Şimdi Ara

Aracı sattım HGS kapattırmayı unuttum. Ceza kim işler?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
1
Favori
23.866
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar,

    2 hafta evvel aracımı sattım ama HGS inanın hiç ama hiç akılma gelmedi. İçinde 40 lira gibi bir bakiye varmış. Alan kişi 4-5 kez Ankaraya gitmiş bu süreçte. DÜn SMS geldi bakiyeniz tikendi diye ve aklım başıma geldi. Hemen PTT ye gittim İptal ettirdim. Edevlet üzerinden HGS sorguladığımda bakiye tükendikten sonra son 3 gündür geçişler ve kaçak geçiş şeklinde 200 TL borç gözüküyor.

    Sorum; bu borç bana mı aittir? Yoksa yeni ruhsat sahibine mi?
    Benim birşey yapmam gerekiyor mu? Böyle bir sorun yaşayan duyan oldu mu?



    _____________________________
    Geri sayım sen doğduğunda başladı ! Eğer (9) canlı bile olsaydın en fazla (8) kez kaçabilirdin Ölümden !
    Bil ki (7) Düvele sultan dahi olsan yerin (6) Mekan olacak sana.
    En fazla (5) Metre kumaş götürebileceksin ! Kapatacaksın (4) açsan da gözlerini ! Bu (3) günlük fani dünyada Azraile (2) kat olup yalvarsanda nafile.
    EceL geldiğinde (1) gün öleceksin ! İşte, o an herşey (0) dan başlayacak
  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Aracı Sattım HGS Kapattırmayı Unuttum: Ceza Kim İşler?

    Aracı Sattın ve HGS İptal Etmeyi Unuttun mu?

    Aracı sattıktan sonra HGS aboneliğini iptal etmeyi unutmak, çeşitli yasal ve mali sonuçlara yol açabilir. İşte bilmen gerekenler:

    Cezai İşlem:

    • HGS aboneliği senin üzerine kayıtlı olduğu sürece, aracı kullanan kişiye kesilen cezalar senin sorumluluğunda olur.
    • Yani, aracı sattığın ancak HGS iptal etmediğin için, aracın yeni sahibi tarafından işlenen HGS ihlallerinden sen sorumlu tutulabilirsin.

    Mali Yükümlülük:

    • Aracın yeni sahibi HGS borçlarını ödemediği takdirde, bu borçlar senin üzerine kalabilir.
    • Bu nedenle, aracını satmadan önce HGS aboneliğini iptal etmek ve plakanı sistemden çıkartmak senin sorumluluğundur.

    Ne Yapmalısın?

    • Aracı Sattığında HGS'yi İptal Et: Aracını sattığın anda, HGS müşteri hizmetleri ile iletişime geçerek aboneliğini iptal ettirmelisin.
    • Plakanı Sistemden Çıkar: HGS aboneliğini iptal ettikten sonra, arabanın plakasını da HGS sisteminden çıkartmalısın.
    • Borçları Öde: Aracın yeni sahibi HGS borçlarını ödemediyse, bu borçlardan sen sorumlu olabilirsin. Bu nedenle, borçları zamanında ödemeyi unutma.

    Önemli Hatırlatma:

    Araç satışı sırasında HGS iptali ve plaka çıkartılması işlemlerinin tamamlandığından emin ol. Aksi takdirde, yasal ve mali sorunlarla karşılaşabilirsin.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Yeni sahibini ilgilendirir. Ceza plakaya dolayısı ile ruhsat sahibine yazıldı.
    _____________________________
  • Normalde yeni sahibine ait ama bende unutmuştum, seneler sonra bi dünya cezası geldi. Hgs'ye şimdiden bildirin durumu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • false6 kullanıcısına yanıt
    Sonra ne oldu ödediniz mi? Yoksa dilekçe mi verdiniz?
    _____________________________
    Geri sayım sen doğduğunda başladı ! Eğer (9) canlı bile olsaydın en fazla (8) kez kaçabilirdin Ölümden !
    Bil ki (7) Düvele sultan dahi olsan yerin (6) Mekan olacak sana.
    En fazla (5) Metre kumaş götürebileceksin ! Kapatacaksın (4) açsan da gözlerini ! Bu (3) günlük fani dünyada Azraile (2) kat olup yalvarsanda nafile.
    EceL geldiğinde (1) gün öleceksin ! İşte, o an herşey (0) dan başlayacak
  • Command.com kullanıcısına yanıt
    Aylarca Hgs'yi aradim, mail attim, maillere 1 sene sonra cevap verdikleri için vergi affı geldiginde lanet olsun diyip ödedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • etiket eski ruhsat sahibinin adına çıktığından yeni alan adama borç çıkmaz
    _____________________________
    2025 Opel Grandland MHEV GS Ultimate

    2011 Chevrolet Aveo LS Classic Sedan 1.4 AT - Siyah / Continental AllSeason Contact 195-50 R15

    Nikon D7200; Nikkor 18-300; Nikkor 50; Tokina 100 Macro; Tokina 10-17 FishEye; Nikon SB910
  • degobar kullanıcısına yanıt
    Şimdi HGS müşteri hizmetlerini aradım oradaki bayan etiket sizde olduğundan görüyorsunuz ama o cezalar size ait değil, yeni ruhsat sahibine ait endişe etmeyin dedi. Yeni ruhsat sahibine gönderilecek benden silinecekmiş.
    _____________________________
    Geri sayım sen doğduğunda başladı ! Eğer (9) canlı bile olsaydın en fazla (8) kez kaçabilirdin Ölümden !
    Bil ki (7) Düvele sultan dahi olsan yerin (6) Mekan olacak sana.
    En fazla (5) Metre kumaş götürebileceksin ! Kapatacaksın (4) açsan da gözlerini ! Bu (3) günlük fani dünyada Azraile (2) kat olup yalvarsanda nafile.
    EceL geldiğinde (1) gün öleceksin ! İşte, o an herşey (0) dan başlayacak
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Aynı sıkıntı bende de oldu. HGS etiketini sökmeyi unuttum. Yeni sahibi kaçak geçiş yaptığı zaman SMS bildirimi bana geliyor. Cezayı ödeme benle alakalı değil ama SMS bildirimi sürekli geliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Sen görürsün dev-genç nasıl patlar beyninde.
  • Kime olacak tabi ki size

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Hgs araç sahibine ait olmak zorunda değil, bu sebepten kapatmadığınız sürece borç size ait, kaçak geçiş demez. Kapattıktan sonra kaçak geçiş olur, aracın şimdiki sahibine yazılır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • bilen de bilmeyen de yorum yapmış.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • HGS müşteri hizmetleri öyle demiyor ama? Siz endişe etmeyin aracın ruhsat sahibine gider ceza dedi
    _____________________________
    Geri sayım sen doğduğunda başladı ! Eğer (9) canlı bile olsaydın en fazla (8) kez kaçabilirdin Ölümden !
    Bil ki (7) Düvele sultan dahi olsan yerin (6) Mekan olacak sana.
    En fazla (5) Metre kumaş götürebileceksin ! Kapatacaksın (4) açsan da gözlerini ! Bu (3) günlük fani dünyada Azraile (2) kat olup yalvarsanda nafile.
    EceL geldiğinde (1) gün öleceksin ! İşte, o an herşey (0) dan başlayacak
  • noter satış sözleşmenizi kaybetmeyin. yıllar sonra çıkacak tüm cezalardan kurtulmak için elinizde bulunsun. gerçi şimdilerde araç terki edevletede yansıyor. hgs ispat için araç satış sözleşmesini ister.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 2.5 sene önce aracı aldığımda gittim hgs çıkarttım haliyle.
    1 sene kadar kullandıktan sonra birşeyler oldu hgs geçişleri için pttyi aradım.
    Araç üstünde 2 tane etiket gözüküyor dediler.

    Eski sahibi iptal etmemiş..

    Camdaki etiketten okursa benden, plakadan okursa eski araç sahibinin etiketinden düşüyormuş bakiye. Onunda otomatik ödeme talimatı varmış 115 lira çekmiş.
    Neyse ulaştım bir şekilde eski sahibine . Etiketi iptal ettirin durum böyle diyorum. Benden niye para çekiyorsunuz diye saçma sapan birşeyler söyledi. Kadın nerdeyse beni suçlu ilan etti. Ödemeyecektim de hak geçmesin diye parasını yolladım.

    Arayıp sesimi çıkartmasam etiketi iptal edip plakadan okutsam habire ondan çekecekti.Mecbur ödeyecekti.Sonra benden almaya uğraşsın dursun gıcıklık değil mi..

    Sizin e devletinizde gözükmesi size ait borç gibi gözüküyor ama aracı alanı arayıp sıkıştırın bir şekilde ödesin hocam . Kafa rahat olur en azından .
    araba size ait olmasa bile siz gidip herhangi bir araç ruhsatıyla pttden etiket alabiliyorsunuz. ( araç eşimin üstüne ,hgs benim üstüme) O yüzden size yazar gibime geliyor.
    _____________________________




  • iptal edip yazıyı camdan sokseniz daha iyi olurdu. karşı taraf tabiri caizse her haltı yediğinde size bildirim gelir. durumu belirtin, yeni sahibi ile irtibata geçmeye çalışın. numarasını falan almadınız mı? ileride sıkıntı olursa tüm borçlar size kilitlenir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Command.com kullanıcısına yanıt
    İyice emin olun yine de, benim bildiğim halihazirda bir hgs varsa kacak gecis olmaz, bakiye yetersizligi olur. Ben de çok net konuşamıyorum çünkü ptt net bilgi sahibi değil yaptığı işler konusunda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Valla bende emin olamadım bir daha aradım müşteri hizmetlerini o kişide sizi bağlamaz yeni ruhsat sahibine gider dedi. Bir daha arayıp ses kaydı mı alsam 🙂

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Geri sayım sen doğduğunda başladı ! Eğer (9) canlı bile olsaydın en fazla (8) kez kaçabilirdin Ölümden !
    Bil ki (7) Düvele sultan dahi olsan yerin (6) Mekan olacak sana.
    En fazla (5) Metre kumaş götürebileceksin ! Kapatacaksın (4) açsan da gözlerini ! Bu (3) günlük fani dünyada Azraile (2) kat olup yalvarsanda nafile.
    EceL geldiğinde (1) gün öleceksin ! İşte, o an herşey (0) dan başlayacak
  • Yazılanları okuyunca benimde içime kurt düştü şimdi.
    _____________________________
    İNTEL ALDER LAKE CORE İ7 13700KF all p-core 5.5 GHZ- all e-core 4.3 ghz-ring x45-PALIT GeForce RTX 4080 GameRock OC-MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4- GSKILL 32GB (2x16GB) TRIDENT Z DDR4 4400MHz CL19 1.5V Dual Kit RGB LED-THERMALTAKE 500 BEYAZ 3X TEMPERED GLASS PENCERELİ GAMING KASA-AeroCool Miragel360,su soğutma CPU,TDP 550 W-CORSAİR AX12000i-LG UltraGear 32GP850-B 31.5″ 1ms FreeSync Premium-G-SYNC IPS QHD Gaming (Oyuncu) Monitörü -165hz-o.c 180hz-8-10 bit-Samsung 980 pro 2tb- WD_Black SN770 1TB NVMe - Samsung 970 Evo Plus 1TB -WD Elements 6TB 3.5" USB 3.0-WD 3.5 2TB Caviar Blue-Cooler Master SK652 Red Switch Low Profile Mekanik Rgb Türkçe Oyuncu Klavyesi Beyaz-SteelSeries Rival 5 Destiny 2 Edition Gaming Mouse Beyaz - EPOS Sennheiser GSP 301 Beyaz-Creative Sound Blaster Zx- 11 adet SilverStone Air Blazer 120RW ARGB LED 12cm 94CFM Yüksek Hava Akışlı 2200RPM Kasa Fanı + 5 adet Arctic BioniX P120 PWM PST 12cm Kırmızı/Siyah Gaming Kasa Fanı
  • bu gibi sıkıntıların önüne geçmek için.
    hgs kart olanından kullanın.
    aracı sattığınızda ptt'ye gidip 2 dk. dondurun veya yeni aracınızın plakayı tanıtın olsun bitsin.
    etiketi sök tak ile uğraşmazsınız.
    _____________________________
  • uplayalım da araç satanlara hatırlatma olsun

    _____________________________
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.