Şimdi Ara

Astra J kasa hangisi alınmalı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
53
Cevap
1
Favori
39.530
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhabalar, 2012 üzeri Astra J almayı planlıyorum 55 bin TL ye kadar bütçem vardır uzun süreli bineceğim bir araç olacağı için 1.3 dizel düşünüyordum ancak dizel de benzin fiyatına yaklaştığı için şu an benzin-LPG ye bakıyorum o sebepten dolayı bir çok seçeneği var ancak hangisi üzerinde durmam gerektiğini bilmiyorum, biraz araştırma yaptığımda ise 1.4 T lere bakmam gerektiğini buldum kullanan bilen varmıdır J kasa hakkında bilgisi olan yardımcı olabilecek bir arkadaş hangi motor tipinden uzak durmalı hangisine bakmalıyım, LPG uyumlu olmalı yakıtı diğerlerine nazaran uygun olmalı, yardımlarınız için şimdiden minnettarım teşekkürler.



  • daha önce astra j 1.6 atmosferik aracım olmuştu. yaklaşık 1 yıl o aracı kullandım. araç 1500kg civarı olduğundan performansı yetersizdi.

    2016 eylül de 2013 astra j sport 1.4t aldım. 50.000 km dir lpg de kullanıyorum. Maaşallah subapla ilgili hiç bir problemim olmadı ve aracım hala eski kondisyonunda. performans olarak insanın yüzünü güldürür. otobanda çok kişinin canını yakmışlığım vardır. buna son kasa c200d dahildir. 0-100 verisine bakıp bu araba gitmiyor diyenlerin 100-200 denemelerini öneririm

    astra j lerin genel problemi A sutunun büyük olmasından kör nokta oluşması, ses sisteminin kötülüğü ve direksiyon hissizliğidir.

    bu arada 1.4t ile 1.6 atmosferiği yada 1,3cdti ile kıyaslayanların hangi kafada yaşadığını merak ediyorum .
  • 1.6 110 dizellere bak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • uzun yıllar kullandığım araç, aslında sayısız araç kullanmama rağmen her kasasını kullanan biri olarak bir astraseverim. Size elinizdeki rakam için çok temiz astra h 1.3 cdti önerebilirim. Bu ünite tamamen ekonomi odaklı çalışmakta, siz de az yaksın rahat bineyim çok gezeyim diyorsanız tercih edilebilir. Lpg li kullanım için alacaksanız 1.6 atmosferik j kasa için cosmo veya sport paket bakınız, cosmo en dolusu olup oldukça tatminkardır. Sport bir alt pakettir, enjoy active ve edition ise bence kullanıcıyı mutlu etmez. Bunun dışında j kasada 1.3 cdti motorda şanzımanda değişikliğe gidilmiş ve vites 5 ileri şekilde ayarlanmıştır, oysaki h kasada 6 ileridir. Şanzıman oranlarındaki bu değişiklik ile h kasadaki 1. vitesdeki kalkıştaki isteksizlik j kasada önemli ölçüde giderilmiştir. Astranın her modelini en çok da j kasayı kullanan biri olarak. o paraya tereddüt etmeden h kasa 1.3 cdti alırdım 111. yıl serisi veya enjoy elegance.. Kasa ve iç mekan tassarımı bir çok kişiye göre demode gözükse de safkan alman aracı olduğunu hisettiren, verdiğiniz paranın hakkını sonuna kadar verebilen nadir araçlardandır.

    dipnot:Şu anki aracım Ford Grand C-Max Titanyum X



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi forduna61 -- 26 Nisan 2018; 13:21:16 >




  • Yaklaşık bir yıldır 2012 Astra J sedan kullanıcısıyım. Aracım 1.4T Sport. Eğer sedan bakıyorsanız dilimin döndüğünce anlatabilirim.
  • 1.4 Turbo versiyonu bi süre kullandım, güzel yürüyor, yakıtı 1.6 atmosferik ile hemen hemen aynı, performans artısı var, LPG uyumu var.



    1.3 dizel j kasaya hafif geliyor, yakıtı makul ama performans vasat.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2016 Şubat ayından Aralık ayına kadar 21 bin kilometre kullandım. Sedan sport donanım 1.4T motora sahip Prins LPG takılıydı. İlginç bir şekilde beklediğimden az yakıyordu. O zamanlar şehirler arası yolda 17-18 kuruş civarı şehir içi 23-25 kuruş arası yakardı. Tüketimler şehirler arası yolda sakin kullanımla 4,5 - 5 litre arası tüketimi olurdu.

    Yol tutuşu güzel ama direksiyon biraz hissiz ve tepkisiz gelirdi bana. Onun dışında süper bir hızlanması yoktu ama yüksek hızlarda nefesi çok çabuk kesilmezdi. 57 bin kliometrede alıp 78 civarında satarken sübap sıkıntısı çıkmaya başlamıştı. 1500-2000 liraya çelik sübap taktırarak sanırım bu sıkıntı tamamen çözülüyordu Aklınıza gelen bir şey olursa sorabilirsiniz




  • Astra J 1.6 atmosferik motoru uzun zaman kullandım eğer amaç ekonomi ise, LPG takılacaksa ve performans beklentiniz yoksa alınabilir.

    Onun dışında benzinli şehir içi kullanım 9- 9.5 lt altına düşmediğinden, klima açıldığında aracın ölmekten beter olmasından ve performans açısından oldukça yetersiz olmasından dolayı tavsiye etmem.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Astra J kasa mı egea mi
    geçen yıl açıldı
    Daha Fazla Göster
  • @marmelat_06 Hocam maalesef HB düşünüyorum, yine de çok teşekkür ediyorum.

    @lojistisyen sanırım 1.4T olacak gibi hocam çünkü araştırdığıma göre en uygunu o gibi duruyor benim için fiyat bakımından ve yakıt bakımından.

    @humerus06 1.4 T lerdede var mı hocam subap sıkıntısı ?

    @mithrandir24 öyle yüksek bir performans sıkıntım yok hocam , Aradığım 55 bin TL civari , yakıt ve 4-5 sene götürebilecek beni sanayiiye abone yapmayacak ve satarken üzmeyecek bir araç olması :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: areda1

    @marmelat_06 Hocam maalesef HB düşünüyorum, yine de çok teşekkür ediyorum.

    @lojistisyen sanırım 1.4T olacak gibi hocam çünkü araştırdığıma göre en uygunu o gibi duruyor benim için fiyat bakımından ve yakıt bakımından.

    @humerus06 1.4 T lerdede var mı hocam subap sıkıntısı ?

    @mithrandir24 öyle yüksek bir performans sıkıntım yok hocam , Aradığım 55 bin TL civari , yakıt ve 4-5 sene götürebilecek beni sanayiiye abone yapmayacak ve satarken üzmeyecek bir araç olması :D
    Sizi sanayiye abone yapmaz, performans dışında memnun kalırsınız araç çok sağlam ve oturaklı LPG takarsanız da ucuz ucuz gezersiniz. ben kendiminkini satarken 1 hafta bile beklemedim 3 günde satıldı, 2. el piyasası iyidir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mithrandir24

    Sizi sanayiye abone yapmaz, performans dışında memnun kalırsınız araç çok sağlam ve oturaklı LPG takarsanız da ucuz ucuz gezersiniz. ben kendiminkini satarken 1 hafta bile beklemedim 3 günde satıldı, 2. el piyasası iyidir.

    Alıntıları Göster
    1.4T ile kıyasalama şansınız oldu mu peki hocam ikisini karşılaştırsanız ?
  • Adam 55 bine astra h önermiş beyin bedava

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • areda1 kullanıcısına yanıt
    Hocam ikisini kıyaslamamı isterseniz 1.4T performans ve donanım konusunda daha iyi. Eğer maddi sizi zorlamayacak ise 1.4T almanızı öneririm.

    Ben çok büyük bir performans bekleyen birisi değilim lakin ihtiyacım olduğu zaman altımdaki arabaya güvenmek, bastığım zaman gideceğini bilmek isterim, bu isteğimi karşılamaması nedeniyle Astra 1.6 atmosferik aracımı maalesef satmak zorunda kalmıştım.
  • Tüplü astra j pişmanlıktır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • J kasa alın kesinlikle. H kasanın temeli 2004 yılına dayanıyor. Artık eski bir araç.

    1.4T sport veya cosmo donanım bulmaya çalışın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.3 cdti cosmosunu al



    Yakıt süper vergi süper

    Donanım süper

    Konfor muazzam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam merhaba.Bende geçen sene bu zamanlar Astra J alacakken direkten dönmüştüm.Her şeyini anlaştığımız aracı ekspertize sokalım dedik aracın performansında sıkıntı yoktu ancak sol taraf kazalıydı,arka çamurluk kesilip kaynak yapılmış,b sütunu darbe almıştı,vazgeçtik tabii.Bir kaç gün sonra 1.4 Egea ilanı denk geldi.Astra J ile aynı fiyata ve km çok düşüktü.İki aracı da kullanmış birisi olarak performansları birbirine çok yakın diyebilirim.Hatta Egea biraz daha iyi.Yakıt tüketimi de Astra'ya göre daha düşük.Aracın iç hacmi daha geniş,daha yeni bir araç,ikinci eli kuvvetli,servis ve parça sıkıntısı yok.LPG ile tam uyumlu.Ben sizin yerinize olsam demiyorum geçen sene sizin yerinizdeydim ve Egea'yı tercih ettim.
    Astra J 2015 68 Bin km deydi 49 bin liraya anlaşmıştık
    Egea 2016 12 bin km de 47500 e aldım.
  • İmzamda ki astra j ile 2.5 yılda 100.000 km yol yaptım merak ettiğiniz her şeyi anlatabilirim. Kısacası performansı yeterlidir. Ama yakıt konusunda 100 kmde 7.0 litrenin altına düşmez Türkiye’nin dört bir yanına gittim yokuşta bayılmalar olmaz vites küçültüp sıkıştırarak yolunuza devam edebilirsiniz. Yani araç motoru haliyle yetersiz ancak sert kullanımlarda işinizi görür.



    Motoru son derece dayanıklıdır 150.000 km civarı buji değiştirirsiniz elektronikler -sensörlüler 400 ₺ yani 1. ve 4. Bujiler, 2. ve 3. bujiler düzdür 60 ₺ civarı fiyatları vardı ben değiştirdiğimde.



    200.000 kmde triger zinciri değişimi ister. Değişmesenizde bi göstermenizde fayda var benimkisi zincir sesi veriyor motor soğukken.





    Aklıma şimdilik bunlar geldi sorunuz varsa lütfen sorun idda ediyorum benim kadar sert kullanan bulamazsınız bu aracı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • astra j 1.6 lpg li almayı düşünüyorsanız hiç boşa para vermeyin gidin neredeyse birebir aynısı olan ve daha fazla güç veren cruze u çok daha ucuza tercih edin, hatta yine bütçeniz altında kalarak 2.0 dizeline bile yönelebilirsiniz

    ha illa astra olacaksa j kasadan aşağısına o kadar para verilmez, 1.3 dizel yeterlidir, gücün yetmediği yerde haritadaki düzenlemeyle tatmin edici güç alınabilir
  • Bir önceki aracım 2010 j kasa Astra hb enjoy paket otomatikti. Aracı 90 bin km aldım ama malesef lpg kaynaklı subap sorunu yaşadım. 2 ay kullandım ve Toplamda 3000 lira masraf edip elimden çıkarmak zorunda kaldım. Lpg düşünüyorsanız düşük km bakmanızı öneririm 1.6 110 luk astrayı. Şu anda 1.6 cdti 136 hp otomatik design paket 2016 model araca geçtim ve 1000 km yol yaptım. Ortalama tüketimim 5.9 litre. Bunun 500 km si şehir içi düşük hızlarda yapıldı. 1.6 110 'luk manuel şanzıman motor bundan ortalama 1 litre daha az yakıyor. 1.3 dizel hiç kullanmadım ama 5 litre ortalama çok rahat ulaşır o motor. Ben sizin yerinizde olsam lpg ile hiç uğraşmam direkt dizel alırım. Kafanız da rahat eder, cebinizde. Dediğim gibi lpg ile kullanıldığında 90 bin km civarında sorun çıkarma potansiyeli çok yüksek opel ecotec motorun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Performans istiyorsaniz 1.6 ya bakmayin 1.4t ideal benzinde sehir ici 9lt altina inmiyor kesinlikle uzun yolda sakin kullaninda 5lt falan yakiyor

    Gaz konusunda iyi bir ayarla benzinden farkli performans olmuyor turbo buyuk katkı sağlıyor tabi bu ise. Ben atiker taktirdim ayarlarini kendim yaptim gazda benzinle ayni performansi aliyorum tum yeni nesil motorlarda oldugu gibi subap hassasligi var o yuzden kesinlik ayarlari cok iyi olmali.Yakit tuketimi sehir ici 10lt yakiyor sehirler arasida 6.5lt gördüğüm en iyi deger (sedan otomatık) afl far mükemmel ve gorevini cok iyi yapiyor (ama cok pahali meret sadece bir far ampul+balast 4500tl)konfor astra h dan sonra kesinlikle 2 gomlek üstün

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.