Şimdi Ara

(ARAÇ SATILDI) ARKADAŞLAR TOPLANIN... Ford Otokoç'un Beni Nasıl Dolandırmaya Çalıştığını Anlatacağım (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
333
Cevap
6
Favori
26.325
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
512 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Otokoç sadece telefonda mı çözdü işi. Hediye ücretsiz bakım paketi filan vermedi mi? Kuru kuru özürden ne olur ki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ekksl6

    2011 dizel fiestanın triger zamanı ve bakım zamanı geldi...kısaca 90bin ağır bakıma girecek...
    5 tane yetkili servisin verdiği fiyatın 4 ü şöyle 1500 - 1350 - 1200 - 1100...
    bir servis devirdaimsiz triger + eko bakıma 770 tl fiyat verdi...üstüne mazot filtresi de ekledik 880 gibi bişey çıktı...
    en son kendi yetkili servisimi aradım dedim ki şu yekili servisten şu kişinin verdiği fiyat şu yapabiliyorsanız size getirmeye devam edeceğim...nitekim yaptılar ve 880-890 tl gibi bir fiyata servisten arabayı bakımlı aldım...
    dışarında bi ustadan 950 liraya devirdaim dahil fiyat almıştım...devirdaim sağlam olduğundan değişime gerek kalmadı..
    Her özel serviste maalesef uygun değil.
    Özel servisin ismi bostancı oto gençler. Orjinal parçalarla Disk balata değişimi için kendileri 550 lira fiyat verdi...
    Piyasasını net bilmemekle birlikte o an pahalı buldum.. ikilemde kaldığım görülünce luk kale filan bişeyler dediler fiyat 150-200 alta inecekmiş. Düşünip uğrarım dedim çıktım.
    Yine servisimi aradım dedim yoldayım bostancıda özel servisten fiyat aldım kafamdaki tutara ulaşırsan gelicem hemen değişicez. Bekletti fiyat verdi, Orijinal balata+disk 550 lira fiyat aldım + 90 liraya da hidrolik yağını değiştirttim temiz...

    Ha servisin tek başına uygun olması yetmiyor otosan parça fiyatlarını kazık bir şekilde veriyor yetkili servislere....dahası ford life karta otokoç %25 indirim yapıyor ya %12,5 servisin karından ekstra düşerek indirim şeklini alıyormuş...

    keza olay sadece Fordla alakalı değil Vw opel fiat ve renoda da bolca sorun duyuyorum

    Hocam bu ucuza yaptırdığıniz yetkili servis nerede acaba?

    Otokoc 2011 connect on fren balatası değişimine 350 lira fiyat verdi indirimli.parca 70tl internetten orijinal Otosan işçilik de 50-60 lira şimdi bu 200 lira ekstra nedir allahinizi severseniz. Geçen arkadan vurdular yine Ankara'daki otokoc'a götürdüm aracın tamponunu 2 haftada değiştiremediler yaptıkları işçilik ise rezalet. Tanıdık anlaşmalı kaportacı olsa gitmezdim ama insan mecbur kalınca ve vuran hiç olayı umursamayinca gidiyor yetkili servise

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hocam otokoçta düz maaşlar 2000 TL yi geçmez. Asgari ücretin biraz üstünde alırlar. Ekstra alınan primler vs ise belirledikleri hedeflere bağlıdır. Yıl içerisinde giriş yapan araç sayısı, servis cirosu, hasar cirosu, memnuniyet ıvır zıvır bir sürü hedefleri var. Yıl sonu hedefi tutturmak için kasım aralıkta iyice abanırlar. Küçük aklıyla uyanıklık yapmaya çalışan elemanların işgüzarlığı diyebiliriz. Geçmiş olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: favoriteteam

    Otokoç sadece telefonda mı çözdü işi. Hediye ücretsiz bakım paketi filan vermedi mi? Kuru kuru özürden ne olur ki

    Konuyu editledim, dün başıma geleni bir okuyun. Gelip dövecekler neredeyse :D

    Zaten ben artı bir şey beklemiyordum ki istemiyorum da!
  • demek ki ford almamak lazım, çok duydum ford arıza ve servis sorunu.

    bir müşteri daha kaybetmiş oldular böylece.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: frostburn

    demek ki ford almamak lazım, çok duydum ford arıza ve servis sorunu.

    bir müşteri daha kaybetmiş oldular böylece.

    Kesinlikle, hiç bir güç bana aldıramaz FORD! Bedava gelse "bu bana dert olur" der satarım o derece!
  • Servisler çok fena. Sırf o yüzden 2.elde garantisi bitmiş araç alıyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • çok geçmiş olsun ucuz atlatmışsınız. Sorunsuzluk ve servis olarak nispeten memnun kalınan markalar toyota ve hyundai herhalde gerisinden şikayet sayısı daha fazla.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • otokoç'un sizi arayıp bu tutumu takınmasından sonra bu rezillik bence ford otokoç'un değil, o bayinin olmalı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kvadankpakal

    otokoç'un sizi arayıp bu tutumu takınmasından sonra bu rezillik bence ford otokoç'un değil, o bayinin olmalı.

    Marka adına çalışanlar, markayı temsil eder bu da hem bayi hem de markanın sorumluluğundadır bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burki_rock


    quote:

    Orijinalden alıntı: kvadankpakal

    otokoç'un sizi arayıp bu tutumu takınmasından sonra bu rezillik bence ford otokoç'un değil, o bayinin olmalı.

    Marka adına çalışanlar, markayı temsil eder bu da hem bayi hem de markanın sorumluluğundadır bence.

    haklısınız, bayinin direkt sorumlulugu, ford otokoç'un dolaylı sorumluluğu.

    ford otokoç haberi olduktan sonra takındığı tutum ile müşterinin gönlünü alırsa, firma doğru birşey yapmış olur.
    bayide çalışan 1-2 kişi yüzünden bütün ford otokoç'u töhmet altında bırakmak yanlıştır bana göre.

    yoksa memnun olabileceğimiz firma kalmaz ortada.

    misal geçenlerde olmuştu, migros'da depresyon da olan bir depocu, laf dalaşına girdiği müşteri ile kavga ediyor.. simdi bütün KOÇ grubunun bu işte suçu vardır, hepsi suçludur diyemeyiz. ama KOÇ'a düşen, problemi düzeltmektir.

    bence burada ford otokoç yapıcı davranmış ki burada şikayet sahibinin cevval olması, olayı sosyal medyada paylaşması ve herkese mail atmasının önemi büyüktür bana göre. ortada çekilecek bir ceza varsa bayi çekmelidir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kvadankpakal


    quote:

    Orijinalden alıntı: burki_rock


    quote:

    Orijinalden alıntı: kvadankpakal

    otokoç'un sizi arayıp bu tutumu takınmasından sonra bu rezillik bence ford otokoç'un değil, o bayinin olmalı.

    Marka adına çalışanlar, markayı temsil eder bu da hem bayi hem de markanın sorumluluğundadır bence.

    haklısınız, bayinin direkt sorumlulugu, ford otokoç'un dolaylı sorumluluğu.

    ford otokoç haberi olduktan sonra takındığı tutum ile müşterinin gönlünü alırsa, firma doğru birşey yapmış olur.
    bayide çalışan 1-2 kişi yüzünden bütün ford otokoç'u töhmet altında bırakmak yanlıştır bana göre.

    yoksa memnun olabileceğimiz firma kalmaz ortada.

    misal geçenlerde olmuştu, migros'da depresyon da olan bir depocu, laf dalaşına girdiği müşteri ile kavga ediyor.. simdi bütün KOÇ grubunun bu işte suçu vardır, hepsi suçludur diyemeyiz. ama KOÇ'a düşen, problemi düzeltmektir.

    bence burada ford otokoç yapıcı davranmış ki burada şikayet sahibinin cevval olması, olayı sosyal medyada paylaşması ve herkese mail atmasının önemi büyüktür bana göre. ortada çekilecek bir ceza varsa bayi çekmelidir.

    Kimse ceza çekmesin, kış günü işinden gücünden de olmasın. Biz yine iyi niyetli kalalım, bunu paylaşmamın en önemli sebebi benim gibi sıkışık zamanında böylesi bir muameleye insanların karşı karşıya bırakılmaması.

    Otokoç merkez istediğini yapar memnuniyet adına tabi istese. Ancak ülkemizde 1000 de 1 dir müşterinin gölünü alacak hareketlerde bulunan firma sayısı. Kuru bir özür bile dilemiyor çoğu firma artık, en azından merkezin dilediği özür için bile şükrediyorum.




  • Vakit bulup da yazabilirsin bende Kütahya Ford otokoç da kayınpederim ile sıfır araç alımında yaşadığımız iki farklı kredi imzalanması yatırılması gereken ilk araç vergisinin yatırılmaması kasko ve sigortanın işlenmemesi ile ilgili detayları yazabilsem. Uygun olduğumda anlatayım inşallah. Kütahya otokoç mu sakın yaklaşmayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arabayı servise götürmek enayilik en az iki katı para istiyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Otomobil üreticileri zaten otomobil satışlarından çok servis hizmetlerinden kazanıyor.



    Bu sisteme karşı çıkan bi Tesla var diğer alayı cebime ne kadar girer, nerde hile hurda yaparım onun peşinde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gecmis olsun.. maalesef ulkedeki insan profili bu.. nasil karsidakini kaziklariz... kurumsal olmak bile insanlari degistirmiyor, mantik ortadogu kafasi...

    iyi ki benim de arabam yok...
  • Bazı çürük elma servisler fordun kalitesini düşürmeye yetmez. 8 senedir ford binerim. Yetkili servisten başka hiçbir yere gitmem. Bir kere olsun memnun ayrılmadığım olmadı. Siz ne isterseniz onu yaparlar, siz istemeden herhangi bir parçayı değiştirmezler. Rutin bakımlarda arabanın her yerini kontrol ederler. Servis bakımından sonra merkezden arabıp memnuniyet durumunuz sorulur. Memnun değilseniz o servisin burnundan getirilir yaptığı iş. Tabi işini iyi yapmayan servisler de var yok değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arif


    quote:

    Orijinalden alıntı: Nirvana333

    Servislerin hepsi aynı b.k al birini vur ötekine

    Servislerin hiçbir kabahati yok, ülkede hukuk yok adalet yok!

    O servis sahibini içeriye at, ortak olduğu tüm şirketleri kapat, diğer ortaklarına da 5 yıl ticaret yapamaz de bakalım ne oluyor?

    yapma hocam hırsızın hiç mi suçu yok?
    insanları elde sopayla mı hizaya sokacağız?
    eskiden bu cezayı toplum keserdi. bir kusur işleyen toplum içine çıkamazdı yüzü kızarırdı
    artık sırıta sırıta yapıyorlar
    millet olarak ahlaksızlaştık
    sen onu kapatsan dayısının adına açar gene kılıfına uydurur
    ama eğitirsen belki birşeyleri düzeltirsin




  • Güven kaybetmek çok kolay aksine kazanmanın zorluğu günümüzde ortada iken halt etmişler yersen yani olmuş geçmiş olsun dikkatinizi kutluyorum.
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.