Şimdi Ara

Astra J kasa hangisi alınmalı (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
53
Cevap
1
Favori
39.808
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşların da dediği gibi performans istiyorsanız 1.6 115 ve 1.3 cdti dan uzak durmanız lazım. 1.3 cdti yazılım ile orta şekerli yürür hale geliyor ama stok hali malesef kötü. Bütçenize göre 1.4T alıp lpg ile binmek en mantıklısı.

    Bütçe arttırılırsa 1.6 CDTI en iyi tercih olacaktır. LPG sıkıntıları olmadığı gibi performans olarakta 1.4t ile hemen hemen aynı. Ben 1.6 CDTI kullanıcısıyım. Aracımdan çok memnunum. Bu motor ile ilgili sorularınızı ayrıntılı cevaplayabilirim.
  • 1.4 T LPG lilerin lpg uyumu nasıldır? aynı zamanda benzin de tüketiyor mu. (1/3 benzin+2/3 lpg)
  • Az önce onatca opel bayi ile görüştüm j kasa sedan 1.6 benzinli aracim var lpg takiyormusunuz dedim ve sorun oluşuyormu dedim. Servisin verdigi cevap şu ; aracınızda turbo yok ise lpg de hic bir problem olmuyor dedi subap erime olayi sadece turbolu araclarda gecerli dedi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar cevaplarınız için çok teşekkür ediyorum, 1.4T en yakın tercih gibi fiyat bakımından ancak aklımdaki tek sorun sübap erimesi ve lpg dede yakıtın çok düşmediği yazılanlara göre söylüyorum. LPG de 40 kuruş u bulur mu arkadaşlar ve sübap erimesi kesinlikle olacak diye birşey varmı 1.4T de, ve sanırım 1.4T lerin LPG ye uyumsuz olduğunu söylüyor araştırdığım kadarıyla tüm servisler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi areda1 -- 27 Nisan 2018; 12:16:24 >
  • Yanlis hatirlamiyorsam 1.4T olanlarda kronik bir sıkıntı vardı manifoldla ilgili. Arastirmanizi tavsiye ederim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tafo0911

    Yanlis hatirlamiyorsam 1.4T olanlarda kronik bir sıkıntı vardı manifoldla ilgili. Arastirmanizi tavsiye ederim...
    aracında her yerinden sıkıntı akıyormuş yahu üzdü bu beni tam heveslenmiştim :( bilgi için çok teşekkür ederim hocam araştıracağım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: areda1

    aracında her yerinden sıkıntı akıyormuş yahu üzdü bu beni tam heveslenmiştim :( bilgi için çok teşekkür ederim hocam araştıracağım.

    Alıntıları Göster
    Foruma bakarsanız her araç için onlarca kronik sorun yazarlar :D



    Subap eritme sorunu oldu diyelim, max 2000 liraya yapılıyor ve birdaha da tekrr etmiyor.



    1.4t lpgde sorun cıkartmaz, ankara mocanlar yüzlerce kez takmıştır 1.4t motora, arayın sorun.



    Beğendiyseniz alın geçin, tavsiyem makyajlı kasa alın daha güncel görünüyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Moonlife01

    Az önce onatca opel bayi ile görüştüm j kasa sedan 1.6 benzinli aracim var lpg takiyormusunuz dedim ve sorun oluşuyormu dedim. Servisin verdigi cevap şu ; aracınızda turbo yok ise lpg de hic bir problem olmuyor dedi subap erime olayi sadece turbolu araclarda gecerli dedi
    servis bile bu kadar cahilken piyasadaki ustalara kızmamak lazım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tafo0911

    Yanlis hatirlamiyorsam 1.4T olanlarda kronik bir sıkıntı vardı manifoldla ilgili. Arastirmanizi tavsiye ederim...
    bazı serilerde bu hata mevcut. Turbo charger da manifolt üzerinde olduğu için değişim maliyeti yaklaşık 1500-2000 tl.

    bi ara servis bülteni vardı manifolt değişimi için ama, şu an değişiyorlar mı bilemiyorum.
  • A14NET kodlu 1400cc 140 hp lik bu motor Opelin en sorunsuz güncel motorudur.

    LPG uyumu vardır. Sıralı sistem LPG takılır. her lpg li araç gibi sadece ısınana kadar benzin kullanır. AFR ayarı ile tadından yenmez.

    LPG de sübap sorunu da yoktur. Subap sorunu düz atmosferik 1.6 benzinli motorlardadır.

    J kasa üzerinde performansı ve ekonomisi çok iyidir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: areda1

    aracında her yerinden sıkıntı akıyormuş yahu üzdü bu beni tam heveslenmiştim :( bilgi için çok teşekkür ederim hocam araştıracağım.

    Alıntıları Göster
    Aslinda cok problemli bir arac degil. 1.4 t bakacaksaniz bu sorunun giderilip giderilmedigini arastirin. Giderildiyse sikinti olmaz zaten.

    Sahsi fikrim 1.3 dizel uniteye bakmaniz. Abim 2011 modelini 7 yildir kullaniyor ve bakim harici bir problemle karsilasmadi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Uzun zamandır baktığım araştırdığım almaya niyetlenip kapora verdiğim fakat sahibinin son anda satmaktan vazgeçmesi sebebi ile sahip olamadığım araçtır. Arkadaşlar yazmış, ama özetlemek gerekirse; bu kasa oldukça ağır o yüzden performans beklentisi olan kişilerin 1.6 atmosferik ve 1.3 cdti dan uzak durması gerekiyor. En mantıklı tercih 1.6 dizel olsada fiyatlar el yaktığı için 1.4 T benzin/lpg ye kayıyor ibreler. Lpg konusu oldukça önemli özellikle montaj ve takılan kit hayati önem taşıyor. Uzun süredir sorunsuz kullanan arkadaşlarım var fakat bunun yanında sorunlar yüzünden canından bezmiş kişilerin de olduğu gerçeğini bilmeni isterim. Lpg uyumu ile alakalı candan mühendislik in YouTube kanalına göz atmanı tavsiye ediyorum. Bu arada paket olarak cosmo ya sa sport olanı ayrıca makyajlı kasayı tavsiye almanı ediyorum. Gelelim en büyük probleme maalesef bahsettiğin rakamlara güncel piyasada temiz bir 1.4 T bulman imkansız. Benim bütçem max 60 bin tl ve içime sinen bir astra bulamıyorum. tüm forum ahalisinden yardım istiyorum. Sizce bu bütçeye farklı araçlara mı bakmalıyım? Yada tavsiye ilan önerisi ve örneği verebilir misiniz?!

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • areda1 kullanıcısına yanıt
    Cevapların hemen hepsi kulaktan dolma. Eğer 2013 ve üzeri alırsan bir sorun yok araçta. Manifolt sorunu da diğer sorunlar da 2012 ve öncesi makyajsız kasada vardı. Zamanında makyajsız kasa kullanıp sorunlardan saçı beyazlamış biri olarak şu anda makyajlı Enjoy Active kullanıyorum ve çok memnunum. Ayrıca makyajlı Enjoy Active ile sport arasında jant, anten şekli gibi bir iki farklılık var. Hangisi ucuzsa onu al. Sırf jantı farklı diye (ikisinde 17 inç çelik cant var sadece modeli değişik) fazladan 7. 000-8.000 TL vermek bana akıl işi olarak görmediğim için (hatta Enjoy Active deki yarı deri koltuk çok hoş gönlümü çeldi) Enjoy Active aldım. Zaten özellik olarak farksızlar hatta Enjoy Active de yarı deri koltuk olduğu için millet en fullü zannediyor.



    LPG konusuna gelirsek sorun yaşayanların hepsi 1.6 klasik atmosferik motorlar. 1.4 turbo da sorun yok. Özellikle a14net kodlu motor taş gibi, hem lpg ye tam uyumlu hem de hiç bir arıza yaşatmıyor.



    Corsanın, i20 nin clio benzinli nin bile 65-70 bin olduğu bir ülkede 1.4 turbo astra 2013 ve üzerinin 70 bin olması (temizi) bedava resmen. Heleki ufak tefek kazalı alırım km 70-80 binde olsun dersen 65 e de Temizi bulunur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • daha önce astra j 1.6 atmosferik aracım olmuştu. yaklaşık 1 yıl o aracı kullandım. araç 1500kg civarı olduğundan performansı yetersizdi.

    2016 eylül de 2013 astra j sport 1.4t aldım. 50.000 km dir lpg de kullanıyorum. Maaşallah subapla ilgili hiç bir problemim olmadı ve aracım hala eski kondisyonunda. performans olarak insanın yüzünü güldürür. otobanda çok kişinin canını yakmışlığım vardır. buna son kasa c200d dahildir. 0-100 verisine bakıp bu araba gitmiyor diyenlerin 100-200 denemelerini öneririm

    astra j lerin genel problemi A sutunun büyük olmasından kör nokta oluşması, ses sisteminin kötülüğü ve direksiyon hissizliğidir.

    bu arada 1.4t ile 1.6 atmosferiği yada 1,3cdti ile kıyaslayanların hangi kafada yaşadığını merak ediyorum .
  • 1.3 ctdi kullanmıştım hiç tatminkar gelmedi 1.4 t bilmiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Astra J 1.4T otomatik + BRC lpg kullaniyorum. Performansin hissedilir hic bir farki yok. Yakit neredeyse %50 düştü. Sıkıntı da olmadi simdilik. Ayrica bu araclarda subap erimesi pek olmuyor. Turbosuz 1.6 atmosferik motorlular yüksek devir cevirmesinden ötürü bu motorda subap erimesi daha cok yaşanıyor, o da 60-70 bin km sonra felan. Turbolu motorlarin olayı ona göre regülatör seçilmesi o kadar. 1.4T cok güçlü bir motor ve alt devirlerde araci yürüttügü icin lpg de sorun ancak kötü işcilikte olur diye düşünüyorum. Bundan önce Astra 1.3 cdti vardi bende, serilik isterseniz ya da bol yokuşlu bir yerde iseniz bu araci listenizden cikartin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • snoppy123 S kullanıcısına yanıt
    Yolcu kapısından 80-90km ler sonrası rüzgar sesi alıyor musunuz?
  • Arkadaşlar sübap sorunu olsa dahi göze almış gibiyim o sorunu 1.4T de karar kıldım ancak şimdi bütceme uygun cosmo mu yoksa sport mu almalıyım kaç model üzeri almalıyım onu bulmam gerekecek, cevaplarınız için çok teşekkür ediyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: areda1

    Arkadaşlar sübap sorunu olsa dahi göze almış gibiyim o sorunu 1.4T de karar kıldım ancak şimdi bütceme uygun cosmo mu yoksa sport mu almalıyım kaç model üzeri almalıyım onu bulmam gerekecek, cevaplarınız için çok teşekkür ediyorum.
    2012 ve üzeri makyajlı olarak geçiyor hocam.2012 ve bazı 2013lerde watts viraj çubuğu var sonradan üretilenlerde malesef kaldırmışlar bildiğim kadarı ile cosmonun artısı afl far ama sport donanımdada koltuklar yan destekleri daha iyi bence kayda değer bir fark yok hangisi temiz denk gelirse ona bakın. 1.3 cdti hb sport kullanıcısı olarak öncelik cosmo bakardım ama sport da mutlu eder hayırlısı olsun




  • astra h almayın da j bulunur.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.