|
İstanbulda aile evinde okuyorum. Yemek,barınma sorunum yok ancak gel gelelim ki cok bunaltıcı.Yani lise okumak gibi geliyor bi süre sonra.Şehir dışında okusaydım nasıl olurdu daha mı iyi olurdu kötü mü olurdu bilmiyorum.Var mı aile evinde okuyup bunalan sıkılan? |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

1 Mobil
Konudaki Resimler


kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt






