Şimdi Ara

Avrasya Tüneli [MUSTAFA KEMAL ATATÜRK TÜNELİ] bize yapılmış en büyük ''TÜNEL''DİR ! [SS'Lİ]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
55
Cevap
0
Favori
3.368
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
20 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  Avrasya Tüneli [MUSTAFA KEMAL ATATÜRK TÜNELİ] bize yapılmış en büyük ''TÜNEL''DİR ! [SS'Lİ]


    quote:

    Binali Yıldırım: "Bugün dünyanın 'en derin' tünelini açıyoruz. Denizin altında 106.5 metre, dile kolay."

    BU NEDİR YA ? BU HALK NE ZAMAN UYANACAK NE ZAMAN KANDIRILMAYACAK ? NE ZAMAN DÜRÜST YÖNETİCİLERE SAHİP OLACAĞIZ!!!!!1




    quote:


    Kaynak :https://www.facebook.com/dogrulukpayi
    http://www.sozcu.com.tr/2016/gundem/binali-yildirimin-avrasya-tuneli-aciklamasi-dogru-cikmadi-1591348/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pxcnsRy -- 30 Aralık 2016; 8:59:19 >







  • "En derin demedim, en serin dedim"
  • Millete giren olarak en derindir o

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zamlar ile bir insana açılacak en derin tüneli açtılar zaten. Gerek yok böyle yarışlara.
  • Yapımında kime ne kadar harcanmış niye harcanmış paylaşılsın
  • tünel açmak kolay artık.
    tbm ler var.eskisi gibi elle açılmıyor.

    halkımızda birşey sanıyor görünce.

    manş tüneli
    seikan tünelini inceleyin.
    alp dağlarının altından 150km tünel yapmış adamlar.

    avrasya tüneli için çok geç kalınmış bir proje.

    iyi kazıklamışlar bizi ama
  • Haklı olabilirsin.
    Ama birşey soracağım:

    İstanbul'da mı yaşıyorsun?

    Evet se kaç yıldır?
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster




  • 10 kattan fazla maliyete yaptırılmış. Ne zaman milletçe hakettiğimiz yerde olacağız.
    Atatürk'ten sonra gelen liderler devleti sömürmese yemin ediyorum japonya dan daha iyi olurduk.
    Yazık vallahi yazık
  • Maliyet bizde de az. Ama 1 liralik is 5 liraya yapilip 1 lirasi maliyet 2 lirasi turgeve, 2 lirasi muteahite gittiginden pahali gibi duruyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: forumu

    Haklı olabilirsin.
    Ama birşey soracağım:

    İstanbul'da mı yaşıyorsun?

    Evet se kaç yıldır?

    20 yıldır istanbulda ikamet ediyorum. Daha önce tüm Avrupayı ve Kazakistan, Türkmenistan, Rusya, Gürcistan, Azerbaycan, Ermenistan, İran gibi ülkeleri de gezdim. Başka soru ?
  • Yap işlet devret ile yapıldı proje eğer maliyeti fazla geldiyse yapan firma zarar etmiştir

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xchg

    TBM'ler Türkiye'de uzun zamandır kullanılıyor. Sadece yaygınlaştı ve maliyetleri düştü. Ancak yine de bu projede halkın kazıklandığı, kandırıldığını değiştirmiyor.

    eski zamanlarla kıyaslamak için yazmıştım.
  • Yalan yanlış yazmayalım
    980 milyon dolar devlet kredisi kullanıldı. Bu kredi devlet garantisi altında ödenmezse devlet ödeyecek.
    Maliyeti üstlenen firma sadece 260 milyon dolar yatırdı. Ve 26 yıl işletme 25 milyon yıllık araç garantili.!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hexedemical -- 29 Aralık 2016; 22:19:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Seytanin avukatligini yapacagim biraz:

    * 2 tunelin tasima kapasitesi aynimidir ? Bence degildir, norvec'teki gunde 3bin arac aliyor, 2+1 seritli. Avrasya 4 seritli, kacis tunelleri de olmasi lazim.
    * Depreme dayanikligi durumu nasildir mesela.
    * Arac kapasitesi, lokasyon, derinlige gore kullandiginiz malzeme de degisiyor.
    * Yapim stili nedir mesela ?
    * Tunellerin capi ne kadardir ?
    * 92 milyon dolar sadece tunelin maliyeti, Avrasya tuneli dedigimiz seyin icinde, 10 seritli yol, insa edilen kopruler, kavsaklar + tunel 1 milyar tutuyor.
    * Sadece tunel capi bile maliyeti ciddi anlamda arttirir, kaldi ki burada 2 katli bir tunelden bahsediyoruz.

    Yine de 1 milyar tutarmi orasi tartisilir.
  • Taklitçi karşıtı kullanıcısına yanıt
    Gecis garantisi verilmeseydi haklisin derdim.

    Ama gecis garantisi oldugundan hatta cekilen kredilere hazine kefil oldugundan adamlar sifir risk ve neredeyse sifir yatirim ile milyarlari goturuyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • pxcnsRy kullanıcısına yanıt
    Maksat ne? iğnelik olsun diyemi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • REV0 R kullanıcısına yanıt
    Biri 7,6 çok daha derinde avrasya 5.4 km bunu neden yazmıyorsun. Ve norveçte tünelin depreme dayanıksız olduğu nerden çıkardın? Düşük maliyet neden yapmılmıyorda seneler süren kol gibi garanti kredi verilen modeller tercih ediliyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hexedemical -- 29 Aralık 2016; 22:29:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pxcnsRy


    quote:

    Orijinalden alıntı: forumu

    Haklı olabilirsin.
    Ama birşey soracağım:

    İstanbul'da mı yaşıyorsun?

    Evet se kaç yıldır?

    20 yıldır istanbulda ikamet ediyorum. Daha önce tüm Avrupayı ve Kazakistan, Türkmenistan, Rusya, Gürcistan, Azerbaycan, Ermenistan, İran gibi ülkeleri de gezdim. Başka soru ?

    Onceleri Kadikoy Akmara gitmek icin, en az bir saat Eminonu + en az 40 dk vapur yapiyorduk.

    Simdi max. 1 saatte Gebze yapilacak neredeyse.

    Maliyeti yuksektir, gecis pahalidir o ayri ama cidden buyuk kolaylik olmus bence.

    Maliyet konusunda objektif bir degerlendirme de gormedim. Savunanlar iyi, savunmayanlar kotu diyor.

    Degerlendirmeyi halka birakmak yerine, Avantajlarini,faydasini gizleyip sadece goreceli de olsa maliyeti on plana cikarmak biraz haksizlik degil mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • hexedemical H kullanıcısına yanıt
    Norveçteki tünel deniz altında mı ciddi soruyorum bilgim yok.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.