Şimdi Ara

ASUS & INFOCOMM (çözüme doğru)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
1
Favori
993
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • selamlar arkadaşlar

    diyecek söz bulamıyorum

    anakartı tam 1 sene önce vatandan almıştım.Asus'un 3 sene grantilidir ürünleri bilirsiniz.

    coil whine sorunu 1 sene önce bas gösterdi ve servise gönderdim.Gönderme aşamasında rma kaydı olusturdum Asus yetkilisi seri no vs istedi verdim.bana ürünün yurtdışı gozukutugunu dolayısıyle garantisinin bittigini söylediler.Daha sonrasında ama fatura varsa tabikide fatura esaas alınıp işlem yapılır dediler.Kutuyu güzzelce paketleyip anakart kutusunun içinde garanti belgesi ve faturası olacak sekilde gönderdim.

    anakartımı 13.02.2015 tarihinde serviste işleme aldılar.Cumartesi günü yani 21.02.2015 tarihinde aradığımda bana şöyle dendi


    ürünün değişimi için bana bir belge gönderileceği söylendi ve bu belge ile nereden aldıysam ürünü oradan aynısını yada farkını ödeyerek farklı bir modelini alabileceğim söylendi.

    bugün teyit etmek için aradığımda ise ürünün yurtdışı malı olduğunu ve bu sebepten bana iade edileceği bilgisi verildi.


    Faturası olan bir ürünün ve faturada da seri nosu yazan bir ürünün hatta penta'nın sitesinde sorgulattığınızda seri numarasından garantisinin devam ettiği görülmesine rağmen nasıl olurda garantisini hiçe sayarlar???

    şimdi konu ile ilgili vatanbilgisayar ile göreşeceğim.

    güncelleme 24.02.2015 : vatandaki müşteri hizmetlerinde konustugum bayan biz buradan telefon aktaramıyoruz,buradan yardımcı olamıyoruz vs seklinde benimle 5 dakika boyunca munakasa etti.Siz dün enreden aradınız nasıl tusladınız vs seklinde sorular sordu.aynı numaradan aynı sekılde tuslama yaptıgımı ,orada kendınden daha yetkili bir kişi olup olmadıgını defalarca sordum ve robot gıbı aynı cevapları aldıktan sonra baskıya dayanamayıp bır sanıye dedıkten sonra telefonu beklemeye aldı ve gerı dondugunde Asus ıle durumun gorusuldugunu ve bana donus yapacaklarını soyledı.İnanılır gibi değil aldığım cevaplar resmen ağızlarından kerpetenle laf aldım.Neyse Asus ile tekrar gorustum ve SMS infocomm'un degişimi onayladıgını ve bu raporu merkeze gonderdıgını fakat merkezdeki kimse artık o sivri zekalı arkadasın reddetmesi sonucu raporun iptal edildiğini fakat durumun notunun aldıgını ve merkeze yenıden bıldırdıklerını ve bana gerı donus yapacaklarını soyledıler.

    bu telefon gorusmesınden sonra UPS kargo tarafından arandım ve Asus'dan ürün geldiği bilgisini aldım güleyim ağlayayım mı bilemiyorum.Evde olmadıgım ıcın komsuya teslım ettırdım ve daha sonrasında Asus'u yeniden aradım bana cevap donecegız dedıklerını ve donene kadar ürünün bana geldiğini bildirdim.Karsımdaki kişi arakadasının bu bılgıyı verırken urunun kargoya coktan verılmıs oldugundan boyle bır durum soz konusu oldugunu belırttı.Ve durum ıcın bır not daha duserek en kısa surede donus yapcaklarını merkezden yenıden yıneledı.Bende kendısıne merkezden olur geldıgınde urunu gonderecegımı ve kendılerıne ulastıgında servıs surecı beklemeden raporun gonderılmesını soyledım.Ve evıme ve cevremde tanıdıgım kimseye Asus markasına ait hiçbir ürün sokmayacagımı urunun iadesini istediğimi belirttim.

    Ayrıca dedim bu sekilde olacagını bilseydım giderdim amazon.com dan urunu alırdım ve adım gibi eminim yurt dışındaki Asus bana bu sulmu yasatmazdı dedim.





    SERVİSE İŞLEMCİ BRAKETİ TAKILI TERTEMİZ GÖNDERİLEN ANAKARTIN SERVİSTEN SONRAKİ HALİ BUYRUN SİZ YORUMLAYIN






     ASUS & INFOCOMM (çözüme doğru)




     ASUS & INFOCOMM (çözüme doğru)





     ASUS & INFOCOMM (çözüme doğru)












    İŞLEMCİ BRAKETİ İLE TERTEMİZ GÖNDERİLEN ANAKARTIN SERVİSTEN GELDİKTEN SONRAKİ HALİ

    3.RESİMDE BULUNAN FORMA DİKKAT GRANTİ DURUMU GARANTİ İÇİ YAZILMIŞ 3-4 SATIR ALTTA GRANTI DIŞIDIR DENMİŞ YORUMSUZ BİR ALAN DAHA...

    TEŞEKKÜRLER ASUS

    TEŞEKKÜRLER SMS INFOCOMM


    FATURALI ÜRÜNÜ HEM GARANTİ DIŞI BIRAK YURTDIŞINDAN ALINMIŞ DİYE HEMDE İŞLEMCİ PİNLERİNİ KIR İADE OLARAK GERİ GÖNDER


    İŞ AHLAKI DENEN BİRŞEY OLUR İNSANDA ,YAPTIĞI İŞE SAYGI DUYAR


    BU ANAKART GERÇEKTEN YURTDIŞI OLSA İDİ VE BEN BU PROBLEMDEN ÖTÜRÜ BELKİ MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ADINA YARDIMCI OLURSUNUZ DİYE YOLLASA İDİM NE OLACAKTI?

    DURUN BEN SÖYLEYEYİM

    1-ÜRÜN YURTDIŞI DİYECEKTİNİZ

    2-GARANTİ DIŞI DİYECEKTİNİZ

    3- ÜSTÜNE ÜRÜNÜ BOZUP GÖNDERECEKTİNİZ

    4-BUNUN İÇİN BENDEN PARA TALEP EDECEKTİNİZ YADA BEN ANAKARTSIZ KALACAKTIM


    siz değil misiniz kutuyu iyi paketleyin kargo esnasında zarar görmüş ürünler servise alınmayacaktır diyen?

    siz değil misiniz işlemci soketinin korumasını takıp gönderin diyenler?

    Bu işin peşini bırakmayacağım..!!!




    Edit: 25.02.2015 Asus çağrı merkezi tarafından arandım telefondaki bayan ürünün değişim olacağını yaşadığım sıkıntılardan dolayı ,belirtti.Iade talebimide ilettim ürünü tekrardan geri göndermem için kargo bilgilerini verdi kendisi.

    sonucu tekrardan belirteceğim arkadaşlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Spirit_Rises -- 25 Şubat 2015; 14:37:45 >







  • Sms vakası :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Siz uğraşmayın,
    Vatan' a verin, onlar sizin adınıza servise göndersin. Biraz daha uzun sürer ama en azından bir sonuç alınır.
    Sonuçta tedarikçi firmada da satın aldığınız mağazada da seri numaraları kayıtlı, problem olacağını düşünmüyorum.

    NOT : Tek tereddüt ettiğim konu ürünün gönderdiğiniz şekilde size ulaşması. Umarım aynı şekilde elinize ulaşır(fatura, garanti belgesi vs. ile birlikte). Eğer faturasız geri gelirse yine çok problem değil Vatan fatura örneği çıkartıyor(muhasabeden yine 2 gün beklemek gerekiyor), ama seri numarası yazılı garanti belgesi geri gelmezse işte o sıkıntı olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayakliPC

    Siz uğraşmayın,
    Vatan' a verin, onlar sizin adınıza servise göndersin. Biraz daha uzun sürer ama en azından bir sonuç alınır.
    Sonuçta tedarikçi firmada da satın aldığınız mağazada da seri numaraları kayıtlı, problem olacağını düşünmüyorum.

    NOT : Tek tereddüt ettiğim konu ürünün gönderdiğiniz şekilde size ulaşması. Umarım aynı şekilde elinize ulaşır(fatura, garanti belgesi vs. ile birlikte). Eğer faturasız geri gelirse yine çok problem değil Vatan fatura örneği çıkartıyor(muhasabeden yine 2 gün beklemek gerekiyor), ama seri numarası yazılı garanti belgesi geri gelmezse işte o sıkıntı olur.

    hocam vatan ile görüştüm adamlar zaten şoka girdi böyle birşey kabul edilemez dendi.

    ürün zaten penta sitesinde sorgulandığında garantisi devam ediyor gözüküyor.Asus vatan bilgisayar demekki ürünü Türkiye distributorunden temin etmemiş demekki diyor.

    asus ile olan görüşmemde destek@asus.com adresine sorunu dile getiren mail atmamı istediler faturası ile birlikte ve bunu alıp vatan bilgisayar ile görüşeceklerini söylediler.

    maili attım evet tamir yada değişim değil direk iadesini istediğimi ve bu yaklaşımlarından dolayı bir daha Asus marka herhangi bir ürün kullanmayacağımı ve cevredmdekilere de önermeyeceğimi belirttim.

    akabinde vatanbilgisayar ile görüştüm konuyu farklı bir arkadasa aktardılar ve kendisi konuyu devraldığını ve kullanılan ifadeleride not alarak en hızlı sekilde cozum ureteceklerını belırttıler.Kendilerinede iade talebimi ilettim.

    ayrıca grantiye göndermeden önce kutu ve içeriğini garanti belgesini ve faturasının resmini cektım yani kutunun kapagı acık ıcınde ne var ne yok resmi duruyor.az çok servislerin neler yaptığını bildiğim için..




  • Bu konularda sakin olup gerekli görüşmeleri,ürünü gönderirken resimlerini,içeriğinin tam olduğunu,fiziki hasarının olmadığını vs resimler ile kendiniz belgeleyin elinizde bu kanıtlar olsun.Daha sonra adım adım gerekli mercileri bilgilendirin ve sonuca ulaşmayı bekleyin.Bizim insanımız sabırsız bu yüzden haklıyken haksız duruma düşüyoruz.Vatana durumu ilettiyseniz bekleyin onlar sonuca ulaşıcaktır.İçinizi ferah tutun.
  • Spirit_Rises kullanıcısına yanıt
    hangi model anakart?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wascure

    hangi model anakart?

    p9 x79 pro
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Sonuçlanınca tekrar bilgi verebilir misiniz ?..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayakliPC

    Sonuçlanınca tekrar bilgi verebilir misiniz ?..

    tabikide hocam merakla bekliyorum tam bir fiyasko Asus ve teknik servisleri.
  • Selamlar ,

    Öncelikle gecmis olsun . Buna benzer bir durumu ben eksa da yasadim , ama hizli cözüme ulasti . Penta garantili Asus Maximus Gene 5 anakart arizalandi , garantisini sorguladiktan sonra Pentayi arayip seri numarasini verdim ve RMA istedigimi söyledim . Penta bu anakarti sadece Eksa üzerinden gönderebilecegimi bildirdiler . Neden size gönderemiyorum diye sordugumda Grey Market/Paralel ithalat ürünü oldugu anlasildi .


    Vatan bilgisayar bu komudan habersiz olabilir . Onlarda sonucta Distribütörden aliyorlar . Bunun genelde sorumlusu , ithalati yapan, distribütör icin calisan sahislardir .



    Grey Market / Paralel ithalat nedir :

    Gray market ya da Türkçe tabir ile Paralel ithalat, resmi yollarla ancak, o ülkedeki resmi ithalatçısı / distribütörü tarafından değil de başkası tarafından ithal edilmiş ürünlerden oluşan pazardır.
    Peki resmi ithalatçısı dururken neden başka bir firma aynı üründen ithal ediyor?
    Cevap gayet basit, FİYAT AVANTAJI.

    Maalesef uluslararı firmalar her ülkeye aynı fiyatlardan ürün satmıyorlar. Bunun birçok sebebi var ancak konu uzamasın diye detaylara girmiyorum.
    Türkiye'de 1500dolar+kdv den satılan notebook bir bakmışsınız Amerikada 1100dolara satılabiliyor, hem de vergi oranı daha düşük.
    Bu işten para kazanabileceğini düşünen firmalar ise fiyat avantajı olan ülkedeki tedarikçileri bularak çok sayıda ürünü bir kerede ithal edip ülkemizdeki distribütör ürünlerine göre nispeten daha ucuz fiyata pazarlıyorlar.
    Fiyat avantajı bu pazarın oluşmasının tek sebebi, peki bu pazardan alınan ürünlerle ilgili dez avantajlar yok mu? Tabii ki var.

    1. Garanti ve Teknik Servis Sorunu
    Bu şekilde ithal edilen ürünler genellikle resmi ithalatçının verdiği garantiden yararlanamaz, sadece ithal eden firmanın kendi imkanları doğrultusunda verdiği garantiden yararlanabilirler.
    İthal eden firmada genelde yeterli seviyede yedek parça bulunmaz. Parça bulunsa bile kalifiye eleman bulunmayabilir. Bu durumda satın aldığınız ürün bozulduğunda mağdur olabilirsiniz.

    2. İthal Edilen Ürünlerin Kalitesi
    Bazı ürünlerim yurtdışında ucuz olmasının sebebi sadece üreticinin farklı fiyat politikası olmayabilir. Refurbished (Yenilenmiş, Sıfırlanmış) denilen ve tamir görüp yenilenmiş ürünlerin normalin altında fiyatlara satılması yurtdışında oldukça popülerdir. Bu ürünler tamir edildikten sonra sıfır ürüne benzer şekilde paketlenirler. Birçok durumda satıcı size söylemezse normal bir kullanıcı aradaki farkı anlayamaz.[/quote}



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi trumpet -- 23 Şubat 2015; 15:42:02 >




  • Ne kadar cok Asusla sorun yasayan varmis ozellikle son 2 gundur forumda asus sikayeti cok fazla.
    Ben hep asus kullandim asus kullanmaya da devam ediyorum telefonuma kadar asus her sey suana kadar hic sorun yasamadim garantiye gonderilecek bir durum bile daha yasamadim, hayret verici gercekten bu kadar sorun olmasi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam geçmiş Olsun öncelikle Asus alan kullananlardan biriydim fakat kesinlikle ürünle ilgili problem yok fakat servis konusunda yaşadıgımız saçmalıklara anlam vermek imkansız istersen yaşadıgım problemi gör hocam senin dediklerine aynen katılıyorum.

    http://forum.donanimhaber.com/m_103009892/tm.htm
  • elin yabancısı sana değer verir kendi ülkemin vatandaşı bana bırak değeri bir destek vermekten çözüm üretmekten yoksun.yazıklar olsun!! bir iş bukadar yokuşa sürülemez sürülmemeli.

    ASUS marka ürün kullanmayacağımı garanti ederim.çevreme de kesinlikle önermeyeceğim.

    bu firmaları bu hale getiren bu düşünce yapısındaki servislerdir.
  • Asus Türkiye'nin müşteri memnuniyeti adına yaptığı hiçbir şey yok. İşe yaramayan bir müşteri hattı, amatör teknik servis hizmeti vs. Asus kullanıcı tercihlerinde sırf bu sebeple geriye düşecek...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • işlemci pinlerini mi kırmışlar ? yuhh artık
  • Bu servis elemanlarını hangi mağarada büyütüp başımıza salıyorlar, anlamak mümkün değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: false shepherd

    Bu servis elemanlarını hangi mağarada büyütüp başımıza salıyorlar, anlamak mümkün değil.


    hayretle ibretle bakiyorum insan kalp hastasi olur bu servis zimpirtilarindan dolayi
  • 27.02.2015 tarihinde geri istedikleri anakart için hala değişim / iade raporu çıkmadılar.

    02.03.2015 tarihinde farklı bir kişi farklı bir isim adına anakartı göndermemi istedi ki zaten daha önceden göndermiştim.Bu nasıl bir firmadır ki kimsenin kimseden haberi yok?

    hala cevap bekliyorum
  • Benimde ekran kartımı önce garanti dişi bıraktılar ve kullanıcı hatası dediler . Sağlam bir mail yazdıktan sonra 3 gündür onarılıyor oldu birden . Şimdide beklemede yazıyor Sesini çıkartmazsan hiç bir şey olmuyor . Bekliyoruz bakalım ne olacak .
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.