Şimdi Ara

Ankastre kutusuyla ilgili yardım edebilcek var mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
0
Favori
958
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İnternetim bağlandı kullanıcı adı şifre gönderildi fakat ankastre kutusuna ne not bırakılmış ne de kablo açıp baktım kesik kablo mevcut gelen ttnet ekibi işini tam yapmadan gitmiş arıza kaydı oluşturdum neyse forumda okuduğum kadarıyla basit bir işlem gibi görünüyor çekip resmini atsam yardım edecek var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Bir resim atın görelim. Yardımcı neden olmayalım forum bu yüzden var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • forumda ankastre bağlantısının yapılacağı konu mevcut.
  • Aynı durumu ben de yaşıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gulnare G kullanıcısına yanıt
    Ankastre kutusuyla ilgili yardım edebilcek var mı?

    Ankastre kutusuyla ilgili yardım edebilcek var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • bunun yanında ek bir kutu yok değil mi ? şu an gördüğüm kadarı ile binanız da iki kişi hat kullanıyor yanlış yorumlamadı isem. Normalde TT nin gelip etiketleme yapması lazım. TürkNet i arayıp TT benim ankastreme açık uç bırakmadı diyip arıza kaydı açtırın daha sonra uç bırakılınca resimini attığınız ankastre den geriye kalan 18 yuvadan biri veya ikisi (salon + oda şeklinde olabilir ) sizin dairenin oraya bağlamanız lazım.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    Aynen kardeşim sadece bu kutu var kutudan eve siyah kalın kablo şeklinde eve geliyor zaten kutu evin hemen önünde direğe asılı ordan 3-4 metre uzunluğunda kablo şeklinde eve geliyor hatta evin penceresinden soktuk şimdilik o siyah kabloya ek yaparak adsl kablo bağlanmış onu da modeme takıyorum ev 3 katlı üçüncü katta internet kullanan var biz birinci kattayız resimdeki kırmızı boştaki kablonun diğer ucu eve geliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: subaortik

    Aynen kardeşim sadece bu kutu var kutudan eve siyah kalın kablo şeklinde eve geliyor zaten kutu evin hemen önünde direğe asılı ordan 3-4 metre uzunluğunda kablo şeklinde eve geliyor hatta evin penceresinden soktuk şimdilik o siyah kabloya ek yaparak adsl kablo bağlanmış onu da modeme takıyorum ev 3 katlı üçüncü katta internet kullanan var biz birinci kattayız resimdeki kırmızı boştaki kablonun diğer ucu eve geliyor

    bu TT tarafı ben bina tarafı sanmıştım. Tamam o zaman TT etiketleme yapmasını bekleyeceksiniz. Çıkarılan uca kablo bağlayarak veya sizin eve gittiğini söylediğiniz kırmızı siyah a bağlayarak eve çekeceksiniz. farklı bir işlem yok. ama TT nin işlem yapmaması TürkNet müşterisini yıldırma politikası sadece.

    belki bir ihtimal santral tarafından bağlantılar sağlandı ise şans işi şunu deneyebilirsiniz eski tip ev telefonunuz var ise kablosunun ucunu soyup boştaki portlara değdirin ve çevir sesiniz duydunuz port olur ise (üst sıra 2 ve 3 hariç başka aboneye ait onlar) TürkNet in verdiği ev telefonunu arayın telefon çalar ise port odur TT ekibini beklemenize gerek kalmaz. Ama santral bağlantılarının yapılması lazım buna da biz kullanıcılar müdahale edemez




  • subaortik S kullanıcısına yanıt
    Evinize giden kablodan eminseniz ucuna abone ismini yazarsanız turktelekom ekibi gelince direk bağlar.

    Binaya gelen siyah kablo nereye gidiyor. Bina dışındaki kutuya mudahalenin yasak olması lazım. Sizin binaya kaçlı kablo gidiyor? Ve ucu nerede?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gulnare -- 23 Eylül 2017; 19:13:30 >
  • gulnare G kullanıcısına yanıt
    Ankastre kutusunu binada bulamamıştım eve gelen kablodan takip ederek buldum resimdeki 2 kalın siyah kablodan sağ taraftaki eve geliyor evde biyere bağlı değil ucuna ek adsl kablosu bağlamışlar o şekilde çekmişler sende direk modeme takıyorsun burda başka bir evde de böyleydi en üst katta da kullanan var galiba eve gelen kablo 2ye ayrılıyor ona dikkat etmedim çekip paylaşabilirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • subaortik S kullanıcısına yanıt
    Bina kutu yoksa turktelekom yine bir çirkeflik yapabilir. bazı binalarda kutu olmadığı zaman alt yapı yok deyip aboneliği kapatıyor. Binaya giden kablonun kutusu olması lazım. 3 katlı olduğu için tek sutun port takılıdır. Resim atabilirseniz herzaman daha açıklayıcı olur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gulnare

    Bina kutu yoksa turktelekom yine bir çirkeflik yapabilir. bazı binalarda kutu olmadığı zaman alt yapı yok deyip aboneliği kapatıyor. Binaya giden kablonun kutusu olması lazım. 3 katlı olduğu için tek sutun port takılıdır. Resim atabilirseniz herzaman daha açıklayıcı olur

    o binada kutu yok büyük ihtimal tam karşısında tahta telekom direği var ordaki 20 porttan hizmet veriliyor gibi önceki resimlere göre. tt bu tür durumlarda kendi müşterisine direkten eve havai 4 tel li çelik halatlı hat çekiyor ki çekmiş fakat önceden evde kullanan kişi kapattırınca tt kırmızı siyah eve giden olduğunu söylüyor onu sökmüşler. şu an tt nin direkten uç çıkarması lazım da yapar mı zorunda ama tt bu sonuçta. kırmızı siyah kablo sizin eve gidiyor ise bir blok not kağıdın üstüne isim soyisim TürkNet bağlanacak yazıp o kablonun ucuna bağlar iseniz ayarlar giderler ama sizin oralarda araç ile gezen tt ekibi görür iseniz mutlak konuşun bir gözünüz direkte olsun umarım tez zamanda bağlarlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kütahyalı_ramazan


    quote:

    Orijinalden alıntı: gulnare

    Bina kutu yoksa turktelekom yine bir çirkeflik yapabilir. bazı binalarda kutu olmadığı zaman alt yapı yok deyip aboneliği kapatıyor. Binaya giden kablonun kutusu olması lazım. 3 katlı olduğu için tek sutun port takılıdır. Resim atabilirseniz herzaman daha açıklayıcı olur

    o binada kutu yok büyük ihtimal tam karşısında tahta telekom direği var ordaki 20 porttan hizmet veriliyor gibi önceki resimlere göre. tt bu tür durumlarda kendi müşterisine direkten eve havai 4 tel li çelik halatlı hat çekiyor ki çekmiş fakat önceden evde kullanan kişi kapattırınca tt kırmızı siyah eve giden olduğunu söylüyor onu sökmüşler. şu an tt nin direkten uç çıkarması lazım da yapar mı zorunda ama tt bu sonuçta. kırmızı siyah kablo sizin eve gidiyor ise bir blok not kağıdın üstüne isim soyisim TürkNet bağlanacak yazıp o kablonun ucuna bağlar iseniz ayarlar giderler ama sizin oralarda araç ile gezen tt ekibi görür iseniz mutlak konuşun bir gözünüz direkte olsun umarım tez zamanda bağlarlar

    arıza kaydı oluşturmuştum bugün ekip gelip halletmiş kendileri bağlamışlar isteseler yapıyorlar yani




  • quote:

    Orijinalden alıntı: subaortik


    quote:

    Orijinalden alıntı: kütahyalı_ramazan


    quote:

    Orijinalden alıntı: gulnare

    Bina kutu yoksa turktelekom yine bir çirkeflik yapabilir. bazı binalarda kutu olmadığı zaman alt yapı yok deyip aboneliği kapatıyor. Binaya giden kablonun kutusu olması lazım. 3 katlı olduğu için tek sutun port takılıdır. Resim atabilirseniz herzaman daha açıklayıcı olur

    o binada kutu yok büyük ihtimal tam karşısında tahta telekom direği var ordaki 20 porttan hizmet veriliyor gibi önceki resimlere göre. tt bu tür durumlarda kendi müşterisine direkten eve havai 4 tel li çelik halatlı hat çekiyor ki çekmiş fakat önceden evde kullanan kişi kapattırınca tt kırmızı siyah eve giden olduğunu söylüyor onu sökmüşler. şu an tt nin direkten uç çıkarması lazım da yapar mı zorunda ama tt bu sonuçta. kırmızı siyah kablo sizin eve gidiyor ise bir blok not kağıdın üstüne isim soyisim TürkNet bağlanacak yazıp o kablonun ucuna bağlar iseniz ayarlar giderler ama sizin oralarda araç ile gezen tt ekibi görür iseniz mutlak konuşun bir gözünüz direkte olsun umarım tez zamanda bağlarlar

    arıza kaydı oluşturmuştum bugün ekip gelip halletmiş kendileri bağlamışlar isteseler yapıyorlar yani

    ekibin keyfi bir olayı neyse hayırlı olsun. Ne kadar hız alıyorsunuz ? Ev telefonunuz da sorun var mı ?




  • Aynı durum banada oldu etiket yapıştırmamislar

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kütahyalı_ramazan


    quote:

    Orijinalden alıntı: subaortik


    quote:

    Orijinalden alıntı: kütahyalı_ramazan


    quote:

    Orijinalden alıntı: gulnare

    Bina kutu yoksa turktelekom yine bir çirkeflik yapabilir. bazı binalarda kutu olmadığı zaman alt yapı yok deyip aboneliği kapatıyor. Binaya giden kablonun kutusu olması lazım. 3 katlı olduğu için tek sutun port takılıdır. Resim atabilirseniz herzaman daha açıklayıcı olur

    o binada kutu yok büyük ihtimal tam karşısında tahta telekom direği var ordaki 20 porttan hizmet veriliyor gibi önceki resimlere göre. tt bu tür durumlarda kendi müşterisine direkten eve havai 4 tel li çelik halatlı hat çekiyor ki çekmiş fakat önceden evde kullanan kişi kapattırınca tt kırmızı siyah eve giden olduğunu söylüyor onu sökmüşler. şu an tt nin direkten uç çıkarması lazım da yapar mı zorunda ama tt bu sonuçta. kırmızı siyah kablo sizin eve gidiyor ise bir blok not kağıdın üstüne isim soyisim TürkNet bağlanacak yazıp o kablonun ucuna bağlar iseniz ayarlar giderler ama sizin oralarda araç ile gezen tt ekibi görür iseniz mutlak konuşun bir gözünüz direkte olsun umarım tez zamanda bağlarlar

    arıza kaydı oluşturmuştum bugün ekip gelip halletmiş kendileri bağlamışlar isteseler yapıyorlar yani

    ekibin keyfi bir olayı neyse hayırlı olsun. Ne kadar hız alıyorsunuz ? Ev telefonunuz da sorun var mı ?

    teşekkür ederim. 16 olması lazım ama ortalama 7-8 mbps hız alıyorum altyapıyla ilgili heralde ev telefonum yok daha kullanamadım ama aradığımda çalıyordu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: subaortik


    quote:

    Orijinalden alıntı: kütahyalı_ramazan


    quote:

    Orijinalden alıntı: subaortik


    quote:

    Orijinalden alıntı: kütahyalı_ramazan


    quote:

    Orijinalden alıntı: gulnare

    Bina kutu yoksa turktelekom yine bir çirkeflik yapabilir. bazı binalarda kutu olmadığı zaman alt yapı yok deyip aboneliği kapatıyor. Binaya giden kablonun kutusu olması lazım. 3 katlı olduğu için tek sutun port takılıdır. Resim atabilirseniz herzaman daha açıklayıcı olur

    o binada kutu yok büyük ihtimal tam karşısında tahta telekom direği var ordaki 20 porttan hizmet veriliyor gibi önceki resimlere göre. tt bu tür durumlarda kendi müşterisine direkten eve havai 4 tel li çelik halatlı hat çekiyor ki çekmiş fakat önceden evde kullanan kişi kapattırınca tt kırmızı siyah eve giden olduğunu söylüyor onu sökmüşler. şu an tt nin direkten uç çıkarması lazım da yapar mı zorunda ama tt bu sonuçta. kırmızı siyah kablo sizin eve gidiyor ise bir blok not kağıdın üstüne isim soyisim TürkNet bağlanacak yazıp o kablonun ucuna bağlar iseniz ayarlar giderler ama sizin oralarda araç ile gezen tt ekibi görür iseniz mutlak konuşun bir gözünüz direkte olsun umarım tez zamanda bağlarlar

    arıza kaydı oluşturmuştum bugün ekip gelip halletmiş kendileri bağlamışlar isteseler yapıyorlar yani

    ekibin keyfi bir olayı neyse hayırlı olsun. Ne kadar hız alıyorsunuz ? Ev telefonunuz da sorun var mı ?

    teşekkür ederim. 16 olması lazım ama ortalama 7-8 mbps hız alıyorum altyapıyla ilgili heralde ev telefonum yok daha kullanamadım ama aradığımda çalıyordu

    modeme gelen hızı ve değerlere bakalım bir isterseniz? modeme 16 geliyor ise TürkNet kaynaklı yoksa kablo kaynaklı bir sıkıntı olabilir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kütahyalı_ramazan


    quote:

    Orijinalden alıntı: subaortik


    quote:

    Orijinalden alıntı: kütahyalı_ramazan


    quote:

    Orijinalden alıntı: subaortik


    quote:

    Orijinalden alıntı: kütahyalı_ramazan


    quote:

    Orijinalden alıntı: gulnare

    Bina kutu yoksa turktelekom yine bir çirkeflik yapabilir. bazı binalarda kutu olmadığı zaman alt yapı yok deyip aboneliği kapatıyor. Binaya giden kablonun kutusu olması lazım. 3 katlı olduğu için tek sutun port takılıdır. Resim atabilirseniz herzaman daha açıklayıcı olur

    o binada kutu yok büyük ihtimal tam karşısında tahta telekom direği var ordaki 20 porttan hizmet veriliyor gibi önceki resimlere göre. tt bu tür durumlarda kendi müşterisine direkten eve havai 4 tel li çelik halatlı hat çekiyor ki çekmiş fakat önceden evde kullanan kişi kapattırınca tt kırmızı siyah eve giden olduğunu söylüyor onu sökmüşler. şu an tt nin direkten uç çıkarması lazım da yapar mı zorunda ama tt bu sonuçta. kırmızı siyah kablo sizin eve gidiyor ise bir blok not kağıdın üstüne isim soyisim TürkNet bağlanacak yazıp o kablonun ucuna bağlar iseniz ayarlar giderler ama sizin oralarda araç ile gezen tt ekibi görür iseniz mutlak konuşun bir gözünüz direkte olsun umarım tez zamanda bağlarlar

    arıza kaydı oluşturmuştum bugün ekip gelip halletmiş kendileri bağlamışlar isteseler yapıyorlar yani

    ekibin keyfi bir olayı neyse hayırlı olsun. Ne kadar hız alıyorsunuz ? Ev telefonunuz da sorun var mı ?

    teşekkür ederim. 16 olması lazım ama ortalama 7-8 mbps hız alıyorum altyapıyla ilgili heralde ev telefonum yok daha kullanamadım ama aradığımda çalıyordu

    modeme gelen hızı ve değerlere bakalım bir isterseniz? modeme 16 geliyor ise TürkNet kaynaklı yoksa kablo kaynaklı bir sıkıntı olabilir

    Modemde değerler bu şekilde
    Ankastre kutusuyla ilgili yardım edebilcek var mı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: subaortik


    quote:

    Orijinalden alıntı: kütahyalı_ramazan


    quote:

    Orijinalden alıntı: subaortik


    quote:

    Orijinalden alıntı: kütahyalı_ramazan


    quote:

    Orijinalden alıntı: subaortik


    quote:

    Orijinalden alıntı: kütahyalı_ramazan


    quote:

    Orijinalden alıntı: gulnare

    Bina kutu yoksa turktelekom yine bir çirkeflik yapabilir. bazı binalarda kutu olmadığı zaman alt yapı yok deyip aboneliği kapatıyor. Binaya giden kablonun kutusu olması lazım. 3 katlı olduğu için tek sutun port takılıdır. Resim atabilirseniz herzaman daha açıklayıcı olur

    o binada kutu yok büyük ihtimal tam karşısında tahta telekom direği var ordaki 20 porttan hizmet veriliyor gibi önceki resimlere göre. tt bu tür durumlarda kendi müşterisine direkten eve havai 4 tel li çelik halatlı hat çekiyor ki çekmiş fakat önceden evde kullanan kişi kapattırınca tt kırmızı siyah eve giden olduğunu söylüyor onu sökmüşler. şu an tt nin direkten uç çıkarması lazım da yapar mı zorunda ama tt bu sonuçta. kırmızı siyah kablo sizin eve gidiyor ise bir blok not kağıdın üstüne isim soyisim TürkNet bağlanacak yazıp o kablonun ucuna bağlar iseniz ayarlar giderler ama sizin oralarda araç ile gezen tt ekibi görür iseniz mutlak konuşun bir gözünüz direkte olsun umarım tez zamanda bağlarlar

    arıza kaydı oluşturmuştum bugün ekip gelip halletmiş kendileri bağlamışlar isteseler yapıyorlar yani

    ekibin keyfi bir olayı neyse hayırlı olsun. Ne kadar hız alıyorsunuz ? Ev telefonunuz da sorun var mı ?

    teşekkür ederim. 16 olması lazım ama ortalama 7-8 mbps hız alıyorum altyapıyla ilgili heralde ev telefonum yok daha kullanamadım ama aradığımda çalıyordu

    modeme gelen hızı ve değerlere bakalım bir isterseniz? modeme 16 geliyor ise TürkNet kaynaklı yoksa kablo kaynaklı bir sıkıntı olabilir

    Modemde değerler bu şekilde
    Ankastre kutusuyla ilgili yardım edebilcek var mı?

    modem de zaten 8 mbps download 0.8 mbps upload var. TürkNet e arıza kaydı açın 16 demiştiniz 8 e sabitlemişsiniz diye ertesi günü çözüm masasından birisi düzeltip arar değerler fena değil gibi 16 da kopma yapıp sınıra yaklaşabilir modem de demiş 15 den yukarısı olmaz diye. İstersen 16 ya yükseltme talep et kopma yaşar isen 12 ye sabitlettir.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.