Şimdi Ara

Apple'a Dava Açtım - Kazandım! (16. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
400
Cevap
20
Favori
101.635
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
413 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Olayı siyasi taraflara çekmek istemem ama diğer arkadaşların dediği gibi bu memlekette vatandaşa yapılmış en büyük hizmet Tüketici Koruma Kanunu değişiklikleri ve Tüketici Hakem Heyetleridir. Ne kadar çok firmadan paramı kurtardım anlatamam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Extreme Victory

    Yorumum Subjektif değil baya baya objektif, yorumunuzun bu kısmına kesinlikle katılmıyorum, diğer kısımlarında da katıldığım bölümler var, katılmadığım bölümler var. Burada uzun uzun yazmayacağım.

    Yorumun %100 subjektif

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ne kadarda apple fanı varmış, kanuna göre eğer bir ürün ayıplı ise bunun herhangi bir süresi yoktur, garanti süresi içinde istenildiği zaman hak talep edilebilir. Fanboylara bir soru:adama kurnaz diyorsunuz ya bu kadar savunduğunuz apple hatalı üretim telefonları binlerce kişiye satarken yaptıkları ne oluyor
  • _turbo_ kullanıcısına yanıt
    Yorumunuz için çok teşekkür ederim dediğiniz gibi bir yol izleyeceğim fakat bu başvuruyu nereye yapmalıyım bilmiyorum apple store a gidiptemi yapmalıyım?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3bin liraya adığım Lenova laptobumu bakın tam 3 yıl sonra garanti süresi de dolduktan sonra prize takılıyken düşürdüm ve ben düşürdüm, suçlu da benim, bunu belirterek servise verdim ve doğal olarak 80 lira civarı servis ücreti ödedim, onlar da doğa olarak bekıp bana bir ücret çıkardılar, onu da ödedim(600 lira civarı), anakartın değişmesi gerekiyordu. Aradan 25 gün geçti, tatildeydim, cepten aradılar ve mail adresimi istediler, "anakartı 25 gün içinde getiremediğimiz ve siz bize ücret ödediğiniz için otomatik olarak yeniden garanti kapsamına alındınız ve size ürünün değerini geri ödüyoruz, bir form göndereceğiz" dediler ve harbi harbi ödediler de. Çok şaşırmıştım, "hatta emin misiniz, garanti süresi geçti ve benim hatam" diye kendilerini uyarmama rağmen, "yasal süreç gereği, 25 günü geçirdiğimiz için ödeme yapmak zorundayız, ve bu ödeme tam olarak ürün ücreti olacak" dediler :) bir sıkıntı çıkmadı, 1 hafta içinde 3bin lira hesabıma yattı.

    Note 7 telefonumda hiçbir sıkıntı yoktu, kendileri mesaj attı, kaldı ki Amerika'da birkaç vaka vardı topu topu ama yine de bütün dünyadan telefonu çektiler, yerine yenisi gelene kadar bir telefon verdiler(isteyene de para iadesi yaptılar), yeni telefonlar gelince yedeği alıp yenisi verdiler, ve sırf bir söylenti çıktı diye yenisini de geri alıp para iadesi yaptılar. hatta bu da yetmezmiş gibi bir de üstüne kednileri üretmemiş olsa bile, dikkat kendileri üretmemiş olsa bile kılıf vs. tüm aksesuarları da fatura değeri üzerinden geri ödediler hatta faturasını bulamazsan gel 50 lira verelim aksesuar başına dediler. Hatta yurt dışından daha ucuza alınan telefonları bile Türkiye'deki değeri üzerinden ödediler. O sıralar 500-600 liraya satılar VR gözlüğü geri almadılar, "o bizim size hediyemizdi zaten dediler, 6-7 adet de bedava oyun cabası güzel oldu".Şimdi ben bu 2 firmadan nasıl vazgeçerim.

    Herkes kendince memnun olduğu ve olmadığı teknik servis hikayeleri vardır ve kararlarını genelde ona göre verir. Herkes memnun olduğu markayı buna göre tercih eder. Burada milletin marka kıyaslamasına gerek yok bence.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi perSNN -- 18 Ekim 2017; 18:14:23 >




  • Adamın telefonu bozuk diye ve hakkını aradığı için bir dayak yemediği kalmış.

    Yemin ediyorum şu ülkedeki böyle güruhları gördükçe günden güne halkımızın geleceği hakkında endişeleniyorum.

    Takmayın hatta kaale bile almayın, block atın geçin.
  • _turbo_ kullanıcısına yanıt
    Samsung telefonlarında ekran da boydan boya beyaz çizgi oluyor ve firma buna kullanıcı hatası diyor. Apple yine kullanıcısına sahip çıkıyor , gel pilini değiştireyim diyor ve biz türkiye halkı olarak bunu istismar ediyoruz.samsung gel ekranını değiştireyim demiyor ama. Benim düşüncem bu yönde arkadaş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bravo hakkını araman çok güzel..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BatuhanXxX

    Tüketici haklı ama uyanık. 19 ay sorunlu olsada kullan. 19 ay sonunda geri alacağı para ile gider yeni modelini alır. 1.ayda değişmesi gerekirdi. Apple nin böyle savunma yapması da saçma. Kabul ettiği tüketici kanunları gereği garanti boyunca her türlü sorumluluğu kabullenmek zorunda. Tüketici kanunların açıklarından yararlanıyor ise, o tüketicinin kendi sorunu.

    Tüketici uyanık falan değil, Apple bu hatasını açıkladığında zaten 14. ay olduğunu söylüyor adam. Konuyu okumadan kafanıza göre yorum yapmayın öyle 1. ayda değiştirmesi gerekirdi falan saçma sapan laflar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Joe.Joe -- 18 Ekim 2017; 19:4:17 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • WienerBlut. W kullanıcısına yanıt
    Evet Apple Storesen belgeyi alacaksin, konuyu acan arkadasin ilk mesajda anlattigi gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • patapon_00 kullanıcısına yanıt
    Para iade hakkini Apple kendi sunmus. Samsung degil konumuz ikisininde artilari eksileri tartisilir. Samsungdan bircok urune sahibim hicbir sorun olmadi (Samsung S7 Edge, Gearfit2, Gear S3). Gordugum en iyi servis Garmindeydi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Joe.Joe


    quote:

    Orijinalden alıntı: BatuhanXxX

    Tüketici haklı ama uyanık. 19 ay sorunlu olsada kullan. 19 ay sonunda geri alacağı para ile gider yeni modelini alır. 1.ayda değişmesi gerekirdi. Apple nin böyle savunma yapması da saçma. Kabul ettiği tüketici kanunları gereği garanti boyunca her türlü sorumluluğu kabullenmek zorunda. Tüketici kanunların açıklarından yararlanıyor ise, o tüketicinin kendi sorunu.

    Tüketici uyanık falan değil, Apple bu hatasını açıkladığında zaten 14. ay olduğunu söylüyor adam. Konuyu okumadan kafanıza göre yorum yapmayın öyle 1. ayda değiştirmesi gerekirdi falan saçma sapan laflar.

    çok kısa zamanmış 14 ay




  • quote:

    Orijinalden alıntı: boramat


    quote:

    Orijinalden alıntı: Joe.Joe


    quote:

    Orijinalden alıntı: BatuhanXxX

    Tüketici haklı ama uyanık. 19 ay sorunlu olsada kullan. 19 ay sonunda geri alacağı para ile gider yeni modelini alır. 1.ayda değişmesi gerekirdi. Apple nin böyle savunma yapması da saçma. Kabul ettiği tüketici kanunları gereği garanti boyunca her türlü sorumluluğu kabullenmek zorunda. Tüketici kanunların açıklarından yararlanıyor ise, o tüketicinin kendi sorunu.

    Tüketici uyanık falan değil, Apple bu hatasını açıkladığında zaten 14. ay olduğunu söylüyor adam. Konuyu okumadan kafanıza göre yorum yapmayın öyle 1. ayda değiştirmesi gerekirdi falan saçma sapan laflar.

    çok kısa zamanmış 14 ay

    Arkadaşım anlamakta güçlük mü çekiyorsun? Adam telefonu alalı 14 (on dört) ay olmuşken Apple bu ayıbını kabul edip geri çağırmaya başlamış diyorum, bunda tam olarak nereyi anlayamadın?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • MaXiLoPeZ kullanıcısına yanıt
    Cihazın bataryasında sorun varsa bu 14 ay sonra ortaya çıkmaz, Apple zaten batarya performansı bile belli seviyenin altına inmişse o bataryayı değiştiriyor. Aylar önce garantiye götürse pil değişirdi. adam aylarca bataryada sorun olduğunu bilerek kullanmış, bence direk para iadesi almak adına bu kadar bekleyip servise götürdü. Zaten götürdüğü gibide para iadesi istiyorum demiş 2 senelik telefon sonuçta neden bataryasını değiştirsiki 3350 lira para almış



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-BB2CECC18 -- 18 Ekim 2017; 19:40:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hirotaro kullanıcısına yanıt
    Hı hı, tamam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Buna benzer bir problemim var. Apple Store'dan hiçbir şekilde randevu alamıyorum. Telefonda kavga etmekten sıkıldım artık. Yetkili bayiye verin bekleyin deniyor fakat ben 1-2 hafta telefonsuz ne yapacağım buna cevap veren yok. Elimde şuan telefon yok ve İstanbul'da olduğum zamanlarda da randevu alamıyorum(Üniversiteyi il dışında okuyorum).

    Telefonum 6S. Batarya değişim programına uygun.
  • ibob İ kullanıcısına yanıt
    Randevusuz kapıdan geri çevirmiyorlar git derdini anlat. Çakallık yapıp sende hakem heyetine başvurup para iadesi alabilirsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Josepth kullanıcısına yanıt
    Burada hatalı üretim söz konusu. Apple ın ayıbı. Garantisi olmasa dahi telefona müdahale ederler diye düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir de arkadaşı haksız görenlere sesleneyim. Apple ın ülkemize özel bire bir değişimi kaldırdığını tamir yoluna gittiğini, yurtdışı alınan cihazlarda garantiyi kaldırdığını da unutmayın. Sadece bize özel. Bir de arkadaş hakkı olanı almış. Amerika da hatalı üretim sonucu işimi kaybettim. Telefonum kapanmış acil bir aramayı kaçırdım diye bahaneler ile sağlam tazminat bile alırlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eski telefonları kullanırken kimse sesini çıkarmıyordu. Apple’ın güzelim uygulamasını suistimal ediyorlar. Gidip de Nokia için “doğoşom ostoyorom” diyemeyenler, Apple’ın toleransını fırsat bilip güzelim uygulamasını kötüye kullanır oldular.

    6s’imin ışık sızdırması sorunu vardı. Servise verdim. Ön panel değişimi oldu. Tutup da “doğoşom ostoyoroomm” demedim. Sonuçta, sorunum giderildi mi, giderildi. Olay bitmiştir.
    Apple bu Ortadoğu insanlarına cidden fazla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Leon FR -- 18 Ekim 2017; 20:13:5 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.