Bildirim
ASUS ALIRKEN BiR DAHA DÜŞÜNÜN!
Greenote Akülü Elektrikli Süpürge, 23000Pa Güçlü Emişli Hafif Çubuk Elektrikli Süpürge 35 dakika Uzun Çalışma Süresi, Çıkarılabilir Pil, El Araba Sert Zemin Halı Evcil Hayvan Kılı için Arada El Vakumu : Amazon.com.tr: Ev ve Yaşam
https://www.amazon.com.tr/dp/B0CZ6WM2LG
3 hafta önce paylaşıldı
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Terbiyesizlere bak utanmasalar birde o kağıda resim çizip yollayacaklar.
Geçmiş olsun hocam.Sabırlıymışsınız.Ben asla böyle şeylere tahammül edemem şahsen.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Normalde bu hatayı deneyimsiz bir kullanıcı yapar ve servis "lütfen anakart taşınırken koruma plastiğini takın" diye uyarır. Bizim ülkede ise tam tersi.
Tonla şikayet maili attım Asus'a. Henüz dönüş olmadı. Sanırım Asus artık diğer pazarlarla (telefon, tablet vs.) daha fazla ilgileniyor...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aslında asusun yurtdışındaki servisi iyi,nedense anlamıyorum bizim türk teknik servisçilerin eline para ve tamir edecekleri marka ünlü olduğunda dalga geçiyorlar.Zannediyorlarki (atıyorum asus) asus böyük marka,biz naparsak yapalım onlar seslerini çıkaramazlar.Önceden çizgi böyleydi(ilk hali iyiydi çizginin sonradan bozmuştu)şimdide SMS aynısını yapıyor.
Bilmiyorum ne olacak bu hal en iyisi versinler servispointe iyi kötü hallediyor en azından,ürünün arkasında duruyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Abi aglamak istiyorum dun Vektron bugun SMS yahu hocam arayip kagit sikistirilmis mevzusunu konustun mu?bunu yapan kisiyi baglayin falan deseydin gerci cagri merkezi asus'un sms'nin degil ama nereye mail attin birde tr sitesinden sikayetini gonderseydin.bu nedir yahu direk yurtdisindan almak lazim artik
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Oncelikle gecmis olsun
Malesef ulkemizde yillardir marka ayirt etmeksizin durum bu sekilde hemen hemen butun markalarin %95 i boyle
Bende artik dogal karsilamaya basladim
Simdi acikliyorum sizlere
1)bir urun aldikltan sonra bozuk cikarsa o anda anladin anladin hemen geri iade edersin 14 gun filan hikaye hemen geri verdi. Verdin yoksa bir servise yollayalim aptalligi var
2) hemen hemen butun urunlerin kutulari acik geliyor yada acik geliyor süsü veriliyor..ama hepsi 2ci el gibi
3) En can alici noktasi herhangibir urunde ariza ciktimi direk ya 2.ci el ilani yada direk cop...öğle tamir edim kullanim bizim ulkemizde malesef yok sen gozun gibi baktigin cihaza adam gozune s.cayim diye baktigindan oturu ulkemz berbat durumda
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
muz cumhuriyetindeyiz gayet normal
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
asus ürünlerini seviyorum genelde kaliteli oluyorlar lakin bozuldumu servisleri kötü cünkü benim daha önce asus g75 markasinda laptopum vardi servise gitti norvec e ben kendim kopenhagda yasiyorum. usb kaplolarinin 1 tanesi calismiyordu aynen sorunu anlattim yazili ve sözlü oalrak servise verdim , 1 hafta sonra usb de arza yoktor diye arka kapagi bile vidalanmamis oalrak geri geldi kontrol ettim sorun devam ediyordu bir daha göndermedim cünkü o arada satip masa üstüne gectim. yani acer ve asus un benim yasadigim yerde servisleri kötü dedigim gibi ürünleri güzel ama servis kötü buna ragmen anakartim ve ekran kartim asus ,seviyorum asus u. -
desene yandım bende. -
Çizgiye sallayan çoktu ama bariz benim hatam olan ürünleri bile ücretsiz yapıp yollamislardi gelen gideni aratir
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
asus un servis sikayetleri son yillarda cok artti bir ara tr de servis destegi veren firmayi degistireceklerdi demekki daha kotu olmus -
Dostlar ana kartım asus marka ve bios ekran hatası sebebiyle garantiye göndermeyi düşünüyordum ama bu konuyu ve resmi gördükten sonra ana kartım yansa kül olsa buharlaşsa bile göndermem
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Asus kalitesi diye normalde bir urune %20 fazla veriyorsun ama olana bak
Islerine geldiginde anakart icin arka usb girisince cizik var deyip ondeki sata port girisini garanti disi birakmayi biliyorlar
Ama cidden su islemci olayi nedir
Ben olsam Asus Global'e yazarım nasıl olsa servis artık kendi servisleri -
Büyük markaların servisleri günden güne kötüleşiyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
rezil herifler koca asus ne hala geldi tr'de
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Büyük rezillik, yazmaktan bıktık ama bu sms'e gidip oranın müdürünü güzel bir şekilde uyarmak lazım -
280x asuslarda artifact sorunu olduğu doğru bu sorunda tamir ile düzelmiyor iade isteseydiniz keske nerden almıstınız
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben de geçenlerde gittim Asus r7 240 aldım bakalım nasıl bir marka iyi mi çoğunluğunun iyi dediği kadar iyi mi , eve geldim kartı taktım euro truck simulator 2 de ayarlar low-medium 1600x900 neyse fps sapphire r7 240 varken 50-60 dı asusu bi taktım 21 mi istersin 15 mi istersin 1000 de 1 40 mı istersin gpu kullanımı mı ? %47 ! ( işlemciden yana sıkıntı yok o karta yetecek işlemcim var )
Mount and Blade Warband'a girdim 6 kere görüntü kesti 4 kere de dondu bi daha gelmedi görüntü .
Gittim iade ettim Sapphire alacaktım kalmamış dedim bi daha alayım belki bu sefer düzelir bi daha asus r7 240 aldım bunda sorun çıkmadı .
Yok abi ben önermem artık asusu ... -
asus artık servisinden dolayı lanet edilen bi şirket olmaya başladı
inşallah en kısa zamanda servisi düzeltirler -
Velkam to Törkiy
Benzer içerikler
- ez debug led
- memory context restore nedir
- am5 anakart önerisi
- asrock anakart alınır mı
- anakart cpu ışığı yanıyor
- bios güncelleme
- ddr5 anakart önerisi
- anakart modeli öğrenme
- amd 4700s
- tpm 2.0
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X