|
Soru baslikta < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|

|
Soru baslikta < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
İphone X
3 sene oldu. Pil sağlığı %88. Değiştirmeyi düşünmüyorum. |
|
nokia 5110
nokia 3310 nokia 1100 1 sene nokia 6230i 1 sene nokia 6600 1 sene nokia 6630 1 sene samsung e250 - 250 tl fiyatı vardı gri renk nokia 8800 sirocco ( çok karizma telefondu) nokia n95 ( kız arkadaşımda vardı. O alınca bende aldım) ulan çok iyi kızdı iki çocuğu olmuş neyse :)) nokia c501 - metal kasaydı iphone 4 samsung note 5 2016 da aldım hayla kullanıyorum. İdare ediyor güzel telefon Yine arada kullanıpta unuttuğum telefonlar vardır. |
|
iPhone 5c 6 yıl kullandım, helal olsun iyi dayandı bana.
|
|
Bu ekonomiyle ömür boyu gibi gözüküyor
|
|
''Bu cihazdan bilmemne tarihinden sonra whatsapp kullanılamayacaktır lütfen cihazınızı güncelleyiniz ya da yeni cihaz edininiz.'' cümlesini görene kadar. |
|
Telefon bozuk olmasına ve telefon artık beni bırak diye bağırmasına rağmen maddi durumu olupta değiştirmeyen insan cimridir. Cihazı sağlam olup kişiye istediklerini vermeye devam ederek memnun etmeye devam ediyorsa, 5-10 yıl süre fark etmez böyle kullanan insanlar cimri değil, bilinçli tüketicidir. Her sene sağlam olan telefonunu sürekli değiştiren insan bilinçsiz tüketicidir. Neden, ne için telefon değiştirdiğini bilmeden cebinden her sene boşuna para öder. Bu tiplerin çoğu da yaptıkları işler normal telefon kullanıcılarından farkı yok. Sırf dışarıdaki kendi çevresine hava atmak için kullananları da vardır. Bir telefonla zengin ve adam olduğunu sanacak kadar basit bir insan olabilirler. |
|
Zamanından Huawei p10 almıştım iphone yerine (pişmanlık büyük). 3. senesi doldu yazılım kesileli 1.5 yıl oldu batarya öleli 1 sene. 1 sene daha kurtarırız birlikte gibi
|
|
iPhone 6
2015 Bi 3 sene daha gider. Telefona harcanan para ahmahlıktır. Hele hele 10 bin 15 bin g.rizekalılıktır. |
|
ilk zamanlar doyumsuzluk vardı, belki senede 2-3 telefon değiştiriyordum. daha sonra bütün cihazların birbirinin aynı olduğunu ve farklı bir iş yapmadığını farkettim ve 2 senedir xiaomi mi8 kullanıyorum. tek yaptığım internete girmek, whatsapp ve arama. telefon ölene kadar devam. sattığıma en çok pişman olduğum telefon iphone se 1. nesil. şu anda sahip olmak isteyeceğim tek telefon iphone 12 mini. fakat almayacağım. bana o kadar fiyata ekstradan vereceği hiç bir şey yok. |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Ben senede ortalama 3 cihaz değiştiriyorum. Telefon konusunda bende tatmin olmama duygusu var. Daha yeni se aldım bakalım bu bana ne kadar gidecek. |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Donanım Haber ## Doktorlar ve Tıp Fakültesi Öğrencileri Topluluğu ## iPhone 11 - iPad Air 3 - Beats Solo 3 Wireless - Apple Watch SE 40 MM |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi odurmus -- 30 Kasım 2020; 23:51:12 > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi şopen27 -- 1 Aralık 2020; 1:43:42 > |
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ~Lion King~ -- 30 Aralık 2023; 16:30:33 > < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
Agustos 2017 de 32 GB 7 plus aldım. 3 bitti. 2 daha kullanırım. |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
|
2.5 sene Note FE kullandım, batarya günü kurtarmamaya başlayınca Samsung S10 Plus aldım. Note FE efsane cihazdı ama S10 Plus kamerası beni resmen mest etti. 3 sene kullanırım bunu da. |
|
_____________________________
GALATASARAY
|
|
|
Ortalama 2 sene kullanıyorum ama şuan kullandığım Huawei P30 Pro'yu 3 sene kullanmayı planlıyorum. Şimdiye kadar kullandığım telefonlar: ![]() < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Source -- 1 Aralık 2020; 10:41:4 > |
_____________________________
![]() ▁ ▂ ▄ ▅ ▆ ▇ █ ☾☆ | Togg | ☾☆ █ ▇ ▆ ▅ ▄ ▂ ▁ [2024] Togg T10X V2 | [2012] Opel Astra J Cosmo | [2012] VW Polo 1.6 TDI DSG | Samsung Galaxy Z Fold 6 | Huawei P30 Pro | Huawei GT3 Pro | Sony PS4 20. Yıl Özel Sürümü | Sony PS5 Pro | Samsung 48" S90F | Vestel 65O9930 | AMD Ryzen 9 7900X3D | Asus TUF Gaming X670E-Plus | Corsair 64GB DDR5 RAM | MSI 1 TB Spatium M480 | Nvidia 12GB GeForce RTX 4070Ti |
|