Şimdi Ara

Amazon Türkiye İndirimleri, Fırsatları ve Kampanyaları [ANA KONU] (1725. sayfa)

5 sn
331.738
Cevap
8.115
Favori
72.900.234
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1592 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 17231724172517261727
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Temet Nosce kullanıcısına yanıt

    Iptal edip tekrar sipariş verin


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Temet Nosce kullanıcısına yanıt
    Büyük olasılıkla iptal edilemiyecek ama ilk önce iptal işlemi yapmayı deneyiniz. Olmaz derse o zaman ikinci yol: yeni bir sipariş ile ikinci kez ürünü satın alacaksınız birinci ürünü de kargodan teslim almıyacaksınız.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Geçenlerde aldığım bir ürün olmadı(banyo aspiratörü), sırf Amazon'a iade etmemek, iade ediyor gözükmemek için Letgo'dan sattım. (iade etmek için kutulamıştım da, 1 hafta bekleyeyim dedim.) 34 liraya almıştım. 35 liraya sattım.

    Daha önce aynı ürünü iki farklı kez alıp iki farklı kez iade etmiştim. (hep bir sonrasında daha ucuza satışa koydukları için) 3. ürünü en ucuza aldığım için artık iade isteği yok.. Her neyse ilk iki iade talebimdeki iade prosedürü nedeniyle artık iade yapıyor gözükmek istemedim.

    Yukarıdaki suistimal mesajları, uyarma niyetindeki mesajlar biz iade edelim diye değil.. Kısa vadede millet Amazon'un canını okumasın, yarın öbür gün ben iademi yaparım ürünü de gönderirim ama arada böyle yaklaşımları devam etsin diye. Sırf, ürün kalsın iade onaylansın devam etsin diye de değil.. Kolay iade süreci devam etsin diye.. Millet kendisine tanınan hakkı ihtiyaç halinde değil de keyfi yere kullanıyorsa bunun önlemi alınır. Önlem ne olur Amazon'un ayrıcalıklı iade politikası herkes için değişir. Adam yazıyor, konuya sormuş.. "Şimdi ben telefon alsam 31 ocağa kadar iade edebilirim öyle değil mi" diyor? Edersin, ilginçtir ama edersin, şimdi aynısını bu konu altında 100 kişi yapsak ne olur? Amazon sen 3 ay kullan diye mi satış yapıyor. Sen istediğin ürünü alırken çekinme diye 3 ay süre tanımış.. Alınan çoğu ürün zaten 2 haftada kendini belli eder, çok hor kullanmadan iadeni yaparsın. Ama buraya yazanlar 3 ay alıp kullanayım iade edeyim diye düşünüyor.

    Biraz farklı olacak ama insanlar kendilerine yatırım yapar isimlerinin iyi anılmasını ister, itibar kazanır güven kazanır. Ben Amazon'dan ürün alıp iade edip kullanıcı hesabımı bu şekilde lekelemek istemem. Aynı şekilde forumdaki bu hesabımı da düzgün şekilde kullanıp ceza almamaya çalışırım. Forum üyeliğim 13 yıllık en son 8 yıl önce uyarı verilmiş. Amazon hesabımı, telefon numaramı ve kredi kartımı beni ben yapan tanımlayıcılar olarak görüyorum. Bugün yaralanmadığım Amazon ayrıcalıklarının 3-5 yıl sonra ihtiyacım olduğunda halen var olduğunu görmek istiyorum.

    *Yukarıdaki ilgili arkadaşları etiketlemek istedim sonrasında vazgeçiyorum. Kendi görüşümü paylaşmak istedim sadece.
    Konu altında bazı arkadaşlar bazı şeylerin silinmesini isterken o an sadece kendileri yararlanmak istediklerinden değil, ömrü uzun olsun diye öyle yazıyor/istekte bulunuyor.

    *1-2 hafta önce şöyle bir yoruma denk gelmiştim. Biri sırf Amazon'u denemek için 2 liralık bir ürünü ücretsiz Prime avantajıyla almış. Yorum olarak "İki liralık ürünü ücretsiz yollayacaklar mı diye denemek istedim" yazmış.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ztalan

    https://www.amazon.com.tr/dp/B07T9CQK54/

    115₺
    Bunlar çocuk bedenleri değil mi?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3 tane Puma ayakkabı aldım babama eşime kendime. benimki ayağıma çok pis vurdu adamlara yazmıştım iade alabiliriz dediler ama 3 kere giymiştim iade etmeyi kendime yediremediğim için vazgeçtim. Giydikçe açılır diye umuyorum yada bir ayakkabıcıda kalıba sokayım dedim :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fearuq -- 4 Kasım 2020; 10:34:6 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • parası sizin cebinizden mi çıkıyor? kaç çeşit insan var tanıdım diyorum, yeni bir çeşidi beni şaşkınlığa uğratıyor. pes ediyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • fuckulteli kullanıcısına yanıt

    Etiketlemeseniz de konu aslında biraz benim mesajıma cevap olduğu için görüşümü yazayım istedim:


    "Ürün sizde kalsın paranızı iade ettim"in Amazon'un kolay iade süreciyle doğrudan bağlantısı bulunmuyor. Türkiye'de uzaktan satışta 14 günlük yasal iade süresi var, bunda "gri" anlam taşıyan maktu kullanım sözü var. Amazon'un bu jest dediğiniz bana göre operasyonel +/-leri alt alta koyunca kargo geri gönderim ücreti, tekrar raflanması, tekrar satış için depolanması maliyetlerini göz önüne alıp zarar edeceğini düşündüğünde müşteriye de bakarak ürün sizde kalsın para iadesini yaptım diyor. Öyle ki artık otomatik olarak oluyor bu.


    Yani burada jest veya müşteri memnuniyeti bu sürecin çok küçük bir kısmı. Başka bir site için şöyle örnek vereyim:

    N11 üzerinden 4 adet silikon aldım 4 x 10TL +10TL kargo. 2 adet silikonun SKT'si geçmişti. İade süreci başlattım, adam ürün sizde kalsın ben size yeni tarihli göndereyim dedi. İlla ki o SKT'si geçmiş ürünü de 5-6 TL'ye dükkanında satardı(muhtemelen daha donmamıştı) ya da çöpe atardı. Fakat benim ürünü geri göndereceğim kargo ücreti direkt zarar yazacağından sizde kalsın dedi.


    Bu 14 günlük süreyi Amazon 14-30 gün arası için ilave koşullar koyarak 30 güne çıkarmış durumda şu anda da 31 Ocak'a kadar uzatmış durumda.


    Kolay iade etme süreci Trendyol üzerinde de var. (ürünün satıcının eline geçip ürünü onaylayıp onaylamaması tamamen farklı bir durum). Kolay iade diye bir şey uydurulmasının sebebi müşterilerin "bu sweatshirt eğer üzerime olmazsa ne yaparım, dur ya mağazaya gideyim, bu motorlu sebil istediğim gibi çıkmazsa, bak koku yapıyormuş iade etmek çok zor oluyor bu Hepsiburada'da" gibi düşüncelere sahip insanları Amazon'a, Trendyol'a çekmek ve alışveriş kararını kolayca vermeleri içindir.


    Velhasıl kelam "ürün sizde kalsın ücreti iade ediyorum" süreci ister yarın sonlansın, ister sonsuza dek devam etsin, ürünü gerçekten iade etmek isteyen için zerre önemi yoktur. Konunun Amazon'un diğer yapacağı inisiyatif dahilindeki müşteri memnuniyet jestlerini kastetmeden söylüyorum.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1234Rambo

    parası sizin cebinizden mi çıkıyor? kaç çeşit insan var tanıdım diyorum, yeni bir çeşidi beni şaşkınlığa uğratıyor. pes ediyorum.

    Senin cebinden de çıkmıyor eğer ki bu durum sonlanirsa.



    Ben konuşulan meseleye çözüm olarak söyledim içi rahat olmayan varsa geri bildirim atsın diye.


    Sen neden kızıyorsun:)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • az önce aldığım powerbank bozuk çıktı iade talebi oluşturdum kod verdi yarın göndercem siz burda ayrı kafa yaşıyosunuz

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ne gereksiz adamlar varya geri bildirim gönderiyolar felan filan😁

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • sirphoenixx kullanıcısına yanıt
    Bu mesajınıza ters bir görüşüm yok, operasyonel olarak avantajına olduğu için iade politikası böyledir. Kendileri isterse her iadede ürünü de isteyebilir. Sizinle doğrudan çatışan, tamamen zıt şeyler söylemiyorum.

    Yazdığım bazı örnekler vardı, telefonu alayım 3 ay kullanayım diye düşünenler vs... Farklı benzer durumlar da oluyor...

    Ben diyorum ki herkes yaşadığı deneyimi, amazondan alışverişin cazip yanı gibi kör göze parmak anlatmazsa olağan akışında her şey devam eder. (bir kişi fark edip sistemin canını okursa zaten kimse duymadan o kişi sistemin dışına itilir.)

    Benim gibi (veya benzer şekilde) fikrini söyleyen arkadaşın mesajından farklı anlamlar çıkarıp, sanki "kimse duymasın kimse bilmesin" istiyormuş gibi bir kendinizce yorumlamışsınız. Ben bu kısımda sizin bu yaklaşımınızdan, değişik anlam çıkarmanızdan rahatsız oldum. O arkadaş da benzer bir cevap yazmış zaten..

    Görüş farklılıkları oluyor, farklı çözümlerin olabileceğini düşünüyoruz, ikimizden biri kesin doğru veya kesin yanlış çıkmayacak.

    (uykum gelmiş, cümleleri noktalarken başını sonuna kaçırıyorum.) İyi geceler

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • fuckulteli kullanıcısına yanıt

    Sonda bahsettiğiniz yorum bu galiba. Ürün, sepetimde bekleyenlerden biri. Alacak bir iki parça şey daha bulunca sipariş vereceğim. :)


    Amazon Türkiye İndirimleri, Fırsatları ve Kampanyaları [ANA KONU]

    Edit: Tam da ben bu mesajı yazarken fiyat yükseldi. "Tek/İş 520163 İzole Bant Tekli, Çok Renkli , arttırıldı ₺1,99 olan eski fiyatı ₺3,06 olarak değişti " Amazon Türkiye İndirimleri, Fırsatları ve Kampanyaları [ANA KONU] 




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -Nautilus- -- 4 Kasım 2020; 1:2:17 >




  • -Nautilus- kullanıcısına yanıt
    Evet, aynı bu şekilde ekran görüntüsü olarak konuda gördüm. (neymiş bu ürün?)

    Ben de iki ampul, bir pil alayım diyorum, diyorum ki (fiyat oynamasa) başka ihtiyaçları da sepete ekleyim. Tek seferde gelsin işte.. Haftanın 2-3 günü Amazon kargosu gelmesin minik minik..

    *n11 dükkan bazlı olunca bugün 37 liralık mini wifi alıcısı aldım. Kim bilir ne kadar ufak pakette gelecek.. Mecburum bunu alırım. (bazen kargo poşeti geliyor, diyorum boş poşet mi geldi, o kadar hafif)




    Tek-iş marka ufak tefek bende bir şeyler aldım. Bazen bakıyorum normalde almayacağım şeyleri 3-5 lira diye almışım. maskeleme bandı aldım ucuz diye, farklı amaçla da olsa kullandım ama. Küçük şeyler olunca alınıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fuckulteli -- 4 Kasım 2020; 1:8:56 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • @pfaff100


    @BrezilyaLigi



    linkler için teşekkürler

  • Bizim milletin 3 kurus icin yapmayacagi numara yok, burada suistimal duyari kasmanin anlami yok, hamur belli.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fuckulteli

    Bu mesajınıza ters bir görüşüm yok, operasyonel olarak avantajına olduğu için iade politikası böyledir. Kendileri isterse her iadede ürünü de isteyebilir. Sizinle doğrudan çatışan, tamamen zıt şeyler söylemiyorum.

    Yazdığım bazı örnekler vardı, telefonu alayım 3 ay kullanayım diye düşünenler vs... Farklı benzer durumlar da oluyor...

    Ben diyorum ki herkes yaşadığı deneyimi, amazondan alışverişin cazip yanı gibi kör göze parmak anlatmazsa olağan akışında her şey devam eder. (bir kişi fark edip sistemin canını okursa zaten kimse duymadan o kişi sistemin dışına itilir.)

    Benim gibi (veya benzer şekilde) fikrini söyleyen arkadaşın mesajından farklı anlamlar çıkarıp, sanki "kimse duymasın kimse bilmesin" istiyormuş gibi bir kendinizce yorumlamışsınız. Ben bu kısımda sizin bu yaklaşımınızdan, değişik anlam çıkarmanızdan rahatsız oldum. O arkadaş da benzer bir cevap yazmış zaten..

    Görüş farklılıkları oluyor, farklı çözümlerin olabileceğini düşünüyoruz, ikimizden biri kesin doğru veya kesin yanlış çıkmayacak.

    (uykum gelmiş, cümleleri noktalarken başını sonuna kaçırıyorum.) İyi geceler

    Nezaketiniz için teşekkür ederim yalnız ben herhangi bir şeyi kendim yorumlamıyor ya da söylemiyorum; onlarca kez "Amazon ürün sizde kalsın paranızı iade ettim" diyenlere "lütfen silin" diye baskı yapıldı. Ben buna karşıyım. Hem insanların aklına hakaret hem Amazon gibi dünyanın 1 numaralı perakendecisinin buna karşı önlem almadığını düşünmek garip geliyor. Kaldı ki Amazon sizlerin yaptığı şeyi istemiyor çok net olarak. Bunun duyulmasını istiyor, ben böyle şeyler yapıyorum diyor.


    Mesela bakınız:





    Kolay iade sistemiyle yukarıdaki kuralın bağlantısı yok dediğim gibi, telefonu 3 ay kullanayım iade edeyim örneğine de sonuna kadar karşıyım. Yalnız her ne kadar burada yazsanız da yazmasanız da o insanlar Amazon chate bağlanıp yine de öğrenir bu işi.


    Size de iyi geceler.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: okaliptusagaci

    az önce aldığım powerbank bozuk çıktı iade talebi oluşturdum kod verdi yarın göndercem siz burda ayrı kafa yaşıyosunuz

    Hangi powerbank ? Spigen pocketboost mu


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 17231724172517261727
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.