Şimdi Ara

Amazon Türkiye İndirimleri, Fırsatları ve Kampanyaları [ANA KONU] (3558. sayfa)

5 sn
331.642
Cevap
8.114
Favori
72.875.971
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1591 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 35563557355835593560
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu bir kaç gün içinde Amazon e-hediye kartı alan oldu mu? Bana sürekli ödeme yöntemini güncelleyin diyor ve bir türlü onaylamıyor. Daha önce bir çok kez hediye kartı almıştım ama böyle bir durumla karşılaşmamıştım. Müşteri hizmetleri de çözemedi durumu.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • _Kvothe_ kullanıcısına yanıt

    Akbank 3x1000 kampanyasından yararlanmak adına 2 kere 1000 liralık hediye çeki aldım. Ama 3. yü alamadım, bir türlü provizyona düşmedi. Akbankı arıyorum sorun yok, Amazonu arıyorum sorun yok dediler. 3 4 kere denedikten sonra amazonla tekrar görüştüm, ödeme sistemlerinde bir arıza olduğunu, ekiplerin üzerinde felan çalıştıklarından bahsetti. Siparişi iptal ettim, sonra ne oldu bilemiyorum. Demek ki arıza devam ediyormuş.

  • comolokko41 C kullanıcısına yanıt
    Usta 3 kere 1000 liraya ne veriyor akbank

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • _Kvothe_ kullanıcısına yanıt

    2 gün içerisinde geçte olsa kod geldi. Kampanya icin aldiysaniz bekleyin.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Utilitaryan bir fırsat ürünü görürseniz söyleyin pls

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • listemdeki ürünlere zam gelmiş yine

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: comolokko41

    Akbank 3x1000 kampanyasından yararlanmak adına 2 kere 1000 liralık hediye çeki aldım. Ama 3. yü alamadım, bir türlü provizyona düşmedi. Akbankı arıyorum sorun yok, Amazonu arıyorum sorun yok dediler. 3 4 kere denedikten sonra amazonla tekrar görüştüm, ödeme sistemlerinde bir arıza olduğunu, ekiplerin üzerinde felan çalıştıklarından bahsetti. Siparişi iptal ettim, sonra ne oldu bilemiyorum. Demek ki arıza devam ediyormuş.

    ben nolur nolmaz sona bırakmadım. 5 6 gün önceden hallettim. demek ki sonradan sıkıntı çıkmış sonlara doğru




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yedikeresekiz -- 18 Mayıs 2021; 10:11:1 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kalkuyuma

    Bu durumu normal görmüş vatandaş bir sürü de onay almış.. Bugday, bulgura dönüşürken bir sürü ayıklama makinesinin taşlar pakete girmeden ayiklamasi gerekirdi.. Paketlenmiş mamul nihai tüketime yöneliktir.. Köyde üreticiden bulgur, pirinç alırsanız taş da çıkar, çubukta çıkar, o ayrı konu...

    Ya amazon napsin yayla bulgura amazon bulgur mu yayla basligina gidin 😂


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ayin 9 unda robot supurge siparişi vermistim. Hala kargoya verilmedi. İlk defa bu kadar bekletiyor amazon. Umarim tedarik edemedik diye iptal etmez siparişi.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • imax1 kullanıcısına yanıt

    Ben yasalarla alakalı bir şey söylemedim, zaten diğer mesajımda da Amazon’un diğer siteler seviyesine düşmesini değil tam tersi diğer sitelerin Amazon seviyesine çıkmasını istediğimi söyledim.


    Kusura bakmayın ama sanırım asıl meseleyi kaçırıyorsunuz. Mevzuat varsa bütün siteler o mevzuata göre hareket etmeli ama siz diyorsunuz ki yönetmeliğe uygun açılan davalar kazanılır. Ee, bu demek ki ortada mevzuat var ama ancak zorlama ile uygulanıyor. Siz hakkınızı ancak Tüketici Hakem Heyetine başvurup 3-5 arası bir sürede alabiliyorsanız mevzuat başarılı bir şekilde işlemiyordur. Kanunlar bazı davranışları engellemek için koyuluyor, mesela cinayet işlemek olsun. Kanun’un amacı cinayet işleyeni hapiste tutmak değil, cinayetin oluşmasını engellemektir.


    Yani Amazon mevzuata doğru hareket ediyor diye Amazon konusunda bunlar konuşuluyorsa zaten ortada bir sıkıntı var demektir.

  • _Kvothe_ kullanıcısına yanıt
    Geçen haftalarda aldım anında geldi

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • realgs kullanıcısına yanıt

    Kesinlikle.

  • Yasal mevzuat beni ilgilendirmez. Ben Tüketici Hakem Heyeti,Tüketici Mahkemesi vs uğraşmak zorunda değilim.

    Amazon'dan alır keyfime bakarım. Hak aramak istemiyorum veya uğraşmak istemiyorum.

  • _Kvothe_ kullanıcısına yanıt

    Sanal kart aç tekrar deneyin. Bazen para çekemiyor aynı kart bile olsa..

  • MertZubeyir01 M kullanıcısına yanıt

    3x1000 elektronik alışverişine 125 Chippara vardı.

  • Amazon Türkiye İndirimleri, Fırsatları ve Kampanyaları [ANA KONU]

    https://www.amazon.com.tr/dp/B00K1C9C2Y/ref=cm_sw_r_cp_apa_glt_i_41CAFJW11PAS636B8QSB

    Herkesin bildiği bir cips markasının süper boyu 150gr 5.90 a düşmüş. Normalde. 7.25

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Microsonic Xiaomi Mi Band 3 / Mi Band 4 Silikon Kordon Siyah

    Microsonic

    5 yıldız üzerinden 3,5

        23 değerlendirme 

    Fiyat:16,18 TL h

    https://www.amazon.com.tr/dp/B081H5ZZNH/






  • Çok ilginç 2 gündür Irfora LCD dijital projeksiyonlu çalar saat siparişimi iptal ettirmeye çalışıyorum ama az önce kargo teslim bilgisi geldi.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pinokkyo

    Çok ilginç 2 gündür Irfora LCD dijital projeksiyonlu çalar saat siparişimi iptal ettirmeye çalışıyorum ama az önce kargo teslim bilgisi geldi.

    Aynı durum bende de oldu. Siparişi iptal edin maili geldi. Fakat ben siparişi iptal etmedim. Müşteri hizmetlerine bu yaşanan olayı aktardım . Biraz önce de kargo bilgisi geldi. Demek ki Amazon tedarikçiyi aramış. Benim anladığım bu.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Pinokkyo kullanıcısına yanıt

    Dün arkadaşlar email geldi ya da firma kendi iptal etti, senin bir şey yapmana gerek yok dediler ben de bekledim kendiliğinden iptal olur diye ama kargoya vermişler sanırım.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Walled -- 18 Mayıs 2021; 17:14:5 >
  • 
Sayfa: önceki 35563557355835593560
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.