Şimdi Ara

ANDROID GÜVENLİ MOD (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
162
Cevap
29
Favori
125.222
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Önce emin olmak istedim. Eşimdekiyle epey bir karşılaştırdım. Önceleri yoktu herhalde ki fark etmedim, kesin fark ederdim. Çünkü telefon estetik, ben de dikkatli olduğum içn ufak bir görüntü bozukluğunu görürüm. Emin olduktan sonra buraları okudum biraz. Mücahit'e sordum. Çok kötü dedi.

    Yarın aldığım firmaya gideceğim. Servis yapar, geri gelir gibi bir durumu kabul edemem. değişim olmalı. Neden dersen? Telefon 1 haftalık bile değil ve bunun içini açarlarsa ne anlamı kaldı. Büyü bozulur. Daha 6. gününde tamir gören 2 yıl garantili bir telefon hiç hoş değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eagle4545

    Önce emin olmak istedim. Eşimdekiyle epey bir karşılaştırdım. Önceleri yoktu herhalde ki fark etmedim, kesin fark ederdim. Çünkü telefon estetik, ben de dikkatli olduğum içn ufak bir görüntü bozukluğunu görürüm. Emin olduktan sonra buraları okudum biraz. Mücahit'e sordum. Çok kötü dedi.

    Yarın aldığım firmaya gideceğim. Servis yapar, geri gelir gibi bir durumu kabul edemem. değişim olmalı. Neden dersen? Telefon 1 haftalık bile değil ve bunun içini açarlarsa ne anlamı kaldı. Büyü bozulur. Daha 6. gününde tamir gören 2 yıl garantili bir telefon hiç hoş değil.

    Eğer servise göndereceğiz derler ise öyle olacaktık çünkü servis raporu olmadan işlem yapmazlar tahminim. Siz direk kendiniz servise götürün ben öyle yapmıştım. Daha çabuk oluyor, çünkü aldığınız yerin servise kargolaması ile sizin teslim etmeniz arasında zaman farkı oluşur. Bir de garanti belgesinin iç kısmını eksiksiz olarak doldurulmasını isteyin, aynı zamanda iç kısım da kaşeli olsun aldığınız yerin kaşesi ve fatura ile birlikte servise teslim edin ve değişim istediğinizi belirtin.www.samsung.com.tr adresinden servis adreslerini öğrenebilirsiniz. Ama tabi, aldığınız yer hemen değiştirelim de diyebilir o zaman zaten orada değişimi sağlarsınız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eagle4545

    Önce emin olmak istedim. Eşimdekiyle epey bir karşılaştırdım. Önceleri yoktu herhalde ki fark etmedim, kesin fark ederdim. Çünkü telefon estetik, ben de dikkatli olduğum içn ufak bir görüntü bozukluğunu görürüm. Emin olduktan sonra buraları okudum biraz. Mücahit'e sordum. Çok kötü dedi.

    Yarın aldığım firmaya gideceğim. Servis yapar, geri gelir gibi bir durumu kabul edemem. değişim olmalı. Neden dersen? Telefon 1 haftalık bile değil ve bunun içini açarlarsa ne anlamı kaldı. Büyü bozulur. Daha 6. gününde tamir gören 2 yıl garantili bir telefon hiç hoş değil.

    Artık bir çok firma koşulsuz 7 gün iade şartı koyarken kos koca "BiMEKS" bu riski göze alamaz. Esnaf olmam(bilgisayarcı) nedeni ile bir kaç öneride bulunayım size. Olabilecekler senaryosu hazırlayalım.

    1- Muhatap olduğunuz kişiyi doğru seçmelisiniz. Vasfı, konumu, statüsü, yetki derecesi, sorumluluk alanı gibi..

    2- İlk diyaloglara göre yaklaşımlarına göre hareket etmelisiniz. eğer ılımlı ve yapıcı davranılıyorsa sorun yok. Ama ilgisiz ve baştan savıcı tavırlar varsa farklı yol çizeceksiniz..

    3- Eğer size servis önerisi bulunulursa veya cihazı bırakın biz size döneriz gibi ifadeler durumunda kozlarınızı kullanınız..

    4- En önemli kozunuz "Tüketici Hakları Yasası" Ayıplı Mal mevzuatı.. Diğerleri ise; Tüketici Hakları Mahkemesi, Sosyal Medya(http://www.sikayetvar.com ), Yerel ve Ulusal Medya gibi seçenekleri dile getiriniz.

    5- Asla cihazınız için size "siz bir durun biz bir 10dk inceleyelim" şeklinde bir ifade ile cihazınızı teslim etmeyiniz.

    6- Mümkünse fiş/fatura ibrazı ile kimliğiniz yanınızda bulundurunuz.

    7- Diğer firmalar ile mukayese ediniz ve bunu gerekirse mubalağa ediniz..

    Bu hususlar inşallah başınıza gelmez. Dediğim gibi en kötü senaryomuz buydu..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AERN

    quote:

    Orijinalden alıntı: eagle4545

    Önce emin olmak istedim. Eşimdekiyle epey bir karşılaştırdım. Önceleri yoktu herhalde ki fark etmedim, kesin fark ederdim. Çünkü telefon estetik, ben de dikkatli olduğum içn ufak bir görüntü bozukluğunu görürüm. Emin olduktan sonra buraları okudum biraz. Mücahit'e sordum. Çok kötü dedi.

    Yarın aldığım firmaya gideceğim. Servis yapar, geri gelir gibi bir durumu kabul edemem. değişim olmalı. Neden dersen? Telefon 1 haftalık bile değil ve bunun içini açarlarsa ne anlamı kaldı. Büyü bozulur. Daha 6. gününde tamir gören 2 yıl garantili bir telefon hiç hoş değil.

    Eğer servise göndereceğiz derler ise öyle olacaktık çünkü servis raporu olmadan işlem yapmazlar tahminim. Siz direk kendiniz servise götürün ben öyle yapmıştım. Daha çabuk oluyor, çünkü aldığınız yerin servise kargolaması ile sizin teslim etmeniz arasında zaman farkı oluşur. Bir de garanti belgesinin iç kısmını eksiksiz olarak doldurulmasını isteyin, aynı zamanda iç kısım da kaşeli olsun aldığınız yerin kaşesi ve fatura ile birlikte servise teslim edin ve değişim istediğinizi belirtin.www.samsung.com.tr adresinden servis adreslerini öğrenebilirsiniz. Ama tabi, aldığınız yer hemen değiştirelim de diyebilir o zaman zaten orada değişimi sağlarsınız.

    Türk Ticaret Kanunu maddeelerini biraz incelersek şöyle bir ibare mevcuttur.. "Ayıplı malı tüketici 30 gün içerisinde bildirmekle yükümlüdür. Satıcı ürünü ayıplı olduğunu onayladıysa birebir değişim, para iadesi gibi seçenekler sunmaktadır." Ben biraz toparladım. Bu maddede yazılanların özetidir..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mucahid01

    quote:

    Orijinalden alıntı: AERN

    quote:

    Orijinalden alıntı: eagle4545

    Önce emin olmak istedim. Eşimdekiyle epey bir karşılaştırdım. Önceleri yoktu herhalde ki fark etmedim, kesin fark ederdim. Çünkü telefon estetik, ben de dikkatli olduğum içn ufak bir görüntü bozukluğunu görürüm. Emin olduktan sonra buraları okudum biraz. Mücahit'e sordum. Çok kötü dedi.

    Yarın aldığım firmaya gideceğim. Servis yapar, geri gelir gibi bir durumu kabul edemem. değişim olmalı. Neden dersen? Telefon 1 haftalık bile değil ve bunun içini açarlarsa ne anlamı kaldı. Büyü bozulur. Daha 6. gününde tamir gören 2 yıl garantili bir telefon hiç hoş değil.

    Eğer servise göndereceğiz derler ise öyle olacaktık çünkü servis raporu olmadan işlem yapmazlar tahminim. Siz direk kendiniz servise götürün ben öyle yapmıştım. Daha çabuk oluyor, çünkü aldığınız yerin servise kargolaması ile sizin teslim etmeniz arasında zaman farkı oluşur. Bir de garanti belgesinin iç kısmını eksiksiz olarak doldurulmasını isteyin, aynı zamanda iç kısım da kaşeli olsun aldığınız yerin kaşesi ve fatura ile birlikte servise teslim edin ve değişim istediğinizi belirtin.www.samsung.com.tr adresinden servis adreslerini öğrenebilirsiniz. Ama tabi, aldığınız yer hemen değiştirelim de diyebilir o zaman zaten orada değişimi sağlarsınız.

    Türk Ticaret Kanunu maddeelerini biraz incelersek şöyle bir ibare mevcuttur.. "Ayıplı malı tüketici 30 gün içerisinde bildirmekle yükümlüdür. Satıcı ürünü ayıplı olduğunu onayladıysa birebir değişim, para iadesi gibi seçenekler sunmaktadır." Ben biraz toparladım. Bu maddede yazılanların özetidir..

    İşte o onaylandıysa kısmı önemli, onaylama işlemi ile ilgili teknik servisimiz yok, cihazı Samsung yetkili servise göndereceğiz, oradan gelen onay durumuna göre hareket edebiliriz diyorlar :))

    Yani kısacası, teknik servisi hizmeti vermiyoruz, ürünün arızalı olup olmadığı ya da ayıplı olup olmadığına teknik servis karar verecek ki biz de onun için ürünü servise göndereceğiz oradan gelen rapor doğrultusunda işlem yapacağız diyebilirler :)) ki bana öyle demişlerdi. Ama internetten yapılan satışlarda 1 hafta yani 7 gün içinde bildiğim kadarıyla ne olursa olsun iade edilebiliyor yani ben sıkıldım hoşuma gitmedi demek bile yeterli diye biliyorum ama sadece internet satışlarında yani yüz yüze olmayan.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AERN -- 18 Şubat 2013; 2:40:42 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AERN

    quote:

    Orijinalden alıntı: mucahid01

    quote:

    Orijinalden alıntı: AERN

    quote:

    Orijinalden alıntı: eagle4545

    Önce emin olmak istedim. Eşimdekiyle epey bir karşılaştırdım. Önceleri yoktu herhalde ki fark etmedim, kesin fark ederdim. Çünkü telefon estetik, ben de dikkatli olduğum içn ufak bir görüntü bozukluğunu görürüm. Emin olduktan sonra buraları okudum biraz. Mücahit'e sordum. Çok kötü dedi.

    Yarın aldığım firmaya gideceğim. Servis yapar, geri gelir gibi bir durumu kabul edemem. değişim olmalı. Neden dersen? Telefon 1 haftalık bile değil ve bunun içini açarlarsa ne anlamı kaldı. Büyü bozulur. Daha 6. gününde tamir gören 2 yıl garantili bir telefon hiç hoş değil.

    Eğer servise göndereceğiz derler ise öyle olacaktık çünkü servis raporu olmadan işlem yapmazlar tahminim. Siz direk kendiniz servise götürün ben öyle yapmıştım. Daha çabuk oluyor, çünkü aldığınız yerin servise kargolaması ile sizin teslim etmeniz arasında zaman farkı oluşur. Bir de garanti belgesinin iç kısmını eksiksiz olarak doldurulmasını isteyin, aynı zamanda iç kısım da kaşeli olsun aldığınız yerin kaşesi ve fatura ile birlikte servise teslim edin ve değişim istediğinizi belirtin.www.samsung.com.tr adresinden servis adreslerini öğrenebilirsiniz. Ama tabi, aldığınız yer hemen değiştirelim de diyebilir o zaman zaten orada değişimi sağlarsınız.

    Türk Ticaret Kanunu maddeelerini biraz incelersek şöyle bir ibare mevcuttur.. "Ayıplı malı tüketici 30 gün içerisinde bildirmekle yükümlüdür. Satıcı ürünü ayıplı olduğunu onayladıysa birebir değişim, para iadesi gibi seçenekler sunmaktadır." Ben biraz toparladım. Bu maddede yazılanların özetidir..

    İşte o onaylandıysa kısmı önemli, onaylama işlemi ile ilgili teknik servisimiz yok, cihazı Samsung yetkili servise göndereceğiz, oradan gelen onay durumuna göre hareket edebiliriz diyorlar :))

    Dediğim gibi onaylama kelimesi o uzun uzun yazan metnin toparlanmasıydı. Yani bu tür firmalar servis elemanı bulundurmak zorundalar. O elaman gelir bakar evet ürün sorunlu der hemen reyondan yenisi getirilir. Burada onay için disbritör yetkili servisine göndermek değildir kasıt..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mucahid01

    quote:

    Orijinalden alıntı: AERN

    quote:

    Orijinalden alıntı: mucahid01

    quote:

    Orijinalden alıntı: AERN

    quote:

    Orijinalden alıntı: eagle4545

    Önce emin olmak istedim. Eşimdekiyle epey bir karşılaştırdım. Önceleri yoktu herhalde ki fark etmedim, kesin fark ederdim. Çünkü telefon estetik, ben de dikkatli olduğum içn ufak bir görüntü bozukluğunu görürüm. Emin olduktan sonra buraları okudum biraz. Mücahit'e sordum. Çok kötü dedi.

    Yarın aldığım firmaya gideceğim. Servis yapar, geri gelir gibi bir durumu kabul edemem. değişim olmalı. Neden dersen? Telefon 1 haftalık bile değil ve bunun içini açarlarsa ne anlamı kaldı. Büyü bozulur. Daha 6. gününde tamir gören 2 yıl garantili bir telefon hiç hoş değil.

    Eğer servise göndereceğiz derler ise öyle olacaktık çünkü servis raporu olmadan işlem yapmazlar tahminim. Siz direk kendiniz servise götürün ben öyle yapmıştım. Daha çabuk oluyor, çünkü aldığınız yerin servise kargolaması ile sizin teslim etmeniz arasında zaman farkı oluşur. Bir de garanti belgesinin iç kısmını eksiksiz olarak doldurulmasını isteyin, aynı zamanda iç kısım da kaşeli olsun aldığınız yerin kaşesi ve fatura ile birlikte servise teslim edin ve değişim istediğinizi belirtin.www.samsung.com.tr adresinden servis adreslerini öğrenebilirsiniz. Ama tabi, aldığınız yer hemen değiştirelim de diyebilir o zaman zaten orada değişimi sağlarsınız.

    Türk Ticaret Kanunu maddeelerini biraz incelersek şöyle bir ibare mevcuttur.. "Ayıplı malı tüketici 30 gün içerisinde bildirmekle yükümlüdür. Satıcı ürünü ayıplı olduğunu onayladıysa birebir değişim, para iadesi gibi seçenekler sunmaktadır." Ben biraz toparladım. Bu maddede yazılanların özetidir..

    İşte o onaylandıysa kısmı önemli, onaylama işlemi ile ilgili teknik servisimiz yok, cihazı Samsung yetkili servise göndereceğiz, oradan gelen onay durumuna göre hareket edebiliriz diyorlar :))

    Dediğim gibi onaylama kelimesi o uzun uzun yazan metnin toparlanmasıydı. Yani bu tür firmalar servis elemanı bulundurmak zorundalar. O elaman gelir bakar evet ürün sorunlu der hemen reyondan yenisi getirilir. Burada onay için disbritör yetkili servisine göndermek değildir kasıt..

    Anladım umarım öyledir, ben gittiğimde çünkü servise göndereceğiz demişlerdi. Ben de kendim götüreyim dedim daha hızlı olur :). Aslında düşündüğümüzde kendi teknik servisleri çoğu mağazanın var ama işte bu üründe yetkili değiliz diyebilirler. Ben şu anda 4. note 2 cihazımı kullanıyorum, daha öncekiler servise teslim etmem ve sorunu bildirmem üzerine değiştiler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AERN

    Yani kısacası, teknik servisi hizmeti vermiyoruz, ürünün arızalı olup olmadığı ya da ayıplı olup olmadığına teknik servis karar verecek ki biz de onun için ürünü servise göndereceğiz oradan gelen rapor doğrultusunda işlem yapacağız diyebilirler :)) ki bana öyle demişlerdi. Ama internetten yapılan satışlarda 1 hafta yani 7 gün içinde bildiğim kadarıyla ne olursa olsun iade edilebiliyor yani ben sıkıldım hoşuma gitmedi demek bile yeterli diye biliyorum ama sadece internet satışlarında yani yüz yüze olmayan.

    Sizde eğer 30 gün dolmaışken bu olay başınıza gelmişse sizinde yetkili servisle muhatap olmadan değişiminiz sağlanmalıydı. Tabi burada sizin konuya vakıf olmayışınızdan yararlanılmış. Sağlık olsun..

    Dedğim gibi bu tür satıcılar(market, hipermarketler) teknik servis elemanı bulundurma zorunluluğu vardır. Ve kararı ilk o eleman verir. 30 gün aşımı durumlarında kararı yetkili servis verir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mucahid01

    quote:

    Orijinalden alıntı: AERN

    Yani kısacası, teknik servisi hizmeti vermiyoruz, ürünün arızalı olup olmadığı ya da ayıplı olup olmadığına teknik servis karar verecek ki biz de onun için ürünü servise göndereceğiz oradan gelen rapor doğrultusunda işlem yapacağız diyebilirler :)) ki bana öyle demişlerdi. Ama internetten yapılan satışlarda 1 hafta yani 7 gün içinde bildiğim kadarıyla ne olursa olsun iade edilebiliyor yani ben sıkıldım hoşuma gitmedi demek bile yeterli diye biliyorum ama sadece internet satışlarında yani yüz yüze olmayan.

    Sizde eğer 30 gün dolmaışken bu olay başınıza gelmişse sizinde yetkili servisle muhatap olmadan değişiminiz sağlanmalıydı. Tabi burada sizin konuya vakıf olmayışınızdan yararlanılmış. Sağlık olsun..

    Dedğim gibi bu tür satıcılar(market, hipermarketler) teknik servis elemanı bulundurma zorunluluğu vardır. Ve kararı ilk o eleman verir. 30 gün aşımı durumlarında kararı yetkili servis verir.

    Bilgi için teşekkür ederim.




  • Konu ile ilgili yok ama, sormak istiyorum. Beyaz note 2 kullanıyorum. Bugün farkettim, telefonun arka kapağını açtığımda, arka kısmının çevresinde kahverengi bir silikon gibi bir yapı çevreliyor. Sizin kullandığınız telefonlarda da özellikle beyaz note 2 de var mı aynı durum ? Aşağıda resimleri mevcuttur özellikle, arka kapak açıldığında kulaklık girişinin telefonun arkasında kalan yüzü için kahverengilik çok belli oluyor.


    Resimleri büyük şekilde görmek için tıklayabilirsiniz.

     ANDROID GÜVENLİ MOD
     ANDROID GÜVENLİ MOD



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AERN -- 18 Şubat 2013; 5:27:45 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AERN

    Konu ile ilgili yok ama, sormak istiyorum. Beyaz note 2 kullanıyorum. Bugün farkettim, telefonun arka kapağını açtığımda, arka kısmının çevresinde kahverengi bir silikon gibi bir yapı çevreliyor. Sizin kullandığınız telefonlarda da özellikle beyaz note 2 de var mı aynı durum ? Aşağıda resimleri mevcuttur özellikle, arka kapak açıldığında kulaklık girişinin telefonun arkasında kalan yüzü için kahverengilik çok belli oluyor.


    Galaxy Note II cihazım yok ama netten büyük boy resimlerden gördüğüm kadarı ile endişelenecek bir durum söz konusu değil. Tamamen fabrikasyon bir yapı..

    Örnekler;


     ANDROID GÜVENLİ MOD  ANDROID GÜVENLİ MOD  ANDROID GÜVENLİ MOD  ANDROID GÜVENLİ MOD




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mucahid01

    quote:

    Orijinalden alıntı: AERN

    Konu ile ilgili yok ama, sormak istiyorum. Beyaz note 2 kullanıyorum. Bugün farkettim, telefonun arka kapağını açtığımda, arka kısmının çevresinde kahverengi bir silikon gibi bir yapı çevreliyor. Sizin kullandığınız telefonlarda da özellikle beyaz note 2 de var mı aynı durum ? Aşağıda resimleri mevcuttur özellikle, arka kapak açıldığında kulaklık girişinin telefonun arkasında kalan yüzü için kahverengilik çok belli oluyor.


    Galaxy Note II cihazım yok ama netten büyük boy resimlerden gördüğüm kadarı ile endişelenecek bir durum söz konusu değil. Tamamen fabrikasyon bir yapı..

    Örnekler;


     ANDROID GÜVENLİ MOD  ANDROID GÜVENLİ MOD  ANDROID GÜVENLİ MOD  ANDROID GÜVENLİ MOD





    Teşekkür ederim ilginiz için.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mucahid01

    quote:

    Orijinalden alıntı: AERN

    Yani kısacası, teknik servisi hizmeti vermiyoruz, ürünün arızalı olup olmadığı ya da ayıplı olup olmadığına teknik servis karar verecek ki biz de onun için ürünü servise göndereceğiz oradan gelen rapor doğrultusunda işlem yapacağız diyebilirler :)) ki bana öyle demişlerdi. Ama internetten yapılan satışlarda 1 hafta yani 7 gün içinde bildiğim kadarıyla ne olursa olsun iade edilebiliyor yani ben sıkıldım hoşuma gitmedi demek bile yeterli diye biliyorum ama sadece internet satışlarında yani yüz yüze olmayan.

    Sizde eğer 30 gün dolmaışken bu olay başınıza gelmişse sizinde yetkili servisle muhatap olmadan değişiminiz sağlanmalıydı. Tabi burada sizin konuya vakıf olmayışınızdan yararlanılmış. Sağlık olsun..

    Dedğim gibi bu tür satıcılar(market, hipermarketler) teknik servis elemanı bulundurma zorunluluğu vardır. Ve kararı ilk o eleman verir. 30 gün aşımı durumlarında kararı yetkili servis verir.

    Tekrardan selam,

    Bugün ürünü aldığım Bimeks mağazasına gittim. Elemanın biri de az buçuk tanıdık sayılır.

    Konuştuk. Ayrıntısıyla anlattım. Tuşun yamukluğundan çok etrafını çevreleyen metalik gri kısmın kaymış olduğunu özellikle belirttim. Ayıplı mala girmez mi dedim, servise gidip tamir olması yerine değişim istedim. Anlıyorum ama bu kararı verecek olan yine Samsung yetkili servisi dedi. İlçede bulunmamdan dolayı da teknik servis Manisa merkezde, oraya gitmesi gerekiyor. Onlar tamir veya değişim kararını verince biz zaten uygularız dedi.

    Hatta ben gittiğimde Samsung yetkili servis elemanı da ordaydı, sanırım işi için gelmişti. Ona da gösterdik. O da aynı şeyi dedi.

    Şimdilik telefonu vermedim. Faturanın fotokopisini aldı ve telefonun resmini çekti. Bunu da şundan dolayı yaptığını söyledi : Bunu Bimeks Genel Merkez'ine göstereceğim dedi. Araya yetkili servis bile girmeden değişim kararı verilirse biz bile direkt değiştiririz, firmanın da sorumululuğı var sonuçta dedi.

    Gayet yardımcı olmaya çalıştı kendince. Şimdi geri dönüp aramalarını bekliyorum. Zaten çalıştığım dershanenin hemen yanında. Her gün önünden geçiyorum.

    Mücahit, sence nasıl bu durum ? Sorun var mı ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eagle4545

    Tekrardan selam,

    Bugün ürünü aldığım Bimeks mağazasına gittim. Elemanın biri de az buçuk tanıdık sayılır.

    Konuştuk. Ayrıntısıyla anlattım. Tuşun yamukluğundan çok etrafını çevreleyen metalik gri kısmın kaymış olduğunu özellikle belirttim. Ayıplı mala girmez mi dedim, servise gidip tamir olması yerine değişim istedim. Anlıyorum ama bu kararı verecek olan yine Samsung yetkili servisi dedi. İlçede bulunmamdan dolayı da teknik servis Manisa merkezde, oraya gitmesi gerekiyor. Onlar tamir veya değişim kararını verince biz zaten uygularız dedi.

    Hatta ben gittiğimde Samsung yetkili servis elemanı da ordaydı, sanırım işi için gelmişti. Ona da gösterdik. O da aynı şeyi dedi.

    Şimdilik telefonu vermedim. Faturanın fotokopisini aldı ve telefonun resmini çekti. Bunu da şundan dolayı yaptığını söyledi : Bunu Bimeks Genel Merkez'ine göstereceğim dedi. Araya yetkili servis bile girmeden değişim kararı verilirse biz bile direkt değiştiririz, firmanın da sorumululuğı var sonuçta dedi.

    Gayet yardımcı olmaya çalıştı kendince. Şimdi geri dönüp aramalarını bekliyorum. Zaten çalıştığım dershanenin hemen yanında. Her gün önünden geçiyorum.

    Mücahit, sence nasıl bu durum ? Sorun var mı ?

    Tahmin ettiğim gibi, klasik market satıcı diyalogları.. Süre uzamadıkca ve sorununuz çözümlendiği sürece makul. Ama sürekli arayıp sorun son durumu. yoksa kaynatılabilir. Bakalım bekleyelim şimdilik. Bu arada manisa dediniz selendi mi acaba ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mucahid01

    quote:

    Orijinalden alıntı: eagle4545

    Tekrardan selam,

    Bugün ürünü aldığım Bimeks mağazasına gittim. Elemanın biri de az buçuk tanıdık sayılır.

    Konuştuk. Ayrıntısıyla anlattım. Tuşun yamukluğundan çok etrafını çevreleyen metalik gri kısmın kaymış olduğunu özellikle belirttim. Ayıplı mala girmez mi dedim, servise gidip tamir olması yerine değişim istedim. Anlıyorum ama bu kararı verecek olan yine Samsung yetkili servisi dedi. İlçede bulunmamdan dolayı da teknik servis Manisa merkezde, oraya gitmesi gerekiyor. Onlar tamir veya değişim kararını verince biz zaten uygularız dedi.

    Hatta ben gittiğimde Samsung yetkili servis elemanı da ordaydı, sanırım işi için gelmişti. Ona da gösterdik. O da aynı şeyi dedi.

    Şimdilik telefonu vermedim. Faturanın fotokopisini aldı ve telefonun resmini çekti. Bunu da şundan dolayı yaptığını söyledi : Bunu Bimeks Genel Merkez'ine göstereceğim dedi. Araya yetkili servis bile girmeden değişim kararı verilirse biz bile direkt değiştiririz, firmanın da sorumululuğı var sonuçta dedi.

    Gayet yardımcı olmaya çalıştı kendince. Şimdi geri dönüp aramalarını bekliyorum. Zaten çalıştığım dershanenin hemen yanında. Her gün önünden geçiyorum.

    Mücahit, sence nasıl bu durum ? Sorun var mı ?

    Tahmin ettiğim gibi, klasik market satıcı diyalogları.. Süre uzamadıkca ve sorununuz çözümlendiği sürece makul. Ama sürekli arayıp sorun son durumu. yoksa kaynatılabilir. Bakalım bekleyelim şimdilik. Bu arada manisa dediniz selendi mi acaba ?

    Burda yazıyla o duyguyu veremeyebilirim.Çocuk gerçekten ilgilendi. Ötekiler bu kadar yapmazdı ama elinden gelen her açıklamayı yaptı. O klasik yaklaşmayı ben de biliyorum, bana öyle gelmedi. Belki de prosedür gereği hep aynı yol izleniyor. Neyse

    İlk dediği zaten servise yollamaktı. Ama ben telefonu vermeyip değişimde ısrar edince fotoğraf çekip merkeze yollacağım dedi. Bilmiyorum artık klasik mi, yoksa üzerine mi düştü.

    Selendi değil hocam, Akhisar.




  • Senin de konunu kirletiyorum ama kusura bakma artık. İstersen özel mesaj mı atayım ne yapayım ? Senin gibi birini bulunca hemen danışmak istedim. Kusura bakma tekrar tekrar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eagle4545

    Senin de konunu kirletiyorum ama kusura bakma artık. İstersen özel mesaj mı atayım ne yapayım ? Senin gibi birini bulunca hemen danışmak istedim. Kusura bakma tekrar tekrar.

    Ne demek estağfirullah.. Herzaman..
  • Selam Mücahit, mağazada muhatap olduğum Emre adlı arkadaş bugün aradı beni. Genel Merkez'in de cevabı aynı olmuş. Önce Samsung Yetkili Servisi inceleyip kararını verecek demişler. Şimdi sana sormak istediklerim:

    1) Akhisar'da servis var ama bu servislerin beyaz eşya, tv, telefon gibi bölümleri ayrı oluyor mu? Bana Manisa merkez demişlerdi gitmesi gereken yer olarak. Sanırım Akhisar'daki farklı bir bölüme bakıyor, emin değilim.

    2) Ben bu telefonun açılmasını istemiyorum. Servise sadece değişime müsait mi diye bir mantıkla göndermek mümkün müdür? Yani değişim kabul olursa sorun yok fakat tamir gerekiyor denilirse kabul etmek istemiyorum ve geri gelmesini istiyorum. Bu münkün müdür?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eagle4545

    Selam Mücahit, mağazada muhatap olduğum Emre adlı arkadaş bugün aradı beni. Genel Merkez'in de cevabı aynı olmuş. Önce Samsung Yetkili Servisi inceleyip kararını verecek demişler. Şimdi sana sormak istediklerim:

    1) Akhisar'da servis var ama bu servislerin beyaz eşya, tv, telefon gibi bölümleri ayrı oluyor mu? Bana Manisa merkez demişlerdi gitmesi gereken yer olarak. Sanırım Akhisar'daki farklı bir bölüme bakıyor, emin değilim.

    2) Ben bu telefonun açılmasını istemiyorum. Servise sadece değişime müsait mi diye bir mantıkla göndermek mümkün müdür? Yani değişim kabul olursa sorun yok fakat tamir gerekiyor denilirse kabul etmek istemiyorum ve geri gelmesini istiyorum. Bu münkün müdür?

    Hiç bir servis kullanıcı odaklı çalışmaz. Yani senin isteklerine pek kulak asmazlar. Kendilerine göre belirledikleri prosüdürlere göre hareket ederler.

    Şun gözüken duruma göre zaten cihazını vermekten başka seçeneğin yok. Zaten gördüğüm kadarı ile ve deneyimlerime göre mutlaka değişim yapılır. Çünkü göründüğü kadarı ile tamir edilecek bir durumu yok..
    Lakin süpriz bir gelişme ile sadece kasa değişimide yapılabilir. Eğer sorun kasada ise..

    Takdir senin diyemiyorum, diyebileceğim en doğru söz; "Elin mahkum".. Sonuçta 2 yıl garantili bir cihaz, vermekten başka seçeneğin yok.. (Adli yollar açık ama sürecide göz önünde bulundurmalısın..)




  • Mücahid, ben şuna karar verdim. Manisa zaten uzak değil, yarım saat. Teknik servise kendim gidip telefonu da kendim götürüp danışmak istiyorum. Bimekse bıraksam ne kadar özenecekler, çizilmeyeceği bile belli değil.

    Bugün yine görüştüm, bu sefer mağazanın sorumlusu. Tek adam yani. Bana diyor ki gönderelim de bu kadar küçük bir şey için değmez diyor. İstersen bırak gönderirirz diyor. Şimdi sen bile kötü demişken kim haklı ?

    Kötü bir durum mu değil mi ? Çıldıracağım.
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.