Şimdi Ara

Aracı motor soğukken çalıştıramıyorum? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
195
Cevap
2
Favori
26.654
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: gökhan44

    Arkadaşlar aracımda landirenzo sıralı lpg kiti takılı.Aracımda motor soğukken çalışma problemi yaşıyorum.Hem aracın servisine hemde lpg kitini taktırdığım servise gittim sorunun ne olduğunu anlayamadılar.Araç motor soğukkken benzinde marşa basmama rağmen çalışmıyor adeta boğuluyor ve istop ediyor.Lpg de ise aynı durumu yaşamıyorum.Lpg de direk olarak rahatça çalışıyor.Motor belli bir sıcaklığa ulaştıktan sonra benzindede rahatça çalışıyor.Sorunun benzin yolları ile ilgili olduğunu düşünüyorum.Ama net olarak benzinle ilgili nasıl bir durum onu anlamış değilim.Konu ile ilgili bilgisi ve önerisi olan sorunun kaynağı ile ilgili görüşleri olan arkadaşlardan duyarlı olamlarını rica ediyorum.Saygılar....


    sorun devam ediyor mu hala , 2 günde problem çözülecek, sadece tel. ile bir kaç şey anlatacağım size,
    _____________________________
    ŞEN MÜHENDİSLİK
    OTOGAZ DÖNÜŞÜM SİSTEMLERİ
    MERKEZ:KÜÇÜK SAN.SİT-TAVAS / DENİZLİ
    ŞUBE:YENİ SAN.SİT-ACIPAYAM / DENİZLİ
    ŞUBE 2: ZAFER MAH.,MENDERES BULV.,NO:42,MERKEZ / DENİZLİ




  • AYNI SİSTEM VE AYNI SORUN BENDEDE VAR.
    quote:

    Orjinalden alıntı: senmühendislik


    quote:

    Orjinalden alıntı: gökhan44

    Arkadaşlar aracımda landirenzo sıralı lpg kiti takılı.Aracımda motor soğukken çalışma problemi yaşıyorum.Hem aracın servisine hemde lpg kitini taktırdığım servise gittim sorunun ne olduğunu anlayamadılar.Araç motor soğukkken benzinde marşa basmama rağmen çalışmıyor adeta boğuluyor ve istop ediyor.Lpg de ise aynı durumu yaşamıyorum.Lpg de direk olarak rahatça çalışıyor.Motor belli bir sıcaklığa ulaştıktan sonra benzindede rahatça çalışıyor.Sorunun benzin yolları ile ilgili olduğunu düşünüyorum.Ama net olarak benzinle ilgili nasıl bir durum onu anlamış değilim.Konu ile ilgili bilgisi ve önerisi olan sorunun kaynağı ile ilgili görüşleri olan arkadaşlardan duyarlı olamlarını rica ediyorum.Saygılar....


    sorun devam ediyor mu hala , 2 günde problem çözülecek, sadece tel. ile bir kaç şey anlatacağım size,


    _____________________________




  • quote:

    Orjinalden alıntı: senmühendislik


    quote:

    Orjinalden alıntı: gökhan44

    Arkadaşlar aracımda landirenzo sıralı lpg kiti takılı.Aracımda motor soğukken çalışma problemi yaşıyorum.Hem aracın servisine hemde lpg kitini taktırdığım servise gittim sorunun ne olduğunu anlayamadılar.Araç motor soğukkken benzinde marşa basmama rağmen çalışmıyor adeta boğuluyor ve istop ediyor.Lpg de ise aynı durumu yaşamıyorum.Lpg de direk olarak rahatça çalışıyor.Motor belli bir sıcaklığa ulaştıktan sonra benzindede rahatça çalışıyor.Sorunun benzin yolları ile ilgili olduğunu düşünüyorum.Ama net olarak benzinle ilgili nasıl bir durum onu anlamış değilim.Konu ile ilgili bilgisi ve önerisi olan sorunun kaynağı ile ilgili görüşleri olan arkadaşlardan duyarlı olamlarını rica ediyorum.Saygılar....


    sorun devam ediyor mu hala , 2 günde problem çözülecek, sadece tel. ile bir kaç şey anlatacağım size,




    Sadece telefonda birkaç şey anlatacam demişsin.O anlatacaklarını buraya yazarsan herkez yararlanmış olur...
    (Aslında bende çözdüm sorunu ama biraz deneme yapmam lazım..)
    _____________________________
    ne kadar yükselirsen ,o kadar düşersin...




  • HOCAM ÇÖZÜME ULAŞAN VEYA ÇÖZÜMÜ BİLEN VARSA LÜTFEN BURADA ANLATSIN.SABAHLARI ARAÇ ÇALIŞMIYOR İKİ AY SONRA -15 DERECEDE NE OLACAĞINI DÜŞÜNMEK BİLE İSTEMİYORUM...
    quote:

    Orjinalden alıntı: mcemen


    quote:

    Orjinalden alıntı: senmühendislik


    quote:

    Orjinalden alıntı: gökhan44

    Arkadaşlar aracımda landirenzo sıralı lpg kiti takılı.Aracımda motor soğukken çalışma problemi yaşıyorum.Hem aracın servisine hemde lpg kitini taktırdığım servise gittim sorunun ne olduğunu anlayamadılar.Araç motor soğukkken benzinde marşa basmama rağmen çalışmıyor adeta boğuluyor ve istop ediyor.Lpg de ise aynı durumu yaşamıyorum.Lpg de direk olarak rahatça çalışıyor.Motor belli bir sıcaklığa ulaştıktan sonra benzindede rahatça çalışıyor.Sorunun benzin yolları ile ilgili olduğunu düşünüyorum.Ama net olarak benzinle ilgili nasıl bir durum onu anlamış değilim.Konu ile ilgili bilgisi ve önerisi olan sorunun kaynağı ile ilgili görüşleri olan arkadaşlardan duyarlı olamlarını rica ediyorum.Saygılar....


    sorun devam ediyor mu hala , 2 günde problem çözülecek, sadece tel. ile bir kaç şey anlatacağım size,




    Sadece telefonda birkaç şey anlatacam demişsin.O anlatacaklarını buraya yazarsan herkez yararlanmış olur...
    (Aslında bende çözdüm sorunu ama biraz deneme yapmam lazım..)
    _____________________________




  • aynı sorun bende de var opel astra 1994 sport injection 1.6 atiker marka sistem takıldı

    ne olacak bilmiyorum, marş motorunu aküyü birsürü şeyi yedi

    ayrıca motor stop ederken de araç böyle bir sallanarak stop ediyor sanki debriyaj ayarını tutturamayız arabayı kaldıramamışız gibi

    izmir nispeten sıcak,ama kış olunca ne olacak? ya da acil bir durum allah göstermesin olduğunda nasıl ulaşacağız?

    lpg de lpg diyen arkadaşlar bu sorunları yaşamadılar mı, yoksa o arkadaşlar lpg satan şirketlerdeki sevgili arkadaşlar mıydı? böyle arac kullanma ne hevesi kalıyor ne amacı kalıyor
    _____________________________
  • Benzin Ecusunun kendini ayarlamasını sensörler sağlıyor.Ben manifolttaki sensörü devre dışı bıraktım ve deniyorum.Şimdilk iyi gidiyor.Km de 125 kuruş yakıyorum şu anda...
    _____________________________
    ne kadar yükselirsen ,o kadar düşersin...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: atikanatasoy

    aynı sorun bende de var opel astra 1994 sport injection 1.6 atiker marka sistem takıldı

    ne olacak bilmiyorum, marş motorunu aküyü birsürü şeyi yedi

    ayrıca motor stop ederken de araç böyle bir sallanarak stop ediyor sanki debriyaj ayarını tutturamayız arabayı kaldıramamışız gibi

    izmir nispeten sıcak,ama kış olunca ne olacak? ya da acil bir durum allah göstermesin olduğunda nasıl ulaşacağız?

    lpg de lpg diyen arkadaşlar bu sorunları yaşamadılar mı, yoksa o arkadaşlar lpg satan şirketlerdeki sevgili arkadaşlar mıydı? böyle arac kullanma ne hevesi kalıyor ne amacı kalıyor


    selam arkadaşlar;
    ya bizim bilgi saklamak gibi bir niyetimiz kesinlikle olamaz, sadewce o gün fazla vaktim yoktu...
    dedikodu isimli arkadaşımızın yaklaşık 6 ay önce yazdığı yorumu birazda ilaveler yaparak aynen aktarıyorum, lütfen dikkat
    '''''Arkadaşlar,
    yaptığım gözlem ve araştımalar ile birlikte bizzat yaşadığım tecrübeler neticesinde bir genelleme yapmak gerekirse, (özel bir iki arıza durumunu hariç tutuyorum) arıza lambası yanması problemi ile birlikte sabahları çalışmama sorunu, gerçekte bir tek problemin iki farklı şekilde ortaya çıkması durumudur:
    AYARSIZLIK!

    Şimdi arabanın benzinde düzgün çalıştığını kabul edelim. Yani tam ayarında, ne zengin, ne de fakir. Bu durum arabanın benzinde çalışma rejimidir (ve montaj öncesi tam ayarında olduğunu kabul ediyoruz).
    Siz arabanıza gaz taktırdığınızda arabanızın doğal olarak bir de gazda çalışma rejimi olacaktır. Yani artık bundan sonra aracınız çift yakıtlı olacağına göre her bir yakıt için farklı farklı çalışma rejimlerinin olması kaçınılmazdır.
    Arabanızı gazda çalıştırırken de 3 farklı ihtimal vardır: Ya tam ayarındadır, ya zengin çalışıyordur, ya da fakir çalışıyordur.
    Şimdi eğer gaz ile benzin birbirine tam olarak eşlenik yakıtlar olsa, yani eşit kalorifik değerlere sahip olup motora da eşit miktarlarda gönderilmesi gerekse, ortada hiç sorun olmaz: benzin ECU'su nasıl çalışıyorsa gazda da aynı enjeksiyon sinyallerini kopyala iş olsun bitsin.
    Ama malesef bu iki yakıt türü de birbirinden farklı karakteristik değerlere sahip olduğundan aradaki eşeştirmeleri ve elektronik tercüme işlemlerini yapacak yardımcı bir gaz ECU'suna ve bu ECU üzerinde koşturulacak bir programa ihtiyaç duyuluyor. ayarsızlık sorunu da işte bu noktada ortaya çıkabiliyor; araba zengin veya fakir olmuş oluyor.

    Şimdi burada arabaya ezbere, hazır, jenerik bir gaz programı yüklenir de sonrasında, yol testi de denilen, fine tuning veya ince ayar yapılmazsa araba ya fakir çalışacaktır ya da zengin çalışacaktır. ezbere biçimde tam ayarını tutturmuş olmak için montajcının eşek şansına sahip olması lazım! arabanın gaz ile çalışma rejimi hassas olarak ayarlanmazsa ya fakirdir ya da zengin.

    Benim gözlemlediğim kadarıyla, gaz ayarı fakir (veya belki de zengin) kalıyorsa ve bunu arabanın benzin ECU'su adaptif bazı yöntemlerle düzgün biçime getiremiyorsa bu sefer motor arıza ışığını yakıyor. çünkü araba ayarsız çalışmaktadır. Zamanının büyük bir bölümünü de ayarsız olduğu gaz rejiminde çalışmaktadır.

    Başıma geldiği ve tecrübe edindiğim kadarıyla, gaz ayarı zenginse (veya belki de fakirse) ama arabanın merkez ECU'su bunu adaptif biçimde düzgün hale getirebiliyorsa, bu sefer de sabahları benzinde stop etme ve aptal çalışma sorunu ortaya çıkıyor. çünkü merkez (benzin) ECU'su, uzun süreli ayarsız gaz rejimi çalışması
    neticesinde adaptif olarak kendi kendini güncellediği için bu sefer sabah soğuk motorla ve benzinde çalışmada normal çalışma rejiminin dışında kalmış olduğundan benzindeyken arabayı düzgün yakıt değerleriyle çalıştıramıyor ve tekleyip duruyor. Ama sabah çalıştırma süreleri (normal kullanım süresine göre) kısa olduğundan, motor arızası yakacak veya ayarsızlığı tersine geri döndürecek kadar bir zaman olmuyor ve yeniden ayarsız olan gaz rejimine (yani gaza) geçilmiş oluyor.

    Bu iki sorunla karşılaşan kişilerin de mutlaka (yanmışsa arıza ışığını söndürdükten ve) arabalarını en az 1-2 depo bitirene kadar benzinle kullanıp herşeyin yeniden düzgün çalışmaya başladığını gördükten sonra hiç gaza geçirmeden doğruca yetkili firmaya, ince ayar (fine tuning, yol testi ya da her neyse) yaptırmaya götürmeleri lazım. Sadece 1-2 depo benzin bitirdiği halde benzindeyken bile hala sorunları düzelmeyenler yakıt sistemini kontrol ettirmek üzere servisin yolunu tutsunlar; yoksa boşu boşuna parça falan değiştirmeye para akıtmasınlar.

    Bir de birşey var: arabayı 1-2 depo bitirene kadar, hiç gaza almadan, benzinle kullanmak çok önemli! çünkü ancak bu sayede adaptif programını değiştirmiş merkez ECU tekrardan kendini bulup adaptif olarak düzgün hale geri dönebiliyor. (Servisinde merkez ECU'yu resetlemek mümkün ama birçok servis buna yanaşmıyor. elimde kalır kaygısıyla olsa gerek)
    çalışma rejimi bozulmuş bir merkez ECU ile birlikte gaza ince ayar atmak boşu boşuna uğraşmak demektir. şuna benzetilebilir: cant yamukken lastiğe balans atmaya benzer; hayatta balans tutmaz. önce cantı düzelteceksin sonra lastiğe balans atılabilir. merkez ECU'yu düzeltmek için de 1-2 depo, hiç gaza almadan, benzinle dolaşmak gerekiyor. ''''''
    bizde aynı sorunu yaşayan bir kaç araca denedik, sorun direkt çözüldü,
    bunda korkulacak bir şey yok, deneyiniz
    _____________________________
    ŞEN MÜHENDİSLİK
    OTOGAZ DÖNÜŞÜM SİSTEMLERİ
    MERKEZ:KÜÇÜK SAN.SİT-TAVAS / DENİZLİ
    ŞUBE:YENİ SAN.SİT-ACIPAYAM / DENİZLİ
    ŞUBE 2: ZAFER MAH.,MENDERES BULV.,NO:42,MERKEZ / DENİZLİ




  • senmühendislik

    İlginize teşekkür ederim.
    Bu anlattıklarınızı pek fazla usta bilmiyor yada en azından benim taktırdığım ustaların haberi yok... Bayramdan sonra soluğu tavasta alacam.Gelşmeleri buradan yazarım...
    _____________________________
    ne kadar yükselirsen ,o kadar düşersin...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mcemen

    senmühendislik

    İlginize teşekkür ederim.
    Bu anlattıklarınızı pek fazla usta bilmiyor yada en azından benim taktırdığım ustaların haberi yok... Bayramdan sonra soluğu tavasta alacam.Gelşmeleri buradan yazarım...


    Sen o ustaları bundan haberdar etsende değişen bişey olmayacak, eleman kafasına göre takılıp, kalıplaşmış bi ayarı senin arabaya yükleyecektir.. Brc bayine gittim, 2a ya telefon ederseniz onlar sizi yönlendirecek dedim (çünkü 2a bize telefon ettirin demişti) Ne telefon etmiş ne başka bişey.. Usta ayar yaptı ama bakalım 1 haftadır bişey yok (ben buna benzinde bindiğim için, halen daha benzinin iyiliği için diyorum).. Umarım da bişey olmaz..
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mcemen

    senmühendislik

    İlginize teşekkür ederim.
    Bu anlattıklarınızı pek fazla usta bilmiyor yada en azından benim taktırdığım ustaların haberi yok... Bayramdan sonra soluğu tavasta alacam.Gelşmeleri buradan yazarım...


    +1
    _____________________________
    ŞEN MÜHENDİSLİK
    OTOGAZ DÖNÜŞÜM SİSTEMLERİ
    MERKEZ:KÜÇÜK SAN.SİT-TAVAS / DENİZLİ
    ŞUBE:YENİ SAN.SİT-ACIPAYAM / DENİZLİ
    ŞUBE 2: ZAFER MAH.,MENDERES BULV.,NO:42,MERKEZ / DENİZLİ
  • Çok haklısın çünkü herşeyi tektek kendi taktırdığım yerin ustasına anlattım.Ama nafile.. Yorum bile yapamadı.Belkide benim hakkımda "çok bilion , ukala" tarzında içinden geçirmiştir.Ancak: problemimi çözseler yada hiç problem çıkmasa neden bu kadar şeyi öğreneyim ki.Sabahları aracı ite kaka süren benim, neler çektiğimi düşündükleri yok..
    Tek bildikleri "aracı getir bırak , yapalım" demek.Bu araç oraya suylamı geliyor , bırakınca ben ne kullanacam , sürekli ayarlatmaktan bıktım artık... Onların umrunda değil ki!

    Şöyle yapalım yada: Gelsin aracımı evin önünden alsın, aracın tüm yakıt vs masraflarını karşılasın, banada kullanabileceğim bi araç bıraksın o zaman sorun olmaz.. Ama o zaman para firmanın cebinden çıkar dimi.. "Olurmu öle şey" dediklerini duyar gibiyim.Ben bozuk arabamı aylardır kullanıyorum , her ay tamiri için size getiriyorum o zaman oluyor... Adalet bunun neresinde..?

    quote:

    Orjinalden alıntı: dejaay


    quote:

    Orjinalden alıntı: mcemen

    senmühendislik

    İlginize teşekkür ederim.
    Bu anlattıklarınızı pek fazla usta bilmiyor yada en azından benim taktırdığım ustaların haberi yok... Bayramdan sonra soluğu tavasta alacam.Gelşmeleri buradan yazarım...


    Sen o ustaları bundan haberdar etsende değişen bişey olmayacak, eleman kafasına göre takılıp, kalıplaşmış bi ayarı senin arabaya yükleyecektir.. Brc bayine gittim, 2a ya telefon ederseniz onlar sizi yönlendirecek dedim (çünkü 2a bize telefon ettirin demişti) Ne telefon etmiş ne başka bişey.. Usta ayar yaptı ama bakalım 1 haftadır bişey yok (ben buna benzinde bindiğim için, halen daha benzinin iyiliği için diyorum).. Umarım da bişey olmaz..
    _____________________________
    ne kadar yükselirsen ,o kadar düşersin...





  • quote]Orjinalden alıntı: mcemen

    Çok haklısın çünkü herşeyi tektek kendi taktırdığım yerin ustasına anlattım.Ama nafile.. Yorum bile yapamadı.Belkide benim hakkımda "çok bilion , ukala" tarzında içinden geçirmiştir.Ancak: problemimi çözseler yada hiç problem çıkmasa neden bu kadar şeyi öğreneyim ki.Sabahları aracı ite kaka süren benim, neler çektiğimi düşündükleri yok..
    Tek bildikleri "aracı getir bırak , yapalım" demek.Bu araç oraya suylamı geliyor , bırakınca ben ne kullanacam , sürekli ayarlatmaktan bıktım artık... Onların umrunda değil ki!

    Şöyle yapalım yada: Gelsin aracımı evin önünden alsın, aracın tüm yakıt vs masraflarını karşılasın, banada kullanabileceğim bi araç bıraksın o zaman sorun olmaz.. Ama o zaman para firmanın cebinden çıkar dimi.. "Olurmu öle şey" dediklerini duyar gibiyim.Ben bozuk arabamı aylardır kullanıyorum , her ay tamiri için size getiriyorum o zaman oluyor... Adalet bunun neresinde..?

    Orjinalden alıntı: dejaay


    Orjinalden alıntı: mcemen

    senmühendislik

    İlginize teşekkür ederim.
    Bu anlattıklarınızı pek fazla usta bilmiyor yada en azından benim taktırdığım ustaların haberi yok... Bayramdan sonra soluğu tavasta alacam.Gelşmeleri buradan yazarım...


    Sen o ustaları bundan haberdar etsende değişen bişey olmayacak, eleman kafasına göre takılıp, kalıplaşmış bi ayarı senin arabaya yükleyecektir.. Brc bayine gittim, 2a ya telefon ederseniz onlar sizi yönlendirecek dedim (çünkü 2a bize telefon ettirin demişti) Ne telefon etmiş ne başka bişey.. Usta ayar yaptı ama bakalım 1 haftadır bişey yok (ben buna benzinde bindiğim için, halen daha benzinin iyiliği için diyorum).. Umarım da bişey olmaz..



    _____________________________




  • beyler bendede vardı sorun araç lpg beynini değiştirip yeniden ayar yaptılar ama ayarı iyi yapmak gerekioo mesela klima falan acıpta değer ölçümü yapmak gibi ki coğu yer bunu atlıyo bende lpg beyni değişip iyi bir ,ince ayarla sorun halloldu ve rahatladım yoksa arabadan nefret etmeye başlamıştım özellikle arkadaşlarla biniosunn basıosun calışmıo basıosun calışmıoo millet olm senin araba daha yeni nasıl calışmaz dio sinir tepene fırlıoo sabah sabah güne sinirli başlıosunn bence cok önemli bir sorun buu durum hem marşa her basısta arabayada zarar verioz ben sonuncu da 9. marşta calıştırmıştım ve sinirden beynim dönmüştüü allah sabır versin hepinize benim sorun bitti kafam rahat



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mrtyrtsvn -- 11 Ekim 2007; 0:03:22 >
    _____________________________




  • Mübarek Ramazan Bayramınız Kutlu olsun.
  • Selamlar;
    Arabama son yapılan ayardan bu yana , sabah zor çalışma sorunu yaşamıyordum. Şaşkınlık içerisinde . onu da belirteyim. Geçen hafta yeniden sabah zor çalışma başladı , bir hafta benzinle bindim , yaklaşık 200 km ama gene düzelmedi. Baya saydım döktüm , bu LPG sonunda bi yerleri bozdu aha artık düzelmiyor diye.

    Derken efendim , istanbula gitmek gerekti nsıl olsa bozuk diyerek LPG ye geçirdim , 150 km yaptım LPG ile , bu arada 50 ytl likde benzin aldım. Benzin göstergesi yarıyı bir çeyrek geçti.

    Araba ertesi gün düzgün çalıştı.

    Şu an hayretler içerisindeyim. Onca ayar , bir yıldır çektiğim sıkıntı , hepsi bitti , Depo yarıyı geçince araba düzgün çalıştı.
    Alla Allla...

    Bense taktırdığımdan bu yana BRC distiribütörü 2A müh. ün sitesinde belirttiği , depoda uzun süre kalan benzinin reçineleşmesi sorununu yaşamamak için , 10-20 ytl lik benzin alıyordum.

    Depoyu doldurunca ertesi gün araba düzgün çalıştı.

    Başkası bu şekil anlatsa, ARAP olayım Derdim . inanmazdım. Depo yarıyı geçti problem bitti....

    mi????
    _____________________________




  • quote:

    Orjinalden alıntı: carenfly

    Selamlar;
    Arabama son yapılan ayardan bu yana , sabah zor çalışma sorunu yaşamıyordum. Şaşkınlık içerisinde . onu da belirteyim. Geçen hafta yeniden sabah zor çalışma başladı , bir hafta benzinle bindim , yaklaşık 200 km ama gene düzelmedi. Baya saydım döktüm , bu LPG sonunda bi yerleri bozdu aha artık düzelmiyor diye.

    Derken efendim , istanbula gitmek gerekti nsıl olsa bozuk diyerek LPG ye geçirdim , 150 km yaptım LPG ile , bu arada 50 ytl likde benzin aldım. Benzin göstergesi yarıyı bir çeyrek geçti.

    Araba ertesi gün düzgün çalıştı.

    Şu an hayretler içerisindeyim. Onca ayar , bir yıldır çektiğim sıkıntı , hepsi bitti , Depo yarıyı geçince araba düzgün çalıştı.
    Alla Allla...

    Bense taktırdığımdan bu yana BRC distiribütörü 2A müh. ün sitesinde belirttiği , depoda uzun süre kalan benzinin reçineleşmesi sorununu yaşamamak için , 10-20 ytl lik benzin alıyordum.

    Depoyu doldurunca ertesi gün araba düzgün çalıştı.

    Başkası bu şekil anlatsa, ARAP olayım Derdim . inanmazdım. Depo yarıyı geçti problem bitti....

    mi????


    Enterasandır bendede aynısı oldu.Yarım depoyu
    geçince sabah ilk çalışma normale döndü.
    _____________________________




  • Bundan önceleri arabaya üç gün benzinle biniyor, dördüncü sabah düzgün çalıştı diyordum , şimdi olan biten daha da belirginleşiyor,
    üç gün benzinle binince daha önceleri 10 ytl lik benzinlerle idare ettiğim için , depoda benzin bir iki gün sonra bitiyordu , ikinci gün akşamı ya da üçüncü gün 50 ytl lik benzin alıp , depoyu yarıyı geçirttiriyordum , hooop ertesi gün düzgün çalışıyordu. Muhtemelen ben , üç gün benzinle bindim düzeldi diyerek yorum yapıyordum , oysa araba yarım depoyu geçtiği için düzgün çalışıyordu.....??

    Ama hep benzinle binince , depoda 1 mm benzin kalsa bile sabah güzel çalışıyor. Ancak LPG ile binince depo yarımın altına düşünce sabah zor çalışıyor.

    Anladıysam arap olayım...
    _____________________________
  • Ben de daha önce belirttiğim gibi bu sorundan müzdariptim. Aracımı yaklaşık 200 km benzinde bindim, bu süre içerisinde herşey güzeldi, sabahları çalışmama problemi gitmişti. LPG yi taktırdığım yere durumu anlattım ve hem araca hem de lpg beynine aynı anda program yüklediler. Ayardan yaklaşık 200-300 km sonra sabahları çalışmama problemi yeniden başladı. Kafayı yemek üzereyim. O kadar para sayıyoruz, bir sürü sorunla boğuşuyoruz. Şimdi gidicem, adamların diyeceği şey sen tekrar benzinde baya bi bin, sonra yine gel ayar yapalım. Bu böyle sürüp gidecek mi ya???



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi naz_eg -- 17 Ekim 2007; 22:38:11 >
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: naz_eg

    Ben de daha önce belirttiğim gibi bu sorundan müzdariptim. Aracımı yaklaşık 200 km benzinde bindim, bu süre içerisinde herşey güzeldi, sabahları çalışmama problemi gitmişti. LPG yi taktırdığım yere durumu anlattım ve hem araca hem de lpg beynine aynı anda program yüklediler. Ayardan yaklaşık 200-300 km sonra sabahları çalışmama problemi yeniden başladı. Kafayı yemek üzereyim. O kadar para sayıyoruz, bir sürü sorunla boğuşuyoruz. Şimdi gidicem, adamların diyeceği şey sen tekrar benzinde baya bi bin, sonra yine gel ayar yapalım. Bu böyle sürüp gidecek mi ya???


    Evet.. bu şekilde sürüp gidecek..
    _____________________________




  • ince ayar ince ayar ince ayar

    bütün mesele bu

    referanslarımız : aracı heryerde tek marşla çalışan müşterilerimizdir. :)
    _____________________________
    Ankara Prins Lpg Otogaz Sistemleri Yetklili Servisi - 2019 Yılı Prins Lpg Montaj Adedi Türkiye 1.'si.
    03123947222
    https://www.mocanotogaz.com.tr
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.