Şimdi Ara

Apple'a Dava Açtım - Kazandım! (14. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
401
Cevap
20
Favori
101.626
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
413 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Apple her zaman müşterinin yanında olan, en ufak bir hata durumunda cihaz değişimi yapan bir firma.

    Ne kadar iyi olsan da sonuçta burası Türkiye, görgüsüzlük aç gözlülük hat safhada.

    Adamlar sana değişiriz demiş zaten. Aynı olayi yerel bir esnafla yaşasan "sen hayırdır birader bizi mi yemeye çalışıyon" cevabını aldığında g.tum g.tum kaçarsin.

    Bu arada ayıplı mallarin en geç 30 gün içersinde bildirilmesi zorunluluğu vardır.

    Apple karara itiraz eder. Süreç uzar. Belki de para alamazsın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • "Etik kurallar" diyerek arkadaşın kurnazlık, hatta "çakallık" yaptığını söyleyenleri anlayamıyorum. Apple, geçtiğimiz çeyrekte net kârını 8,72 milyar dolar olarak açıklamış. Kendisi milyarlarca dolar kâr yaparken, müşterisine parasını almak istiyorsa Tüketici heyetine gitmesini söylemesi nasıl bir etik koda uyuyor peki? Kaldı ki o aşamada 19 aylık kullanımı tartışmıyorlar, ayıplı ürüne iade yapmayı direkt olarak hakem heyetine gönderiyorlar.

    Kimsenin Apple'a yaranmak için böyle yazdığını düşünmüyorum ama bazılarının kendileri yapamadığı için arkadaşta gördüğü bu olayı kıskandığını söyleyebilirim. Milyarlarca dolar kâr yapan bu firma, demek ki istese daha ucuza da satabilir cihazlarını, ama yapmıyor. Hem belirli bir kesime hitap ediyor, hem de bu tarz durumlar için kendini güvene alıyor, tek başına Türkiye'nin gelirinden fazla gelir elde ediyor.

    Yasal sınırlar içerisinde yaptığını taktir ediyorum arkadaşım, bence etik olarak da bir problem yok. Garanti belgesini sayfalarca hazırlayan zihniyet, bu senaryoları en başından zaten düşünmüştür.




  • Extreme Victory kullanıcısına yanıt
    Subjektif olan, kişiden kişiye değişebilecek kısım hatayı farkettiğimizde ne konumda olacağımız. Belki kullanıcı musluktan su doldurup içmeye üşenen biri olduğu için eve birisinin gelmesini 3 saat bekleyip susuz kalan birisi, belki de çok sıkı şartlarda yurtdışında görevinde mesai yapacak ve telefona her an ihtiyaç duyacak birisi... Subjektif kısım burası.

    Sallayın hocam zaten. Durum açık ve ortada. Kimse zor çalışarak kazanılan parayı yanıltıcı reklamla insanların elinden alıp onlardan bu kadar bir tepki gördüğünde (ki bu kısım yukarıda dediğim gibi kişiden kişiye değişir) bizim iyi niyetimizi suistimal ediyorlar demesin.
  • Nerminator N kullanıcısına yanıt
    Hocam benimde garanti devam ediyor pil değişimi yapıldı bende telefon paramı geri alabilirmiyim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • başkan heyet işleri kaç ay sürdü
  • çok iyi be abi 1.5 sene telefonu kullanıyosun ürün sorunlu olduğu için telefona verdiğin parayı geri alıyosun ve o parayla bir üst modeli çok rahat bir şekilde alabiliyosun sevindim adına
  • Aynı sorun bende de vardı, benim telefonum da değişim kapsamındaydı. Başka sorunları da vardı öyle olunca değişim talep ettim değişti ben de o haliyle satıp forumdan 7 aldım. Tebrik ederim arkadaşı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benimde başımda benzer bir durum MSI ile var. Hakem heyetine başvurunuzdan ne kadar süre sonra işlem sonuçlandı ve para iadesi aldınız acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Apple fan boyları hemen gelip avukatlığa savunmuş şaşırtmadılar yine

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Baveran kullanıcısına yanıt
    Hocam sizi anlıyorum ama bu mantık olmaz. Apple ya da LG size zorla satmıyor telefonu. İstedikleri kadar kar etsin ama önemli olan bu değil. Sizin yaptığınız adil ve gerekli size bir şey demiyorum. Ama arkadaşın sanki ne bileyim kurnazlıkmış gibi geliyor. Bilmiyorum ben ailemden böyle gördüm ve inanın o parayı alsam ben içim rahat etmezdi.
  • 19 ay sonra iade, etikliği tartışılır. Fark edildiğinde iade edilmeyip, cihazın piyasa değeri 1750'lere düşünce iade çabası anlaşılır bir şey mi?

    Neyse, zaten iPhone 8 vs. alırsa üye aldığı yere geri döner para. :)
  • Öncelikle geçmiş olsun. Sizin lehinize sonuçlanmasına sevindim. Bende Aynı sıkıntıyı telefonumda yaşadım. Pil değişim programı olduğu için Telefonu götürdüm servise. Pilini ve ekranını değiştirdiler. Bende ilk başta böyle şey olur mu dedim? Apple her zaman telefonu değiştirirdi. Artık tamir yoluna gidiyor. Diğerlerinden bir farkı kalmadı o zaman dedim ve çıktım. Peki bu durumda da başvuru yapsam kazanabilir miyim? Sanırım tamirden önce yapmam gerekiyordu.
  • Benim anlamadığım durum şu açıkçası. Halen heyeti 3000 küsür tl olan davaya bakıyor mu bir sınırı vardı sanki bunun

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bir arkadaş 2 ay kullanıp defalarca servis gören LG V10 telefonunun iadesini almıştı. Telefonu Vodafone'dan kontratlı olarak almıştı. THH hayret edilesi şekilde tüketiciden yana.
  • Adamın düşüncesi aynen şöyle

    "ulan benim pilde sorunlu serilerdendi ama 19 aydır değiştirmedim bu sayede gideyimde garanti bitmeden para idesi alıp aypon 8 alayım ihihihi "

    Pil sorunu olan cihazı 19 ay kullanmış, Apple bile savunmada "hakkaniyetle ne denli örtüştüğünün takdirini sayın heyetinize bırakıyoruz." demiş. Anlamı şu, ulan 19 ay kullandıktan sonramı para iadesi almak aklına geldi çakal.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-BB2CECC18 -- 18 Ekim 2017; 12:48:27 >
  • Apple isterse davayı uzatabilirdi sonuçta siz telefonun problemini bilerek uzun süre kullanmaya devam ettiniz sorunun ortaya çıktığı ve apple'ın bu açıklamayı yaptığı süreç içerisinde bu hakkınızı isteseydiniz bence hakem heyetiyle de uğraşmazdınız.Sonuçta 19 ay bilinçli bir şekilde bu ürünü kullandınız ihtiyacınız doğrultusunda.



    Bu bir araç firmasından araç kiralayıp aylarca kullanıp hiç para ödememek gibi birşey.



    Neyse ne artık apple a koymaz zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nightdrive

    Apple isterse davayı uzatabilirdi sonuçta siz telefonun problemini bilerek uzun süre kullanmaya devam ettiniz sorunun ortaya çıktığı ve apple'ın bu açıklamayı yaptığı süreç içerisinde bu hakkınızı isteseydiniz bence hakem heyetiyle de uğraşmazdınız.Sonuçta 19 ay bilinçli bir şekilde bu ürünü kullandınız ihtiyacınız doğrultusunda.



    Bu bir araç firmasından araç kiralayıp aylarca kullanıp hiç para ödememek gibi birşey.



    Neyse ne artık apple a koymaz zaten.


    Bu bir araç firmasından araç kiralayıp aylarca kullanıp hiç para ödememek gibi birşey.


    ...ne saçma bir benzetme. Adam telefonu bedavaya mı aldı? 3300 küsür lira para ödedi alırken. Bedava mı kullanmış oluyor THH'ye gidene kadar geçen sürede?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 18 Ekim 2017; 13:7:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • edit: 5-6 cümlelik yazı yazdım ve sonuna üstteki ifadeyi ekledim fakat niyeyse yazı gitmedi. Forum kalitesi leşmiş hakikaten.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi anthym -- 18 Ekim 2017; 13:16:30 >
  • Hayret türkiyede tüketici hakları da varmış

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TearsForFears

    Adamın düşüncesi aynen şöyle

    "ulan benim pilde sorunlu serilerdendi ama 19 aydır değiştirmedim bu sayede gideyimde garanti bitmeden para idesi alıp aypon 8 alayım ihihihi "

    Pil sorunu olan cihazı 19 ay kullanmış, Apple bile savunmada "hakkaniyetle ne denli örtüştüğünün takdirini sayın heyetinize bırakıyoruz." demiş. Anlamı şu, ulan 19 ay kullandıktan sonramı para iadesi almak aklına geldi çakal.



    Apple'ı da küstürecekler en sonunda o olacak,malının arkasında duran tek firma

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.