Şimdi Ara

Bir üst katımdaki TurkNet kullanıcısının hızını alamıyorum (Acil)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
0
Favori
1.247
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba. Dün internet bağlandı ve hız testinde 19.41 download, 3.51 upload yazıyor. Hemen bir üst katımdaki Turknet kullanan komşum ise tıpkı benim gibi VDSL YAPA profili ile 42.97 download, 6.43 upload alıyor. Online İşlemler'deki teknik bilgiler kısmında ise benim 24.13 download, 3.71 upload gözüküyor. Hemen bir üst katımdaki komşumun ise 43.68 download, 6.76 upload gözüküyor. 233.000 takipçili Multiplayer kanalında Twitch yayınları yapmaktayım ve 382.000 takipçili JTGTV kanalında da yayıncı yarışmasındayım. Hemen bir üst katımdaki dairenin hızı bana yetiyor ve orada hız testi yaptıktan sonra o hızı alabileceğim söylendi ve öyle başvurdum. Ağustos'ta yayıncılık yarışmam var ve Upload hızı benim için çok önemli. Bir daire üstüme verebildiğiniz hızı alabilmek istiyorum. Lütfen bu konuda bana hızlı ve etkili bir şekilde yardımcı olabilir misiniz? Aksi takdirde bir üst katıma zaten halihazırda verilen hızı alamadığımdan yayıncılığım sekteye uğrayacak ve bunun sebebi olarak TurkNet'i göstermek de istemiyorum bu mecralarda çünkü 3 yıldır eski evimde yayın yapmamı sağlayan da TurkNet'ti. Online işlemler üzerinden de ulaşmaya çalıştım ancak hiç mesajım bile okunmadan rastgele konuyla alakası olmayan cevaplar aldım.

    Bir üst katımdaki TurkNet kullanıcısının hızını alamıyorum (Acil)Bir üst katımdaki TurkNet kullanıcısının hızını alamıyorum (Acil)Bir üst katımdaki TurkNet kullanıcısının hızını alamıyorum (Acil)Bir üst katımdaki TurkNet kullanıcısının hızını alamıyorum (Acil)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Müneccim Tercüman -- 22 Temmuz 2020; 17:45:54 >







  • Üst komşunun hızını devre numarasıyla beraber destek kaydına at umarım düzeltirler hızını.
  • İç tesisatınızı kontrol etmenizi öneririm. Mümkünse hızınını bina içindeki ankastre kutunuzdan ölçün.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir üst katımdaki TurkNet kullanıcısının hızını alamıyorum (Acil)

    Bir üst katımdaki TurkNet kullanıcısının hızını alamıyorum (Acil)

    Bir üst katımdaki TurkNet kullanıcısının hızını alamıyorum (Acil)

    Kendi katımdaki hat değerlerini ss aldım ve üst kat komşumdan da değerlerle alakalı iki ekran görüntüsü aldım göz atmak isterseniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Müneccim Tercüman -- 22 Temmuz 2020; 19:24:18 >




  • Merhaba, komşunuzun hizmet numarasıyla birlikte www.turk.net/oim sayfamızdan modem buluşması gereken hızda buluşmuyor kaydı oluşturmanız durumunda arkadaşlarım kontrol ederek sorunu çözümleyecektir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, komşunuzun hizmet numarasıyla birlikte www.turk.net/oim sayfamızdan modem buluşması gereken hızda buluşmuyor kaydı oluşturmanız durumunda arkadaşlarım kontrol ederek sorunu çözümleyecektir.
    Merhaba, hizmet numarası dediğiniz teknik bilgiler kısmındaki devre numarası mı oluyor acaba?


    Ayrıca bugün direkt ankastreden değerlere baktım. Onları da paylaşıyorum göz atmanız adına. Dün 3.71 gözüken hız bugün 3.16'ya düşmüş hatta. Artık daha da yayın yapılamayacak bir hıza düşmüş

    Bir üst katımdaki TurkNet kullanıcısının hızını alamıyorum (Acil)

    Bir üst katımdaki TurkNet kullanıcısının hızını alamıyorum (Acil)

    Bir üst katımdaki TurkNet kullanıcısının hızını alamıyorum (Acil)




  • Müneccim Tercüman M kullanıcısına yanıt
    Merhaba, evet hizmet numarası teknik bilgiler kısmında yer alan devre numarasıdır. Bu bilgileri destek kaydınıza eklemeniz durumunda teknik arkadaşlarım kontrol ederek bilgi verir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, evet hizmet numarası teknik bilgiler kısmında yer alan devre numarasıdır. Bu bilgileri destek kaydınıza eklemeniz durumunda teknik arkadaşlarım kontrol ederek bilgi verir.
    Bir üst katımdaki TurkNet kullanıcısının hızını alamıyorum (Acil)

    Bugün Turknet bana ulaşmaya çalıştı (!). Sabah 9.35'de sadece 3-5 saniye boyunca çaldırıp kapattılar. Aramış olmak adına arayıp kapattılar. Ekran görüntüsünde gördüğünüz gibi sadece 3 kez çaldı. Telefonu elime aldığım gibi kapandı. Lütfen ilgilenir misiniz? Sinir bozucu olmaya başladı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Müneccim Tercüman -- 24 Temmuz 2020; 15:0:1 >




  • Müneccim Tercüman M kullanıcısına yanıt
    GSM numaranızı PM olarak paylaşır mısınız? Kontrol ederek yardımcı olmak isterim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    GSM numaranızı PM olarak paylaşır mısınız? Kontrol ederek yardımcı olmak isterim.
    Hala sizden cevap bekliyorum sorunum çözülmedi. Uploadım 4.3'e kadar çıktı tekrar 3.8'e düştü. Yukarıda devre numarası yer alan üst komşum ise hala 6.7 alıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Müneccim Tercüman -- 19 Ağustos 2020; 2:39:14 >
  • Müneccim Tercüman M kullanıcısına yanıt
    Merhaba, kaydınız 07.08.2020 tarihinde kabul edilebilir değer olarak sonuçlanmıştır. Tekrar www.turk.net/oim sayfamızdan destek kaydı açarak sorunu teknik uzmanlarımıza ve saha ekiplerine iletebilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, kaydınız 07.08.2020 tarihinde kabul edilebilir değer olarak sonuçlanmıştır. Tekrar www.turk.net/oim sayfamızdan destek kaydı açarak sorunu teknik uzmanlarımıza ve saha ekiplerine iletebilirsiniz.
    Zaten online işlemler asla yardımcı olmadığı için size ulaşmıştım siz de yardımcı olacağınızı söylemiştiniz.
  • Müneccim Tercüman M kullanıcısına yanıt
    Merhaba, 35753707 numaralı kaydınızı oluşturarak teknik ekiplerimize ve saha ekiplerine arızayı bildirdim. Arkadaşlarım ve saha ekipleri sorunu 3 iş günü içerisinde kontrol ederek bilgi verecektir. Konuyu ben de yakından takip ediyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, 35753707 numaralı kaydınızı oluşturarak teknik ekiplerimize ve saha ekiplerine arızayı bildirdim. Arkadaşlarım ve saha ekipleri sorunu 3 iş günü içerisinde kontrol ederek bilgi verecektir. Konuyu ben de yakından takip ediyorum.
    "Merhaba ben Esra K.
    İletmiş olduğunuz arıza kaydınıza istinaden size geri dönüş sağlıyorum.Hat değerlerinizi kontrol ettiğimde 1 gün 9 saattir kesintisiz bir şekilde hizmet aldığınızı ve alt yapınızın sağlamış olduğu 25 mbps hızı aldığınızı görüyorum.Kontrol sağlamanızı ve sorun yaşadığınız saatlerde 15-20 dakika aralıklarla 3 defa hız testi yapmanızı, hız testi yaparken daha sağlıklı olması açısından kablosuz bağlantıyı devre dışı bırakarak sadece ethernet kablosu ile bağlanıp, arka plandaki uygulamaları sonlandırarak hız testi yapmanız ve aldığınız sonuçları bizimle ekran görüntüsü veya link adresi olarak paylaşmanızı rica ederim.Hız testi link adresihttps://www.nperf.com/tr/.Sistem üzerinden upload hızına maalesef müdahale sağlayamamaktayız.
    İyi günler dilerim"

    Şeklinde cevap geldi yine. Konuyu gerektiği şekilde ilettiyseniz yine mesajı bile okumadan rastgele atılmış bir cevap gördüğünüz gibi. Nasıl çözeceğim ben bu sorunu?




  • Müneccim Tercüman M kullanıcısına yanıt
    YAPA'da isen git bağlı olduğun santrale oradaki elemanlarla bir görüş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LoRdOfWeB

    YAPA'da isen git bağlı olduğun santrale oradaki elemanlarla bir görüş.
    Öyle çözülebilecek bir olay mı ki? Eski evimdeyken bina içi port değişmişti Turknet'ten biri gelerek. Hız 3 kat artmıştı. Diğer portta parazit varmış demek ki demişti gelen. Öyle bir şey yapsalar bari...
  • Müneccim Tercüman M kullanıcısına yanıt
    Merhaba, konuyu farklı teknik uzmanımız ele aldı. Açık bir şekilde ilettim. Kontrol sonrasında arkadaşlarım size bilgi verecektir. Olumsuz dönüş olması durumunda benimle iletişime tekrar geçebilir misiniz?
  • 2 aydır uğraşıyorum lütfen mesajımı tam olarak okuyun. Önceki destek kayıtlarımda ekran görüntüleriyle bütün kanıtlarını görebilirsiniz. Binamın ankastre kutusunda 10 adet port var ve sadece 5i kullanılıyor. Üst katım da TurkNet YAPA VDSL kullanıyor ve 2 katım hız alıyor. Lütfen Türk Telekom'a iletmeyin. Sadece binama benimle iletişim içerisinde gelip devre numarasını değiştirebilecek birini yollamanızı istiyorum. Ankastrede sorun var diyorsunuz üst kat da aynı ankastreyi kullanıp 2 kat hız alıyor. Lütfen birini yollayın ve birlikte devre numaralarını deneyip üst kattaki hızı alabildiğim bir devre numarasında bırakalım. Ne siz uğraşın ne de ben uğraşayım. Türk Telekom'a arıza kaydı bırakmak hiç bir şeyi değiştirmiyor.
  • Müneccim Tercüman M kullanıcısına yanıt
    Merhaba, 20.09.2020 tarihinde ekipler bina içi ankastre cihazının arızalı olduğu bilgisi paylaşmış. Ankastre cihazı özel mülkiyet alanına girdiğinden müdahale edilememektedir. Bir elektrikçiden destek aldınız mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TurkNetDestek -- 22 Eylül 2020; 9:33:55 >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.