Şimdi Ara

(ARAÇ SATILDI) ARKADAŞLAR TOPLANIN... Ford Otokoç'un Beni Nasıl Dolandırmaya Çalıştığını Anlatacağım (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
334
Cevap
6
Favori
26.317
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
512 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Genellemek istemiyorum ama yetkili serislerin çoğu ne yazıkki bu şekilde yağ,su vs değişimi yap ver 500-1.000 TL modundalar filo kiralamalar onlara yetiyor tıklım tıkışlar. Ne yazıkki detaylı ince işlerle uğraşmıyorlar iyi ustalarda zaten kaçıp kendi işyerlerini açıyor.

    Buda benim yetkili servis maceram olsun buyrun;

    Aracım izmir birmotta göstergelerin yolda giderken bir anda çalışmaması ve motor arıza ışığı yanmasından dolayı elektronik bir sorun kontrol edilmesi lazım denilerek 1 hafta kaldı. Hemen kafadan 177 TL bilgisayara bağlama parası sabit alındı, ben aradıkça tek elektronik ustamız var sırayla bakılıyor bütün gün tek sizin arabayla uğraşmıyorki cevabı geldi, 1 hafta sonrasında sorun bulunamadı önce aracın sigorta kutusunu sökelim 250 TL karşılığında istanbula teste yollayalım belki ordandır ordansa tamir parası ayrı çıkıcak bu sadece kontrol parası dendi ya o çıkmazsa dedim o zaman bi 250 TL daha verilecek beyni söküp bu sefer teste yollıyacaz dediler şakamı bu arabayı parça parça söküp deneme tahtası gibi ücretli testemi yollıyacaksınız diye sordum ve kızarak aracımı geri aldım. Sonuçççççç sanayide beyincide araç bakıldı veeee dandik bir sensör soketi gevşemiş yerinden çıkmış onu yerine taktılar sorun düzeldi ve abi 20 TL at yeter dendi Yorum sizlerin.....




  • pelstina kullanıcısına yanıt
    Parça değişimine 8000 tl istenir mi? Göz göre göre dolandırılcık bu. Dışarıda 300 tl ye halloluyor.
  • Savunmaları”Para lazım kardeş, kaç Boğaz doyuruyoz biz biliyon mu?”

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Allah insanı HASTANE'ye
    arabayı SANAYİ'ye düşürmesin.
  • servis olayı tamamen sanş işi

    2009 yılı peugeot 307 aracım ile trafikte seyir halindeyken köpeğe çarpmamdan dolayı ön radyatör ve panjur hasar almıştı.Serviste kaskodan yapıldı (daha doğrusu biz yapıldı sandık9

    aradan 6 ay sonra rüzgarlı bir hava da bayır çıkarken aracımın kaputu aniden açıldı ve yan direkler yırtıldı.sorunu araştırdığımızda sorunun servis kaynaklı tampon söküldükten sonra kaputu tutan menteşenin sağlam sıkılmamaşı olduğu ve zamanla vidaların çukurlardan geçtikçe boşladığı olayın olduğu günde menteşenin tek bir civata ile hasbel kader durduğu görüldü

    bu aracı pejo servise götürdüğümüz zaman aldığımız yanıt komikti.Ne malum sizin gevşetmediğiniz tarzı bir yanıt aldıkki.Zaten ordan sonra film koptu ne haliniz varsa görün dedik aracı oraya bıraktık yapılınca aldık .aracı daha sonra sattım zaten o günden sonra ne o servise adım atıtm ne de Peugeot araçlara

    Kayseride lastiği sökmeden disk fren değişimi yaptık diye fatura eden servis biliyorum ben.

    Jant kapaklı arkadaşlar jant kapaklarını farklı cırt larla kilitlesinler serviste belli oluyor cırtlara ellemedilerse anlarsınız olayı




  • Servislerin bir çoğu aynı ford için ve genellemek tabiyki yanlış,
    en iyi yöntem kendi bildiğin tanıdığın ustadır arkadaş,
    servisteki işi bilen kişi, adam gibi para alamıyorsa kendi işini açıyor doğal olarak.
    servisteki çalışanların bir çoğu benim gördüğüm kadarı ile çaylak..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nirvana333

    Servislerin hepsi aynı b.k al birini vur ötekine

    Servislerin hiçbir kabahati yok, ülkede hukuk yok adalet yok!

    O servis sahibini içeriye at, ortak olduğu tüm şirketleri kapat, diğer ortaklarına da 5 yıl ticaret yapamaz de bakalım ne oluyor?
  • Hocam servis bal gibi sorunun 160 liraya hal olacağını biliyordu, fakat sizin panik halleriniz, iyi niyetli yaklaşımlarınız ve sorgusuz 1500 liraya evet demeniz dolandırıcı yönlerini ortaya çıkarmış diye düşünüyorum, aynı şekilde hastanelerde özellikle özel doğum hastanelerinde panik olan çiftlere gerek olmadığını bile bile, gereksiz onlarca test yapıp, hatta abartıp testleri yurtdışına yolladıklarını idda edip binlerce lira haksız kazanç elde ediyorlar



    Muhtemelen servis, ucuz olan sorunlu parçayı değiştirip, motor kapağını usulen açıp belki conta değiştirip, rektifiye yaptık, orjinal gibi oldu güle güle kullanın diyip 10 bin liranızı iç edeceklerdi



    Allah cc iyi insanlar ile karşılaştırsın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öncelikle işten anlamadığınızı anladıkları an işiniz bitti demektir. Araç garantisinin hakkıyla işe yaradığını görmedim ben 10.000 deki aracın rot başları bozulur garantiye girmez, 5.000 deki aracın baskı balata sorunu olur garantiye girmez, bir müşür bozulur garantiye sokmamak için ellerinden geleni yaparlar. Emin olun garanti süresi boyunca servise verdiğiniz parayla ilerde çıkabilecek bir sorunu zaten rahat rahat yaptırırsınız. Geçmiş olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdoganb


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kaygerya

    keske servisin yapilacak islemler listesini alip , aracta gizli kusur olduguna dair tuketici heyetine basvursaydiniz. bilirkisi incelemesinde fordun yetkilileri ustanin buldugu sorunlari bulur ve bayiden kan alirlardi. neyse kurtulmaniz sevindirici.

    Hocam şu konuyu biraz açar mısın?

    Hatta farklı bir başlıkta da olabilir.



    Yapılacak işlemler listesini belgelemek zorundalar mı?

    Talep ettiğimizde vermeme gibi bir durumları var mı?



    teshisi ve yapilacak olan islemleri yazili almalisiniz. yani degisecek parcalarin listesi fiyatlari

    yapilacak islem. iscilik tutari vs. siradan bir a4 kagida yazip altina imza kase basarlarsa resmi bir teklif olur. araclarda gizli kusur denilen kavramlar garanti disi kavramlardir. yani sizin aracinizin 2 yil garantisi vardir ama 3. yilda motor blogu catladi. bu aracin uretim zaafidir. gizli kusurdur. farketmenizin anlamanin yolu yoktur ve 3 sene sonunda blok catlarsa gizli kusur olarak tuketici heyetine basvurabilirsiniz. bu masraf ve yapilacaklar listesiyle ford turkiye ile iletisime gecip inceleme isteyebilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • bence o kadar hararet radyatör kapağıyla kalmaz inşallah kalmıştır diyeyim ama yağı suyu iyice takip edin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: phantasm

    Bende Toyota Derindere Zeytinburnu ile yaşadığımı anlatayım;

    Eşim kaza yaptı , gece vakti Derindere ye bıraktık. Araç sol arkadan darbeli, ön kapı kasmış açılmıyor , benzin kapağı kapanmıyor falan. Neyse kasko var ( 400 tl muafiyetli ) zaten dedik , dert etmedik. 3 gün sonra aracı alabilirsiniz demişlerdi. ( Evim 30 km uzakta ) 5 gün sonra hazır dediler, gittik bir de ne görelim hazır dedikleri aracın benzin kapağı açık, kapanmıyor. Kapalı otoparkım yok benim aracı alamam tabi. Çok ama çok sinirlenmiştim bu duruma. Benzin kapağı kapanmayan araba teslim edilebilir mi?Bağırdık çağırdık aracı almadan geri döndük.
    Ertesi gün ben hala sinirliyim servisin müşteri memnuniyeti müdürü aradı. Kusura bakmayın bizim hatamız falan ama ben hala bağırıyorum sizi şikayet edicem diye. Sonra bana teklifler sunmaya başladı. Aracın tamponunu boyayalım, jant kapaklarını boyayalım gibi seçnekler sundu. Hiçbirini kabul etmedim. Muafiyetli kasko olduğu için ödemem gereken 400 tl yi almayın dedim. Adam sorgusuz kabul etti, müşteri memnuniyeti fonundan karşılayacağız dedi. 1 gü sonra 1 kuruş ödemeden aracımı teslim almıştım.

    Bir diğer macera da Totoya Sonkar Avcılar ( şimdi kapandı. ) da;

    İkinci el bir araç almıştım , ama satıcı garantisinin bir hafta daha devam ettiğini bilmiyordu. Direksiyon simidine çizikler, vites topuzunun derisinin kalkması, ön koltuğun arkasında ki döşemenin alt bölümünde tiftiklenme , kapı tutamaçlarının aşırı çizik olması gibi şeyler vardı. Aracı kontrol edip sadece kapı tutamaçlarını yapabileceklerini söylediler, servisi taibri caizse ayağa kaldırdım nasıl olur falan diye.
    Yine müşteri memnuniyeti müdürü geldi , sıkıntıları tek tek dinledi. Toyotanın global olarak müşteri memnuniyetine ne kadar önem verdiğini anlattı. Aynı marka model 4 yaşında araca sahip olduğunu söyledi. Aracına baktık ön koltuk arkasındaki tiftiklenme onda yok. Bişi diyemedim. Ama kalan herşeyi sorgusuz yapıp 2 gün sonra 1 kuruş ödemeden aracı teslim aldım.

    Diyeceğim şu:
    1- Toyota dan şaşmayın, gerçekten müşteri memnuniyetini önemsiyorlar.
    2- Hakkınızı her zaman arayın.

    Arkadasim 0 toyota aldi.98. Km de sanzumani komple degisti.ayipli mal olark alin dediler.kabul edilmedi...yukarlara yazsa belki biseler olurdu ama yinede bu is cozulebilirdi...garip garip isler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ultrasaray0643 -- 14 Aralık 2017; 12:50:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Geçmiş olsun büyük bir beladan dönmüşsünüz. Bakmışlar araç servis bakımlı "bu adam titiz" diye düşünüp, korkup hemen kabul edeceğinizi düşünmüşler. Kabul de edebilirdiniz güvenip. Kimseye, hiçbir kuruma güvenilmeyeceğini bir kez daha gördük.
  • Büyük geçmiş olsun kardeşim Allah korumuş. Sanayilerde ne ustalar var 10 tane servisi cebinden çıkarır arayıp bulmak lazım böylelerini.
  • Benim de 2012 yılında İzmir Çakırlar Hyundai den sıfır aldığım i20 arabamın satarken kaputunun boyalı olduğunu öğrenmiştim. Kaputu boyalı aracı sıfır diye satmışlardı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öncelikle çok geçmiş olsun.

    Bulunduğunuz yer gereği, küçük ilde daha zor olabilir belki ama, özellikle büyük illerde garantisi biten araç servise neden gider hiç anlamam. Bugüne kadar iyi servis bir eşimin Kalos'u için gittiğimiz Opan vardı. O da kuş kondurmuyor da, sanayiye göre sadece %20 pahalı. Yetkiliye gitmiş oluyorsun falan. Bir tek o araç yıllarca yetkili servise gitti. Onun dışında garantisi biten araç yetkilinin kapısının önünden geçmemeli.

    Araç ne olursa olsun, o araçta uzmanlaşmış, şerefli, namuslu, yetkili servisten çok daha iyi bakacak usta rahatlıkla bulunur.

    Size yaptıkları da tam kumar. Çok basit bir arıza ile gidiyorsunuz. B sınıfı araca tamir masrafı olarak 8 - 10 kağıt çıkarıyorlar. Ben 160 liralık arabalarda 8-10 kağıt masraf çıksa bir sanayiye gidip baktırırım. Ekonomik hal çaresi var mı soruştururum falan... Baktım yok, tekrar gelirim. Boru mu yani, kolay mı kazanılıyor bu paralar? İşin daha da komiği, araç yepyeni. KM düşük. İlk ve tek hararetten başına bir kamyon bela çıkma ihtimali zaten çok az. İnsan zaten işkillenir. Bir şeyler sıkıp 2000TL deselermiş yuttururlarmış mesela. O açıdan gene şanslıymışsınız, şükür 10.000TL demişler. Yoksa kazıklarmış bu namussuzlar.




  • Tamamen kişilerle alakalı bir durum yaşadığınız.
    Yıllar evvel ben de tersinden yaşadım benzer bir durumu.
    Borç harç satın aldığım ve 10.000 km yi bile doldurmamış aracım bir gün debriyaja bastıkça bir gıcırtı sesi çıkarmaya başladı.
    Çalıştığım okuldan derten çıkıp yakındaki bir sanayideki tanıdık bir ustaya götürdüm aracı.
    Çek bakalım kanala da bir bakalım dediler.
    Neyse kanala girdim.
    Usta alta geçti. Bir süre sonra kanaldan çıktı.
    Abi dedi baskı balatayı yemişsin, değişmesi lazım.
    Dedim ki ya daha 10.000 de baskı balata mı değişirmiş.
    Ben servise götürecem aracı dedim ve çıktım.
    Hızla servise yola koyuldum ben varana kadar akşam olmuştu.
    Dediler sabah erken gel bugünlük mesaimiz bitti.
    Çaresiz döndüm.
    Gece uyumadım sabah erkenden kalkıp servisin yolunu tuttum. Ustaya durumu anlattım.
    Usta aracı lifte soktu. Ben de içindeyim kaldırdı.Bas debriyaja dedi.
    Sonra avadanlıktan bir yağdanlık aldı bas debriyaja diye seslendi.
    Bastım...Ne ses var ne bir şey. Liftten indirdi.
    Neymiş problem dedim.
    Ne olacak debriyaj telinin bağlı olduğu yay paslanmış dedi.Yağladım sorun çözüldü.
    İçimden vay anasını dedim. Tanıdık bana kazık atacakmış demek .
    Borcumuz dedim. Hocam ne borcu.Lafı bile olmaz dedi.
    Siz siz olun tanıdık bile olsa anlamadığınız işleri başkasına yaptırırken dikkatli olun.
    Maalesef ülkemiz insanında iş ahlakı genellikle pek iyi durumda değil.




  • 2011 dizel fiestanın triger zamanı ve bakım zamanı geldi...kısaca 90bin ağır bakıma girecek...
    5 tane yetkili servisin verdiği fiyatın 4 ü şöyle 1500 - 1350 - 1200 - 1100...
    bir servis devirdaimsiz triger + eko bakıma 770 tl fiyat verdi...üstüne mazot filtresi de ekledik 880 gibi bişey çıktı...
    en son kendi yetkili servisimi aradım dedim ki şu yekili servisten şu kişinin verdiği fiyat şu yapabiliyorsanız size getirmeye devam edeceğim...nitekim yaptılar ve 880-890 tl gibi bir fiyata servisten arabayı bakımlı aldım...
    dışarında bi ustadan 950 liraya devirdaim dahil fiyat almıştım...devirdaim sağlam olduğundan değişime gerek kalmadı..
    Her özel serviste maalesef uygun değil.
    Özel servisin ismi bostancı oto gençler. Orjinal parçalarla Disk balata değişimi için kendileri 550 lira fiyat verdi...
    Piyasasını net bilmemekle birlikte o an pahalı buldum.. ikilemde kaldığım görülünce luk kale filan bişeyler dediler fiyat 150-200 alta inecekmiş. Düşünip uğrarım dedim çıktım.
    Yine servisimi aradım dedim yoldayım bostancıda özel servisten fiyat aldım kafamdaki tutara ulaşırsan gelicem hemen değişicez. Bekletti fiyat verdi, Orijinal balata+disk 550 lira fiyat aldım + 90 liraya da hidrolik yağını değiştirttim temiz...

    Ha servisin tek başına uygun olması yetmiyor otosan parça fiyatlarını kazık bir şekilde veriyor yetkili servislere....dahası ford life karta otokoç %25 indirim yapıyor ya %12,5 servisin karından ekstra düşerek indirim şeklini alıyormuş...

    keza olay sadece Fordla alakalı değil Vw opel fiat ve renoda da bolca sorun duyuyorum




  • [Deleted from big topics]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi billy brown -- 8 Ocak 2018; 10:47:56 >
  • barabum kullanıcısına yanıt
    Aynen oyle bir parca zarari yokmus kronikmis bilmem neymis satarken kronik boyle sorun var aliyosan ona gore al demiyorlar ama :) 3 ay ugrasip degistirttik dile kolay ya fabrikasina oraya buraya her yere yazdim sosyal medya hesaplarinada yazdim hepsi geri dondu degistirmediler ama servis git gel yalama olduyduk en son yurt disina yazinca degistirdiler boyle karaktersizlik olamaz madem degisiyo degistir garantili araba bu o kadar para veriyor millet

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.