Şimdi Ara

B8 Passat Sorunlar

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
58
Cevap
1
Favori
3.761
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar aracımi teslim alali 5 gün oldu. Aracım 500km de. Bir kaç sorunla karşılaştım sizlere sormak istedim.
    Aracım passat 1.4 tsi 125 bg manüel

    1) Araç özellikle dururken 1. Vitese geçerken çok zorlanıyor. Bazen geçmiyor önce 2 ye sonra 1e takmak zorunda kalıyorum. Özellikle ışıklarda çok başıma geliyor. Günde 3 veya 4 kez oluyor.

    2) Bazen araç sanki dizel gibi çalışır soğuk havalarda bazen uzun yoldan gelince park ederken dikkatimi çekiyor.

    3) Bugün fark ettim. Durur vaziyette araç boşta iken debriyajı kökledim ve ara gaz vermeye başladım. Her gaz verdiğim de sanki debriyaj da bir titreme oluşuyor.
    Bunlar sizce normal şeyler mi. Hala araca alışamadım galiba.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Direkt enjeksiyonlu benzinli motorlar özellikle ilk çalıştırmalarda, ısınıncaya kadar, dizel motorlar gibi tıkırtılı çalışırlar.

    Kullandıkça vitesler daha rahat geçer. Araçta sorun yok kaşınmayın

    Kazasız belasız kullanın inşallah

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Soguk havalarda ya da motor sogukken vitesin 1 e gecmek istememesi normal. Sabah kendi aracim soguk havada 10 15 km hizda bire gecmemek icin direniyor. Fakat ısınınca 30 km hizda bile 1 i kabul ediyor. (Dizel arac)

    Arkadasin dedigi gibi direk enjeksiyonlu arabalarda sogukta ilk basta tıkırtı sesi normal ısınınca duzelir ses bile gelmez zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: doctor I

    Soguk havalarda ya da motor sogukken vitesin 1 e gecmek istememesi normal. Sabah kendi aracim soguk havada 10 15 km hizda bire gecmemek icin direniyor. Fakat ısınınca 30 km hizda bile 1 i kabul ediyor. (Dizel arac)

    Arkadasin dedigi gibi direk enjeksiyonlu arabalarda sogukta ilk basta tıkırtı sesi normal ısınınca duzelir ses bile gelmez zaten.
    Bende tsi kullancisiyim 1 ve 2. maddeler normal 3. maddeyi hic denemedim.
  • Cevaplar için teşekkür ederim. Eğer 3. Maddeyi deneyebilirseniz buraya yazar mısınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: thrkrpr91

    Cevaplar için teşekkür ederim. Eğer 3. Maddeyi deneyebilirseniz buraya yazar mısınız
    Bu havalar da her arabanın 1. vitesi ve R vitesi zor gecer belli bir sure, ayrıca motor titremesi ve gurultulu calisma da kis aylarında cok normal.
  • Duran aracın 1 E geçerken zorlanması normal değil, hareket etse anlarım da dururken geçmemek nedir. 126 bis şanzımanlı b8 ise o ayrı. Showroomdaki çalışmayan araçların bile tıkır tıkır geçer. Kavramaya baktırın bence servis tatmin etmezse özel servis baksın oradan öğrendiğnle servise bastır. Sene 2016, passattan bahsediyorsanız vites kutusunun da "naz paketi" yoksa öyle geçti geçmedi seçeneği olmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Audi A5 şanzıman sorunu!
    9 yıl önce açıldı
    Neden Passat B8
    6 yıl önce açıldı
    BMW F20 kronik sorunları
    4 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Bu adam belliki daha yeni araba kullanmaya başlamış pek tek tecrübesi yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vitesin geçmemesi kavramanın tam olarak ayırmadığını gösterir.
    Debriyaj hidroliktir. Hidrolik yağ içinde hava olabilir. Pedalda boşluk hissediyorsanız kontrol ettirmekte fayda var.
    Debriyajın havasını almak zordur.
    Bazen kullandıkça kaybolur. Sorun kendiliğinden çözülür.
    Araç garanti kapsamındayken servise gösterin derim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu birinci vitese geçmemek olayı tahmini kaç derecede oluyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: C4_1400

    Vitesin geçmemesi kavramanın tam olarak ayırmadığını gösterir.
    Debriyaj hidroliktir. Hidrolik yağ içinde hava olabilir. Pedalda boşluk hissediyorsanız kontrol ettirmekte fayda var.
    Debriyajın havasını almak zordur.
    Bazen kullandıkça kaybolur. Sorun kendiliğinden çözülür.
    Araç garanti kapsamındayken servise gösterin derim
    Vw araçlarında gördüğünüz yerler kaliteli durur, janjanlı durur, görmediğiniz yerlerde kalite linea'dan iyi değil.

    Leylek bacaklı dandik süspansiyonu, sorun çıkarmaya müsait şanzumanı motoru, hassas alt takımı vs vs.
  • Hatay da yaşıyorum. Burada havalar sandığınız kadar soğuk olmuyor. Her sıcaklıkta yapıyor. Özellikle kırmızı ışıklarda hızlı davranmak istediğimde. normal kullanımlarda bile vitesin çok kemikli oldu anlaşılıyor. Sanki debriyaj tam basmıyor da vites atmaya çalışıyor gibiyim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • thrkrpr91 T kullanıcısına yanıt
    Hem b7 hem de b8 kasa 1.6 tdi manuel passat kullandim. Dedigin gibi 1. vitese gecisler biraz zorlu oluyor. Herhangi bir sorun yok 1.vites konusunda merak etme. Zor geciyor ama bazen hic gecmeyecekmis gibi gelirse zorlamak yerine debriyaji yenile biraz daha rahat gecer.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Vw araçlarında gördüğünüz yerler kaliteli durur, janjanlı durur, görmediğiniz yerlerde kalite linea'dan iyi değil.

    Leylek bacaklı dandik süspansiyonu, sorun çıkarmaya müsait şanzumanı motoru, hassas alt takımı vs vs.

    2. Passatı kullanıyorum çok sallayanı gördüm de senin kafan daha Bi güzel şu lineadan hallice yerleri çok merak ettim ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Vw araçlarında gördüğünüz yerler kaliteli durur, janjanlı durur, görmediğiniz yerlerde kalite linea'dan iyi değil.

    Leylek bacaklı dandik süspansiyonu, sorun çıkarmaya müsait şanzumanı motoru, hassas alt takımı vs vs.

    2. Passatı kullanıyorum çok sallayanı gördüm de senin kafan daha Bi güzel şu lineadan hallice yerleri çok merak ettim ?

    Alıntıları Göster
    quote:

    bazen uzun yoldan gelince park ederken dikkatimi çekiyor.


    Motor soğukken sesli çalışması normal diyenler bu cümleyi okumuyor sanırım. Uzun yoldan gelince motor soğuk olmaz, tamamen ısınmış olur.

    Arkadaşım, sen daha gerçek Passatçı olamamışsın. Gerçek Passatçı ses yalıtımının Merceses-E düzeyinde olduğunu iddia eder. Sen dürüstçe gerçekleri yazmışsın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zeytinkoy -- 16 Şubat 2016; 9:33:29 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    quote:

    bazen uzun yoldan gelince park ederken dikkatimi çekiyor.


    Motor soğukken sesli çalışması normal diyenler bu cümleyi okumuyor sanırım. Uzun yoldan gelince motor soğuk olmaz, tamamen ısınmış olur.

    Arkadaşım, sen daha gerçek Passatçı olamamışsın. Gerçek Passatçı ses yalıtımının Merceses-E düzeyinde olduğunu iddia eder. Sen dürüstçe gerçekleri yazmışsın.

    Hocam ben herzaman doğrucu olmaya çalışırım zaten. Mesela dediğiniz gibi izalasyon çokta iyi değil yani. O mercedes gibi diyenleri anlamıyorum. Sallamışlar. Her ne kadar dünya kadar para vermiş olsakta mecburen doğruları söylemek lazım. Sırf aracı iyi göstermek adına sorunlu yönlerini kapatamam.
    Bugün servisi aradım istediğiniz zaman gelin bakalım dediler. Müsait bir zamanda götürüp bırakacağım.

    Bu arada Yaşım 24. Aracı özürlü indirimi ile aldım. Bu arada herkesin düşündüğü gibi Baba parası. Yani hekes öyle diyor. Görende babam fabrikatör sanacak. Altı üstü memur emeklisi. En azından babamın parasının değerini biliyorum içkiye sigaraya falan vermiyorum. Para banamın arabayıda istediğim gibi aldı. 1 haftadır sürücü koltuğuna bile oturmadı adam. Sen gez diyor bana.Neyse arkadaşlar çok konuştum. Kusura bakmayın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • thrkrpr91 T kullanıcısına yanıt
    Hocam bende 1.4 TSI jetta sahibiyim. Geçtiğimiz Ağustos ayında aldım aracımı ve bahsettiğiniz 1. Vitese geçmeme olayını bende yaşadım. Eskisi kadar olmasada şuanda da ara ara yaşadığımı söyleyebilirim. Bununla ilgili başka şikayetlerde okudum ama zamanla bu sorunun aşıldığını söylüyorlar. Bende eskisi kadar yaşamıyorum artık ama servise baktıracağım yinede. ( bu arada araç 4300 km.de ) Servisle yaptığınız görüşmenin sonucunundan haberdar ederseniz sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dr.LiXX kullanıcısına yanıt
    Bence durum normal değil baktırın derim soğuk havalarda bile tıkır tıkır vites geçişi olması lazım arabanın. Aşırı soğuklar hariç. Şanzıman yağı aşırı soğuklarda biraz katılaşacağı için, zor geçer.

    Ekleme: Aracın kilometresi çok düşük, kullandıkça açılabilir. Biz Symbol'u ilk aldığımızda geçişler çok kemikliydi. Tak tuk geçiyordu. Şuan çok iyi.

    @Dr.Lixx - Dururken fiat 126 Bisin şanzımanı 1. vitese yağ gibi geçiyor. Demekki Bis > Passat



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi szahinowski1 -- 16 Şubat 2016; 19:55:45 >
  • zeytinkoy kullanıcısına yanıt
    Forumda konum var
    Aracım daha 850 kmde bugün ses için servise gittim bana normal dediler
    Resmen otobanın tüm sesi aracın içinde
    Allaha havale ediyorum hakkım helal değil
    Haram olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: reallist55

    Forumda konum var
    Aracım daha 850 kmde bugün ses için servise gittim bana normal dediler
    Resmen otobanın tüm sesi aracın içinde
    Allaha havale ediyorum hakkım helal değil
    Haram olsun
    bende vıtes olayı olmuyor ? garıp geldi...ama bilhassa 16 jant kullanıyorum konfor ve ses olayı cok onemlı ...17 yada 18 jantlarda yol sesi de yoldakı en ufak cukuruda hıssedersınız....
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.