Şimdi Ara

Arkadaşlar sinirlerim bozuk RX 6800XT stok yok , 6800 alınır mı ? Lütfen tavsiyeleriniz lazım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
834
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 10 ay
  • Cevaplayan Üyeler 8
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 3
  • Ortalama Mesaj Aralığı 14 saat 54 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • SezerBey247 (3 mesaj) leop (2 mesaj) sniper23 (2 mesaj) BekirTemel (1 mesaj) m_blue (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (8 mesaj) Mobil (2 mesaj) Mini (2 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Dahili Bileşenler >> Ekran kartı >> Arkadaşlar sinirlerim bozuk RX 6800XT stok yok , 6800 alınır mı ? Lütfen tavsiyeleriniz lazım
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    180 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Öncelikle akıl alıp , tavsiyelerinize sığınmak için açtım bu konuyu .Çünkü fırsatçılar , stok botları gibi bir çok şey bizi ekran kartsız bıraktı. Lütfen RTX 2000 al neyine yetmez gibi sözler sarfetmeyin. 3070i bile düşünmüyorum düşük fps veriyor. 7500 TL biriktirmek kolay değil . Bir kere harcayıp tam harcamam lazım bir daha bu kadar kazanamam .


    RTX 2070 Superi satarak 7500 TL biriktirdim. Söylentilere göre RX 6800XT incehesapta 7500e satılmış ve daha da stoğu gelmedi. Sizce 7000 TL civarı paraya RX 6800 almak mantıklı mıdır ? Yoksa 1-2 ay daha zorlayıp RX 6800XT mi alınır ? 3080 Palit 7699 TL idi şimdi piyasa 9000 9500 gördüğü için ondan vazgeçtim hani 3080 hayal oldu desem abartmış sayılmam 



    RX 6800 - 7000 / 7200 TL civarı

    RX 6800 XT - Stok yok

    RTX 3080 - Kara borsada . Allah kurtarsın


    Lütfen baz yerlerde " derdini s*** " diyorlar . Dert değil , insan biriktirdiği paranın karışılığını karaborsa veya stok problemi yüzünden alamaması koyuyor . 8300e PS5 alamamak gibi.


    İşlemcim : R5 3600

    PSU : 700 W 80+ Bronz

    Anakartım : x570 MSI Gaming Plus

    Monitör : 1080P 144Hz 1 ms


    Eğer beklersem bütçemin miktarları :

    Ocak - 8100

    Şubat - 8700

    Mart - 10200 ( tabii ki hepsini kullanmam :D )




    |
    |




  • Yarbay
    2551 Mesaj
    1080p de rt açık 144 fps alacam diyorsan 3080 al. Lakin 1080p monitör için 6800 ya da xt modeli rt siz kullanılan 3080 gibi modelleri hepsi gereksiz. Eğer bunu aldığım gibi 1440p ya da ultra wide cözünürlüğe geçeceğim diyorsan 6800 da işini görür. 6800 dediğimiz kart 2080ti dan daha güçlü. Hiç de pişman olmazsın. Hatta 5500tl civarına satılan 3060ti lar bile 1440p de tatmin edici performans verir zaten 2080s in bile yüzde 5 önünde bir model.
    |
    |
  • Teğmen
    180 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Cevabın içni teşekkürler. Ben 3-4 yılda bir ekran kartı değiştirmekten sıkıldığım için 5 yıl Ultra 1080p götürsün kafi demeye başladım. 60 70 serisi 3 yıla Ultradan High ayarlara geçtiğinden sıcak bakmıyorun ama 6800xt de 7500e XFX satanı göremedim .

    |
    |
  • Yarbay
    2931 Mesaj

    Oyun oynayan biri için "bir kere alayım 3 yıl, 4yıl, 5 yıl gitsin" düşüncesi yanlış bir kere.


    Üst seviye kart alırsın çıktığında, piyasası düşmeden satar daha orta halli bi şey alırsın. Yeni seri çıkınca gene üst seviye alır, orta halli önceki seriyi de elden çıkarıp zararını minimize edersin.


    Şu an için üst seviye gruptan parasını en hakeden kart RX 6800 gibi görünüyor. Ha, her oyun her marka karta aynı optimize edilmiyor.


    Nvidia'nın "TAA açılan her oyunda DLSS çalışabilecek" fikri gerçekleşir bakarsın AMD elinde patlar. Yok konsol muhabbetine oyunlar hep AMD optimize edilir bu sefer de Nvidia elinde patlar.


    O sebeple "bir kere alayım şu kadar sene gitsin" yanlış düşünce.

    |
    |
  • Binbaşı
    1875 Mesaj
    power limiti yuksek bir 6800xt al. bu nerdeyse 3090 performansi demek. sonra da eline para gectiginde 5600x veya 5800x alirsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi leop -- 10 Aralık 2020; 2:47:7 >
    |
    |
  • Çavuş
    89 Mesaj

    En iyi tavsiye sabret 2 ay içinde tekrar stokta olur elbet. İstediğin kartı alırsın ama sabredemez isen yanlış kartı alırsın sonra onu satıp yükseltme yapacam diye uğraşırsın.

    |
    |
  • Yarbay
    8054 Mesaj

    Bu kadar fazla efkarlanma bence. Dolar al ve 2021'i bekle. O zaman gelince Dolar bozarsın ve kartı alırsın.

    |
    |
  • Yarbay
    21198 Mesaj
    ben beklerdim ancak burada çok değişken var, şuan elinde idarelik bir kart vs var mı, para dolar yada altın mı vs vs, duruma göre ikinci tercih de satın alınabilir
    |
    |
  • Binbaşı
    1836 Mesaj

    Bunun cevabini kimse bilmiyor malesef. Buldugumuza atliyoruz hepberaber.


    Ama bekleyebiliyorsam. 4-5 yil kullanmak istiyorsam. Sabir sahibi bir insansam. kesinlikle ocak sonunda 3080ti beklerdim.

    |
    |
  • Teğmen
    180 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Arkadaşlar yorumlarınız için teşekkürler. RX 6800XT mantıksız bir tercih geldi , RTX 3080 alma durumunda kaldım. Ne DLSS ne de teknolojisi olmayan bir kart az bir farkla 3080 satılıyor .


    3080Ti'a da o kadar paralar maalesef dökemem. Yayıncı değilim bir şey değilim , işlemcimi yükseltirim çok daha mantıklı. 2080 ile 2080 super farkı gibi olur sırıtmaz zaten.

  • Binbaşı
    1875 Mesaj
    esas mantiksiz olan 10 gb bir kart almak.

    ray tracing zaten 3090 dahil 4k veya 1080p 144hz kullanilamiyor, o ancak 1-2 seri sonra kullanilabilir. ray tracing bir ise yaramiyor yani bos bir ozellik su an icin. kartlarin cok daha guclenmesi lazim ray tracing icin.

    dlss desen aynisi amd’ye geliyor, sam’in da nvidiaya gelmesi gibi. nvidia istiyorsan 3080ti beklemek mantikli. kisacasi 3080/3070 alma da ne alirsan al. nvidia’nin ozel bir teknolojisi fln yok. sadece pazarlama. ya 6800 al, ya 6800xt ya da 3080ti bekle. islemcini upgrade et.
    |
    |
  • Yarbay
    8054 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: SezerBey247

    Arkadaşlar yorumlarınız için teşekkürler. RX 6800XT mantıksız bir tercih geldi , RTX 3080 alma durumunda kaldım. Ne DLSS ne de teknolojisi olmayan bir kart az bir farkla 3080 satılıyor .


    3080Ti'a da o kadar paralar maalesef dökemem. Yayıncı değilim bir şey değilim , işlemcimi yükseltirim çok daha mantıklı. 2080 ile 2080 super farkı gibi olur sırıtmaz zaten.

    Bakalım bir tane MSI 6800 XT aldım. 8000 TL

    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
pubg mobile uc
vp satın al
Webtures SEO;SEO Nedir?
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,172
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.