Şimdi Ara

ASUS ALIRKEN BiR DAHA DÜŞÜNÜN!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
93
Cevap
2
Favori
3.698
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bundan sonra Asus almadan önce lütfen biraz daha düşünün!

    Asus R9 280X ekran kartımı satın aldıktan 1 ay sonra grafik bozulmalar nedeniyle servise yolladım. 1 hafta sonra kutusu yırtılmış şekilde geri geldi. Bu özensizlik beni bi kuşkulandırdı.

    Ekran kartım, bios sürümü güncel olmasına rağmen "bios güncellendi, soğutucu bakımı yapıldı" diyerek geri gelmişti. Çalıştırdığımda sorun aynen devam ediyordu ve dahası fan sesi %70 hızın üzerine çıkınca kırılacak gibi oluyordu. Tekrar servise yolladım.

    1 hafta sonra yine geri geldi. Bu defa kutusu paramparça olmuş, koruma plastikleri kaybolmuş, statik poşeti atılmış ve kartın montaj ayakları yamulmuştu. Kartı bunlara rağmen test etmek istedim ama test edemedim. Çünkü Asus anakartım da tamire gitmişti.

    Asus Gryphon Z87 anakartım bilgisayar kapanmasına rağmen gücü kesmiyordu. Bu sebeple servise yolladım. (5 ay önce almıştım. Servise yollarken orijinal kutusunda, tüm aksesuarlarıyla birlikte yolladım. İşlemci soketini koruyan plastiğe kadar özenle hazırladım kutuyu.)

    15 gün serviste kaldı. Geri gönderildiğinde kutusu yırtılmış, işlemci soketini koruyan plastik kaybolmuş, yerine kağıt sıkıştırılmış şekilde teslim aldım.

    Tüm bu rezaleti bir kenara bırakıp "ekran kartımı test edeyim bari" diyerek montajını yaptım. Bilgisayarı çalıştırdım ve harika son! Anakart düzelmemiş, ekran kartı düzelmemiş ve hepsi bir tarafa artık onboard olan ethernet portum da çalışmıyordu.

    Öfkeyle Asus müşteri hizmetlerini aradım. Bana şu öneride bulundular. "Ağ kablonuzun takılı olduğundan emin olun".

    Cuma günü anakartı yeniden servise yolladım. Bakalım bu güzel başlayan hikaye nasıl son bulacak.

    Not: Bugüne kadar gördüğün en iyi satış sonrası desteğe sahip marka Corsair, en kötüsü ise Asus!


     ASUS ALIRKEN BiR DAHA DÜŞÜNÜN!


    22.02.2015 tarihinde şikayet mailine gelen klasik, resmi cevap şöyle;

    Merhaba Sn. Bektaş,

    Cihazınızın tekrar teknik servisimiz tarafından kontrol edilmesi gerekmektedir. Bunun için support.asus.com sitesinde yer alan formu doldurmanızı rica ederiz. Forma “Cihazınızı Tamire Gönderin” bölümünden ulaşabilirsiniz. Tüm detaylar mail adresinize gönderilecektir.

    Saygılarımızla,

    --------------------------------------------------------------------------

    Servisten gelen ekran kartinın kutusunu yerde sürüklemişler adeta. UPS'in tasıma konusundaki hassasiyetini bildiğim için bunun serviste olduğuna şüphem yok. İç kutusu bile sağa sola atılmış çok belli. Tabii konu basit bir kutu değil. Servisin titizliği, yaklaşımı.

    Beni en çok duygulandıran ise bu fotoğrafta görünen manzara oldu. Anakartımın koruma plastiğini kaybedip yerine kağıt sıkıştıran servis bu defa da ekran kartinın koruma poşetini kaybetmiş ama gazeteye sarıp yollamak yerine Dell poşetine koyup yollamışlar. Profesyonellik adamların ruhuna işlemiş!


     ASUS ALIRKEN BiR DAHA DÜŞÜNÜN!


    ---------------------------------------------------------------------------

    26.02.2015 tarihinde gelen cevap.


    Merhaba Fatih Bey,

    XXXXXX seri numaralı ürünün LAN çipi değiştirilmiştir. Cihaz son test aşamasındadır.

    Bilgilerinize sunar, güzel bir gün dileriz.


    ---------------------------------------------------------------------------

    Salı günü Asus Müşteri hizmetleri anakartın güç kesmemesi sorununun güç kaynağı ile ilgili olabileceğini söyledi. Ben de Corsair ile iletişime geçtim ve mevcut durumu anlattım. Benden Anakartımın ve Ekran kartımın faturasını istediler. Eğer güç kaynağından bir sorun tespit edilirse anakartımın ve ekran kartımın ücretini tazminat olarak ödeyeceklerini belirttiler. Ben de bunlara güç kaynağının sebep olmadığını ama güç kaynağında bir sorun olabileceğini belirttim.

    Bu konuşmadan 1 gün sonra (25.02.2015) DHL gelip güç kaynağını aldı ve Hollanda'ya götürdü. 1 saat sonra Corsair'den mail adım. Ürünümü inceleyeceklermiş ama mağdur olmamam adına yeni bir güç kaynağını bugün kargoya vermişler. Yarın teslim edilecekmiş.

    Sonuç olarak bu problemleri yaşadığım ilk gün konuyu açarken dediğim gibi Corsair'in yaklaşımı insanı özel hissettirecek kadar kusursuz.

    Geçen hafta Asus'a teknik servise yolladığım ürünlerim ise hala tamirde...

    Yorumu size bırakıyorum...


     ASUS ALIRKEN BiR DAHA DÜŞÜNÜN!

    ---------------------------------------------------------------------------

    Bugün anakart servisten geldi. Başka bir plastik koruma bulup takmışlar. Şimdilik sorun yok gözüküyor.

    Ekran kartı için ise değişim kararı çıktı. Değişim raporu düzenleyeceklermiş. Fakat ben o kartı 750 TL'ye aldım. Bugün dolar kuru sayesinde o fiyata o düzeyde bir kart almam çok zor. Bana yeni bir kart verin dedim ama yapmıyorlarmış. Yani sonuç itibariyle her şekilde mağdur olmuş oldum.

    Bana Asus R9 280X yerine önerebileceğiniz kart var mı? Aynı düzeyde ve fiyatı çok uçuk olmayan bir kart...

    Herkese ilgisi için ayrıca teşekkür ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi addwork -- 4 Mart 2015; 0:29:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Terbiyesizlere bak utanmasalar birde o kağıda resim çizip yollayacaklar.
    Geçmiş olsun hocam.Sabırlıymışsınız.Ben asla böyle şeylere tahammül edemem şahsen.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • arno.mdr kullanıcısına yanıt
    Normalde bu hatayı deneyimsiz bir kullanıcı yapar ve servis "lütfen anakart taşınırken koruma plastiğini takın" diye uyarır. Bizim ülkede ise tam tersi.

    Tonla şikayet maili attım Asus'a. Henüz dönüş olmadı. Sanırım Asus artık diğer pazarlarla (telefon, tablet vs.) daha fazla ilgileniyor...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aslında asusun yurtdışındaki servisi iyi,nedense anlamıyorum bizim türk teknik servisçilerin eline para ve tamir edecekleri marka ünlü olduğunda dalga geçiyorlar.Zannediyorlarki (atıyorum asus) asus böyük marka,biz naparsak yapalım onlar seslerini çıkaramazlar.Önceden çizgi böyleydi(ilk hali iyiydi çizginin sonradan bozmuştu)şimdide SMS aynısını yapıyor.

    Bilmiyorum ne olacak bu hal en iyisi versinler servispointe iyi kötü hallediyor en azından,ürünün arkasında duruyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Abi aglamak istiyorum dun Vektron bugun SMS yahu hocam arayip kagit sikistirilmis mevzusunu konustun mu?bunu yapan kisiyi baglayin falan deseydin gerci cagri merkezi asus'un sms'nin degil ama nereye mail attin birde tr sitesinden sikayetini gonderseydin.bu nedir yahu direk yurtdisindan almak lazim artik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oncelikle gecmis olsun
    Malesef ulkemizde yillardir marka ayirt etmeksizin durum bu sekilde hemen hemen butun markalarin %95 i boyle
    Bende artik dogal karsilamaya basladim
    Simdi acikliyorum sizlere
    1)bir urun aldikltan sonra bozuk cikarsa o anda anladin anladin hemen geri iade edersin 14 gun filan hikaye hemen geri verdi. Verdin yoksa bir servise yollayalim aptalligi var
    2) hemen hemen butun urunlerin kutulari acik geliyor yada acik geliyor süsü veriliyor..ama hepsi 2ci el gibi
    3) En can alici noktasi herhangibir urunde ariza ciktimi direk ya 2.ci el ilani yada direk cop...öğle tamir edim kullanim bizim ulkemizde malesef yok sen gozun gibi baktigin cihaza adam gozune s.cayim diye baktigindan oturu ulkemz berbat durumda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • muz cumhuriyetindeyiz gayet normal

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • asus ürünlerini seviyorum genelde kaliteli oluyorlar lakin bozuldumu servisleri kötü cünkü benim daha önce asus g75 markasinda laptopum vardi servise gitti norvec e ben kendim kopenhagda yasiyorum. usb kaplolarinin 1 tanesi calismiyordu aynen sorunu anlattim yazili ve sözlü oalrak servise verdim , 1 hafta sonra usb de arza yoktor diye arka kapagi bile vidalanmamis oalrak geri geldi kontrol ettim sorun devam ediyordu bir daha göndermedim cünkü o arada satip masa üstüne gectim. yani acer ve asus un benim yasadigim yerde servisleri kötü dedigim gibi ürünleri güzel ama servis kötü buna ragmen anakartim ve ekran kartim asus ,seviyorum asus u.
  • desene yandım bende.
  • Çizgiye sallayan çoktu ama bariz benim hatam olan ürünleri bile ücretsiz yapıp yollamislardi gelen gideni aratir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • asus un servis sikayetleri son yillarda cok artti bir ara tr de servis destegi veren firmayi degistireceklerdi demekki daha kotu olmus
  • Dostlar ana kartım asus marka ve bios ekran hatası sebebiyle garantiye göndermeyi düşünüyordum ama bu konuyu ve resmi gördükten sonra ana kartım yansa kül olsa buharlaşsa bile göndermem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Asus kalitesi diye normalde bir urune %20 fazla veriyorsun ama olana bak
    Islerine geldiginde anakart icin arka usb girisince cizik var deyip ondeki sata port girisini garanti disi birakmayi biliyorlar
    Ama cidden su islemci olayi nedir
    Ben olsam Asus Global'e yazarım nasıl olsa servis artık kendi servisleri
  • Büyük markaların servisleri günden güne kötüleşiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • rezil herifler koca asus ne hala geldi tr'de

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Büyük rezillik, yazmaktan bıktık ama bu sms'e gidip oranın müdürünü güzel bir şekilde uyarmak lazım
  • 280x asuslarda artifact sorunu olduğu doğru bu sorunda tamir ile düzelmiyor iade isteseydiniz keske nerden almıstınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de geçenlerde gittim Asus r7 240 aldım bakalım nasıl bir marka iyi mi çoğunluğunun iyi dediği kadar iyi mi , eve geldim kartı taktım euro truck simulator 2 de ayarlar low-medium 1600x900 neyse fps sapphire r7 240 varken 50-60 dı asusu bi taktım 21 mi istersin 15 mi istersin 1000 de 1 40 mı istersin gpu kullanımı mı ? %47 ! ( işlemciden yana sıkıntı yok o karta yetecek işlemcim var )

    Mount and Blade Warband'a girdim 6 kere görüntü kesti 4 kere de dondu bi daha gelmedi görüntü .


    Gittim iade ettim Sapphire alacaktım kalmamış dedim bi daha alayım belki bu sefer düzelir bi daha asus r7 240 aldım bunda sorun çıkmadı .


    Yok abi ben önermem artık asusu ...
  • asus artık servisinden dolayı lanet edilen bi şirket olmaya başladı
    inşallah en kısa zamanda servisi düzeltirler
  • Velkam to Törkiy
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.