Şimdi Ara

Arizali port // Farkli hizlar

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
0
Favori
1.241
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • merhaba arkadaslar

    arizali port nasil anlasilir yada nasil degistirilir?

    binamizda 2 tane internetimiz var ikiside turknet

    soldaki ise komsumun interneti hep stabil 50mbit isterse online islemlerden 65-68 mbite yukseltebiliyor
    sagdaki ise benimki suan 42mbit cikti ama genel olarak 38mbit civari
    arada buyuk fark var

    farkli modemler denedik iki kabloyuda yenidelik, ek felan yok

    Arizali port // Farkli hizlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Golku -- 23 Nisan 2020; 19:9:6 >







  • Hocam 4 senelik müşteriyim ilk defa geçen hafta başka bir numara olmadığı için arayacağımız şikayet hattını arayıp küfür ettim. O kadar bunalttılar beni. Çöp bir ISS oldu Turknet. Özellikle bu virüs meselesiyle tamamen yıkıldı. Karton imparatorluk çöktü.
    Ele ayağa düştüler.
    Bir CEO'ları var ancak yesin içsin wc ye gitmesin. Gidip twitch fenomenine simetrik fiber bağlasınlar reklam olsun diye normal vatandaşı 1-2 ay netsiz bırakıp parasını alsınlar.
  • Port değişimi kesinlikle yapmıyorlar defalarca uğraştım ve vaz geçtim en sonunda.
  • Tarih: ...../...../.......


    TURKNET İLETİŞİM HİZMETLERİ A.Ş GENEL MÜDÜRLÜĞÜNE,


    Aşağıda numaralarını belirttiğim sabit telefon ve internet hizmetimin ......................... sebeplerden
    dolayı iptal edilmesini talep ediyorum.


    Ad, Soyad/Unvan:
    Telefon No/Abone No:
    İmza:


    Dilekçedeki gerekli alanları doldurduktan sonra dilekçenizi ve önlü arkalı kimlik fotokopinizi 0 212
    216 55 60 numaralı faksa veya aşağıdaki adrese göndermeniz halinde gerekli işlemler başlatılacaktır.
    Fulya Mahallesi Büyükdere Caddesi Torun Center A Blok No: 74 A/89 Şişli/İstanbul
    (Ad-soyad/Unvan, Abone No ve İmza alanlarını doldurmayı unutmayınız.)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • kimsenin basina ayni durum hic gelmedimi ?
  • Golku G kullanıcısına yanıt
    Bana göre yaşadığım tecrübeyle söylüyorum sizin çözümünüz hattın bağlı olduğu kabindeki devrede. Devrenizi değiştirdiklerinde sorununuz kalmayacak. Ben de YAPA'dayım ve Turk Telekom Turknet'i böcek gibi görüyor. Umursamıyor bile. Böyle birşey yaptırmanız çok zor.

    Turknetdestek denilen gerzeğe destek kaydı aç diyeceğim ama benim bildiklerimin 10 da birini bilmiyordur. Açtıkları destek kayıtları sadece müşteri ilgileniliyor sansın diye. Başka hiçbir halta yaramıyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mirket34 -- 24 Nisan 2020; 17:50:11 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Mirket34 kullanıcısına yanıt
    en mantiklisi dediginiz gibi iptal edip yeni bi uyelik actirmak olur ozaman bu seferde baska bi sirkette acarim buyuk ihtimal

    destek kayitlari aciyorum cevap vermeden kapatiyorlar, sacma sapan alakasiz seyler yazanlar oluyor
  • Golku G kullanıcısına yanıt
    Hocam 4 senelik müşteriyim ilk defa geçen hafta başka bir numara olmadığı için arayacağımız şikayet hattını arayıp küfür ettim. O kadar bunalttılar beni. Çöp bir ISS oldu Turknet. Özellikle bu virüs meselesiyle tamamen yıkıldı. Karton imparatorluk çöktü.
    Ele ayağa düştüler.
    Bir CEO'ları var ancak yesin içsin wc ye gitmesin. Gidip twitch fenomenine simetrik fiber bağlasınlar reklam olsun diye normal vatandaşı 1-2 ay netsiz bırakıp parasını alsınlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mirket34 -- 24 Nisan 2020; 17:49:42 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Mirket34 kullanıcısına yanıt
    100% katiliyorum bende yaklasik 4 senelik musteriyim kalitenin hep dustugunu gordum ilk basta musteri temsilcileri az da olsa yardimci oluyordular
    simdi ise ticketlara cevap vermiyorlar yada bir kac gun sonra kapatiyorlar.


    korktugum sey de aslinda su
    aboneligimi iptal yaptiktan sorna tekrardan bana ayni portu vermesinler
  • Golku G kullanıcısına yanıt
    Alt yapı sorgulama yapın bence öncelikle.

    Ben yazdıklarınızdan YAPAdasınız zannettim ama VAE olma ihtimaliniz var mı?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Mirket34 kullanıcısına yanıt
    yok yapada degilim VAE kullaniyorum turktelekomun kendi alt yapisi
  • Golku G kullanıcısına yanıt
    O zaman hiç iptal etmeyin, direkt başka ISS seçip taşıma yapın. Hem yeni firmaya herhangi bir bedel ödemezsiniz hem de kendi portunuzu kaybetmeşsiniz.

    Geçecek olacağınız firmaya göre netten kampanyalarına bakın. 1 ay bedava verenler var öyle birşey tercih ederseniz netten kod bulup öyle üye olun. Turknet'e fax vesaire derdiniz de olmaz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Mirket34 kullanıcısına yanıt
    hmmmm yasadigim problem cozulurmu ozaman? ayni porttu kullanmicakmi yeni isp?
  • Golku G kullanıcısına yanıt
    Hocam siz bir geçin sonrasında yeni iss ye kayıt açarsınız aynı sorunu yaşarsanız. Ben sizi yapa zannettiğim için devre olabilir dedim. Bina iç tesisatınıza baktırdınız mı mesela? Kendi dairenizinkine

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Mirket34 kullanıcısına yanıt
    dogru soyluyorsunuz en azindan yeni iss ya kendisi kontrol eder yada kontrol yaptirir turktelekoma

    tesistatta problem yok yeni kablo cekildi 2 modeme
  • Golku G kullanıcısına yanıt
    O zaman dediğim gibi bir port devre sorunu filan vardır muhtemelen.

    Turknet ile ilgili değil aslında baktınızda ama bizler Turknet'in müşterisiyiz. Turknetin bu sorunu çözdürecek bir gücü yaptırımı yok. Telekomun sahada işini yapan taşeron kraldan çok kralcı. Ama düşünün o taşeron bile Turknetten daha güçlü.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Port sorunu bendede var ama Türk telekom ekipleri değişim sağlamaz Türknet demedikçe ve demiyordu maalesef arızalı veya güncel olmayan uzak bir porta takıyorlar sonra bekleki düzgün hız alasın kopan snrsi düşük nete para veriyoruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bigcrysis93 B kullanıcısına yanıt
    Vae de misiniz?

    Vaedeyseniz taşıyın. Turknet bitmiş durumda hiçbir şekilde destek alamazsınız.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Beni direk boşta portları olmadığı için VDSL geçirmiyolar ADSL kullanabiliyorum sadece
  • Mirket34 kullanıcısına yanıt
    Nereye taşımam daha iyi olur ki hepsi aynı şuanda korona yüzündençekiyoruz işte ama Türktelekoma geçsem daha iyi hız alırım buna eminimde fiyat neredeyse 2 katı olur.
  • bigcrysis93 B kullanıcısına yanıt
    Hocam Turknet'e karşı kendimce mücadele veriyorum. Şayet ben size şuraya geçin dersem etik olmaz. Birilerinin ağzına da laf vermem başka bir ISS adamıymışım da Turknet'i karalıyormuşum gibi. Destek kayıtlarım çözüme kavuşmayan sorunlarım hepsi belgeli duruyor oim dedikleri mutfak robotunda.

    Ama şöyle bir durum var daha ucuz ISS lere bakın. Vae de olduğunuz için geçiş yaptığınızda ekstra ücret almazlar memnun kalmazsanız değiştirirsiniz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.