bir sistem değil.




  • cewap vermeye bile gerek yok...
  • 2007 3.16i premium alınmıştır.
    Rengi kül grisi.araçta ayrıyetten angel far ve kibar bir egzoz kapağı mevcuttur.tüm aksesuar eklentisi bundan ibarettir.
    Zaten görür görmez kesinlikle dediğim bir araç olduğu için 3'e 5'e bakmadık aldık.
    Kesinlikle pişman değiliz.
    Ancak;407 hiçte yabana atılacak bir araç değildi.Hatta genişliği konforu ve ferahlığıyla 3.16'dan daha iyiydi diyebilirim.
    Ancak bmw güven hissini daha fazla veriyor.
    Bu arada yakıt tüketimi şehir içi sakin kullanımda 11,5-12,5 lt/100km civarında.Gaza hafiften basarsanız ise 15-18 arasında gidip geliyor.Yani yakıtı inanılmaz derecede fazla.Fabrika değerleri vs. yalan dolan.Bu değerler sağ şeritte seyrederken alınan değerlerdir.
    Bu sebeple lpg kesinlikle şart oldu.Bu hafta taktıracağım..
    Aracın kalkışı beklediğimden atak. 1. ve 2. vites çekişi güçlü ancak gel gelelim 70 km hızdan sonra aracın hızlanmasını bekleyecek sabrınız yoksa benim gibi,paşa paşa sağ şeride geçiyorsunuz.115 beygirlik motordan eser yok,hissedilen güç maksimum 70 bg civarında.
    407'nin tozunu bile yutamaz bu motor.
    Yani özetlemek gerekirse bu araç;
    Prestiji ve verdiği güven hissinin dışında özellik,güç ve konfor bakımından 407 ile hiçbir şekilde boy ölçüşemeyecek bir araç.
    İç mekan inanılmaz derecede dar. Ön ve arka tarafta oturanların aynı anda rahat oturabilmesi imkansız.İkisinden birinin konforundan feragat etmesi gerekmekte.4-5 kişi uzun yolculuk yapmayı tercih edeceğim bir araç değil.
    Bmw fanları her ne kadar kabullenmek istemesede, 407 maalesef bir üst segmen olduğu gerçeğini çok kısa sürede belli etti.
    Biz zaten adı bmw olsun diye yola çıkmıştık.Yoksa bu bahsettiğim özelliklere sahip bmw modelleri de 100.000 liradan başlıyordu.Ee,ne kadar ekmek o kadar köfte olayı yani..
    Herkese saygılarımla..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ashes_

    2007 3.16i premium alınmıştır.
    Rengi kül grisi.araçta ayrıyetten angel far ve kibar bir egzoz kapağı mevcuttur.tüm aksesuar eklentisi bundan ibarettir.
    Zaten görür görmez kesinlikle dediğim bir araç olduğu için 3'e 5'e bakmadık aldık.
    Kesinlikle pişman değiliz.
    Ancak;407 hiçte yabana atılacak bir araç değildi.Hatta genişliği konforu ve ferahlığıyla 3.16'dan daha iyiydi diyebilirim.
    Ancak bmw güven hissini daha fazla veriyor.
    Bu arada yakıt tüketimi şehir içi sakin kullanımda 11,5-12,5 lt/100km civarında.Gaza hafiften basarsanız ise 15-18 arasında gidip geliyor.Yani yakıtı inanılmaz derecede fazla.Fabrika değerleri vs. yalan dolan.Bu değerler sağ şeritte seyrederken alınan değerlerdir.
    Bu sebeple lpg kesinlikle şart oldu.Bu hafta taktıracağım..
    Aracın kalkışı beklediğimden atak. 1. ve 2. vites çekişi güçlü ancak gel gelelim 70 km hızdan sonra aracın hızlanmasını bekleyecek sabrınız yoksa benim gibi,paşa paşa sağ şeride geçiyorsunuz.115 beygirlik motordan eser yok,hissedilen güç maksimum 70 bg civarında.
    407'nin tozunu bile yutamaz bu motor.
    Yani özetlemek gerekirse bu araç;
    Prestiji ve verdiği güven hissinin dışında özellik,güç ve konfor bakımından 407 ile hiçbir şekilde boy ölçüşemeyecek bir araç.
    İç mekan inanılmaz derecede dar. Ön ve arka tarafta oturanların aynı anda rahat oturabilmesi imkansız.İkisinden birinin konforundan feragat etmesi gerekmekte.4-5 kişi uzun yolculuk yapmayı tercih edeceğim bir araç değil.
    Bmw fanları her ne kadar kabullenmek istemesede, 407 maalesef bir üst segmen olduğu gerçeğini çok kısa sürede belli etti.
    Biz zaten adı bmw olsun diye yola çıkmıştık.Yoksa bu bahsettiğim özelliklere sahip bmw modelleri de 100.000 liradan başlıyordu.Ee,ne kadar ekmek o kadar köfte olayı yani..
    Herkese saygılarımla..

    hayırlı olsun aracınız
    ama karşılaştırdığınız şeyler tamamen farklı
    segmentleri farklı dolayısıyla donanımlarıda farklı olacaktır
    dizel le lpg karşılaştırılmaz bile bence
    kazasız belasız




  • Çok teşekkür ederim.
    Umudumuz lpg ama.:)
    Haklısınız,birbirinden tamamen farklı araçlar sonuçta.
    Ben nacizane bir amatör kullanıcı olarak yorumlarımı belirtmek istedim.
    Saygılarımla..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ashes_ -- 7 Mayıs 2011; 15:37:48 >
  • Hafta sonu sıfır 3.16i ve 3.20d test sürüşü yaptım.
    3.16i motoru kasaya küçük kalmış bir araç. Bence eşiniz uslu uslu sürsün diye bir araba alacaksanız 10 numara bir seçim olur.
    Fakat 3.16i ile birazcık performans isterseniz yol bilgisayarı sapıtıyor. Anlık tüketim 25-30lt/100km civarlarında geziyor.
    Test aracının ortalama tüketimi (malum hor kullanılmış) 27lt/100km idi.

    3.20d ise aradaki 10000EUR farkın karşılığını veren bir teknoloji. Test aracının ortalama tüketimi benzer bir hor kullanıma rağmen 7.7lt/100km idi.
    Trafikte kendimi fazlasıyla seri hissettim.
    Sıfır 3.16i almaktansa 2006-2007-2008 3.20d almaya karar verdim, araştırıyorum şu an.
    Motor Teknolojisi biraz daha eski olacak, ama sanırım daha çok işime gelecek :))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ashes_

    Merhaba arkadaşlar.
    Bir konu hakkında sizlerin görüşlerine başvurmak istiyorum.
    Lütfen,açık bir şekilde görüşlerinizi benimle paylaşırsanız sevinirim.
    Şu anda 1.6 turbo dizel 2008 model,siyah,80.000km'de bir executive black cd model 407 sahibiyiz.Arabamızdan çok memnunuz,çok az yakıyor,full donanımlı(katlanır aynadan,sunroof'a,hareketli koltuklarak kadar) vergisi düşük.
    Ancak babam yine sıkılmış olacak ki,bir arkadaşının arabasını almak istiyor.
    2006 model,temiz,kazasız,darbesiz bmw 3.16i Siyah renk,lpg takılı.
    Bu iki aracı yan yana getirdiğim zaman,gerek özellikleri gerekse de avantajları bakımından Bmw peugeot'un yanına dahi yaklaşamıyor.
    Bmw'nin tek avantajı prestijinin olması.Başka hiçbir avantajı yok.
    Yakıtı,bakımı yüksek,benzinli,hareketli koltuk,katlanır ayna,sonroof,multimedya ekran vs. yok.
    Ancak tipi güzel ve çok temiz.
    Fiyat farkı olarakta aracımızın üstüne 12.000 tl istiyorlar.

    1-)Sizce değiştirmeli miyiz ? Mantıklı mı ?
    2-)Lpg'li bmw 3.16 ya bindiğimiz zaman dizelden farklı olduğunu gösterir mi ? Daha mı az yoksa daha mı fazla yakar ?
    3-)Mevcut aracımızın yakıtı şehir içi 6.6lt/100 km şehir dışı 5lt/100 civarı.

    Şimdiden değerli yorumlarınız için teşekkür ederim.

    MERHABALAR. HEMEN SOZE GIRIYORUM:) KESINLIKLE VE ASLA 316 i almayin. Bende 2008 executive 407 sahibiyim. Arac dediginiz gibi full dolu. 2011 OTOMATIK VITES 316 KULLANDIM ARABA RESMEN GITMIYOR. 5 6 BIN DEVIRE GIETIRIYORUM YINE YERINDE SAYIYOR HISSI VERIYOR BANA. HELE HELE LPG DE HIC GITMEZ DIYE TAHMIN EDIYORUM. SIZDE BILIYORSUNUZ KI 407 LERIMIZ INANILMAZ GITMIYOR COK SURATLI ARABALAR DEGIL FAKAT HER SEKIL BMW 316 DAN DAHA PERFORMANSLI. BI KERE DIZELIN VERDIGI TORK IVMELENMESI VAR. PEUGEOTU OVMUYORUM BURADA 316 ILE KARSILASTIRIYORUM. HAA 320 D YENI MOTOR ALIRSANIZ 184 HP OLANINDAN TADINDAN YENMEZ O AYRI AMA 407 YI VERIP UZERINE DE 12000 TL VERIP LPG LI 316 ALMAK MANTIKSIZ OLUR. KARAR SIZIN...




  • Burda performans adına karşılaştırılan şey turbolu bir dizel motor ile atmosferik bir benzinli motor. İsterseniz 1.3 corsa cdti kullanmış olun daha önce, 3.16 size illaki hantal gelecektir. Ama daha önce başka markaların 1.6 benzinli atmosferik motorunu kullanan için muhtemelen "biraz daha iyi" olarak karşılanacaktır.

    Bmw konusunda üstad kişilerin görüşleri mutlaka dikkate alınmalıdır kanısındayım..
  • peugeot 407 ile bmw 3 serisi aynı sınıfta arabalardır.ikiside D segmentidir.bunu netleştirelim.

    bende avensis var.geçen gün 320d 2004 model bmw ye bindim. avensis genişlik olarak bmwyi ikiye katlar(biraz abarttım:))
    ama bmwde anlam veremediğim bir AĞIRlık hissettim.o güven hissi olsa gerek.psikolojik mi yoksa tasarımsal birşey mi anlamadım.
    arabanın motor kaputunu açtığımda karşılaştığım şey(motor) oldukça büyük geldi bana.
    çok etkilendim.ama 320d lerde özellikle 150 bglik motorlarda sık sık turbo arızası oluyormuş araştırmama göre.
    bu biraz düşündürüyor beni.birde bu motor 9.1 litre yakıyormuş şehiriçinde:(((
  • Öncellkle hayırlı olsun. BMW'yi kullandıkça daha da seveceksiniz. Şimdi gelelim yorumlarıma ...

    Yumurta ve elmalar aynı sepete konulmaz. Yanlış araçları karşılaştırıyorsunuz. Spor tasarımı, mükemmel yol tutuşunu, alman teknolojisini, arkadan itişli tahrik sistemini, mükkemel stabilite sistemini, çok dar dönüş açısını, güvenliğini Pejonun arkadaki koltuk genişliği ve katlanır aynaları ile karşılaştırıyorsunuz. Gidin doblo alın, o araç daha geniş. Hem de dizel.

    Turbo dizel araç maksimum torkuna 1500-1750 devirde ulaşır, benzinli arabalar ise 3500 devirde. Tork - sadece hızlanma hissidir ve şanzımana bağlıdır, şehir içinde araç genelde düşük devirli kullanıldığı için dizel araçlar daha atak gibi görünebilir. Benzinli arabada tork eğrisi daha yumuşaktır ve hızlanma hissini yayıyor. Benzinli araba doğru kullanıldığı zaman da atak olur. Binin bakalım 320D'ye, o hantal Pejoya bir daha binmek istemezsiniz.

    Otomatik vites bir 316 BMW deneyip memnun kalmayan arkadaşlarımız var, BMW şanzımanını kullanabilmek lazım, D'ye getirip basmakla olmuyor. Birkaç modu var manuel dahil. D'de siz aracı değil, araç sizi kullanıyor. Aslında araç hızlanıyor, sadece tork farkından dolayı bunu daha az hissediyorsunuz. İnanın bu sadece bir histir. Kayınçomda 2008 Ford Connect var, benim arabadan daha atakmış gibi bir his uyandırıyor ben kullanırken, oysa benim bmw hafif gaza basarak fazla devirlenmeden bile her türlü geçiyor onu. Ee, nasıl oluyor, ben ivmelenmeyi çok hissetmiyorum 3000 devire kadar... Ama bir baktım, 90la gidiyormuşum.

    BMW servisi pahalı diyor millet, aracımı (2001 E46 325ci) bakıma soktum, 850TL işçilik dahil, bir sürü değişenler vardı, arkadaşta 2001 Cilo var, bakıma soktu, 1200TL. BMW'nin parçası pahalı değil, eski Peugeot 106 aracımın bakımları da buna yakındı, ayrıca arıza sıklığı da daha az BMW'de, tabi daha önce kimin ve nasıl kullandığına bağlıdır, bu da tüm araçlar için geçerlidir.

    Elektrikli koltuk, katlanır ayna, hepsi var bu araçlarda. En düz modeli almışsını, elbette bu özellikler olmayacak.

    1.6 motor 1430 kilo için çok küçüktür. 1,6 motorlu BMW alınacak araç değil demiyorum, ama BMW alınacaksa 3 serisi için 2500cc benzin veya 2000cc dizel en az olmalı. Amerika'da BMW 3 serisi için 2500cc motordan daha düşük motor satmıyor bile. Orada benzin daha ucuz dersiniz, öye bir gerçek var tabi, ama büyük motorun verimi daha yüksektir, şanzımanı daha geniştir (2,0 motor 2. vites - 90 km/s, 2,5 motor 2. vites 110 km/s) ve ekonomiktir. 2001 E46 325ci arabam (355.000 km) ş.içi 13,5litre benzin yakıyor ortalama, arada sırada roketlerim, acımam, aynı ayarda bir 320, 13-14litre yakar, 316 ise 12'den daha fazla oluyor genelde. Motor büyüdükçe yakıt aynı oranda artmıyor, verim artıyor, ama o güç farkına o yakıt artışına razı olacaksınız. BMW alıyorsunuz, hala yakıt diyorsunuz, LPG diyorsunuz. Benzinli bir BMW çok ekonomik araba değildir, 1,6 LPG'de bile o 1,6 dizel pejodan daha fazla yakar. LPG'ye bulaşmayın hiç, bir az para ayarlayın, 320d alın. Ben benzinli kullanıyorum, 97 koyuyorum, pahalı olabilir, ama o his başka, ayda birkaç akşam rakı/bira yerine benzin alınca çözülüyor işte...

    Keyifli sürüşler...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Alx -- 5 Temmuz 2011; 16:41:38 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alx

    Öncellkle hayırlı olsun. BMW'yi kullandıkça daha da seveceksiniz. Şimdi gelelim yorumlarıma ...

    Yumurta ve elmalar aynı sepete konulmaz. Yanlış araçları karşılaştırıyorsunuz. Spor tasarımı, mükemmel yol tutuşunu, alman teknolojisini, arkadan itişli tahrik sistemini, mükkemel stabilite sistemini, çok dar dönüş açısını, güvenliğini Pejonun arkadaki koltuk genişliği ve katlanır aynaları ile karşılaştırıyorsunuz. Gidin doblo alın, o araç daha geniş. Hem de dizel.

    Turbo dizel araç maksimum torkuna 1500-1750 devirde ulaşır, benzinli arabalar ise 3500 devirde. Tork - sadece hızlanma hissidir ve şanzımana bağlıdır, şehir içinde araç genelde düşük devirli kullanıldığı için dizel araçlar daha atak gibi görünebilir. Benzinli arabada tork eğrisi daha yumuşaktır ve hızlanma hissini yayıyor. Benzinli araba doğru kullanıldığı zaman da atak olur. Binin bakalım 320D'ye, o hantal Pejoya bir daha binmek istemezsiniz.

    Otomatik vites bir 316 BMW deneyip memnun kalmayan arkadaşlarımız var, BMW şanzımanını kullanabilmek lazım, D'ye getirip basmakla olmuyor. Birkaç modu var manuel dahil. D'de siz aracı değil, araç sizi kullanıyor. Aslında araç hızlanıyor, sadece tork farkından dolayı bunu daha az hissediyorsunuz. İnanın bu sadece bir histir. Kayınçomda 2008 Ford Connect var, benim arabadan daha atakmış gibi bir his uyandırıyor ben kullanırken, oysa benim bmw hafif gaza basarak fazla devirlenmeden bile her türlü geçiyor onu. Ee, nasıl oluyor, ben ivmelenmeyi çok hissetmiyorum 3000 devire kadar... Ama bir baktım, 90la gidiyormuşum.

    BMW servisi pahalı diyor millet, aracımı (2001 E46 325ci) bakıma soktum, 850TL işçilik dahil, bir sürü değişenler vardı, arkadaşta 2001 Cilo var, bakıma soktu, 1200TL. BMW'nin parçası pahalı değil, eski Peugeot 106 aracımın bakımları da buna yakındı, ayrıca arıza sıklığı da daha az BMW'de, tabi daha önce kimin ve nasıl kullandığına bağlıdır, bu da tüm araçlar için geçerlidir.

    Elektrikli koltuk, katlanır ayna, hepsi var bu araçlarda. En düz modeli almışsını, elbette bu özellikler olmayacak.

    1.6 motor 1430 kilo için çok küçüktür. 1,6 motorlu BMW alınacak araç değil demiyorum, ama BMW alınacaksa 3 serisi için 2500cc benzin veya 2000cc dizel en az olmalı. Amerika'da BMW 3 serisi için 2500cc motordan daha düşük motor satmıyor bile. Orada benzin daha ucuz dersiniz, öye bir gerçek var tabi, ama büyük motorun verimi daha yüksektir, şanzımanı daha geniştir (2,0 motor 2. vites - 90 km/s, 2,5 motor 2. vites 110 km/s) ve ekonomiktir. 2001 E46 325ci arabam (355.000 km) ş.içi 13,5litre benzin yakıyor ortalama, arada sırada roketlerim, acımam, aynı ayarda bir 320, 13-14litre yakar, 316 ise 12'den daha fazla oluyor genelde. Motor büyüdükçe yakıt aynı oranda artmıyor, verim artıyor, ama o güç farkına o yakıt artışına razı olacaksınız. BMW alıyorsunuz, hala yakıt diyorsunuz, LPG diyorsunuz. Benzinli bir BMW çok ekonomik araba değildir, 1,6 LPG'de bile o 1,6 dizel pejodan daha fazla yakar. LPG'ye bulaşmayın hiç, bir az para ayarlayın, 320d alın. Ben benzinli kullanıyorum, 97 koyuyorum, pahalı olabilir, ama o his başka, ayda birkaç akşam rakı/bira yerine benzin alınca çözülüyor işte...

    Keyifli sürüşler...

    Okununca direk BMW sempatisi yaratan dolu bir yazi olmus ellerine saglik :)




  • BMW'ye binmeden yaşadığım bir gün, boşuna yaşanmış bir gün olarak sayısyorum . Şaka bir yana, ama dün bütün gün yattım, temzilik yaptık falan, hiç dışarı çıkamadım. Akşam eşim diyor ki git kuzenimi al gel, ahaaa, nasıl sevindim, oysa 4km falan yol. Kesinlikle başka araba böyle bir his uyandırmıyor bende nedense...
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.