Şimdi Ara

B sınıfı ehliyetle 125 CC'ye kadar motosiklet kullanılsın talebi (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
189
Cevap
2
Favori
9.362
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
71 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • EustasLuffy kullanıcısına yanıt

    8 çizdiriyorlar dubaların arasından geçiş yapıyorsun dur kalk yapıyorsun düz çizgide ilerliyorsun hepsi motor kullananlar için ZORUNLU eğitimler 8 çizerken motorun ne kadar yatabileceğini görmüş oluyorsun dubalar sana manevra kabiliyeti kazandırıyor ve bu kurs en az 1 ay sürüyor yani bunları almadan adamların altına 125 lik makinayı verirsen bi yerde patlayabilir ülkemizde eğitimin bir önemi yok çünkü gidipte eğitime tonla para harcamazlar direk alıp trafiğe çıkarlar ama a2 ehliyet zorunlu olursa bu eğitimleride zorunlu olarak alıp motora hakimiyet sağlayacaklar b ile birleşsin sorun değil ama insanların canı yansın istemiyorum




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akira toriyama -- 21 Eylül 2022; 0:13:53 >
  • 2-3 kere motorsiklet sürme deneyimine sahip B sınıfı ehliyetli biri olarak yazıyorum, 125cc lik motorsikletler gaz tepkisiyle başa çıkılabilir 1-2 haftalık pratikten sonra ufak ufak şehir içindeki turlamaları yapabilirsiniz. 1-2 aya da tam pişmiş olursunuz yaz aylarında arabayı çıkarmak yerine motoyla gezersiniz. Motorsikleti öğrenmesi basit ama manevra kabiliyeti kesinlikle arabadan daha fazla gerektiriyor. Havanın müsait olduğu durumlarda bol pratik yapıldıktan sonra motorcular çok artacaktır görün bak. Umarım karar geçer

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 50 cc olayının cılkı çıkmış durumda. Zaten adam alıyor 50'yi tak diye 80-100 cc yapıyor. Satıcılar da fabrika destekli ön ayak buna belki de. Hazır kiti var soruyorlar büyütelim mi diye.


    Sınavı ciddi zor olmalı. Adam geliyor eğitimsiz tak diye önüne kırıyor. İki araba arasından geçiyor. Sen görmesen araba olsa çarparsın kaskodan sigortadan işletirsin. Ya adam yere düşer de motosikletten kafasını vurup ölürse al başına bela. Suçsuzluğunu kanıtlamakla uğraş dur.


    Zaten yüksek hacimli sürenlerde bilinç oranı daha fazla. Ama bu 50'likler falan çoğu pimi çekilmiş bomba gibi geziyor. Bunu önlemek şart oldu.


    Bir de kurye problemi var. Millet evde uygulamadan paketim nerede diye bakıp caz yaptığı için adamlar ne ışık dinliyor ne kural. Bir de üstüne yolda giderken programdan adres bakıyor sürekli. Tam bir tehlike.

  • Mugetsuga kullanıcısına yanıt
    Traktör kullanabiliyor sanki

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 130-140 hıza çıkan 125 cc ler var. Benim tricity 125cc 114 e çıkıyor son hız. A2 ehliyet almıştım geçen sene kurs eğitim verdi ne kadar yeterli olmasa bile sınav parkuru ve verilen eğitimin başlangıçta faydasını gördüm. Ehliyet parası bu kadar fazla olmaması lazım ama çok yükselmiş fiyatlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Motosiklet 1cc bile olsa motosiklet ehliyeti şartı aranmalı. Motosiklet veya Otomobil hangi araç için kurslara başvurulursa başvurulsun diğerinin de eğitimi fazlasıyla verilmeli. Her ehliyeti alan ne o motorun üstüne ne direksiyonun arkasına geçmemeli. Madem motor dostu bariyer kullanmamakta iddia ediliyor, Bari eğitimdeki açık kapatılsın.

  • Motor kullanacaksa ehliyet alınmalı böyle saçma istekler ülkeyi eğitimden uzaklaştırıyor. Zaten bu halde olmamızın tek sebebi yeterli eğitimin olmaması.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Portraitclub -- 21 Eylül 2022; 9:3:11 >
  • educationist E kullanıcısına yanıt

    Hocam a2 sınavı zor mu?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • motorun ehliyeti ayrı olmalı.

    kaldı ki zaten b sınıfını bile zar zor alan kişiye motor ehliyeti vermek de nedir?

  • 125 kesinlikle olmalı 50cc daha tehlikeli. trafikte kaçman gereken bir tehlikeli durumdan 50cc ile kaçamazsın. birde mesela 50cc diye motorların fren aksamlarını güçsüz ve kalitesiz tasarlıyorlar sonra ne durabilen ne gidebilen bir taşıt oluyor

  • YaptikBirHataKomiserBey Y kullanıcısına yanıt

    Zaten motorun olayı bu.

  • Bu iş zıvanadan çıktı 50 CC daha tehlikeli durumlar yaratıyor trafikte. Ya 125 CC ye çıkarılsın ya da iptal edilsin bu yasa.

  • 2009'dan beri B sınıfı ehliyetim var aktif araç kullanırım. Bisiklette de fena değilim ama motosiklet kullanamıyorum dengemi sağlayamiyorum ki zaten birkaç kez denedim sadece. Demem o ki dört tekerli taşıtla iki tekerli taşıt ehliyeti bir olmamalı motosiklet kuralları daha farklı onun kontrolü bakımı sürüşü daha farklı. Onu kullanacak olan kişinin Ehliyeti de farklı olmalı kesinlikle.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • deserthawk D kullanıcısına yanıt
    Kanundaki 50cc sınırı koyulurken 50cc mopedler vardı. Bunlar 2 zamanlıydı. Şimdiki satılan 50cc motorlar, iki zamanlı motorların kullanımı yasaklandığı için, dört zamanlı. Her çevrimde bir iş yapan iki zamanlı motor ile iki çevrimde bir iş yapan dört zamanlı motor arasında ciddi bir güç farkı var. 50 cc iki zamanlı motordan alınan gücü dört zamanlıda alabilmek için en az 70 cc falan olması lazım.
    50cc dört zamanlı motor çekmiyor, azıcık bir rampa oldu mu, karşıdan hafif bir rüzgar geldi mi motorun takati kesiliyor.

    Bana kalırsa kanundaki 50 cc sınırı dört zamanlı motorlar için 70cc gibi bir değere yükseltilmeli. Bu daha adil bir çözüm olacaktır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ipli jeton -- 21 Eylül 2022; 10:10:21 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yok öyle bir dünya. Gidip sınava girin. Başarılı olun alın A2 ehliyetinizi.

  • Scooter bile kullanılmamalı, araç sürücülerinin %70-80 sinyal vermesini, yaya geçidinde durmasını bilmiyor daha.

  • fantomasds kullanıcısına yanıt

    Ya adam kaldırımda hız yapıyor. Yok mu kanun kural? ?

  • Bence olmamalı çünkü motorsiklet kullanmak ayrı Araba kullanmak ayrı.Motorsiklette denge olayı var ve kaporta senin vicudun ikisi tamamen ayrı beceri.Ben motorsiklet kullanabiliyorum ama arabayı kullanamıyorum mesela ikisinin alışma süresi tamamen farklı.Kamyonda tırda bile farklı. Bana saçma bir talep geldi.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Güzel olur açıkcası.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • motosiklet kullanımını artırmak istiyorlarsa önce vergileri düşürsünler. sonra cezaları artırsınlar ülke de hala kasksız motor kullananlar var.

  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.