Şimdi Ara

Basit bir kaza ve sonrası yaşananlar (bir markadan soğuma içerir) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
55
Cevap
4
Favori
5.445
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Huseyin-ZST kullanıcısına yanıt
    Tüm işlemleri kendileri yapmışlar ama ilk 10 gün hiç bir işlem yok. Otoparkta bir oraya bir buraya çekmişler. Araç kameramdan kontrol ettim tüm yapılanları.
  • fractal design kullanıcısına yanıt
    O zaman durum trajikomik. Yetkili servis parça değişimi yapa yapa kaporta işi yapmayı unutmuş mu diyoruz o zaman?
  • Aracın ne kadar sürede tamire başlanacağı,bu işin hızı,ikame araç verilecek ise şartları ve kaç gün verileceği sigorta firması ile alakalıdır. O hani şurada şu fiyat aldım ama şuraya gittim yarı fiyatına kasko yaptılar olayının bedeli kaza yapınca anlaşılır.Servisin o kısımlar ile alakalı yapabileceği pek birşey yok. Başlangıç seviyesinde kaskolarda genelde firmalar 15 günden önce eksper onayı vermiyorlar,yasal olarak da bunlara hakları var ayrıca.

    Geri kısım ile alakalı birşeyler yazmıştım ama sildim boşver gitsin forumda gerçekleri yazmak sıkıntı oluyor genelde



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tenekekutu -- 20 Mart 2019; 23:27:54 >
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Değer kaybettirmez olur mu hiç. Ayaküstü eksperle görüştüm, baktı ne çıkar diye 2300 civarı değer kaybı çıkar dedi ki aracı 2016 olarak değerlendirip baktı. Trafiğe çıkış 2017 olduğundan bunun da bir farkı olacak. Değişimde çok çıkmıyormuş orijinal parça ile yenilendiği için, onarımdan daha çok değer kaybı oluyormuş.

    Piyasada ise tam tersi olarak görülüyor. Değişen olunca daha çok değer kaybediyor, onarım olunca daha az değer kaybı oluyor.

    Bu sabah bana kiralık araç getirdiler ve benim aracı aldılar. Gelen araç sandero stepway easy-R otomatik vites dizel. Bakalım tamir süreci ne kadar sürecek ve sonuç nasıl olacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fractal design -- 21 Mart 2019; 11:9:26 >
  • Bugün aracın tamiri bitti dediler ve çekiciye yükleyip gönderdiler.
    Çekiciden inmeden şöyle bir baktım;
    - boya daha kurumamış, tırnak değen yerde iz kalıyor
    - yine boya hataları var
    - plakalığın olduğu siyah bölüm hiç boyanmamış, hala hasardan kalan izler var.

    Sonuç araç çekiciden inmeden geri gitti. Şaka gibi.

    Dedim siz bu işi yapamayacaksanız dışarıda yaptırayım, faturasını size kestireyim artık yeter. 28 şubattan beri bekliyorum.

    Araç yine gitti bakalım. Bundan sonra Bolu Ünsal mı aman uzak olsun.

    Renault Türkiye destek hattına da durumu bildirdim tekrar. Şikayet dosyası kapanmamış daha zaten. Aradığınız iyi oldu dediler. Geri dönüş yapılacak denildi. Bu arada verilen ikame araç Sandero'yu alıp yerine Linea getirdiler. Kiralık araçlara da alıştım artık.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fractal design -- 22 Mart 2019; 16:40:20 >
  • Bu akşam 19:00'da aracı getirip teslim ettiler ve ikame aracı teslim aldılar. Daha detaylı bakamadım ama sorun yoktur artık herhalde 3. kez yaptıklarından.

    Bu yapılamayan boyanın sorumlusu olarak 2 çalışanı işten çıkartmışlar. Kimsenin işinden ekmeğinden olmasından keyif alacak değilim ama böyle işçiliği olan boyacının araba değil duvar bile boyamaması lazım.

    Şimdi sırada tüm bu olaylara sebep olan karşı tarafın sigortasından alınacak değer kaybında.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fractal design -- 23 Mart 2019; 21:16:50 >
  • Sorunlar bitti mi tabi ki hayır!

    Bugün renault port uygulamasiyla servis tarihçesine bakayım dedim. Baktım ne göreyim aracın km'sini 15.300 yerine 153.000 olarak yazmışlar. Sonra faturaya baktım orada da aynı yazıyor.

    Bir işi de doğru yapsalar dedim artık. Aradım telefonu açık bırakmışlar çalmıyor bile. Sonra orada çalışan bir ustayı aradım. Dedim böyle böyle km yanlış yazılmış faturaya. Düzeltilmesi için servise bildirdi.

    Sonrasında renault Türkiye'yi arayıp bir de onlara bildirdim. Bir işi de doğru yapsın servisleriniz dedim. Onlar da ilgileneceklerini söylediler ama hiç tatmin edici değiller.

    Değer kaybı işini halledeyim satacağım arabayı. Bir daha renault mu hiç sanmıyorum!

    Basit bir kaza ve sonrası yaşananlar (bir markadan soğuma içerir)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Adam gördüğü bilgiyi bilgisayara doğru dürüst aktaramıyor daha...
  • Aracın km'si Renault mais'e 153.000km olarak işlendiği için aracın km'si cihaza bağlanıp ölçülüp sonuç Mais'e gönderilecek ve km bilgisi düzeltilecek. Bunun için servisten Düzce'de ikamet eden bir usta cihazla gelip ölçümü yaptı. Yarın düzeltilecek bakalım.

    Basit bir kaza ve sonrası yaşananlar (bir markadan soğuma içerir)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fractal design -- 28 Mart 2019; 19:33:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Moueson kullanıcısına yanıt
    boyayı çırağa yaptırmış, daha ne yapsın

  • hocam süreç tamamen karşı tarafın sigortası ile alakalı, lakin reno bayii de aracı sonucunda tam teslim etmeliydi, ben artık mais genel merkezine götürüyorum aracı memnumum şimdilik, geçmiş olsun
  • Son olarak değer kaybı olarak 1942TL + ekspere verdiğim 300TL ekspertiz ücreti aldım karşı tarafın sigortasından.
    Aslında 2200TL + 300TL olarak belirlemişti eksper ama bu şekilde yattı para. Arayıp sordum bu durumu.
    Bazı işlemler için insiyatif kullanıp biraz daha düşük değerlendirmiş olabilirmiş karşı taraf sigorta eksperi.
    Yani siz ekspertiz raporu gönderseniz de karşı tarafın sigortası kendi eksperlerine tekrar bir değer kaybı belirleme işlemi yaptırıyor ve buna göre ödeme yapılıyor. Çıkan tutara itiraz etme hakkınız da mevcut tabi.

    Çok da büyük bir fark olmadığından itiraz etmeyi düşünmüyorum. Zaten aracın satılık ilanı mevcut malum sitede.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.