Şimdi Ara

ARKADAŞIM ACI KONUŞTU: BİR BAYAN HAKİM SAVCI KAYMAKAM SANA BANA BAKAR MI? DEDİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
0
Favori
1.248
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ben ilk kendimi tanıtayım. ben 32 yaşında. maddi imkansızlıklardan dolayı en azından parayı kafaya taktığından dolayı okuyamamış KISACASI boş bir insanım
    Bir kültür seviyem var en azından araba kullanabiliyor.ingilizce biliyor ve avrupa görmüş biriyim yerine de göre de boş bir insanım.

    arkadaşlar ben sınıf ayrımcılığını sevmeyen bir insanım
    arkadaşımla bugün konuştuk. bana şu acı cümleleri sarf etti. BUGÜN BAYAN KAYMAKAM SAVCI HAKİM SANA BANA BAKAR MI DİYE?

    bu kadar mı sınıf ayrımcılığı var? hiç mi sevgi yok?
    ben bazen düşünüyorum HER ŞEY PARA DEĞİL. olmadığına inanmak istiyorum ama hayatın gerçekleri çok mu acı? her şey para mevki mi?
    beni iyiliğimle sevecek bir hatun yok mu? çok yalnızım. 32 yıllık hayatım yapayalnız geçti. bir 40 yıl daha yaşarsam yine mi yalnız geçecek?



    _____________________________
    2007 Renault Clio 1.4 Authentique Benzinli/Lpg'li




  • Gelmeyin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Turbo bunları yazan sen misin?
    _____________________________
  • Adam gerçekçi konuşmuş Turbo. Acilen zengin olmamız lazım.



    Not: Turbo ekonomiyi kalkındırmıya çalışan fedakar eczacılardandır. Turbo adamın dibidir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Against Me -- 9 Haziran 2015; 20:17:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pipisipispis

    Bu mesaj silindi.
    Aslında bu adam bazen mantıklı konuşuyor.
    _____________________________
  • ben ilk kendimi tanitayimdan sonra okumadim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turbolinea

    ben ilk kendimi tanıtayım. ben 32 yaşında. maddi imkansızlıklardan dolayı en azından parayı kafaya taktığından dolayı okuyamamış KISACASI boş bir insanım
    Bir kültür seviyem var en azından araba kullanabiliyor.ingilizce biliyor ve avrupa görmüş biriyim yerine de göre de boş bir insanım.

    arkadaşlar ben sınıf ayrımcılığını sevmeyen bir insanım
    arkadaşımla bugün konuştuk. bana şu acı cümleleri sarf etti. BUGÜN BAYAN KAYMAKAM SAVCI HAKİM SANA BANA BAKAR MI DİYE?

    bu kadar mı sınıf ayrımcılığı var? hiç mi sevgi yok?
    ben bazen düşünüyorum HER ŞEY PARA DEĞİL. olmadığına inanmak istiyorum ama hayatın gerçekleri çok mu acı? her şey para mevki mi?
    beni iyiliğimle sevecek bir hatun yok mu? çok yalnızım. 32 yıllık hayatım yapayalnız geçti. bir 40 yıl daha yaşarsam yine mi yalnız geçecek?


    subliminal


    edit: alttaki arkadaşa katılıyorum benimde eczanem olsa ve ayda en az 10bin tl kazanmasaydım bende bu durumda olurdum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RioShui -- 9 Haziran 2015; 20:23:01 >
    _____________________________




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Ben seviyorum turboyu. En azından birçoğumuzun tercümanı

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    YOUTUBE ve INSTAGRAM SAYFALARIMA AŞAĞIDAKİ LİNKLERDEN ULAŞABİLİRSİNİZ
    PlayStation Network : TheMarjinal | XBOX Live : ErenAslanhan
    Donanım Tercihlerim
    Sony : Playstation Pro 500 Million Limited Edition (27552/50000) | Microsoft : XBOX One X CyberPunk 2077 Limited Edition| | DJI : Mavic Pro | Mavic Mini | Osmo Pocket | Osmo Mobile
    Apple : iPhone 11 Pro Max | iPhone XS Max | AirPods Pro | MacBook Pro 16'' TouchBar | Mac Mini | Time Capsule 2 TB
  • quote:

    Orijinalden alıntı: UberKleiner

    Aslında bu adam bazen mantıklı konuşuyor.

    Alıntıları Göster
    SENİ BİLDİM BİLELİ KENDİNİ TANITIYON
    _____________________________

    K U R T
    C O B A I N
  • Haklısın dostum umarım hayatının aşkını bulursun

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________


    ASLA PES ETME ! VE KORKMA ! -SherBoyTR(Ben)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: UberKleiner

    Aslında bu adam bazen mantıklı konuşuyor.

    Alıntıları Göster
    İstediğin para olsun
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheMarjinaLs

    Ben seviyorum turboyu. En azından birçoğumuzun tercümanı
    Kardeşim senin gibi takıntılı, ezik insanı kim ne yapsın. Sen niye bayan hakim savcı diye bakıyorsun kendini geliştirmediysen böyle bir tipsen tabi bakmaz. Onlar sana bakmaz diye söyleniyorsun sen kendinden çok alt seviyede gördüğün birisi ile birlikte olur musun? olursan niye hakim savcı bakmaz diye üzülüyorsun.
    _____________________________
  • bu sefer yanılttın lan
    okumayın gereksiz turbo vol999

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Her şey para değil ama bence sende özgüven eksikliği var kendine boş bir insanım diyorsun kendini böyle tanıtan biri ne kadar özgüvenli olabilirki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 1000 yıl cezasının 8 yılı geçmiş 992 yıl kalmış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________

    Phanteks P360A Enermax RevDfx1350w // i5 13500 // GB z790 D // Patriot Viper 6000 // Gigabyte 9070xt Aorus Elite // Crucial P3 Plus 1TB // Samsung Odyssey G5 32// Logitech G213 + Razer Deathadder V2 X HyperSpeed // Creative G6 + Takstar GM200 // S24 Ultra 12/256 Tit Black //
    _______ Odtü Matematik-BÖTE-İktisat-Tıp Fakültesi + Ekonomi YL _______ Life is just life. No more expectation! /b]
  • turbo sandım

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Bakmaz ayrıca Hakim Savcıyla ne isin var? Köyden kız al, itaatkar ve kocasına sadık olsun.. Ben yabancı ve kültürlü hanımla evlendim ben bile sanki bazen pisman gibiyim, bazen değilim..


    Tamam anlaşıyoruz kafalar uygun ama itaat yok




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Headlong Into Carnage -- 27 Şubat 2026; 13:49:28 >
    _____________________________
  • Headlong Into Carnage kullanıcısına yanıt

    İtaat önemli. Zaten erkek sadakat ve itaat ister.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    drrah diyorum başka birşey demiyorum.
  • kadın savcı erkek savcıya bile zor bakıyor ne sanıyorsun ki sen. kişisel algılama böylece daha az kafaya takarsın. maalesef kadın sana gelirken paranın ve itibarının hesabını yaparak geliyor bunu anlaman lazım.

    _____________________________
  • Kaygerya kullanıcısına yanıt

    Forumdaki hanımlar kızabilirler ama bize  ARKADAŞIM ACI KONUŞTU: BİR BAYAN HAKİM SAVCI KAYMAKAM SANA BANA BAKAR MI? DEDİ  ARKADAŞIM ACI KONUŞTU: BİR BAYAN HAKİM SAVCI KAYMAKAM SANA BANA BAKAR MI? DEDİ 




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Headlong Into Carnage -- 27 Şubat 2026; 23:46:27 >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.