< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
2018 1.5 tdci pws trend x aracım var. Bakım maliyetleri çok yüksek. Donanım çok zayıf. İç hacmi ve bagaj hacmi sınıfının baya gerisinde. Otomatik mi olacak?
1.5 motorun bakım maliyetlerini bir araştırın derim. |
ben olsam 1.5 tdci style paket alırdım.Hem donanım boş olmaz hem de güncel daha iyi bir motora sahip..Trendx alınacaksa gerek yok 1.6 tdci alınır..
|
?
|
Ford Focus 1.5 mi 1.6 mı?
Ford Focus, uzun yıllardır Türkiye'de en çok tercih edilen kompakt otomobillerden biri olmuştur. Özellikle dizel motor seçenekleri, yakıt ekonomisi ve performanslarıyla ön plana çıkmaktadır. Ancak Ford Focus'un 1.5 TDCi ve 1.6 TDCi motorları arasında seçim yapmak, alıcılar için kafa karıştırıcı olabilir.
Ford Focus'ta Hangi Motor Daha Tutuluyor?
Ford Focus'ta en çok tutulan motor, 1.6 TDCi motordur. Bu motor, 115 beygir güç ve 270 Nm tork üretmektedir. 1.5 TDCi motor ise 95 beygir güç ve 220 Nm tork üretmektedir.
1.6 TDCi motorun daha fazla tercih edilmesinin nedenleri şunlardır:
Ford Focus 1.6 TDCi Tutulan Modeli
Ford Focus'un 1.6 TDCi tutulan modeli, Titanium donanım paketidir. Bu donanım paketi, şunları içerir:
1.5 TDCi vs 1.6 TDCi
1.5 TDCi ve 1.6 TDCi motorlar arasındaki temel farklar şunlardır:
| Özellik | 1.5 TDCi | 1.6 TDCi | |---|---|---| | Güç | 95 beygir güç | 115 beygir güç | | Tork | 220 Nm | 270 Nm | | Yakıt tüketimi | Daha fazla | Daha az | | Emisyonlar | Daha fazla | Daha az | | Performans | Daha düşük | Daha yüksek |
Ford Focus En Çok Tutulan Modeli Hangisi?
Ford Focus'un en çok tutulan modeli, 1.6 TDCi Titanium donanım paketidir. Bu model, yüksek performansı, yakıt ekonomisi ve özellikleriyle öne çıkmaktadır.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
|
_____________________________
![]() "No color will ever be brighter for me than black and white." - Alessandro Del Piero
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arif -- 26 Nisan 2019; 11:51:3 > |
_____________________________
Notebook: Lenovo Ideapad S400 | Dell Latitude 3410 | Mouse: Logitech M171
Tablet: Samsung Galaxy Tab Pro 8.4 SM-T320 Mobil: Xiaomi Mi9 SE | iPhone 11 64gb | Kulaklık: Haylou GT6 Otomobil: 2020 Peugeot 3008 1.5 BlueHDi EAT6 Allure Selection | 2020 Renault Megane 1.5 DCi EDC Touch | Bebek Koltuğu: Britax Römer Advansafix IV R |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
|
_____________________________
|
|
_____________________________
|
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yksln -- 26 Nisan 2019; 16:59:30 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
|
_____________________________
AO
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
Japan : "let's think of a new way to make engine more efficient and eco-friendly"
Europe : "ugh, let's lose one more cylinder and add another turbocharger" |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rallier_61 -- 26 Nisan 2019; 21:11:51 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
\\\\Petrol Head////
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
\\\\Petrol Head////
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
\\\\Petrol Head////
|