Şimdi Ara

Basit bir kaza ve sonrası yaşananlar (bir markadan soğuma içerir)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
55
Cevap
4
Favori
5.352
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Geçen ay şehiriçinde dur kalk trafiğinde acemi bir bayan şoför arkadan hafifçe çarptı.

    Olay resimleri;
    Basit bir kaza ve sonrası yaşananlar (bir markadan soğuma içerir)Basit bir kaza ve sonrası yaşananlar (bir markadan soğuma içerir)

    Hasar durumu;
    Basit bir kaza ve sonrası yaşananlar (bir markadan soğuma içerir)Basit bir kaza ve sonrası yaşananlar (bir markadan soğuma içerir)

    Bu hasar sonucunda aracım daha 15.000km ve servis bakımlı olduğundan yetkili serviste bakımı yapılsın diye Düzce'deki Renault kapandığı için 50km uzaklıktaki Bolu Renault servisi Ünsal'a götürdüm aracımı. Buraya kadar her şey normal.

    Hasar sonucunda değişen parça olmayacak, tampon ve bagaj onarılıp boyanacak denildi. Aracı 28 şubatta servise teslim ettim. 1 martta eksper gördü aracı. Tamir bitip aracı aldığımda tarih 18 mart oldu. Tam 18 gün sürdü tamir işlemi. Yapılan işlem sadece düzeltilip boyanması. Araç kameramdan serviste olan bitene baktım. Araç 10 gün boyunca yatmış ve hiçbir işlem yapılmamış. Hadi geç olsun da düzgün olsun dedim sabrettim. Bu arada kaskodan ikame araç aldım 10 günlük. Renault Symbol 1.0 benzinli araç verdiler, alışana kadar 1 hafta geçti zaten. Diğer 8 gün araçsız kaldım. Sağdan soldan işyerinden koca master gibi araç aldım kullandım.

    Aracı teslim aldım, akşam karanlıkta şans eseri telefonun flaşı açıkken boyada bir gariplik farkettim. İlk farkettiğim boya kusuru bu oldu.

    Basit bir kaza ve sonrası yaşananlar (bir markadan soğuma içerir)
    Biri parmakla boyanın fazlasını silmiş gibi.

    Sonrası detaylı bakınca iplik söküğü gibi geldi kusurlar. Boya fazla gelmiş akmış, dalgalı bir yüzey oluşturmuş. Her yerde pütürlü yapılar var, boya buralardan patlayacak ve soyulmaya başlayacak.

    Basit bir kaza ve sonrası yaşananlar (bir markadan soğuma içerir)Basit bir kaza ve sonrası yaşananlar (bir markadan soğuma içerir)Basit bir kaza ve sonrası yaşananlar (bir markadan soğuma içerir)Basit bir kaza ve sonrası yaşananlar (bir markadan soğuma içerir)Basit bir kaza ve sonrası yaşananlar (bir markadan soğuma içerir)Basit bir kaza ve sonrası yaşananlar (bir markadan soğuma içerir)Basit bir kaza ve sonrası yaşananlar (bir markadan soğuma içerir)Basit bir kaza ve sonrası yaşananlar (bir markadan soğuma içerir)Basit bir kaza ve sonrası yaşananlar (bir markadan soğuma içerir)Basit bir kaza ve sonrası yaşananlar (bir markadan soğuma içerir)Basit bir kaza ve sonrası yaşananlar (bir markadan soğuma içerir)Basit bir kaza ve sonrası yaşananlar (bir markadan soğuma içerir)Basit bir kaza ve sonrası yaşananlar (bir markadan soğuma içerir)

    Basit bir kazadan dolayı 18 gün araçsız kalıyorum. İşlem sonucunda yapılan işlem bu. Her yeri hatalı kusurlu. O kabarcıkların olduğu yerler zamanla basınçlı su ile patates gibi soyulacak.

    Durumu Renault Tükiye'ye bildirdim. Böyle olacağını bilseydim serviste değil dışarıda özelde yaptırırdım dedim. Renault markasından soğudum dedim. 18 günde yapılan işlem bu dedim. Bu olayı sizin de takip etmenizi ve bir an önce düzgün bir şekilde çözülmesini istiyorum dedim. Bugün servisten ikame araç gönderip aracımı alacaklar ve tekrar boyayacaklar. Bakalım o kaç gün sürecek ve sonuç nasıl olacak.

    Tamir işlemi bitince de aracı gerçekten satmayı düşünüyorum. Bir daha Renault alır mıyım bilmiyorum.

    Edit: Tamir işleminde bagaj kilidi değişti, krom bagaj çıtası, dci yazısı değişti, tampon onarıldı boyandı, bagaj kapağı düzeltilip boyandı. İşlem faturası 2912 TL
    Basit bir kaza ve sonrası yaşananlar (bir markadan soğuma içerir)

    Gelişme 1: 21 Mart sabahı ikame araç (Sandero) gönderilip benim aracım alındı ve tekrar boyanmak üzere Bolu'ya gitti.

    Gelişme 2: 22 Mart cuma sonrasında araç işi bitti denilerek çekici ile gönderildi.
    Çekiciden inmeden şöyle bir baktım;
    - boya daha kurumamış, tırnak değen yerde iz kalıyor
    - yine boya hataları var
    - bagaj kapağındaki tıpalar eksik, bagaj takoz karşılıkları çıkmış dışarda kalmış.
    - plakalığın olduğu siyah bölüm hiç boyanmamış, hala hasardan kalan izler var.

    Sonuç araç çekiciden inmeden geri gitti. Şaka gibi.

    Dedim siz bu işi yapamayacaksanız dışarıda yaptırayım, faturasını size kestireyim artık yeter. 28 şubattan beri bekliyorum.

    Araç yine gitti bakalım. Bundan sonra Bolu Ünsal mı aman uzak olsun.

    Renault Türkiye destek hattına da durumu bildirdim tekrar. Şikayet dosyası kapanmamış daha zaten. Aradığınız iyi oldu dediler. Geri dönüş yapılacak denildi. Bu arada verilen ikame araç Sandero'yu alıp yerine Linea getirdiler. Kiralık araçlara da alıştım artık.

    Gelişme 3: 23 Mart akşamı 19:00 gibi aracımı getirip teslim ettiler. Henüz detaylı kontrol etmedim. Umarım artık 3. kez servisten gelen araçta sorun yoktur.

    Gelişme 4: 28 Mart sorunlar bitti mi tabi ki hayır!
    Bugün renault port uygulamasiyla aracın servis tarihçesine bakayım dedim. Bakınca ne göreyim aracın km'sini 15.300 yerine 153.000 olarak yazmışlar. Sonra faturaya baktım orada da aynı yazıyor. 15.081km'de servise teslim ettim bu arada. Bundan sonraki km'ler hep yapılan işlemlerin hatalı olmasından dolayı katedilen mesafe.
    Bir işi de doğru yapsalar dedim artık. Aradım telefonu açık bırakmışlar çalmıyor bile. Sonra orada çalışan bir ustayı aradım. Dedim böyle böyle km yanlış yazılmış faturaya. Düzeltilmesi için servise bildirdi.
    Sonrasında renault Türkiye'yi arayıp bir de onlara bildirdim. Bir işi de doğru yapsın servisleriniz dedim. Onlar da ilgileneceklerini söylediler ama hiç tatmin edici değiller.

    Gelişme 5: 28 Mart akşamı; Aracın km'si Renault Mais'e 153.000km olarak işlendiği için aracın km'si cihaza bağlanıp ölçülüp sonuç rapor olarak Mais'e gönderilecek ve km bilgisi düzeltilecek. Bunun için servisten Düzce'de ikamet eden bir usta cihazla gelip ölçümü yaptı. Yarın düzeltilecek bakalım.

    Şimdi sıra geldi karşı taraftan alınacak değer kaybına.

    Değer kaybını halledeyim bir daha zor görüşürüz Renault!!!!!!!!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fractal design -- 28 Mart 2019; 19:37:47 >







  • Servis süresince verilen ikame araç kaskom tarafından veriliyor servis tarafından değil! 18 günlük işlem için 10 gün araç aldım kaskodan. Bu süreyi eksper belirliyor tamir durumuna göre. Kalan 8 günde araçsız kaldım ve araç 10 gün boyunca serviste hiç bir işlem yapılmadan bekletildi. Marka fanatikliğini bırakıp gerçekçi olmak lazım. İşçiliği rezil bir marka.

    Sen bir Renault al da o zaman görüşürüz.
    Geçmiş olsun hocam. Kaza cidden basit ama sonrasında büyük bir kaza olmuş. Opak beyazda bu kadar renk farkı ve boya hatası kabul edilebilir değil. Heleki 3000 liralık iş için berbat bir işçilik.

    Benim arabaya tır vurunca 3 parça değişti, ilave birkaç parçayıda (tavan vs) ben boyattım serviste. 20 gün civarı serviste (10 günü parça tedariği, yurtdışından geldi) kaldı araç, 18 yıl önceki tonu tutturup neredeyse fabrikasyon boyadılar. Boyada metalik gece mavisi. Tamiri ultra sıkıntılı bir ton. arabayı bayrama yetiştirebilmek için kapının içindeki bir hata haricinde sorunsuz boyadılar. Hatayı da teslim ederken gösterip, bayramdan sonra getirin düzeltiriz dediler.

    Bunu yapan Fiat servisi. Arabayı almaya gittiğimde birde elden geçirmişlerdi farları vs 16 yaşındaki arabayı bırakıp 2 yaşındaki halini aldım diyebilirim.

    Gerçi bu birazda servisten servise değişiyor. Burda markanın servislerini denetlemesi lazım. Reno bu arabayı tekrardan servise çekip düzeltip geri vermesi lazım. Bu faturayı da o servise kesmeleri lazım ki böyle bir iş çıkmasın.

    Araba beyaz yine az belli oluyor. Bu servise metalik renkli yepyeni bir araba bıraktığınızı düşünün. Ucuz işçilik istese adam gider sanayide 300-500'e bu kalitede halleder arabayı. Kalite istiyor ki "yetkili servise" gidiyor.
  • çok geçmiş olsun...



    Açıklama Bekliyoruz @Moueson



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jeremy Klakson -- 20 Mart 2019; 11:7:0 >
  • Ucuza kaçmak için işini sevmeden yapan adamları çalıştırırsan böyle olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben araçta kusur falan görmüyorum . Renault gayet yapılanı yapmış aracınızı tamir etmiş size ikame araç vermiş daha ne yapsın! Abartmanın da bir markayı burada sebepsiz yere karalamanın da mânası yok. Saçma bir konu!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Moueson

    Ben araçta kusur falan görmüyorum . Renault gayet yapılanı yapmış aracınızı tamir etmiş size ikame araç vermiş daha ne yapsın! Abartmanın da bir markayı burada sebepsiz yere karalamanın da mânası yok. Saçma bir konu!
    Servis süresince verilen ikame araç kaskom tarafından veriliyor servis tarafından değil! 18 günlük işlem için 10 gün araç aldım kaskodan. Bu süreyi eksper belirliyor tamir durumuna göre. Kalan 8 günde araçsız kaldım ve araç 10 gün boyunca serviste hiç bir işlem yapılmadan bekletildi. Marka fanatikliğini bırakıp gerçekçi olmak lazım. İşçiliği rezil bir marka.

    Sen bir Renault al da o zaman görüşürüz.
  • Moueson kullanıcısına yanıt
    yaptığın yorum kadar saçma değil ama..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Moueson

    Ben araçta kusur falan görmüyorum . Renault gayet yapılanı yapmış aracınızı tamir etmiş size ikame araç vermiş daha ne yapsın! Abartmanın da bir markayı burada sebepsiz yere karalamanın da mânası yok. Saçma bir konu!
    Kusur fotograflarda net görülüyor. Hak aramanın saçma olduğunu iddia eden gereksiz bir yorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun hocam. Kaza cidden basit ama sonrasında büyük bir kaza olmuş. Opak beyazda bu kadar renk farkı ve boya hatası kabul edilebilir değil. Heleki 3000 liralık iş için berbat bir işçilik.

    Benim arabaya tır vurunca 3 parça değişti, ilave birkaç parçayıda (tavan vs) ben boyattım serviste. 20 gün civarı serviste (10 günü parça tedariği, yurtdışından geldi) kaldı araç, 18 yıl önceki tonu tutturup neredeyse fabrikasyon boyadılar. Boyada metalik gece mavisi. Tamiri ultra sıkıntılı bir ton. arabayı bayrama yetiştirebilmek için kapının içindeki bir hata haricinde sorunsuz boyadılar. Hatayı da teslim ederken gösterip, bayramdan sonra getirin düzeltiriz dediler.

    Bunu yapan Fiat servisi. Arabayı almaya gittiğimde birde elden geçirmişlerdi farları vs 16 yaşındaki arabayı bırakıp 2 yaşındaki halini aldım diyebilirim.

    Gerçi bu birazda servisten servise değişiyor. Burda markanın servislerini denetlemesi lazım. Reno bu arabayı tekrardan servise çekip düzeltip geri vermesi lazım. Bu faturayı da o servise kesmeleri lazım ki böyle bir iş çıkmasın.

    Araba beyaz yine az belli oluyor. Bu servise metalik renkli yepyeni bir araba bıraktığınızı düşünün. Ucuz işçilik istese adam gider sanayide 300-500'e bu kalitede halleder arabayı. Kalite istiyor ki "yetkili servise" gidiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Moueson

    Ben araçta kusur falan görmüyorum . Renault gayet yapılanı yapmış aracınızı tamir etmiş size ikame araç vermiş daha ne yapsın! Abartmanın da bir markayı burada sebepsiz yere karalamanın da mânası yok. Saçma bir konu!
    Abartma moueson. Boya işçiliği bununla aynı seviyede. Araba boyatmamış olsak yiyeceğiz de iyi servis fabrikasyon kalitede iş çıkarabilen servistir. Bu işçilik 0 araç için kabul edilebilir değil. Üstelik birde beyaz renk. Metalik olsa araba Van gogh tablosuna dönecekmiş neredeyse.

    Basit bir kaza ve sonrası yaşananlar (bir markadan soğuma içerir)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • bagaj çıtası ve kilit fiyatına hayretle bakıyorum..
  • thormentor kullanıcısına yanıt
    Arka Monogram DCI 109,53 TL WTF??

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Tamam vurmayın öldüm artık
    Renault suçlu kabul ediyorum . Ama tek bir servisin hatasını tüm markaya yayamayız diye düşünüyorum. Renault sahibi olup yetkili servisinden memnun olan çok arkadaşım var mesela. Şansınıza böyle tatsız bir olayla karşılaştışginiz için üzgünüm . Olayın arkasında durun derim . İyi günler .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kucuk bır ılde yasadıgınız ıcın servıs cok onemlı oluyor tabı. Markayla alakası yok. Sızın bolgenız sartlarına gore arac secımı yapmanız lazım. Pıyasa daha da kotuye gıdecek, kapanacak bayıler olacaktır. Gecmıs olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • işini önemsemeyen birinin yaptığı kalitesiz içilik.Serviste olmasının kabul edilir yanı yok çünkü dışarıdaki birçok yer bundan çok daha iyi işçilik çıkarabilir.Üstelik boya metalik bile değil.Opak boyada çok daha iyi olmalıydı.Bu tür insanlardan malesefef her yerde var.
  • Geçmiş olsun kardeşim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Tamamen servisin halt etmesi marka ile bir alakası yok bence

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Moueson kullanıcısına yanıt
    Boyayı yapan siz misiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araç Renault arkadaşlar , Bentley değil. Bir iki tane kılcal boya parçası kalmış, al mini bir zımpara yap geç ne uğraşıyorsun.

    Madem her yere araba ile gidiyorsun , 2 günde 1 arayacaktın servisi , benimkini öne alın filan diye . Ayrıca ikame araçta vermişler , daha ne istiyorsun ki. Ayrıca 1.0 araca 1 hafta alışamamak ? ne komikli forum oldu burası ya . Adam 70 binlik araçta pürüzsüz Bentley işçiliği arıyor , boyanmış mı boyanmış , zaten trafikte olduğun sürece 3-5 kere daha çarparlar ne takıyorsun böyle şeyleri , hayat fani boşver , araç işte gittiğin yere götürüyor mu ona bak.




  • Yetkili servislerde kesinlikle boya yaptirilmamasi gerekiyor.Fiat servisi de böyle yapmisti.Simdi tamponun boyası sokuldu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Reno çalışırken iyi ama arıza yaparsa veya kaza yaparsa yandın!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.