Arkadaşlar şuanda Türk Telekom altyapısında Türknet kullanıyorum. Gelen zamdan sonra Türk Telekom'a geçmek istiyorum fakat altyapı sorgulamak istediğimde altyapı görünmüyor. Türknetin sitesinden kontrol ettiğimde ise adresle sorgulama yapınca yine altyapı yok diye hata veriyor, ev telefon numarasıyla sorgulama yapınca altyapı görünüyor. Bu sorunu nasıl çözebilirim. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Altyapı Sorgulama Hatası






-
-
Türk telekom ofisine git en yakın mümkünse bayiler de halledemeyebilir, ilk ev telefonunu türk telekoma taşır sonrasında internet aboneliğini müşteri hizmetlerinden veya online yapabilirsin, tabi ev telefonunu kullanmaya devam etmek istersen
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bende de altyapı yok sorunu var kullandığım halde. Bölge müdürlükleri halledebiliyormuş galiba.
-
Faturandaki adrese bak, senin adresinle aynı mı?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Aynı sorun bende de mevcut bu yüzden hiçbir firmaya nakil yapamıyorum. Turk telekom bile kendi altyapısını göremiyor. Binada ve dairede altyapı olmasına rağmen görünmüyor. Sorunu nasıl çözebilirim?
-
Arkadaşlar sizin internetiniz zamanında altyapınız olmadığı için ekipler tarafından farklı bir adres üzerinden kurulmuş, ya da yıllar içinde kapı numaranız değişmiştir. Bu yüzden sizlerin gerçek port adresinize ulaşmanız lazım, o adres üzerinden işlemleri yapmanız lazım. O adrese ait BBK numarasını bir yere kaydetmeniz de lazım, tekrar adresiniz değişirse BBK değişmeyeceği için yeni adresinize ulaşabilirsiniz.
Mesela benim Fatura'da 3 yazıyor, ama port adresim 9 :)
-
Hocam bina 2016 yılında inşa edildi önceki iki katlı binada altyapı yoktu ama sorgulamada önceki bina ve numaraları da görünyüyor. Bina yapıldıktan sonra altyapı olmadığı için uzun süre bekledik sonunda altyapı geldi dediğiniz gibi port verileri biraz sallamasyon olmuşa benziyor. Peki gerçek port adresini nasıl öğrenebilirim ve mevcut sorunu turk telekom müdürlüğünden çözebilir miyim?
-
evet bölge müdürlüğüne gidip çözersiniz. Başkaları çözemez
-
Hocam benim de altyapim görünmüyor fakat türknetten millenicoma geçiş yaptım. Sorun olmadı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Telefonla başvuru yapmak istediğim (ttnet, turkcell superonline, turknet) firmaların müşteri hizmetleri adres bilgilerini aldıktan sonra verdiği tek cevap "altyapınız sistemde görünmüyor" oldu. Kimse uğraşmak istemedi türk telekom bile kendi altyapısını göremedi. Ben de Cimere yazdım artık çözülür diye umuyorum :)
-
Millenicom deneyin isterseniz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
https://forum.donanimhaber.com/turk-telekom-dilekce-ornegi-ornekleri-ve-altyapi-port-fiber-talepleri--140072962-139
-
Ya hocam şu mesajınla kendini aşmışsın yeminle.
Port adresi ne ya gözünü sevdiğim Allah ın yarattığı bir insan.
Bak şimdi, bir apartman düşünelim 10 daire olsun. Sen 3 de oturuyor ol. Diyelim ki sehven senin daire numaran 9 olarak kaydedilmiş olsun. Senin bağlı olduğun ankastre kodu ve saha kodu aynı hiçbir şey değişmiyor. Sadece faturada gözüken adresin farklı, yani TT sisteminde aynı kutu ve aynı saha dolabındasın.
Bir başka örnek verelim. Bazı binalar atıyorum 3 daire oluyor ama adres sorgulama sisteminde 2 gözüküyor. Yani bu durumda üçüncü daireye internet alamazsın. Onun da çözüm yolları burada anlatılıyor.
Yani port adresi, şu adresi bu adresi diye bir şey yok. Senin aboneliğinin adresini ben sana vereyim.
Örnek şema
123 sd (saha dolabı)
123 sd
a5
(yani 123 saha dolabının A5 ankastresi.
TT için senin adresin bu, fatura adresin şu bu TT sistemi için bir önem arz etmiyor esasen teknik açıdan.
Not:
Diyelim ki daireniz 9 numara ve internet almak istiyorsunuz ama bir başka daire sizin daire numaranızı göstererek internet almış ve siz internet alamıyorsunuz. Ya da daire iki de altyapı yok derken 9 da var mı diyor? İşte çözüm
https://forum.donanimhaber.com/btk-tuketici-sikayet-sistemi-nasil-kullanilir-rehber--152027365
Bu kadar basit, vatandaşın kafasını yok port adresi yok ankastre adresi diye karıştırmaya luzum yok, zaten öyle bir şey yok. Teknik olarak senin bir adresin var saha ve ankastre kodu ile ama bu vatandaşı ilgilendiren bir husus değil, teknik açıdan ilgilenenleri alakadar ediyor.
-
yahu port adresi derken benim evimden çıkan telin hangi adres için kayıt olduğunu söyledim işte, çok karışık burada işler.
-
Ya karışık değil de sen karışık gösterip milletin kafasını bulandırıyorsun bundan da ne zevk alıyorsun bilmiyorum.
En güzel şey, en basit haliyle anlatmaktır. Böylece herkes tarafından anlaşılabilir olur. Sonuçta foruma yazıyoruz ve Google aramalarından da buluyor insanlar bu yazılanları, sadece forumda üye olanlar veya bu işlerden anlayanlar okumuyor yani. 85 milyon ülkeyiz, anlamayanın dahi anlayabileceği şekilde yazmalıyız ki herkese faydamız olsun. Yoksa ben de gireyim teknik detaylara ama kimseye faydası yok o şekilde.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X