Şimdi Ara

Aracı motor soğukken çalıştıramıyorum? (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
195
Cevap
2
Favori
26.654
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba herkese, öncelikle konuyu başlatan arkadaşıma daha sonra çözüm üretmeye çalışan arkadaşlara çok ama çok teşekkür ederim. Keşke bende motor,lpg gibi konularda bilgim olsa da çözüm üretsem.
    306 1.8 pejo aracıma atiker sıralı lpg sistemi taktırmıştım yaklaşık 3 ay kadar oldu. Daha önce de pejo 306 başlığı altında rolanti problemimi belirtmiştim ve hala rolanti problemim devam ediyor kaç kere gittim ustaya hatırlamıyorum, sorunun arabada olduğunu söylediler(cidden vardı) onları hallettik serviste sonra gene ustamıza gittik ayar mayar her zamanki gibi gene fos.En sonunda bi ayar daha çekti baya dayandı o ama gene aynı sorun başladı hatta sabahlarıda 4-5 marşta çalışıyordu araba. Burada okuduklarım sayesinde gittim 70lira benzin aldım ve arabayı 30-40km falan benzinle kullandım ve ertesi sabah araba tek marşta çalıştı ve şu an sorunsuz.tabi bu geçici çözüm ama TEŞEKKÜRLER...
    Dün aracı tanıdığım motor ustasına teslim ettim arabanon motoruyla alakalı hiçbir sorun bulamamış ve hemen yan taraftaki tanıdığı otogazcıya vermiş orda bilgisayara bağlamışlar lpg ye bakmışlar bişey gözükmüyor HATA kısmında. beklemişler biraz daha sonra gaza basmışlar 2-3 kere sonra ne olsun HATA kısmın da sorun çıkmış sonra sorunu bilgisayardan silmişler ve tekrar gaza basmışlar sorun gene çıkmış sonra bu işlemi tekrar etmişler sonuçta ne zaman sorunu silseler tekrar arabaya gaz verince sorun gözükmüş.(usta uydurması değil benim önümde de yaptılar) HATA kısmında tam hatırlamıyorum ama şöyle birşey yazıyordu "Motor çalışıyor Lambda...." gibi birşeydi.Otogaz ustası sorununu halletmeye çalışırım ama garantin biter ve boşuna cebinden para çıkar dedi ve kendi ustama gitmemi söyledi.Ve sorunun ya tesisatta yada lpg ecu sundadır dedi.
    Arkadaşlar sorunum tam olarak ustanın dediği gibi midir? yardım ederseniz sevinirim... herkese iyi yıllar,kazasız belasız sürüşler ve sorunsuz lpg li yıllar
    _____________________________




  • Bu işi ancak motordan, parçalardan, sistemlerden anlayan biri çözebilir. Servislerdeki ustalarda normal işçi. Bize hem ustalık yapmış hem de bu işin mühendisliğini vs. okumuş bir adam lazım.

    Servise gittim, usta baktı biraz önüme bir masraf kağıdı çıkardı tam 560 YTL! Dedim noluyor:S

    Listede depodaki pompadan tutun, benzin hortumu, filtresi, hava filtresi, bujiler vs vs aklınıza gelebilecek çok saçma şeyler vardır. Nazikçe arabamı aldım çıktım. Adam tüm yakıt ve ateşleme sistemini değiştir diyor resmen. Ve lpgde kullandıkça, değiştirdikten sonrada çok dayanmaz diyor:S
    _____________________________
  • En son sabah zor çalışma başlayınca arabamı benzine alıp depodaki benzin bitesiye kadar kullandım . Benzin ışığı yandı üzerine 100 km yaptım. Sonrasında gittim iki defa BP den 40 ar liralık toplam 80 liralık benzin aldım. Sabah zor çalışma düzeldi. Şu an bu aldığım 80 liralık benzinde dibe yaklaştı ve arabada sabah zor çalışma yok , boşa 1mm kaldı sanırım haftaya benzin ışığı yanar. Ancak hemen gidip benzin almayacağım. Bu, depoda 2 aydır beklemiş olan benzinin yüzdesinin azalması için 50-60 km daha ışık yanarak bineceğim. Sonra yeni benzin alacağım. Sabah zor çalışma derdi olmadan devam edeceğim.

    Bu problemin ilacı bu arkadaslar , sabah zor çalışma başlayınca depodaki benzini bitene kadar benzinde bineceğiz. Sonrasında taze benzin alacağız , bayat benzinin üzerine almaya devam edersen , zamanla önce çeyrek depoda sabah zor çalışma , sonra iki çeyrekte , bir ay sonra yarım depoda zor çalışma 6-7 ay sonrada üç çeyrek depo dolu haldeyken sabah zor çalışma olacak. Tes edildi onaylandı. bunun yerine 10-20 liralık benzin alıp sürekli bitirerek , benzini yenileyerek kullanmak lazım.

    Dikkat edin , hastalığın sebebi bu demedim , ilacı bu dedim...

    Herkese tek marşta çalışan saat gibi arabalar dilerim.
    _____________________________




  • Arkadaşım hala mı baktıramadınız, merak ettim valla.Yoksa düzeldimi.
    quote:

    Orjinalden alıntı: paray

    yok arkadaşım henüz baktıramadım. hala benzinde geç çalışıyor. tamirciler benzin pompasıdır diyor ama ben inanmıyorum
    nedeni de araçta gaz yokken tamamen bittikten sonra benzinde çalışmama sorunu ortadan kalkıyor. tık hemen çalışıyor onun için pompayı değiştirmek işime gelmiyor fakat tamircilerde yani gazcılar her nedense pompa dan deyip geçiyor kararsızım. ne yapacağıma boşuboşuna benzin pompası değiştirmek istemiyorum.
    _____________________________
    2004 Megane II Sd. Dyn.Tekno LPG li
  • @paray

    Bu durumda enjektörleriniz gazı kesmiyor ihtimali kuvvetle ihtimal, manifolda gaz birikiyor ve sabahları aracınız boğulmuş oluyor .
    _____________________________
  • Tamamen banzin pompası ile alakalı bir durum. Benim de başıma geldi aynı problem. Cok şey denedim. Birgün kullanma klavuzunda birşey farkettim. Deponuzu çeyrek depo dolu tutunuz aksi halde benzin pompanız zarar görür yazıyordu. Çeyreğin altında kullandığım için motor sogukken zor calısıyordu. Neyse uzatmıyorum kendi aracımda çeyrek depo kurtarmadı. şimdi yarım depoda tutuyorum çeyreğe yaklaştığı zaman tekrar benzin ekliyorum. Hiçbir sorun kalmadı. hava çok soğuk olsa bile tek marşta çalışıyor. benzin pompasıyla ne alakası var derseniz biraz araştırın bulacaksınız.
    _____________________________
  • Arkadaşlar sorunum buyuk mu bilmiyorum?
    ama acil olarak fikirlerinizi, önerilerinizi ve yardımlarınızı bekliyorum...
    aracım 97 honda accord 2.0 ils

    Atiker Sıralı sistem Tüp taktırdım...
    yakıt olarak 74 ytl lik LPG ile (1.75 TL litresi) 405 km yol yaptım aşağı yukarı
    180-190 kr arası yakıyor ki 2.0 bir araba içi bence makul ama fikirlerinizi ogrenmek isterim.

    sorunuma gelince. önce uzun yolda farkettim. buarada işçilikten gayet memnunum tüp takımında.
    yanlız diyelimki 100 km ile gidiyoruz sabit hız. çok hafif bi virajdan dolayı ayağımız gazdan tam kaldırmayarak hafif hız
    düşürüyorum. sonra tekrar gaza hafif yuklendiğimde araç hafif bi atlama yapıyor. sanki verilen gaz sonradan patlıyor gibi.

    daha once ATTRACTIVETT diye bir arkadaş buna benzer sorunun şöle anlatmış.

    "1- Aracıma bu hafta Atiker marka sirali lpg taktirdim.
    Fakat ciddi bir sorunum var ve bunu çözemedik. Araba 80-100 km arası hızda gaz pedalı sabit şekilde ilerlerken sanki gaz kesintisi
    oluyormuş gibi ileri geri tekleyerek sarsıntı yapıyor. Bunun için üstüste 3-4 kez lpg takılan yerde bilgisayar kontrolu yapıldı fakat
    hata çıkmadı. Eksoz değiştim, bujiler, buji kabloları, distributör kapağı, tevzi makarası yeni değişti. Fakat sorunum devam ediyor.
    Ayrıca yakıtı daolması gerekenin üzerinde. "

    http://forum.donanimhaber.com/m_15457287/mpage_6/printable.htm


    bugun baktım YSSELİM şöyle demiş
    "kulak içindeki lastik takoz tutucusu" ile benim anladığım motor kulağı" aynı şey mi emin değilim ama,
    2000 EX'te benim başıma geldi o. Motor kulağı kopmuş dediler. Gaza dokununca önce motor biraz
    ilerleyip, sonra kasayı çekiyordu. O yüzden atlama yapıyordu. Değiştirdilerdi kulağı komple. 100 liraya gelmişti sanırım."
    bilmiyorum bu benim sorunumla aynı mı?

    LPG yi takan ustam bujilerden olabilir dedi ama ATTRACTIVETT onlarında kar etmediğini söylemiş.
    sizce problemim ne olabilir ve nasıl çözülür. şimdiden ilgi gosterecek arkadaşlara teşekkur ederim.
    merakla bekliyorum cevaplarınızı ve yardımlarınızı. gaza gecince rolantıde belli bir düşüş oluyor
    buda bazen vitese geçtiğimde arabanın stop etmesine neden oluyor ve bu başıma sadece 2 defa geldi.
    stop olayını bi şekilde hallediyorum ama silkeleme kafama takılıyor.
    yardımcı olabilirseniz sevinirim tesekkurler şimdiden...
    _____________________________




  • Arkadaşlar benim Lpg Milano marha aracım çalışırken slkeleme ve geç çalışma problemi yapıyor benzinde kullandığımda ise hiç bir problem yok aracım opel astra 2002 daha önce detaylı bilgi paylaşan arkadaşlar ne durumdayız acaba sorunlarınız halloldumu tavsiyelerinizi bkliyorum.
    _____________________________
  • çok zamandır buraya yazan olmamış. Benim aracım 2000 model wv sıralısistem lpg takılı ve motor soğukken ilk çalışması genelde 4-5 saniye marş basıyorum öyle çalışıyor ve ilk gaza geçişte stop etme sorunu oluyor. motor ısınınca stop etme ve geç çalışma sorunu kalmıyor. bu sorunlarla ilgili yaptırdığım işlemler ısı müşürü,krank mili sensörü,benzin pompasını değiştirdim sorun çözülmedi. aracıma bakım içinse bujileri,yağını,benzin filtresini,hava filtresini,yağ filtresini değiştirmiştim. bu sorunun kaynağını veya çözümünü bilen veya başında böyle sorunu olupta çözen arkadaşların yardımını bekliyorum
  • 4 sayfa yazıyı üşenmeden okudum. bu soruna halen çözüm bulanamadı mı acaba?

    lpg sistemini taktıralı yaklaşık 1 yıl oldu.. bende ki sorun gittikçe artmaya başladı. önce ilk çalıştırmada silkeleme sorunu vardı. yaza kadar o şekilde devam etti, yazın çok problem olmadı.. ama havaların soğumaya başlamasıyla aynı sorun artarak devam etmeye başladı. herkesteki gibi araç ısınınca hiç sorun kalmıyor ortada...

    eskiden tek marşta çalışıyor ama silkeleme yapıyordu. şimdi ise artık tek marşta çalışmıyor genelde ve gaza çok hafif dokunduğum zaman çalışıyor. yani marşı çeviriyorum , kendisi otomatik gaz vermiyor sanki .. gaz pedalına çok az dahi dokunsam araba anında çalışıyor... ama yine titreme ve silkeleme sorunu devam ediyor.

    yukarda yazılanlardan anladığım kadarıyla arabanın ECU'su zengin karışım hazırlıyor. gönderilen yakıtta benzin oranı çok olduğu için de araç boğuluyor. (bir arkadaş kışın zor çalışırsa zengin karışım, yazın zor çalışırsa fakir karışım vardır demiş).. son birkaç güne kadar da aracım da motor arıza ışığı yanıp söndü. dün yandı ve yol bilgisayarında önce katalitik konvertör, sonra da antipolution fault yazdığını gördüm. sanırım zengin karışım katalitik konvertörde de sıkıntıya neden oluyormuş.

    ancak şu noktada aklımda soru işaretleri var. marşı çevirdikten sonra , hafif gaz pedalına dokununca araba çalışıyor. mantık yürütünce acaba fakir karışım mı var diyorum. fakir karışım, yani karışımda yeterli benzin olmadığından mı gaz pedalına hafif basınca araç anında çalışıyor? gaza basmadığım takdirde son birkaç haftadır ilk marşta çok zor çalışıyor veya çalışmıyor. sadece marşı çevirerek çalıştığı zamanda, aracın kendisi çok çok az bir gaz veriyor ve ucu ucuna çalışıyor.... ben çok az gaz pedalına dokunduğumda ise rahatça çalışıyor.

    şimdi bu noktada ki sorunu tam anlayamıyorum.
    1- acaba benim araçta fakir mi, zengin karışım mı var dersiniz? sabahları tekleyerek veya zor çalışma.. lpg ayar problemi sorunu?
    2- diğer bir seçenekte sadece marşın çevrilmesiyle çalışmamasının nedeni, gaz kelebeği kirlenmesinden dolayı olabilir mi?
    3- veya gaz regülatörünün manifolda gaz sızdırması mıdır sorun ?

    yardımcı olabilirseniz sevinirim.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eranyumm

    4 sayfa yazıyı üşenmeden okudum. bu soruna halen çözüm bulanamadı mı acaba?

    lpg sistemini taktıralı yaklaşık 1 yıl oldu.. bende ki sorun gittikçe artmaya başladı. önce ilk çalıştırmada silkeleme sorunu vardı. yaza kadar o şekilde devam etti, yazın çok problem olmadı.. ama havaların soğumaya başlamasıyla aynı sorun artarak devam etmeye başladı. herkesteki gibi araç ısınınca hiç sorun kalmıyor ortada...

    eskiden tek marşta çalışıyor ama silkeleme yapıyordu. şimdi ise artık tek marşta çalışmıyor genelde ve gaza çok hafif dokunduğum zaman çalışıyor. yani marşı çeviriyorum , kendisi otomatik gaz vermiyor sanki .. gaz pedalına çok az dahi dokunsam araba anında çalışıyor... ama yine titreme ve silkeleme sorunu devam ediyor.

    yukarda yazılanlardan anladığım kadarıyla arabanın ECU'su zengin karışım hazırlıyor. gönderilen yakıtta benzin oranı çok olduğu için de araç boğuluyor. (bir arkadaş kışın zor çalışırsa zengin karışım, yazın zor çalışırsa fakir karışım vardır demiş).. son birkaç güne kadar da aracım da motor arıza ışığı yanıp söndü. dün yandı ve yol bilgisayarında önce katalitik konvertör, sonra da antipolution fault yazdığını gördüm. sanırım zengin karışım katalitik konvertörde de sıkıntıya neden oluyormuş.

    ancak şu noktada aklımda soru işaretleri var. marşı çevirdikten sonra , hafif gaz pedalına dokununca araba çalışıyor. mantık yürütünce acaba fakir karışım mı var diyorum. fakir karışım, yani karışımda yeterli benzin olmadığından mı gaz pedalına hafif basınca araç anında çalışıyor? gaza basmadığım takdirde son birkaç haftadır ilk marşta çok zor çalışıyor veya çalışmıyor. sadece marşı çevirerek çalıştığı zamanda, aracın kendisi çok çok az bir gaz veriyor ve ucu ucuna çalışıyor.... ben çok az gaz pedalına dokunduğumda ise rahatça çalışıyor.

    şimdi bu noktada ki sorunu tam anlayamıyorum.
    1- acaba benim araçta fakir mi, zengin karışım mı var dersiniz? sabahları tekleyerek veya zor çalışma.. lpg ayar problemi sorunu?
    2- diğer bir seçenekte sadece marşın çevrilmesiyle çalışmamasının nedeni, gaz kelebeği kirlenmesinden dolayı olabilir mi?
    3- veya gaz regülatörünün manifolda gaz sızdırması mıdır sorun ?

    yardımcı olabilirseniz sevinirim.


    merhabalar. bir OBD cihazı ile aracınızın LFT değerlerini görebilir, problem varsa aracı bir süre benzinde kullanarak bu problemi giderebilirsiniz.
    gaz kelebeği ve rolenti motoru adaptasyon ve bakımını yaptırmanızda fayda var.
    rügülatördeki vakum sızıntısını, dedektör kullanarak servis tesbit edebilir.
    _____________________________
    YEŞİLYURT OTOMOTİV
    BRC SAKARYA YETKİLİ SERVİSİ
    0 264 276 26 59
    0555 979 67 10




  • ben şunu merak ediyorum aslında. ilk çalıştırmada sıkıntı yaşayan arkadaşlardan sabahları hiç çalışmıyor veya 2-3 marşta ancak çalışıyor diyenler var. bu arkadaşlar marşı çevirdikleri esnada gaz pedalına dokundular mı acaba? gaz pedalına dokunmalarına rağmen mi araçları çalışmıyor?
    eğer öyleyse benim sorun biraz farklılaşıyor bu durumda. çünkü ben sabahları çalışmadığında gaza hafifçe dokunduğumda araba sorunsuz şekilde çalışıyor. ama yine de çalıştıktan sonra sarsıntılı çalışma sorunu devam ediyor...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eranyumm -- 28 Ocak 2013; 12:18:47 >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YEŞİLYURT OTOMOTİV


    merhabalar. bir OBD cihazı ile aracınızın LFT değerlerini görebilir, problem varsa aracı bir süre benzinde kullanarak bu problemi giderebilirsiniz.
    gaz kelebeği ve rolenti motoru adaptasyon ve bakımını yaptırmanızda fayda var.
    rügülatördeki vakum sızıntısını, dedektör kullanarak servis tesbit edebilir.


    usta aracı 1 gün boyunca yaklaşık 15-20 km. benzinde kullandım. ve dün araç hava 7 derece olmasına rağmen ilk marşta çalıştı. LFT değerleri bozuk olsa bile bu kadar kısa sürede araç ECU'sunun değerlerini normale döndürmesi normal midir? yoksa bu durum sorunun LPG Regülatöründe (sızdırması) olması durumuna ağırlık mı kazandırıyor? önceden özellikle sabahları il çalıştırmada araç boğuluyordu, gaz vermeden çalışması çok zor oluyordu. bunun gaz regülatörünün gaz sızdırmasından kaynaklandığını düşünmeye başladım. özellikle araç 1 gün benzinde çalışma ile normale dönünce.
    ayrıca son zamanlarda sadece sabahları ilk çalıştırmada değil, gün içinde motor sıcakken ki çalışmalarda da araç bazen zor çalışabiliyordu. çalıştığı zamanda zorla , çok az bir gazla çalışıyordu..

    bugün de benzinli olarak kullandığım 2. gün oldu , bugün sabahta ilk marşta çalıştı , yine 15-20 km. kadar kullandım. bu şartlarda gaz sisteminde bir problem olduğu kesin gibi. yalnız bugün sabah yine benzinde kullanmama rağmen motor ikaz ışığı yandı ve yol bilgisayarında katalitik konvertör hatası verdi. motor ışığı bir süre sonra söndü. acaba bu durumun da lpg'nin ayar sorunuyla mı ilgili? yoksa araçta gerçekten katalitik konvertör tıkanmış olabilir mi?
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eranyumm

    quote:

    Orijinalden alıntı: YEŞİLYURT OTOMOTİV


    merhabalar. bir OBD cihazı ile aracınızın LFT değerlerini görebilir, problem varsa aracı bir süre benzinde kullanarak bu problemi giderebilirsiniz.
    gaz kelebeği ve rolenti motoru adaptasyon ve bakımını yaptırmanızda fayda var.
    rügülatördeki vakum sızıntısını, dedektör kullanarak servis tesbit edebilir.


    usta aracı 1 gün boyunca yaklaşık 15-20 km. benzinde kullandım. ve dün araç hava 7 derece olmasına rağmen ilk marşta çalıştı. LFT değerleri bozuk olsa bile bu kadar kısa sürede araç ECU'sunun değerlerini normale döndürmesi normal midir? yoksa bu durum sorunun LPG Regülatöründe (sızdırması) olması durumuna ağırlık mı kazandırıyor? önceden özellikle sabahları il çalıştırmada araç boğuluyordu, gaz vermeden çalışması çok zor oluyordu. bunun gaz regülatörünün gaz sızdırmasından kaynaklandığını düşünmeye başladım. özellikle araç 1 gün benzinde çalışma ile normale dönünce.
    ayrıca son zamanlarda sadece sabahları ilk çalıştırmada değil, gün içinde motor sıcakken ki çalışmalarda da araç bazen zor çalışabiliyordu. çalıştığı zamanda zorla , çok az bir gazla çalışıyordu..

    bugün de benzinli olarak kullandığım 2. gün oldu , bugün sabahta ilk marşta çalıştı , yine 15-20 km. kadar kullandım. bu şartlarda gaz sisteminde bir problem olduğu kesin gibi. yalnız bugün sabah yine benzinde kullanmama rağmen motor ikaz ışığı yandı ve yol bilgisayarında katalitik konvertör hatası verdi. motor ışığı bir süre sonra söndü. acaba bu durumun da lpg'nin ayar sorunuyla mı ilgili? yoksa araçta gerçekten katalitik konvertör tıkanmış olabilir mi?

    merhabalar. öncelikle problemin kaynağını doğru teşhis etmek lazım. tahmin edilen parçalar belli bir sıraya göre test edilmeli. 50 km benzinde kullanımla LFT değerleri düzelmez. regülatör vakumuna muhakkak bakılmalı. konvertörün ömrü ortalama 90000 km, ömrünü tamamlamış olabilir. lakin ben yine de rügülatör üzerinde duruyorum. yol bilgisayarının göstermiş olduğu arıza kodunu da net bilmek lazım. lambda arızasımı veriyor yoksa karışım mı? buna obd ile bakmak lazım. aşağıda yazdığım birçok arıza kodunu verebilir.

    SENSOR 1)

    P0155 ISITILMIS 02 SENSOR ISITICI DEVRESi ARIZASI (BANK 2, SENSOR 1)
    P0156 ISITILMIS 02 SENSOR DEVRE ARIZASI (BANK 2, SENSOR 1)
    P0157 ISITILMIS 02 SENSOR DEVRESi DUSUK VOLTAJ (BANK 2, SENSOR 2)
    P0158 ISITILMIS 02 SENSOR DEVRESi YUKSEK VOLTAJ (BANK 2, SENSOR 2)
    P0159 ISITILMIS 02 SENSOR DEVRESi YAVAS TEPKi (BANK 2, SENSOR 2)
    P0160 ISITILMIS 02 SENSOR DEVRESi HAREKETLiLiK TESPiT EDiLEMEDi (BANK


    SENSOR 2)
    P0161 ISITILMIS 02 SENSOR ISITICI DEVRESi ARIZASI (BANK 2, SENSOR 2)
    P0170 YAKIT AYAR ARIZASI (BANK 1)
    P0171 SiSTEM COK ZAYIF (BANK 1)
    P0172 SiSTEM COK ZENGiN (BANK 1)
    P0173 YAKIT AYAR ARIZASI (BANK 2)
    P0174 SiSTEM COK ZAYIF (BANK 2)
    _____________________________
    YEŞİLYURT OTOMOTİV
    BRC SAKARYA YETKİLİ SERVİSİ
    0 264 276 26 59
    0555 979 67 10




  • Hocam aynı sorun bende de var..aracım 2001 astra sw..yeni lpg takılmış..ben bu sorun için ateşleme sisteminden başladım..buji ve kablolar..sonra kelebek boğazını söktürüp temizlettim..lakin yine kesmedi..en son ise yeni bir bobin taktırdım..bujilerin üstüne geçen kısım..lakin sorunum düzeldi gibi görünse de arabada yine bir tıkanıklık hissediyorum..aracım ilk başta gaz verince yemiyordu birden roketleyip hızlanıyor ve gaza basmama rağmen birden gazı kesiyordu..hem gazda hem benzinde aynısı oluyordu..şu an hem bu sorun hem de marş sorunu neredeyse tamamen kalkmış görünüyor ama ben yine de esas sorunun katalitik konvertörden kaynaklandığını düşünüyorum lakin ne yapmam gerektiğine kararsızım..sanırım sağlam bir çıkma bulup değiştirteceğim..sorunsuz sürüşler diliyorum..
    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.