Bildirim
Atmosferik motor daha mı keyifli?
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az 

4 Misafir - 4 Masaüstü

Giriş
Mesaj
-
-
Atmosferikte keyif alman için beygirin yüksek olması lazım, keyfin sebebi turbo lag olmuyor, gaza basmanla aracın tepki vermesi bir oluyor. 95 100 beygirde tabi bunları hissetmen zor o yüzden aynı beygirde olan turbo araç turbonun verdiği tork ile şu an daha çok keyif verir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
1,4 tsi 150hp jetta aracım serviste,
3 gündür kaskodan ikame araç olarak aldığım 1,4 95hp egea kullanıyorum hayattan soğudum diyebilirim...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Şu makineyi almak lazım o zamanquote:
Orijinalden alıntı: mr4power
Atmosferikte keyif alman için beygirin yüksek olması lazım, keyfin sebebi turbo lag olmuyor, gaza basmanla aracın tepki vermesi bir oluyor. 95 100 beygirde tabi bunları hissetmen zor o yüzden aynı beygirde olan turbo araç turbonun verdiği tork ile şu an daha çok keyif verir.
m.mobile.de
Ups, bist Du ein Mensch? / Are you a human?https://m.mobile.de/auto-inserat/bmw-540i-6-gang-schaltgetriebe-lpg-fahrbereit-bergkirchen/290198128.html?ref=eyeCatcher&eyecatcher=1
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
-
Bu tarz araçlar keyif verir o keyfin bir benzerini superchargerlı araçlarda da alırsın, superchargerın gücünün bir kısmı kayışa gidecektir ama direkt havayı emdiği gibi motora ilettiğinden boost esnasında lag olmayacak ve gazı köklediğin gibi araç atmosferik gibi atik olacaktır.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Motor değil araba keyif verir diyerek cevap vermek istiyorum. Düşük güçlü 205 gti'lar, mx5'ler, gt86/brz gibi otomobiller yüksek hp değerine sahip standart c-d segmenti turbo benzinli ya da dizel otomobilden daha keyifli olabilir ki incelemelerde bu yönde. Yani atmosferik şu kadar cc altı keyif vermez bu kadar hp altı keyif vermez gibi bir kural yok. Sizin sorunuzun cevabı da benim için hiçbiri, araba saman gibi olduktan(yanlış anlamayın bizim arabamızda 99 model c segmenti bir araba) sonra daha yüksek hp günlük kullanımda kolaylık sağlayabilir sollamalarda rampalarda vs. daha rahat ettirir ama bunun dışında keyif unsuruna çok katkı sağlayacağını düşünmüyorum, en azından benim için.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kelkeriş -- 15 Şubat 2020; 3:42:35 > -
göreceli olmakla beraber
bu o keyif konusu değil.
bu güçteki motorlarla sadece zaman ötelenir.. -
LPG li 1.4 motor aracım. Şehir içi beygir gücü yetiyor.
LPG sorunsuz şükür o nedenle keyfi gaz parası verirken oluyor. 6. Vitesi yok oda olsaydı otoban gibi yerlerde de motor sesi azalacağı için yüksek hızlarda zevkli olurdu.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
1.2 motor 82 beygir atmosferik de kullandım, şu an 170 beygir 250 tork turbo benzinli aracım var. Ara hizlanmalar dışında atmosferik benim için okeydir.
Biraz ne istediğinize bağlı tabi ki, şahsi fikrim yüksek hacimli ve beygirli atmosferik daha zevkli olacaktır
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
valla ben yokuşta devir çevirmeyi seviyorum o yüzden gayet keyifli geliyor bana. 5000-6000 devir çevirmekten korkmayın
-
En az 2.0 170-180hp olan atmosferik motorlar keyiflidir. 1.2 1.4 1.6 gibi olan motorlardan motorlardan keyif alamazsınız.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Haftasonları taksiye çıkıyorum araba 1.4 Egea Bağırıyor gitmiyor iyi de yakıyor. Motoru da yağ yakıyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Egeada sıkayetler bazende fazla oluyor ewet 1.4 motorlar bıle turbolandı makyajlarda heralde o motoru tüpe uygun dıye getırıyorlar... -
Atmosferijten keyif almak istiyorsan, aracın en az 2000 motor olup aracı 4500 - 6000 devir arası kullanacaksın. O zaman keyif nedir görürsün.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Evet atmosferik motorlar daha keyifli ama her atmosferik keyifli değil. Fiat'ın nuhnebi unosundan kalma maksat tüple yürüsün motoru olan 1.4 motorunu kullanırsan tabi keyif vermez.
Atmosferikte italyanlar ve japonların makinelerinden şaşmayacaksın. (4 silindirli standart ülkemizde beslenebilecek motorlarda) motorun istediği gibi odunu da verirsen muhteşem keyifli.
8 silindir ve üstünde amerikanlar V motorlarıyla ses konusunda önde. (Ferrari gibi italyanları fiyat konusundan çıkarıyorum)
Haftasonları atmosferik + dağ yolları hafta içi turbo dizel + şehir trafiği. Benim kullanımım bu şekilde ve atmosferikle trafiğe girmediğim sürece çok keyifli.
Turbo benzin ve dizelde markalar değişir tabi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
M54B25 2.500cc 6 Silindir BMW 3 serisi kullanıcısyim
Her beygiri turbodan değil pistonlardan çıkartıyor ve özellikle 4000dd den sonrası aşırı keyifli
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
2.0 üstü yüksek güçlü atmosferikler keyifli siz burda 1.6 atmosferik güzellemesi yapanlara bakmayın
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
, Teknikle felan alakası yok söylediğin şey tamamen psikolojik strok felan desen yine eyvallahquote:
Orijinalden alıntı: LordMayros
M54B25 2.500cc 6 Silindir BMW 3 serisi kullanıcısyim
Her beygiri turbodan değil pistonlardan çıkartıyor ve özellikle 4000dd den sonrası aşırı keyifli
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aracınız neden serviste?quote:
Orijinalden alıntı: CihangirCanavarı
1,4 tsi 150hp jetta aracım serviste,
3 gündür kaskodan ikame araç olarak aldığım 1,4 95hp egea kullanıyorum hayattan soğudum diyebilirim...
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
1,4 tsi 150hp jetta aracım serviste,
3 gündür kaskodan ikame araç olarak aldığım 1,4 95hp egea kullanıyorum hayattan soğudum diyebilirim... |
Atmosferikte keyif alman için beygirin yüksek olması lazım, keyfin sebebi turbo lag olmuyor, gaza basmanla aracın tepki vermesi bir oluyor. 95 100 beygirde tabi bunları hissetmen zor o yüzden aynı beygirde olan turbo araç turbonun verdiği tork ile şu an daha çok keyif verir.
|
115 beygir arabayla 160 beygir arabayı kıyaslamak, elma ile armutu kıyaslamak gibi bir şey. Turbo-atmosferik karşılaştırılması yapılacaksa hacimlere değil beygir güçlerine bakılır. Scirocco ile denk performans almak için 2-2.3 litre civarlarına çıkmanız gerekir. O zaman performans farkı kalmayacaktır.
Zira aynı şekilde, 3-4 litre atmosferikten sizin araca binen birisine de o kağnı gibi gelecektir. |


CihangirCanavarı demiş ki;
Mesajı Yerinde Gör
|
Sen çok mu zenginsin? bindiğin arabadan belli paran çok konusma iş oraya gelirse zaten konuşamazsın
|
Türkiye'de bulunan atmosferik motorlar = Sütçü Beygiri
|
Herkes 1.6 turbolu 150-160 beygir aracıyla yok 90 -80 beygirlik kağnı atmosferiği karşılaştırıp turbo daha keyifli demişde . Atmosferiğin hakkı 160 bg den başlar birde manuel olması şartıyla aynı beygirdeki çoğu turboludan daha keyiflidir.1.6 VTİ 160 ps honda buna güzel örnek olur. O gaza bastığında direk tepki vermesi muazzam
|


The Division Bell demiş ki;
Mesajı Yerinde Gör
|
Benzer içerikler
- tüvtürk çalışan yorumları
- yağ soğutucu arızası belirtileri
- jant yamuk olursa ne olur
- benzinli katalitik konvertör temizliği
- hususi aracı ticariye çevirme masrafı
- chery sedan
- maextro s800 fiyat
- nissan qashqai e-power teknik özellikleri
- alpine araba
- en sorunsuz elektrikli araba
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X