< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
aynen. araba özgürlüktür. gecenin 3 ünde acil bir durumun çıktı. uzun yola gitmen gerekti. nasıl gideceksin?
ben ilk arabamı 1998 yılında almıştım. bir arkadaşın düğününe gitmiştik, giderken bir arkadaşım beni götürmüştü. düğün bitimi bu sefer "ya senin evin bana ters" diyerek geri bırakmaya pek hevesli olmadığını ima etti. işte o gün "kimsenin arabasına minnet etme oğlum, kendin bir araba al" dedim ve o gün bugündür arabam var Allaha şükür. |
|
1 araba daha olduğu için böyle rahat konuşuyorsunuz diye düşünüyorum. Arabsızlığı denedim. Güzel yanları var tabi ki ama zor arabasız olmak.
|
|
sen arabasızlığa geçmiyorsunki 2 arabayı teke indiriyorsun. Madem öyle ikisinide sat... araba ihtiyaçtır ikinci araba lükstür...
|
|
Buradan yazmakla olmuyor maalesef.Araba normal ülkelerde lüks değildir ihtiyaçtır ancak biz normal bir ülkede yaşamadığımız için bize at arabasına binmek reva görülüyor.Bunun cevabını sandıkta vereceksin sen seçmen kardeşim yoksa bu düzen değişmez.
|
|
Araba artık fazla masraf çıkarmaya başladı gerçekten. Özellikle yakıt olarak. Haftada bir gürcistana gidiyorum oradan dolduruyorum ama yine çok. Malum doğuda kaldığı için Rize, batı illerinden bi 10 kuruş falanda daha pahalı mazot burada. Doğalgaz(CNG) dönüşümünün araştırıyorum. Yaptırabilirsem devam kullanmaya,yaptıramaz isem 6 silindir haram bana 4 silindire geri dönüp 2015-2016 e250 bluetec falan alırım herhalde.
|
|
|
_____________________________
Asla kendisi gibi olmaya cesaret edemeyecekleri bir adamın ölüsüne, ömür boyu ve her gün tekrar tekrar yenilenler, "yaşayan ölüler"
"...biz O’nun gövdesine tapan bir putperest değil, ölmez eserine ve mânasına bağlı bir şuuruz. O, kendi vücuduyla beraber kaybolacak fani bir milletin değil, kendi manasıyla beraber yaşayacak ebedi bir milletin yaratıcısıdır.” ![]() |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
2025 MİNİ COUNTRYMAN E - SLATE BLUE. 2017 BMW 118i ZF8 JOYPLUS LCI2 BEYAZ. *Çook uzun uzun yazanları, Sürekli marka/model savunanları *Konulara yerleşip herşeye "olur olmaz" cevap yarıştıranları *Tartışmaya her daim hazır olanları *Seviyesiz konuşma tarzlarını *Bilinen trolleri, engelliyorum; kim olduğuna bakmaksızın. "Arabayı almadan önce konulardan fayda sağlayıp, adıktan sonra whatsApp'a kaçanları; engelliyorum." |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ultrasaray0643 -- 5 Nisan 2018; 14:25:23 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi musetea -- 18 Nisan 2021; 18:48:9 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
İmzanız kural içidir.Lütfen uymanız gereken kuralları okumaya teşrif gösterelim.Kural dışı neresidir,onuda açıklamaya tenezzül edelim. Hayatı fantala ki o seni baltalamasın...
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
İmzanız kural içidir.Lütfen uymanız gereken kuralları okumaya teşrif gösterelim.Kural dışı neresidir,onuda açıklamaya tenezzül edelim. Hayatı fantala ki o seni baltalamasın...
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Honda Civic (2002)1.6 VTEC ES benzin+lpg ( atiker obd) 'beyaz'Honda cgl 125 2008
Mercedes-Benz 1993 200e w124 kasa (kare motor-8tuş klima) Hyundai Accent 1.3lx benzin+lpg(lovato) gümüş gri 1.33 toyota corolla (2015)& 1.6 toyota verso (2012) |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|