Şimdi Ara

Assassin's Creed Shadows | PS5 | ANA KONU (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
1.139
Cevap
35
Favori
50.687
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Assassin's Creed Shadows | PS5 | ANA KONU
  • Adamların rdr witcher gow last of us dışında bildiği oyun yok hep aynı oyunlar 6 yıldır söylenip duruluyor bide yenilik yok diyorlar ilginç bir ironi (oymamasak inancaz) tamam bu oyunlar en iyileri diyelim hadi 6 sene boyunca aynı oyunu oynamak istemiyorum ben

    Bide engellemiş bana ergen diyene gel lol



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-C7C068E03 -- 15 Mayıs 2024; 20:6:56 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • KAKÁ kullanıcısına yanıt

    Bu sefer SJW olduğunu düşünmüyorum. Japon tarihindeki en ilginç tarihi kişiliklerden birini seçmelerinin basit bir sjw propagandası olduğunu da düşünmüyorum. Eğer sjw olsaydı tek karakter olarak Yasuke'yi eklerlerdi. Diğer karakteri eklemezlerdi. Ya da Valhalla'daki gibi aynı karakteri skin değiştirerek yönetme olayı olurdu. Doğru, tonla eklenebilecek karakter var Japon tarihinden ama gerçekten yaşamış ve samuray unvanı almış bir karakteri oyuna koymak pek sjw propagandası demek değil o sebeple. Ha bu karakter gerçekte hiç yaşamamış olsaydı ve Ubisoft 0 dan bu karakteri oluşturup oyuna koysaydı o zaman SJW tezi mantıklı olurdu


    Sonuçta bu oyunu yapan Odyssey'i yapan ekip. Odyssey'in de 2 ana karakteri vardı ve lore u kadın karakter olan Kassandra üzerine kurmalarına rağmen itiraz olmamıştı.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Or-Chan -- 15 Mayıs 2024; 20:10:46 >
  • Ekran Görüntüleri



    Assassin's Creed Shadows | PS5 | ANA KONU
    Assassin's Creed Shadows | PS5 | ANA KONU
    Assassin's Creed Shadows | PS5 | ANA KONU
    Assassin's Creed Shadows | PS5 | ANA KONU
    Assassin's Creed Shadows | PS5 | ANA KONU




  • Assassin’s Creed Shadows: Inside Ubisoft’s Ambitious Open World Japan



    Assassin's Creed Shadows | PS5 | ANA KONUIGNyoutube
    Here's an exclusive inside look at Assassin's Creed Shadows. AC Shadows is Ubisoft's ambitious new Assassin's Creed game set in an open world Japan. Learn about all the new AC Shadows details, including how every move is affected by weather, season, and lighting systems, all while controlling two protagonists: Naoe, the Ninja/Shinobi, and Yasuke, also known as the ‘African Samurai’. Here's everything you need to know about AC Shadows. Previously known as Assassin's Creed Codename Red, Assassin's Creed Shadows will provide a deeply detailed digital recreation of Japan in 1579, complete with its legion of samurai, shinobi, Portuguese merchants, and Jesuit missionaries. To learn more about AC Shadows' two playable protagonists and the dynamic world they live in, IGN embarked on an exclusive tour of Ubisoft’s Québec studio where the AC Shadows development team revealed the vision and ambition for their latest game, built specifically for the new generation of consoles. See what they said in our Assassins Creed Shadows interviews. Want more Assassins Creed Shadows info? Check out our trailer breakdown: https://youtu.be/xzMFK1FUchI #AssassinsCreed #AssassinsCreedShadows #ACShadows
    https://www.youtube.com/watch?v=0haRi_hHZoU
  • - Japonya'da geçiyor, 1579 (Shogun dizisinden hemen önce)

    - Tamamen farklı oynayan 2 ana karakter

    - Naoe gizliliğe odaklanan bir şinobi suikastçısıdır

    - Yasuke, daha çok son RPG oyunları gibi oynayan bir Samuray

    - Gizli bıçak savaşı geri dönüyor

    - Her iki karakter için yepyeni Japon silahları

    - Casusluk sistemiyle 'sürekli değişen dünya'

    - Tamamen özelleştirilebilir oyuncu gizleme alanı


    Bir kaç bilgi paylaşılmış.

  • KAKÁ kullanıcısına yanıt

    Valla öyle olursa almam oyunu


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Assassin's Creed Shadows: Bilmeniz Gereken 40 Detay ve Ayrıntı


    Yıllardır hayranların feodal Japonya'da geçen bir oyun istemesinin ardından Ubisoft nihayet Assassin's Creed Shadows'u duyurdu. Samuray ve şinobi çağında geçen oyun, seriye zarif katana düelloları ve ninja sanatlarını getiriyor.


    IGN kısa süre önce Assassin's Creed Shadows'a özel bir bakış için Ubisoft Québec'i ziyaret etti ve burada yedi farklı geliştiriciyle neler yarattıkları hakkında konuştuk. Daha fazla bilgi edinmek için derinlemesine röportajımıza göz atabilirsiniz, ancak ayrıntılarınızı hızlı liste formatlarında seviyorsanız o zaman doğru yerdesiniz. İşte Assassin's Creed Shadows hakkında şu ana kadar bildiğimiz her şey.


    Ayar


    - Assassin's Creed Shadows, Japon tarihinin Azuchi-Momoyama döneminde geçiyor. Hikaye 1579'da başlıyor ve 1580'lerin başlarına kadar devam edecek. Bu zaman dilimi, 2015 yapımı Assassin's Creed Syndicate'ten bu yana seride Assassin ve Tapınakçıları 'klasik' formlarında içeren ilk oyun olduğu anlamına geliyor.


    - Bir dizi tarihi figür seferde önemli roller oynuyor. Bunlar arasında Japonya'nın “büyük birleştiricisi” Oda Nobunaga ve Iga klanının usta ninjası Fujibayashi Nagato da yer alıyor.


    - Assassin's Creed Syndicate'te olduğu gibi Shadows'ta da iki ana karakter bulunuyor ve senaryoyu oynarken bunlar arasında geçiş yapabiliyorsunuz. Bu ikili başrollerden ilki, Fujibayashi Nagato'nun kurgusal kızı Naoe'dir. Babası tarafından yetenekli bir şinobi olması için eğitilmiştir.


    - İkinci kahraman ise gerçek bir tarihi figür olan Yasuke'dir. Aslen Afrikalı olan Yasuke, 1579 yılında Portekizlilerle birlikte Japonya'ya gelmiş ve kısa süre sonra Lord Oda Nobunaga'nın emrinde çalışan bir samuray olmuştur. Shadows, geçmişten gerçek bir kişi olarak oynamanıza izin veren ilk Assassin's Creed oyunudur.


    Gizlilik ve Parkur


    - Adından da anlaşılacağı üzere, ışık ve karanlık Assassin's Creed Shadows'un gizlilik sistemlerinin önemli bir parçasıdır. Yeni bir küresel aydınlatma sistemi, düşman görüşünü etkileyen dinamik ışık ve gölgeler yaratıyor.


    - Artık gölgelerde saklanabilir ve hatta fenerleri yok ederek veya meşale taşıyıcılarını öldürerek karanlık yaratabilirsiniz.


    - Kullanıcı arayüzündeki bir ışık ölçer, tamamen görünürden tamamen gizlenmişe kadar ne kadar iyi gizlendiğinizi gösterir.


    - Hizmetkârlar, siviller ve düşmanlar arasında sıralanan yeni bir NPC türüdür. Savaşamasalar da takviye çağırabilir ve alarm verebilirler. Kendi devriye rotaları var ve geceleri fener taşıyorlar.


    - Artık daha pasifist bir oyuna olanak tanıyan, gizli bir indirme gerçekleştirirken düşmanları bayıltma seçeneği var.


    - Artık yüzüstü pozisyonda yerde sürünebilirsiniz, bu da daha düşük bir profil sergilemenize ve küçük açıklıklardan geçmenize olanak tanır.


    - Naoe'nin her çatı kenarına takılabilen bir yakalama kancasının yanı sıra bir dizi başka bağlantı noktası da var.


    - Assassin's Creed Syndicate'teki zipline benzeri yakalama kancasının aksine, bu halat dinamik sallanmaya izin vermek için fizik simülasyonunu kullanır.


    - Kanca, koridorların üstündeki tavan boşluğuna hızla tırmanmak için kullanılabilir ve altınızda devriye gezen düşmanları beklemenizi sağlar.


    - Kartal görüşü geri dönerek duvarların arasından NPC'lerin siluetlerini görmenizi sağlıyor. Düşmanlar kırmızı renkle işaretlenirken, yeni hizmetkârlar turuncu renkle gösteriliyor.


    - Origins, Odyssey ve Valhalla'da alanları keşfetmek ve hedefleri işaretlemek için kullanılan drone benzeri kuş, Shadows'ta mevcut değil. Kendi keşif çalışmanızı yapmanız gerekecek.


    - Bir şinobi olarak Naoe gizlilik konusunda en yetenekli kişidir. Yasuke gizliliği kullanabilir, ancak boyutu ve zırh kaplaması, tamamen sessiz bir sızma gerçekleştirmek yerine hedefleri düşürmek için bu becerileri kullanmakta daha iyi olduğu anlamına gelir.





  • Savaş ve RPG Sistemleri


    - Japon savaşının bu döneminde kalkan kullanılmıyordu, bu nedenle teçhizatınız zırhınız dışında herhangi bir savunma seçeneği içermiyor. Kaçışlar ve konumlanma çok önemlidir.


    - Bir samuray olarak Yasuke, gelen saldırıları engellemek ve savuşturmalar yapmak için silahını kullanabilir. Naoe çatışmaya girebilir, ancak engelleyemez veya savuşturamaz - bunun yerine düşman darbelerini 'saptırabilir'. Ubisoft savuşturmalar ve saptırmalar arasındaki farkı açıklamadı, ancak savuşturmalar karşı saldırıları mümkün kılarken, saptırmalar daha kaçamak bir taktik olabilir.


    - Düşman zırhı bir dayanıklılık sistemine sahiptir ve çatışma sırasında kırılabilir.


    - Oyundaki hemen hemen her dekor, silahlarınız tarafından dinamik olarak hasar görebiliyor. Katanalar çalıları ve sepetleri Fruit Ninja tarzı keserek doğru bıçak izleri bırakır. Oklar hassas delme izleri bırakırken, kör silahlar saksıları küçük parçalara ayıracak.


    - Katanalar, kanabō savaş sopası, yari mızrakları, shuriken, kunai ve kusarigama (zincir üzerinde bir orak) dahil olmak üzere döneme uygun birçok silah kullanılabilir.


    - Yasuke, kendisine güçlü bir uzun menzil seçeneği sağlayan arquebus tüfeklerini kullanabilir.


    - Her silahın kendi beceri ağacı vardır. Belirli bir silahı kullanmak için zaman harcamak, onunla olan yeterliliğinizi geliştirecektir.


    - Topladığınız bileşenlerden kendi katananızı yapabilir ve kişiselleştirebilirsiniz. Bir transmog sistemi de teçhizatınızı tam olarak istediğiniz gibi görünecek şekilde uyarlamanıza olanak tanıyacak.


    - Aktif savaş becerileri geri dönüyor ve dünyada Ninja Parşömenleri bulunarak açılıyor.


    - Yasuke ve Naoe'nin ayrı yetenek ağaçları ve teçhizatları var, ancak XP'yi, toplanan silahları ve kaynakları paylaşıyorlar.



    Dinamik Dünya ve Mevsimler


    - Assassin's Creed Shadows, Anvil oyun motorunun yeni güncellenmiş bir sürümü üzerine inşa edilmiştir. Yeni teknoloji, küresel aydınlatma, yeni kırılabilir aksesuarlar, daha ayrıntılı varlık ağları ve çok daha az pop-in ile daha iyi aydınlatma sağlar.


    - Yeni Anvil güncellemesi, dünyanın ilkbahar, yaz, sonbahar ve kış boyunca ilerlediğini gören bir mevsim sistemine izin verdi. Mevcut mevsim, tarihsel doğruluğu korumak için kampanya boyunca ilerlemenize göre belirlenir, ancak her dönemin özgünlük duygusu yaratmak için geçtiği 'adımlar' vardır.


    - Her mevsim, oynanışla bağlantılı benzersiz özelliklere sahiptir. Örneğin, bitkilerin çiçek açtığı ilkbahar ve yaz aylarında saklanmak için çalılar ve uzun otlar olacaktır. Daha sonra, sonbahar ve kış aylarında, bu bitkiler ölecek ve böylece saklanma noktaları ortadan kalkacaktır. Kışın su da donar, bu da havuzlara ve göletlere girmenizi engeller. Çatı kenarlarında buz sarkıtları oluşur ve rahatsız edildiklerinde düşerek konumunuzu ele verebilirler.


    - Mevsimler NPC davranışlarını da etkiler. Yaz aylarında, düşman samuraylar sizi aramak için çalıların arasından geçer. Kışın, düşmanlar ateşlere ve sıcak yerlere yakın dururlar ve potansiyel olarak gitmeniz için yeni, daha soğuk yollar açarlar.


    - Tamamen dinamik bir hava durumu sistemi, hem bölgeye hem de mevsime göre uygun iklim koşullarını sağlar. Derin sis, uğuldayan rüzgarlar ve kar gibi şiddetli hava koşulları düşmanın görüşünü ve sesini etkiler. Fırtına, ayak izlerinizi gizlemek için bir fırsattır.


    - Dünya şaşırtıcı derecede ayrıntılı bir ekoloji sistemine sahiptir. Örneğin ilkbaharda rüzgâr, ağaçlardan yayılan polenleri savurarak gerçek bir ekosistemi taklit ediyor.


    - Harita, Assassin's Creed Origins'te yer alan haritaya benzer boyutta ve Japonya'nın orta bölgesini taklit ediyor.


    - Harita, Iga (shinobilerin evi), Arima (büyük bir savaşın yeri) ve Omi (bir tarım “ekmek sepeti” bölgesi) dahil olmak üzere Japonya'nın gerçek tarihi eyaletlerine dayanan bölgelere ayrılmıştır.


    - İkonik senkronizasyon noktaları geri dönüyor, ancak yeniden tasarlanmış bir şekilde. Tepeye tırmanmak artık haritanıza çok sayıda simge yerleştirmiyor veya bölgenin dönen 'drone' çekimini tetiklemiyor. Bunun yerine, bu görüş noktasından, vurgulanan ilgi çekici noktalar için bölgeyi araştırabilir ve daha sonra yere geri döndüğünüzde arayabilirsiniz.


    - Ubisoft bu sefer daha az simge olmasını istediğini ifade etti ve bu da bunu yerine getirmenin bir yolu gibi görünüyor. Neyse ki, bu küçük değişikliğe rağmen, senkronizasyon noktaları hala hızlı seyahat yerleri olarak işlev görüyor.


    - Shadows, şehirleşmenin, ticaretin ve savaşların geliştiği bir dönemde geçiyor. Bu da kasabalar, ticaret karakolları, çiftlik arazileri ve neredeyse 1:1 ölçekte işlenmiş devasa kaleler de dahil olmak üzere çok çeşitli konumlara olanak tanıyor. Bu yerleşim alanlarının ötesinde dağlar ve ormanlar yer alıyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi A r c h A n g e L. -- 15 Mayıs 2024; 20:45:44 >




  • Suikastler ve Görevler


    - Shadows, büyük ölçüde hedeflere odaklanan doğrusal olmayan bir senaryo içeriyor. Ubisoft, bu hedefleri istediğiniz sırayla takip etmekte özgür olacağınızı söylüyor.


    - Bazı hedefler dünyada basitçe var olur ve önce onları araştırmadan ve avlamadan organik olarak onlara rastlayabilirsiniz. Diğerleri ise daha yapılandırılmış sızma tarzı oynanışa sahip.


    - Ubisoft biraz daha kontrollü davranarak daha ödüllendirici bir yolculuk yaratmayı amaçlıyor. Kampanya hala hedef odaklı olsa da stüdyo, oyunculara bir sonraki adımda nereye gideceklerini açıkça söylemek yerine onları doğru yöne itmek için ipuçları kullanarak daha fazla oyuncu özerkliği sağlamayı umuyor.


    - Ana görevlerin çoğu Yasuke ya da Naoe olarak tamamlanabiliyor ve bu da yaklaşım özgürlüğü sağlıyor. Bununla birlikte, her iki karakterin de yalnızca kendileri tarafından oynanabilen kendi özel görevleri ve ısmarlama giriş görevleri vardır.


    - Yan görevler ve dünya aktiviteleri ana senaryo dışında da mevcuttur. Dünyada bulunabilecek kayda değer şeyler arasında kaleler, tapınaklar, türbeler ve sanat eserleri yer alıyor.


    - Hedefleriniz hakkında istihbarat toplamak için görevlere gönderilebilecek ajanlarla bir casus ağı kurabilirsiniz.

    Sizin ve müttefiklerinizin toplanabileceği bir sığınak var.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi A r c h A n g e L. -- 15 Mayıs 2024; 20:47:4 >




  • sjw propagandası icin Japon tarihinde yaşamiş samuray ünvanını almış bir karekteri kullanmıslar diyebiliriz iste


    Bunun tepki çekecegini herkes biliyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gamer007_ -- 15 Mayıs 2024; 20:55:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Assassin's Creed Shadows Explained - Samurai, Shinobi, and Feudal Japan



    Assassin's Creed Shadows | PS5 | ANA KONUUbisoftyoutube
    Assassin’s Creed Shadows takes the franchise to 16th century Japan as players will step into the roles of a Japanese shinobi, Naoe, and – in a series first – a real-life historical samurai, Yasuke.  Learn more about Assassin's Creed Shadows' main characters, historical setting, and story directly from Creative Director Jonathan Dumont and Assistant Director of Cinematic Design Akim Meline before it launches on November 15 on PS5, Xbox Series X|S, Amazon Luna, Macs with Apple silicon via the Mac App Store as well as Windows PC through the Ubisoft Store and the Epic Games Store. About Assassin’s Creed Shadows: In Assassin’s Creed Shadows, you will live the intertwined stories of Naoe, an adept shinobi Assassin from Iga Province, and Yasuke, the powerful African samurai of historical legend. Against the backdrop of the turbulent late Sengoku period, this remarkable duo will discover their common destiny as they usher in a new era for Japan. From chaos to purpose, from darkness to light. A new Creed rises over Japan. About Ubisoft: Ubisoft is a creator of worlds, committed to enriching players’ lives with original and memorable entertainment experiences. Ubisoft’s global teams create and develop a deep and diverse portfolio of games, featuring brands such as Assassin’s Creed®, Brawlhalla®, For Honor®, Far Cry®, Tom Clancy’s Ghost Recon®, Just Dance®, Rabbids®, Tom Clancy’s Rainbow Six®, The Crew®, Tom Clancy’s The Division®, and Watch Dogs®. Through Ubisoft Connect, players can enjoy an ecosystem of services to enhance their gaming experience, get rewards and connect with friends across platforms. With Ubisoft+, the subscription service, they can access a growing catalog of more than 100 Ubisoft games and DLC. For the 2021–22 fiscal year, Ubisoft generated net bookings of €2,129 million. To learn more, please visit: www.ubisoftgroup.com. © 2024 Ubisoft Entertainment. All Rights Reserved. Ubisoft and the Ubisoft logo are registered trademarks in the US and/or other countries.
    https://www.youtube.com/watch?v=HhMOQowMjM8
  • Siyahi samurayın oynanabilir karakter olduğunu öğrendiğim an ön sipariş vermekten vazgeçtim, temiz 2k kardayım bu sene. Bok var da kız olan karakterle oynatmıyorlar, sjwlik her yerde yemin ederim iyice bıktırdılar insanı.


    Not: Ubisoft Yasukenin wikipedia sayfasında düzenlemeler ve güncellemeler yaptırıyormuş, yabancı kaynaklardan okudum şimdi. Gülsem mi ağlasam mı Assassin's Creed Shadows | PS5 | ANA KONU 




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nier -- 15 Mayıs 2024; 23:6:50 >
  • Yasuke'nin samuray olduğu tam olarak hangi kaynakta yazıyor. Siyahi biri samuray olamaz o dönemde. Adam köle olarak gelmiş, Oda'nın ilgisini çekmiş ve yanında gezdirmiş hepsi bu. Ne kahramanı ne samurayı.


    Tarihi tahrip etmek isteyenler çıktı dedi ilk siyahi samuray, Netflix aldı samuray animesi yaptı diye onu gerçek sanıyorlar.


    Fake fotoar, fake kaynaklar türedi de türedi. Bir çok sayfa da buna eşlik etti.


    Ama nedense japon kaynaklarında hiç bahsetmiyor. Ne garip. Siyahi samuray olacak ama japonyada bir minyatürü olmayacak.


    Buram buram sjw dibine kadar woke.


    Zaten bütün fantazyanın içine ettiler, şimdi de bunlar kaldı.


    Oynasın bakalım malcom X i beyaz sarışın biri de görelim eşitliği.


    Her kültürü mahvetmelerinden bıktım yahu. Siyahi elf, siyahi deniz kızı, siyahi kel peri ana falan filan derken konu artık gerçek tarihe kadar geldi.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Karpuzcu. -- 15 Mayıs 2024; 23:16:16 >




  • Assassin's Creed Shadows - Exclusive Concept Art



    Assassin's Creed Shadows | PS5 | ANA KONU
    Assassin's Creed Shadows | PS5 | ANA KONU
    Assassin's Creed Shadows | PS5 | ANA KONU
    Assassin's Creed Shadows | PS5 | ANA KONU




  • ASSASSIN'S CREED SHADOWS'UN 15 GELİŞTİRİCİ DESTEK STÜDYOSU VAR


    Ubisoft Quebec tarafından yönetilen ve geliştirilen Assassin's Creed Shadows, yıllar içinde etkileyici bir şekilde 15 farklı stüdyo tarafından geliştirildi.


    Resmi Assassin's Creed Shadows web sitesinin alt kısmında görüldüğü üzere, oyun üzerinde çalışan tüm geliştiriciler gösterilmektedir. Ubisoft Quebec ana geliştiricidir, ancak destek stüdyoları şunları içerir:


    • Ubisoft Belgrade
    • Ubisoft Bordeaux
    • Ubisoft Bucharest
    • Ubisoft Chengdu
    • Ubisoft Kyiv
    • Ubisoft Manila
    • Ubisoft Montpellier
    • Ubisoft Montreal
    • Ubisoft Odesa
    • Ubisoft Osaka
    • Ubisoft Pune
    • Ubisoft Shanghai
    • Ubisoft Singapore
    • Ubisoft Sofia
    • Ubisoft Tokyo


    Assassin's Creed Shadows'un neden bu kadar çok farklı destek stüdyosuna ihtiyaç duyduğu belirsiz olsa da, muhtemelen Assassin's Creed serisini bir bütün olarak birleştirecek olan “Anvil Pipeline” motorundan kaynaklanıyor. Yani belki de Hexe ya da geliştirilmekte olan diğer Assassin's Creed oyunlarından biri üzerinde çalışan bazı stüdyolar Shadows'a yardım eli uzatmıştır.


    Haber bazıları için ilginç olmasa da, toplam 16 stüdyo sayısı şahsen gördüğüm bir Ubisoft oyunu için en büyük sayılardan biri. Bağlam açısından, bir başka Ubisoft oyunu olan Skull and Bones'un geliştirilmesinde 11 farklı stüdyo çalışmış ve bu da yaklaşık on yıl sürmüştü.



    Kaynak : https://insider-gaming.com/assassins-creed-shadows-studios/




  • Harbiden bunların oyunlarında en son ne zaman adam gibi gerçek bir erkek karakter gördüğümü de hatırlamiyorum artık. Genelde kadın erkek arasında seçim yaptırıyorlar, onda da erkekler daha silik oluyor genelde.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Valhalla gibi bam güm oynamak isteyen Yasuke ile, klasik Assassin's Creed oyunları gibi gizlilikle suikast odaklı oynamak isteyen kadın karakterle oynayacak belli ki...

  • A r c h A n g e L. kullanıcısına yanıt
    Mükemmel görünüyor

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • TaKo kullanıcısına yanıt

    Eğer öyleyse kadın karakterle oynarım. Assassin's Creed oyunlarını gizlilik odaklı oynamak çok zevkli oluyor.

  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.