Şimdi Ara

Alfa Romeo 4C - 240 hp, 0-100 4,5 sn (7. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
141
Cevap
0
Favori
15.914
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • http://www.autoexpress.co.uk/alfa-romeo/4c/64466/alfa-romeo-4c-price-specs-and-release-date

    Prices for the standard 4C have yet to be revealed, but as the limited-run 4C Launch Edition costs 60,000 Euros, the regular car is likely to start at around £50,000, with deliveries from this summer.

    Karbon fiber şasi çok pahallı olduğundan fiyat artmış. İngilterede 50000£ ise tr de rahat 110000€ bulur kanımca.
  • Hort!
    Aracın fiyatı listede yer aldı.
    110000 avro net!

    O kadar parayı veren 10 daha verir gallardo alır f430 alır...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 110000 euroya turşusunu kurarlar artık. Gerzek herifler. Kedi olalı bi fare tutacaklardı onu da yüzlerine gözlerine bulaştırdılar

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Burda da türemiş 4C'yi RCZ sanan insanlar.. Hoşgeldiniz..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Integrale

    Burda da türemiş 4C'yi RCZ sanan insanlar.. Hoşgeldiniz..

    Ne alaka?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ya tamam fiyat biraz yüksek gelebilir ama olaya bir de teknoloji yönünden bakın. Araç tamamen karbon. Çok çok hafif ve inanılmaz performanslı bir araç.

    Ayrıca 2002 model ikinci el gallardo fiyatı ile 2014 model 0 km bir aracın fiyatını karşılaştırmak ne kadar mantıklı. O zaman adam 70 bine 0 km golf alacağına 2000 model porsche boxter alısın. Kısacası fiyat karşılaştırırken iki aracın da aynı model yılındaki araçlarını karşılaştırmak gerekli. Ancak ona göre pahalı veya ucuz yorumu yapılır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tigger_agc

    Ya tamam fiyat biraz yüksek gelebilir ama olaya bir de teknoloji yönünden bakın. Araç tamamen karbon. Çok çok hafif ve inanılmaz performanslı bir araç.

    Ayrıca 2002 model ikinci el gallardo fiyatı ile 2014 model 0 km bir aracın fiyatını karşılaştırmak ne kadar mantıklı. O zaman adam 70 bine 0 km golf alacağına 2000 model porsche boxter alısın. Kısacası fiyat karşılaştırırken iki aracın da aynı model yılındaki araçlarını karşılaştırmak gerekli. Ancak ona göre pahalı veya ucuz yorumu yapılır.

    Tamam da insanların tepkisi daha önce çok daha düşük olması planlanan fiyatın fahiş fiyatlara çekilmesinden dolayı. Karbon kullanılması maaliyeti biraz arttırmış olabilir ama planlananla üretim arasında yaklaşık 2 misli bir fark olmaz herhalde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: norton772


    quote:

    Orijinalden alıntı: tigger_agc

    Ya tamam fiyat biraz yüksek gelebilir ama olaya bir de teknoloji yönünden bakın. Araç tamamen karbon. Çok çok hafif ve inanılmaz performanslı bir araç.

    Ayrıca 2002 model ikinci el gallardo fiyatı ile 2014 model 0 km bir aracın fiyatını karşılaştırmak ne kadar mantıklı. O zaman adam 70 bine 0 km golf alacağına 2000 model porsche boxter alısın. Kısacası fiyat karşılaştırırken iki aracın da aynı model yılındaki araçlarını karşılaştırmak gerekli. Ancak ona göre pahalı veya ucuz yorumu yapılır.

    Tamam da insanların tepkisi daha önce çok daha düşük olması planlanan fiyatın fahiş fiyatlara çekilmesinden dolayı. Karbon kullanılması maaliyeti biraz arttırmış olabilir ama planlananla üretim arasında yaklaşık 2 misli bir fark olmaz herhalde.

    Ya Hu.. De ki "bu fiyatlara benim bütçem el vermez", o zaman anlarız, amenna deriz.. Ama fahiş dersen orda dur iki dakika derim.. İlk vaadedilen fiyat kaçtı da 2 misli fark var diyorsun?

    Süperspor araç fiyatlarının 1 milyon TL'den başladığı piyasada 300 bin liraya satılabilecek bir araç çıkartıp satıyorlar, millet burun kıvırıyor.

    Araç satmıyormuş, Türkiye'ye 2 araba geldi, 2'si de satıldı. Bir daha ülkenin kotasına ne zaman düşer de gelir buralara meçhul. Yıllık üretim kapasitesi maksimum 3500 olan bir aracın satış listesinde ilk 10'a mı girmesini bekliyor millet?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Integrale

    quote:

    Orijinalden alıntı: norton772


    quote:

    Orijinalden alıntı: tigger_agc

    Ya tamam fiyat biraz yüksek gelebilir ama olaya bir de teknoloji yönünden bakın. Araç tamamen karbon. Çok çok hafif ve inanılmaz performanslı bir araç.

    Ayrıca 2002 model ikinci el gallardo fiyatı ile 2014 model 0 km bir aracın fiyatını karşılaştırmak ne kadar mantıklı. O zaman adam 70 bine 0 km golf alacağına 2000 model porsche boxter alısın. Kısacası fiyat karşılaştırırken iki aracın da aynı model yılındaki araçlarını karşılaştırmak gerekli. Ancak ona göre pahalı veya ucuz yorumu yapılır.

    Tamam da insanların tepkisi daha önce çok daha düşük olması planlanan fiyatın fahiş fiyatlara çekilmesinden dolayı. Karbon kullanılması maaliyeti biraz arttırmış olabilir ama planlananla üretim arasında yaklaşık 2 misli bir fark olmaz herhalde.

    Ya Hu.. De ki "bu fiyatlara benim bütçem el vermez", o zaman anlarız, amenna deriz.. Ama fahiş dersen orda dur iki dakika derim.. İlk vaadedilen fiyat kaçtı da 2 misli fark var diyorsun?

    Süperspor araç fiyatlarının 1 milyon TL'den başladığı piyasada 300 bin liraya satılabilecek bir araç çıkartıp satıyorlar, millet burun kıvırıyor.

    Araç satmıyormuş, Türkiye'ye 2 araba geldi, 2'si de satıldı. Bir daha ülkenin kotasına ne zaman düşer de gelir buralara meçhul. Yıllık üretim kapasitesi maksimum 3500 olan bir aracın satış listesinde ilk 10'a mı girmesini bekliyor millet?

    Ne alakası var. İlk öngörülen takam 60-65000 euro idi. Sonrasında karbon fiyatı arttı dendi vs. Ayrıca süperspor dediğin arabanın motoru 1.8 yani diğer yüksek motorlu araçlardan ufak olduğu için %140 değil de %90. Oradan da bir fark var. Niye o zaman diğerleri gibi fahiş fiyatlı olsun ki? Arabayı alacağımdan değil ama motoru itibariyle büyük bir avantajı varken bu kadar pahalı olması manasız.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu fiyata iş yapmalarını olanaksız değil imkansız

    Yukarıda bir arkadas da yazmıs bu rakamı veren üstüne 10 bin euro daha koyar gider ferrari alır ne diye bununla uğraşsın.

    Müthiş bir ticari başarısızlık öyküsü alfa adına...
  • Aracın direkt hedefi porsche cayman S. Arabanın fiyatına 10000€ koyup ferrari de alamazsınız. hayal görmeyin. Performanslı bir araç ve her kuruşunu eder. Performansı porscheden de daha iyi. Özel bir araç ve alfa romeo 8c'yi bile beğenmeyen bir kitleden zaten 4c'yi beğenmesini beklemek saflık.

    Kalıp sabit:
    Ucuz olsun, performanslı olsun, rahat olsun, az yaksın falan...

    Bunun hepsini yapan araç yok zaten saf saf yazmayı bırakmak lazım. Alfa 4C görebileceğiniz teknik verileri en iyi araçlardan biridir. Ve hedefi iş adamları falan değil zaten. Eğlenmek için yapılmış bir araç hava atmak için porsche alacak sınıfa hitap etmiyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cool2hate

    Aracın direkt hedefi porsche cayman S. Arabanın fiyatına 10000€ koyup ferrari de alamazsınız. hayal görmeyin. Performanslı bir araç ve her kuruşunu eder. Performansı porscheden de daha iyi. Özel bir araç ve alfa romeo 8c'yi bile beğenmeyen bir kitleden zaten 4c'yi beğenmesini beklemek saflık.

    Kalıp sabit:
    Ucuz olsun, performanslı olsun, rahat olsun, az yaksın falan...

    Bunun hepsini yapan araç yok zaten saf saf yazmayı bırakmak lazım. Alfa 4C görebileceğiniz teknik verileri en iyi araçlardan biridir. Ve hedefi iş adamları falan değil zaten. Eğlenmek için yapılmış bir araç hava atmak için porsche alacak sınıfa hitap etmiyor

    Kimin ne olduğunu bilmeden biraz boş beleş sallamışsın. Ben zamanında yani bundan 14 yıl önce alfa 156 kullanmış birisiyim. Makul bir fiyatlandırma ile yine binilebilir niye olmasın? Ki 1.8 motor şle büyük bir vergi avantajı varken. Porsche'nin motoru kaç cc? %140 vergiye tabii, alfa 1.8 motor yani %100 vergiye tabii. Aradaki %40 ne oldu peki? Bizim burda irdelediğimiz bu aradaki farkın müşteriye yansıtılmasıdır! Ama böyle yorumları görünce bizim insanımıza ne yapılsa müstahaktır, ne de olsa ne oldum budalalığı had safhada memlekette ( istisnalar elbette vardır, geneli kastediyorum).



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi norton772 -- 22 Temmuz 2014; 12:27:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • norton772 kullanıcısına yanıt
    Porsche Cayman : 141.316€
    Alfa Romeo 4C : 309.700 T.L. (108.119€)


    Al sana aradaki %40. Budalalık sende dostum önce oku sonra yaz :D Bu arada bulduğum bir sürü cayman fiyatı var en ucuzunu yazdım....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cool2hate -- 22 Temmuz 2014; 12:44:04 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cool2hate

    Porsche Cayman : 141.316€
    Alfa Romeo 4C : 309.700 T.L. (108.119€)


    Al sana aradaki %40. Budalalık sende dostum önce oku sonra yaz :D Bu arada bulduğum bir sürü cayman fiyatı var en ucuzunu yazdım....

    Yav he he, memlekette düzülmek herkesin ne kadar da hoşuna gidiyor! Alışkanlık olmuş milette

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Turkuaz Prusa

    Bu fiyata iş yapmalarını olanaksız değil imkansız

    Yukarıda bir arkadas da yazmıs bu rakamı veren üstüne 10 bin euro daha koyar gider ferrari alır ne diye bununla uğraşsın.

    Müthiş bir ticari başarısızlık öyküsü alfa adına...

    Var ya, nasıl da Alfa'nın ticari başarısızlığını bir anda değerlendirdin, notunu verdin. Vallahi bravo.. Kocaman alkış sana.. kocaman..


    Kısıtlı sayıda (senede 3000!!!) adetle üretilebilen bir araçtan Clio kadar satış yapmasını bekleyen bir zihniyet ile karşı karşıyayız sanırım. Yoksa şu anki durumu "başarısızlık" olarak nitelendirmenin başka bir açıklaması olamaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Integrale

    quote:

    Orijinalden alıntı: Turkuaz Prusa

    Bu fiyata iş yapmalarını olanaksız değil imkansız

    Yukarıda bir arkadas da yazmıs bu rakamı veren üstüne 10 bin euro daha koyar gider ferrari alır ne diye bununla uğraşsın.

    Müthiş bir ticari başarısızlık öyküsü alfa adına...

    Var ya, nasıl da Alfa'nın ticari başarısızlığını bir anda değerlendirdin, notunu verdin. Vallahi bravo.. Kocaman alkış sana.. kocaman..


    Kısıtlı sayıda (senede 3000!!!) adetle üretilebilen bir araçtan Clio kadar satış yapmasını bekleyen bir zihniyet ile karşı karşıyayız sanırım. Yoksa şu anki durumu "başarısızlık" olarak nitelendirmenin başka bir açıklaması olamaz.

    Yanlız atladığınız bir nokta var. Gerçekten de fiat alfa'yı bir türlü istikrarlı bir çizgiye sokamadı satış ve statü olarak bir noktaya konumlandırmada. Ben 2000 yılında alfa 156 kullandım. Çevremde de halen kullananlar mevcut. Araç elit desen değil, dayanıklı desen değil, fiyat desen pahalı. Geriye sadece stil kalıyor ve evet kasalar gerçekten de güzel ama bu tek başına markayı taşımalarına yetmiyor. Bakıyorsunuz dünya para isteniyor ama sonrasında ıvır zıvır arızalar vs can sıkıyor. Bu bedel ödeniyorsa karşılığı da elit olmalı. Parça fiyatları çok pahalı, ucuz olmasını beklemiyorum zaten ama o zaman karşılığında dayanıklılık sunabilmeli. Yada şu pencereden bakalım. Dünyada bakıldığında premier sınf diye tabir ettiğimzde hangi markalar sayılıyor: audi, mercedes ve bmw. Bunlara biraz da volvo eşlik ediyor yada başka ülkelerde lexus belki bir iki marka daha. Fakat alfa fiat'ın gözünde premier olarak lanse edilse de insanların gözünde bu mertebeye hiç bir zaman gelemedi. Sorun burada başlıyor zaten. Daha o seviyeye gelmemiş arabaya o seviyenin fiyatını istiyorlar. Sen önce bunu özümset insanların gözünde ve bunu somut olarak da ıspatla sonra da git fiyatlandırmaya. Ama bunlarınki tabiri caizse cin olmadan çarpmaya benziyor. Tepki de biraz bundan kaynaklanıyor. İnanılmaz bir sürüş keyfi veriyor araçları onu kesin olarak söyleyebilirim ama hepsi bu. Yeterli değil bana göre karşılığında ödenilen bedel için



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi norton772 -- 22 Temmuz 2014; 13:49:17 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Butun bu yazilanlarin hepsi sadece o arac uzerinde alfa romeo simgesi oldugu icin. O aracin uzerinde BMW veya Mercedes yildizi olsa butun bu yazilanlarin tam tersini yazacakti insanlar. Alfa romeo saglam degilmis' o degilmis bu degilmis. Tamamen on yargi. Ben su an citroen kullaniyorum ve haftada bir kez yolda kaliyorum. Mini avusturalyada en guvenilmez 2. arac oldu anket sonunda bu forumlarda soyle super boyle uber falan yazar. Amcamin E250 si fabrikaya iade oldu o derece rezildi. Butun bunlar olurken neden alfa. Cunku millet olarak on yargiliyiz. Alfa uzay mekigi yapsa alman degil derler. Pahalli ise evet zaten memlekette VW Golf 80000T.L. olmus diye insanlar kendini tatmin ediyor. Alamayiz zaten ama araba iyi ana nokta o.

    Su konu iphone alan salak noktasina gidiyor resmen ya ona yaniyorum.
  • Ben önyargıdan bahsetmiyorum, bizzat kullandım ve cevremde hala kullanan var. Şimdiye kadar 20'ye yakın araç değiştirdim. Farklı segmentten araç kullandım. İyi kötü kaliteli araç farkındalığım var. Üstelik farklı markalardan araçlar ve tamamen önyargısız olarak alarak kullandım. Bazıları milletin burun kıvırdığı markalar üstelik. Kimse beni tanımadan șöylesin böylesin demesin.
    Ayrıca her marka ve modelde tekil yada az sayıda ciddi arızalar olabilir. Önemli olan genele vurulduğundaki arıza istatistiğidir. Açarsınız bakarsınız ADAC istatistiklerine mesela marka ve modelleri bazında elektronik, mekanik, yürüyen aksam, motor vs arıza istatistiklerinde nerede. Onlara girer bakarsanız belli başlı markaların çok düşük arıza istatistiklerine sahip olduğunu görürsünüz. Mesele oralarda üst konumda yer almak ve aynı zamanda müşteri memnuniyetinde gönüllerde yer alabilmekte. Dediğim gibi bir alfa sahibiydim ve gerçekten de güzel bir sürüş keyfi sunuyordu. Hatta bmw kullanan bir arkadaşım bunun sürüşünün bambaşka olduğunu söylemişti test ettiğinde. Mesela kimsenin beğenmediği hyundai müşteri memnuniyeti anketlerinde gitgide üst sıralarda yer almaya başladı. Zaten bunu gitgide daha kaliteli ürettiği araçlardan da görebiliyoruz. Olay böyle gelişir. Yavaş yavaş kaliteyi ve buna bağlı algıyı geliştirir sonra da fiyatlandırmada değişikliğe gidersiniz. Bu anlamda pazarlama stratejisi koskoca FİAT firmasında sıfır bana göre ALFA markası için. Yine LANCİA gibi bir firmaya yazık oluyor ki delta integrale ile efsane olmuştu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi norton772 -- 23 Temmuz 2014; 1:47:31 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Konu 4C den nerelere gelmiş ifan-fandroid çatışması izler gibi oldum bir an. Bir alfa kullanıcısı olarak 4C sahibi olmak isterim ama bu fiyata değil kusura bakmayın. Caymanin birebir rakibi değil 4C bunu otomobil dergilerinde ve test sürüşlerinde görebilirsiniz. 4C yi caymana rakip yapan daha üstün performansı ya da daha üstün konforundan ziyade bariz fiyat avantajı. Lakin türkiye satış fiyatının 11000€ oluşu Türkiyede bu avantajı ortadan kaldırmış durumda. 10000€ farkla ferrari lamborgini olayına katılmıyorum hatta komik buluyorum sıfır km araçlardan bahsediyoruz sonuçta ama 1,75cc motor için bu fiyat kim ne derse desin fazla. Fazla olmasının nedeni de fiat değil koç unutmayın distribütör diye bişey var. Nasıl ki doğuş oto vw leri yok satıyo ayağına indirimsiz bindirimli ittiriyorsa koç da 4C de bunu yapmış. Sınırlı üretim falan işin hikaye kısmı avrupada sıfır vergiyle satılmıyor araç sonuçta orada 65000€ ise bizde de olsun 80-85000€. Meraklısına ittirme kaygısı seziyorum ben bu işte maalesef. Hepiniz iyi forumlar..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.