Şimdi Ara

Basit bir kaza ve sonrası yaşananlar (bir markadan soğuma içerir) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
55
Cevap
4
Favori
5.445
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kendi kanaatime göre Renaultun her servisi bir değildir, ayrıca her herviste çalışan usta ve çalışan da bir değildir. Anlaşılan o ki siz Renaultun en kötü servisine ve en kötü ustasına denk gelmişsiniz olay bundan ibaret.
    Çok geçmiş olsun kazasız belasız günler dilerim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tamir sonrası karanlık fotoları önce röntgen filmi zannettim... Ulan millet arabasına ne kadar dikkat ediyor röntgenini bile çektirmiş dedim

    Konuya gelirsek boyayı ağlatmış eleman, sanayide de yapabiliyorlar aynısını... VW volt araç varken van kapısındaki minicik sürtmeyi boyarken ağlatmıştı usta sonra bi daha boyamak zorunda kaldı...

    Ayrıca sizin araç muhtemelen fırında boyanmadığından boyanan zemine toz vb partikül karışmış kabarcık oluşmuş doğal olarak...

    Arabadan soğumaya gerek yok, aceminin birinin eline düşmüş araç... Düzeltilir.. Geçmiş ola..




  • Hocam madem 18 gun oldu neden arayip rahatsiz etmediniz? 1 haftadan sonrasi sacma zaten arayip sorsaydiniz keske. Aglamayana meme yok maalesef amerika da yaşamiyoruz. Benim arabani kapi marspiyel on çamurluk hepsi 3 gunde degisti senin 1 boya 18 gunse zaten bu iste bi b.kluk oldugunu anlamani beklerdim. Reno yu savunmuyorum bu arada asil hatali onlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • saerozs7 kullanıcısına yanıt
    Aramaz olur muyum hiç. Perşembe günü teslim ettim. Cuma eksper gördü. Ne zamana hazır olur diye sordum. İlk hafta cumaya kadar teslim ederiz dediler. Perşembe oldu aradım yetiştirmeye çalışacağız dediler. Bu arada sonradan araç kamerasından gördüm ki araç yatmış hiç bir işlem yapılmamış. Pazartesi oldu, çarşambaya kadar teslim edeceğiz dediler. Salı oldu, söylenen çarşamba cumaya döndü, cumartesiye döndü. Cumartesi oldu akşam saat 6 oldu "aracı pazartesi teslim edelim" dediler. Yani takipsizlik yok, iş güzellikle hallolsun diye sabır var ama artık o sabır taştı öfkeye dönüştü.

    Bugün bir de utanmadan servisten müşteri memnuniyeti için arıyorlar. 18 günde teslim ettiğiniz aracımın her yerinde boya kusuru var, hiç memnun kalmadım dedim. Renault Türkiye'ye de şikayet ettim sizi dedim. Aracım tekrar boyanacak şimdi, boya bölümüne boşuna para veriyorsunuz dedim. Servis müdürümüze ileteyim size geri dönüş yapar dedi ama sonrasında arayan yok. Bakalım bu akşam ikame araç getirip benim aracı alacaklar mı.




  • Ankara cihan otoda benim aracın tamponu boyandığında bende akıntı fark ettim.Tampon diyip geçtim,zaten 3 gün sonra bi motorcu gelip sürttü akıntı olan yerin bi karış yanına.Her servis bir değil işini iyi yapan yerlerde var,bi boya hatası yüzünden araçtan markadan soğudum demek abartı olmuş biraz.Zaten reno ilgilenip ikame araç gönderip hatamızı düzeltelim demiş,ne yapsın yerine sıfır araç mı versin

    Araç 18 gün kaldı demissiniz,şöyle düşünün orası yetkili servis ve sadece sizin aracınız yok orda.Sizin gibi nice müşteri var.Marka fanatikligi demeyin,başka marka aracınız olsa 3 günde teslim edilmezdi inanın,yine bekleyecektiniz.Ha işini düzgün yapmamışlar onda yerden göğe kadar haklısınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Moueson

    Ben araçta kusur falan görmüyorum . Renault gayet yapılanı yapmış aracınızı tamir etmiş size ikame araç vermiş daha ne yapsın! Abartmanın da bir markayı burada sebepsiz yere karalamanın da mânası yok. Saçma bir konu!
    bu olmadı işte
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Moueson

    Ben araçta kusur falan görmüyorum . Renault gayet yapılanı yapmış aracınızı tamir etmiş size ikame araç vermiş daha ne yapsın! Abartmanın da bir markayı burada sebepsiz yere karalamanın da mânası yok. Saçma bir konu!
    Saçma mı??
    Marka gerekini yapmis mi?
    Arabaya muck muck yapmıslar
    Bunu buradan alin Internetini falan kesin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Düzcede yaşayıp İzmit veya Adapazarı gibi kalabalık şehirlere değil de Boluya gitmek en büyük saçmalık olmuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kartalus kullanıcısına yanıt
    İşyerim Bolu ile çalıştığı ve ürün gönderdiği için Bolu'ya aracı bırakıp işyeri aracı ile dönmek ve sonrasında yine işyeri aracı ile gidip kendi aracımı almak daha mantıklıydı doğal olarak.

    Buradaki saçmalık yetkili servis ünvanı taşıyan bir işletmenin çırak düzeyinde bile olmayan kalitede bir boyama işlemi yapması.
  • Benzer olayı yıllar önce babam yaşamıştı. Ford, polis arabasını kimse umursamaz diye aşırı kötü işçilikle boyuyor. (Her yerde damlacıklar falan kendim fırçayla boyasam daha iyi) babam resmini çekip sizi şikayet edicem diyince düzeltmişler sizde böyle bi şansınızı deneyin hocam.
    Ayrıca Ereğli Renault servisi bana daha kapsamlı ve iyi geliyor. Ayrıca Alaplı'da bildiğim iyi bir boya ustası var ihtiyacınız olursa yardımcı olurum. (Beyaz boyayı aslında ben bile yaparım )



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iCrush -- 20 Mart 2019; 18:58:18 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu olayın Mtçarkayla alakası yok. Tuketıcı hakları mahkemesıne basvurabılırısn yada yalan beyan verip ssnı dolansırmıslar dolansırıcılık ıcın auc duyurusundada bulunabılırsın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu hatayı yapan da kontrol edip size teslim eden de farketmiştir ama yerse diye göndermişler o patlaklar toz veya parfüm sebebiyle oluyor zaten. Bu kadar özensiz iş yapılmaz. İki tampon bir Çamurluk boyası marşbiyelin tamamında (ağır bir işçilik gerektirir) kaporta ve boyama işi komple pasta cila metalik su bazlı boyayı 5 günde 1000 liraya yaptırdım daha 2 hafta önce. Yetkili servis de 1600 istedi. Aynı sürede verecekti. Markayla doğrudan alakası yok zaten gereğini de yapmışlar ama yine de bu stresi yaşatan insanlara yazıklar olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sözde bu akşam için bana ikame araç getirip benim aracı aldıracaklardı ama ne arayan var ne soran. Yarın görüşeceğiz bakalım. Renault Türkiye ile de tekrar görüşeceğim.
  • Mahkemeye vermenizi öneririm.Boyaya bilirkişi atanırsa o servis peşinizden çok koşar.Ücret iadesi boya için kesin alırsınız.Nizami yapılmamış.

    yanlız 10 gün hiç birşey yapmamaları normal, renault en cok satan araç ve servisleri ağzına kadar dolu.
  • Reno kalitesini anlamak için kaza mı yapmayı beklediniz...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Özel bir serviste çok daha kaliteli işçilikle verilen paranın yarısına yapılacak bir işlemi 18 günde yapıp sonra da bu kadar kötü bir şekilde teslim etmek. Rezalet
    Ama şaşırdığımı söyleyemem. Renault kalitesi diyelim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sanayide sabah götürsen akşama alırdın. Çok geçmiş olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: surfcasting

    Kendi kanaatime göre Renaultun her servisi bir değildir, ayrıca her herviste çalışan usta ve çalışan da bir değildir. Anlaşılan o ki siz Renaultun en kötü servisine ve en kötü ustasına denk gelmişsiniz olay bundan ibaret.
    Çok geçmiş olsun kazasız belasız günler dilerim.
    Aslında birçok sektörde birçok markanın servisleri arasında ciddi farklar var. Renault'a yada Fiat'a has bir durum değil.

    Burada markanın belli bir kaliteyi koruması lazım. Her işi denetleme imkanları tabiki yok ama böye olaylarda sorunu çözüp servisi hizaya getirmeleri lazım. Yoksa yetkili servisin ne anlamı kalıyor. Hata illaki olabilir, ama insanı enayi yerine koymaları en büyük problem burada. Benim arabada da ufak bir boya hatası oldu, zaman yetişmediğinden arabayı teslim etmeden evvel hatayı dürüstçe gösterdiler. Tekrar oranın boyanması bütün planlarımızı aksatacağından arabayı teslim aldık.

    Ama böyle bir boyayı ve bariz hataları normal diye yutturmaya çalışırsan bu olmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Biraz geç de olsa 22:15'te arandım ve sabah bana ikame araç getireceklerini, benim aracı alacaklarını söylediler.
    İnşallah bu kez düzgün bir iş çıkartılar da düzelir araç.

    Özel serviste yaptırmadığıma pişmanım. Özel serviste hem daha ucuza yani daha az tramer kaydına, hem daha çabuk, hem de daha düzgün olurdu eminim.
  • Trafikte gezen araç sayısı servise yük olan markalarda sık yaşanan bir durum. Ek olarak, iş yoğunluğu sebebi ile, çoğu çok satan markanın yetkili servisi bu gibi basit kaporta boya işlerini zaten dışarıya yaptırmakta.

    Dolayısı ile zaten aracınız büyük ihtimal dışarıda kaporta boyaya giriyor.

    Bu tarz işlerde yetkiliden uzak durulmalı. Sanayide işi mükemmel yapacak ve aracı bir günde teslim edecek bolca yer var. Sigorta/kasko primlerinin şişmemesi, yetkilinin şımarmaması için de daha sağlıklı olduğunu düşünüyorum. Sonuçta, yetkili servis kaskoya veya sigortaya sokuyor. Kasko ve sigorta da dönüp hepimize sokuyor. Olan gene bize oluyor. O zaman pastayı niye yetkili yesin?

    Hakkınızı arayın mutlaka. O boyanın uzun vadede problem yaratacağını söyleyebilirim. Kısa vadede soyulma gibi bir problem olmaz. Ama kötü bir iş yapmışlar. Baştan savma.




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.