Amazon üzerinden ASRock B550M Steel Legend anakartı 12 aralık tarihinde sipariş ettim ve 26 Aralık tarihinde teslim aldım. Anakartın üzerinden USB soketine USB 3.0 kablosunu takarken pinlerden bir tanesini kırdım, bazıları yamuldu ve soketin plastik kısmıda kırıldı. Amazon üzerinden garanti yada tamir konusunda detek almaya çalıştım. Yurtdışı ürünü olduğu için sadece iadesi mümkünmüş. İade talebi 30 günü geçtiği için kargo ücreti, gümrük vergisi vb. ücretlerin iadesi mümkün değilmiş. Ürün sipariş tutarı (tüm masraflar dahil): 2.635 TL Tahmini para iadesi: 2.132,83 TL Aslında usb soketinin değişmesini istiyorum. 200-300 TL'ye yaparlar diye tahmin ediyorum. Bugün Mecidiyeköy (İstanbul Avrupa Yakasında) bir kaç teknik servisi aradım. 19 pinlik usb soket aynı gibi görünsede her markanınki farklı olabiliyor, elimizde sizin anakarta uyumlu soket yok denildi, bir kaç yer ise sadece laptop anakartı tamir ediyormuş, telefon ettiğim yerler arasında bu konuda değişim yapabilecek servise denk gelmedim. https://www.asrock.com/mb/AMD/B550M%20Steel%20Legend/index.asp Aşağıdaki aliexpress bağlantısında usb soket satılıyor. Sizce sipariş etmiş olsam, teknik servisler değiştirir mi yoksa gerçekten her anakartın usb soketi farklı mıdır? |
Bildirim