DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Mobil Uygulama herkese açık beta sürümü kullanıma açıldı. Gizle Şimdi Dene
Araba patlatma Yapıyor
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
25
Cevap
0
Favori
32.478
Tıklama
Konudaki Resimler
Mesaj Tarihine Göre En Beğenilen Son Ekleneneler
Seçimimi Hatırla
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      31 Ağustos 2011 20:39:18 Konu Sahibi
      Arkadaşlara aracım 2000 model opel astra cd
      tek nokta enjeksiyonlu brc lpg kiti var araç bazen güçlü bir şekilde!! paaattt!! diye ses çıkarıyor .Bu ses hava filtresinden geliyor sanırım çünkü aracı lpg ye aldığıumda 3000-4000 devir arasında bir yerde paaat diye ses çıkıyor bu 5-6 defa oldu bugün
      sanırım aracın çekişinde de bir düşüş mevcut.

      Daha önce araç lpg de iken boşa alınca özellikle klima açıkken stop ediyordu bunu lpg ustasına sordum ve hava filtresinin oraya giden radyatörün orda bir yerde bir boru var o takılı idi .Usta onu çıkardı hava almıyor o yüzden stop ediyor dedi.

      Bu patlatmaya neden olan bu boruyu çıkarmamız mı ?
      Yoksa ateşleme sisteminde mi bir arıza var ?



      |
      |
      _____________________________

      Şahsiyetlerini makamlarından alanlar ,makamlarından ayrıldıklarında şahsiyetsiz kalırlar...!
    • Yarbay
      2695 Mesaj
      31 Ağustos 2011 20:45:38
      Arkadaşımın babasının arabasıda yapıyordu. 2.0 Tempra ..

      Enjeksiyonlu arabaya normal lpg kit takılınca yapıyormuş... Sıralı takılması gerekiyormuş patlatma yapmaması için...
      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      215 Mesaj
      31 Ağustos 2011 20:47:15
      aracınıza sıralı sistem lpg taktırırsanız düzelir.
      |
      |
      _____________________________

      ne mutlu insanım diyebilene
    • Yüzbaşı
      773 Mesaj
      31 Ağustos 2011 20:49:43
      kendi arabamdan biliyorum ya buji daha da fazla olarak buji kablosundan kaynaklanıyor buji kablosunu değiştirip denemenizi öneririm
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      31 Ağustos 2011 20:49:57 Konu Sahibi
      Ya 2 aydır yapmıyordu ve ayrıca da şehir içi klima açık iken 20 kuruş yakıyor performansı benzin ile aynı sayılır ben fark edemiyorum aradaki farkı
      Yine de 1500 tl verip sıralıya geçmeli miyim?Bu şekilde bu sorunu nasıl çözeriz ki?
      |
      |
      _____________________________

      Şahsiyetlerini makamlarından alanlar ,makamlarından ayrıldıklarında şahsiyetsiz kalırlar...!
    • Yarbay
      4558 Mesaj
      31 Ağustos 2011 21:27:09
      Patlama derken kontagı çevirince pat edip çalışmasından mı bahsediyorsunuz ?
      _____________________________

      İntel E8400/Asus P5K SE/Asus Hd5670/3gb Kingston 800mhz ram/Seagate 320gb hdd/Asus Vento A9 Chassis//\\İntel i5 4690k/Asus z97-A/Asus gtx 760/Seasonic X-750 80+Gold/Corsair Carbide 400r/Corsair Vengeance Pro 2x4 2133mhz Red/Corsair H100i/Samsung 850Evo 250gb/Seagate Barracuda 1tb/Samsung 2232BW/Logitech g402/
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      31 Ağustos 2011 22:39:34 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: Fatih211

      Patlama derken kontagı çevirince pat edip çalışmasından mı bahsediyorsunuz ?


      hayır lpg de iken devir 3000-4000 aralığında bazen paat diye bir ses geliyor hava filtresinin olduğu yerden...biraz araştırdım sanırım bujiler ve buji kabloları değişecekmiş
      |
      |
      _____________________________

      Şahsiyetlerini makamlarından alanlar ,makamlarından ayrıldıklarında şahsiyetsiz kalırlar...!
    • Yarbay
      2373 Mesaj
      31 Ağustos 2011 22:40:54
      Benzinle lpgyide karıştırırsa yapar.Saygılar.
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      7315 Mesaj
      31 Ağustos 2011 22:49:08
      eğer aracınızda eski tip tüp var ise, yani lpg emme manifoldundan alınan havaya karıştırılarak veriliyor ise muhtemelen henüz motorun içine girmeden manifold içinde patlıyor. bunun sebepleri ateşleme sisteminde sıkıntı olması olabilir, lpg ayarının bozulmuş olması olabilir. fakat aslını sorarsanız en önemli neden sıralı sistem yerine eski sistemin bu araçlara uygulanması. çok büyük çoğunluk bu sıkıntıyı çekiyor malesef, benim gibi bir kaç şanslı nasıl oluyorsa sıkıntısız yürütebiliyor arabayı (nazar değmesin). bu patlama yüzünden yırtılan hava hortumları, patlayan filtreler falan olabiliyor bence siz aracınızı iyi bir lpg ustasına gösterin.
      |
      |
      _____________________________

      Efendiler, sırası gelmişken, aziz milletime şunu tavsiye ederim ki, bağrında yetiştirerek başının üstüne kadar çıkaracağı adamların kanındaki, vicdanındaki öz cevheri çok iyi tahlil etmek dikkatinden bir an geri kalmasın!
      Mustafa Kemal ATATÜRK

      Bu memleket tarihte Türk'tü, o halde Türk'tür ve ebediyen Türk olarak yaşayacaktır.

    • Er
      9 Mesaj
      04 Eylül 2011 15:18:53
      kıa shuma aracım da aynı sorun mevcut.patlama yüzünden filtre kapağı bile kırıldı.normal sistem lpg den dolayı yapıyor.ama daha yeni taktırdım.önceden böyle bir sorun yoktu.şimdi tekrar masraf edip sıralıya mı çevirmem gerekiyor.bunun başka bir çaresi yok mu.seyir halinde boşa alınca rolanti düşüyor gaza basınca patlama yapıp stop ediyor...
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      6238 Mesaj
      04 Eylül 2011 15:24:44
      İmkanınız varsa sirali sisteme çevirirseniz sorununuz gider.

      Benim eski aracımda da olmuştu, 2005 yılları, o zamanlar imkanım yoktu, o sekilde kullanmaya devam etmiştim. distribütör, buji kabloları vs değişti ama sorun gecmemişti.



      < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      13726 Mesaj
      04 Eylül 2011 15:30:24
      buji kablolarını değiştirmenizi öneririm büyük yüzdeli sorunun kaynağı oradan çıkıyor.
      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      04 Eylül 2011 16:11:45
      Aynı sorunu bende yaşadım. Buji kabloları değiştikten sonra sorun düzeldi.
      |
      |
      _____________________________

    • Er
      9 Mesaj
      04 Eylül 2011 23:37:04
      bu hafta gidip buji kablolarını değiştireceğim inşallah düzelir.sıralı yaptırmak iyi olur ama normali daha yeni taktırdım bir daha o masrafa girmek istemiyorum...
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      2985 Mesaj
      05 Eylül 2011 00:41:00
      quote:

      Orijinalden alıntı: talkingbrother

      kendi arabamdan biliyorum ya buji daha da fazla olarak buji kablosundan kaynaklanıyor buji kablosunu değiştirip denemenizi öneririm


      +1
      Bunu yazmak için girdim.
      |
      |
      _____________________________

      İnci akü 82 amper -- Boss 3,5 farad kapasitör -- 2x 4 AWG Power cable -- Pionner DEH-X7550SD -- M acoustic msx 465 -- M Acoustic MSX 1000.1 Mono -- Kicker Comp 38 -- Pioneer TS-A 6995 S -- Pionner ts s20 --JBL GTO 6508C 16cm Mid
    • Yarbay
      3223 Mesaj
      05 Eylül 2011 02:00:45
      bahsettiğiniz sey backfire olayıdır hava ile karısan gazın manifoldda yanması olayı bunun sebebide ateşleme sistemindeki sıkıntıdır aracınızın ateşleme sistemini kontrol ettirin

      ben 2 sene enjeksiyonlu motoru olan araca düz sistem lpg ile bindim 1 kere bile backfire olmadı aracınızı bakımlı tutarsanız ve lpg sisteminin montajında hata yoksa hiçbir sorun olmaz
      |
      |
      _____________________________

    • Er
      9 Mesaj
      05 Eylül 2011 23:53:19
      fred baker. teşekkür ederim.aracı sürekli bakım yaptırıyorum bujilere baktırdım bir sorun yok.lpg ustaları da bir sorun olmadığını söylüyor.ama nedenini bir türlü bulamadım.bu yüzden hava filtre kutusu kırıldı.bu şekilde binsem bir sorun olur mu...
      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      212 Mesaj
      06 Eylül 2011 04:21:33
      bahsettiğiniz olay enjeksiyonlu araçlara eski tip lpg kiti takılmasından kaynaklanır genelde.

      imkanınız varsa sıralı sistem bir lpg kiti taktırın.zira çok ciddi maddi hasarlara sebeb olabilir.aynı durum 90 model accord aracımda vardı,manifolda gelen havayı hortum içine saç bir perde koyarak azaltıp geçiçi bir süre kullanmıştım.en azından patlama kesilmişti.
      |
      |
      _____________________________

    • Er
      5 Mesaj
      31 Ekim 2011 10:49:06
      öncelikle geçmiş olsun..bu patlama sorunu genel bir sorun oldu çıktı..kimi ateşleme bobinlerinin değişmesi gerek dedi,kimi bujileri değiştirdi filan..öncelikle sorunun ana kaynağına inmek lazım..ateşlenenin o kadar düşük seviyelerde olduğu durumlarda ,ki bu mümkün değil,ateşleme az da olsa bi yakıt patlaması ve oraya giden yakıtın yanması söz konusudur..
      ateşleme de tabiki iyi olmalı ama herşeyden önce bir karışım sorunu var.benzin ve hava karışımı sorunu.bi kere bu karışım 5 hava 1 benzin oranını korumak lazım..lpg li araçlarda bu oran değişiklik gösterebilir.işte burda sorun yavaş yavaş kendini belirginleştirmeye başlıyor...benzin hava karışımı zengin olduğu zaman boğulma yapar.yanma odasındaki yoğunlukla birlikte aniden yanmalar başlar.bu yanmalar neticesinde ,daha doğrusu yanmamalar neticesinde ortaya çıkan yoğunluk kendini o odacıktan bi şekilde dışarıya itilmekte ve normal bir çıkışla çıkamayıp süpap aralarından yada sekmanlardan,yani en uygun çıkabileceği neresi varsa ordan kaçmaya çalışır..çünki uygun olan bir yanma şeklinde bir karışımda değildir..ve patlama sesi diye tabir ettiğimiz şekilde bir durumla karşı karşıya kalırız..sizin de aracınızda bu durumu gözlüyorum..aracınız,ya havayı fazla alıyor,yada az kalıyor..kesinlikle bu..!benzin ve hava karışımı..!yada lpg işte..hava alan bir hortumunuz var mı onu kontrol edin..idarelik yapılmaya çalışılan işlerde mutlaka bi hata olur.büyük denemelerden sonra konulan parçaların yerine farklı düzenekler koymakla belki bir yerleri rahatlatabilirsiniz ama mutlaka bir yerlere de zarar vereceğini unutmamak lazım..
      sonuç: mutlaka diyorum,o kadar eminim,hava borularından..bazan kısaltılan boru bile sorun çıkarabiliyor..dönüşüm yollarının kısaltılması pek uygun sonuçlar doğurmayabilir.
      umarım yardımcı olmuşumdur..
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1915 Mesaj
      31 Ekim 2011 12:48:01
      manifoltda LPG kalıyor.biiken lpg nedeni ile yanma odası dışında patlama oluşuyor.ayrıca twinport motorlu benzinli opellrdede bu sorun arada bir oluyormuş.bence daha büyük sıkıntı olmadan atiker vb gibi bir sıralı sistem taktırın
      |
      |
      _____________________________

      YENİ HYUNDAİ İ20 STYLE + PANORAMA MERCAN TURUNCU.
      PUNTO ARTIK MAZİDE KALDI.




Reklamlar
ses yalıtım malzemeleri
izmir havalimanı transfer
modasor
SEO
ses yalıtımı
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

DHBR2
0,734
1.2.163

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.