Maalesef , 15 yıldır çöpe bir tane bile pil atmamış biri olarak yine de vicdanım temiz değil belki ama 100 kiloya yakında geri dönüşüm kutusunda birikmesini sağlamış olmanın hafifletici sebebini taşıyorum. Buradan toplama kutusu /bidonu talep edilebilir (geçici olarak kapalıyız diyor ama açılacaktır sanırım) |
Amazon Türkiye İndirimleri, Fırsatları ve Kampanyaları [ANA KONU] (1724. sayfa)
-
-
https://www.amazon.com.tr/dp/B07T9CQK54/
115₺
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: ztalan
https://www.amazon.com.tr/dp/B07T9CQK54/
115₺Fiyatlar 352 TL den başlıyor hocam. Eğer dediğiniz fiyattan aldıysanız çok iyi fiyata almışsınız.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Cidden bu fiyata aldınız mı? Sepettemiydi ürün yoksa gezerken mi gördünüz?
-
140 bedeni aldım üstüne paylaştım demek ki fiyat uçmuş sonrasında görmedim
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: srcn1905Al bu videoyu senin için çektim. Barkodları aynı olan ürünler mi, yoksa uçuk mavi olan mı orjinal diye P&G müşteri hizmetlerini arayabilirsin 08502200911
Neye dayanarak bu karara vardınız? Bu yazıyı yazan makinelerin nasıl bir makine olduğunu biliyor musunuz?
-
-
quote:
Orijinalden alıntı: yedikeresekizyalnız işt amazon.de bu suistimaller yüzünden Türkiyeye satışı kısıtladı.
Alıntıları GösterAmazon. de ya da com'un neden kısıtladığı ya da kısıtlama kriterlerinin ne olduğu konusunda kesin bir bilgiye ya da duyuruya sahip misiniz? Çünkü örnek olarak Ecovacs Ozmo 950 robot süpürgeyi Amazon.de Türkiye'ye gönderirken Amazon.nl göndermiyor ya da Amazon. de Ozmo 950'yi gönderirken aynı kutu boyutuna sahip Ecovacs T8 AIVI'yi göndermiyor. T8 AIVI fiyat mertebesinde olan Robprpck S6 MaxV'i de Türkiye'ye gönderiyor. Yani kısıtlandıysa bir şey herhangi bir suistimal yüzünden değil operasyonel sebeplerden olma ihtimali çok daha yüksek.
Ayrıca bu örnekteki "Lütfen silin de suistimal edilmesin" dediğiniz "Ürünü iade etmenize gerek yoktur, paranızı iade ediyoruz" dediği şeyi şeyi kaldırsalar ne kaldırmasalar ne farkeder sizin için siz iade etmek istedikten sonra? (bence bu bir jest değil, iade etmek istediğim ürünün bende kalmasının bana bir faydası yok, ihtiyacı olan birine verilecek bir şey olur)
Eğer birileri suistimal eder de kaldırırlar diye endişe ediyorsanız bu uygulamayı, az önce ve daha önce de söylediğim gibi sizin de bir sonraki iadeniz konusunda "param iade edilsin, ürün bende kalsın" beklentiniz vardır, bunun da suistimalcilerin amacından zerre farkı yoktur.
Tekrar ediyorum Amazon bu jestleri "Aman ses etmeyin suistimal edilmesin" diye değil tam tersine "Herkes birbirine anlatsın, daha çok müşteri olsun daha çok alışveriş olsun" diye yapıyor. Basit olarak Amazon global müşteri hizmetlerinin Twitter üzerinden Türkçe attığı tweetleri kontrol ederseniz görürsünüz söylediğim şeyi.
-
Sonunda Adana ya da Kolay Gelsin gelmiş. Umarim anlatilanlar kadar iyi olur Adana da. Bugun aldığım ürün Kolay Gelsin le geliyor görünüyor.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Ariel Mh arayın arkasındaki kodlar ile orj olup olmadığı anlaşılıyor. Hb 150/50 kod zamanı da denk geldi bana, görüştüm Mh ile sahte dedi sonra hb de para iadesi yaptı.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
eyvallah bu pillere bakarken 9v olana da baktım o da indirime girmiş 8.99₺ olmuş. 5 adet aldım.
duracell 9 v
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: BlackLeadhani dark mod/normal mod yapma butonu gibi keşke bir butonla amazon'da ki tüm satıcıları engellesek ve sadece amazon'un kendi sattığı ürünleri görebilsek
Alıntıları Gösteraynen. bi biggshop diye magaza var surekli her seyde karşıma cikiyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Satin aldigim fakat daha kargoya verilmeyen urunume indirim gelmis. Nasil bir yol izlemeyeliyim sizce?
-
quote:
Orijinalden alıntı: sirphoenixxAmazon. de ya da com'un neden kısıtladığı ya da kısıtlama kriterlerinin ne olduğu konusunda kesin bir bilgiye ya da duyuruya sahip misiniz? Çünkü örnek olarak Ecovacs Ozmo 950 robot süpürgeyi Amazon.de Türkiye'ye gönderirken Amazon.nl göndermiyor ya da Amazon. de Ozmo 950'yi gönderirken aynı kutu boyutuna sahip Ecovacs T8 AIVI'yi göndermiyor. T8 AIVI fiyat mertebesinde olan Robprpck S6 MaxV'i de Türkiye'ye gönderiyor. Yani kısıtlandıysa bir şey herhangi bir suistimal yüzünden değil operasyonel sebeplerden olma ihtimali çok daha yüksek.
Ayrıca bu örnekteki "Lütfen silin de suistimal edilmesin" dediğiniz "Ürünü iade etmenize gerek yoktur, paranızı iade ediyoruz" dediği şeyi şeyi kaldırsalar ne kaldırmasalar ne farkeder sizin için siz iade etmek istedikten sonra? (bence bu bir jest değil, iade etmek istediğim ürünün bende kalmasının bana bir faydası yok, ihtiyacı olan birine verilecek bir şey olur)
Eğer birileri suistimal eder de kaldırırlar diye endişe ediyorsanız bu uygulamayı, az önce ve daha önce de söylediğim gibi sizin de bir sonraki iadeniz konusunda "param iade edilsin, ürün bende kalsın" beklentiniz vardır, bunun da suistimalcilerin amacından zerre farkı yoktur.
Tekrar ediyorum Amazon bu jestleri "Aman ses etmeyin suistimal edilmesin" diye değil tam tersine "Herkes birbirine anlatsın, daha çok müşteri olsun daha çok alışveriş olsun" diye yapıyor. Basit olarak Amazon global müşteri hizmetlerinin Twitter üzerinden Türkçe attığı tweetleri kontrol ederseniz görürsünüz söylediğim şeyi.
Alıntıları Göster5 6 kelimelik cümlemden neler çıkarmışsınız. ben milletin yaptığı süistimalllerin sonuçlarını yazmışım. siz beni alıntılayarak " sizin de bir sonraki iadeniz konusunda "param iade edilsin, ürün bende kalsın" beklentiniz vardır, bunun da suistimalcilerin amacından zerre farkı yoktur." demişsiniz. hakkaten hayret ediyorum
-
Baby Turco 90'lı ıslak havlu 2.75 TL
https://www.amazon.com.tr/dp/B08DDN6R61/ref=cm_sw_r_u_apa_i_vdBOFbKX9FCKB
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: yedikeresekiz5 6 kelimelik cümlemden neler çıkarmışsınız. ben milletin yaptığı süistimalllerin sonuçlarını yazmışım. siz beni alıntılayarak " sizin de bir sonraki iadeniz konusunda "param iade edilsin, ürün bende kalsın" beklentiniz vardır, bunun da suistimalcilerin amacından zerre farkı yoktur." demişsiniz. hakkaten hayret ediyorum
Alıntıları GösterDaha önce burada "faydalı alışveriş oldu" diye 5-6 farklı hesaptan dükkanına aldığı kolilerce ürünün fotoğrafını koyup sonra da bunun ticaret olduğunu savunup, insanların fırsatlardan faydalanmasını engelleyen ve burada insanlara hakaret eden, yaptığı şeyin mali açıdan suç olduğunun farkında olmayıp ticaret yaptığını sanan biriyle davalık oldum, vergi dairesi de hakkında inceleme başlattı. O yüzden suistimalciler konusunda çok hassasım.
Diğer taraftan da bu suistimalciler yüzünden amazon.de gönderimi kısıtladı derken bununla ilgili resmi bir duyurudan mı yoksa kendi çıkarımlarınızla mı diye soruyorum, cevap olarak yine hiçbir bilgi vermeden "sonuç: kısıtlanmak" diyorsunuz. Örneklerden göreceğiniz üzere de Amazon.de'nin Türkiye'ye gönderim kısıtı getirmesinin sebebi suistimal değil operasyonel sebep gibi görünüyor.
Sonuç olarak da "ürün sizde kalsın paranızı iade ettik" durumuyla ilgili burada onlarca kez paylaşım yapıldı, onlarca kez sizin söylediğiniz gibi suistimal edilir, lütfen silin diyenler çıktı. Bu jest dediğiniz ama aslında olmayan şeyin suistimal edilmesinden ve kaldırılmasından endişe ediyorsanız lütfen kendinize bir sorun, ben neden bu sürecin kaldırılmasından endişe ediyorum eğer iade edeceğim ürün için içimde " belki iade etmenize gerek yoktur" derler diye beklenti yoksa? Başka jestlerle ilgili bir yorum değil, sadece bu "jest" dediğiniz şey için sorun kendinize.
Eğer düşündüğünüz gibi biriyseniz zaten Amazon bu uygulamayı ister kaldırır ister kaldırmaz umrunuzda olmaz.
-
Her gördüğümde aklıma ssd geliyor :)
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Bilgi verdiğiniz için sağolun hocam. Bu tür durumları bildirmek bizim vatandaşlık görevimiz diye düşünüyorum
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aynen bana rulo rulo koruyucu kağıt gelmişti 😂
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam direk kanıya varmadım. Arkadaşa attığım görsel sadece işkillenmemi sağladı. P&G müşteri hizmetleri kontrol ettikten sonra sahte olduğunu söylediği için sahte diyorum. Fatura göndermiş olsalardı yaptırım girişimi uygulayacaklarını söylediler. Ama gönderilmemiş.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X