Şimdi Ara

TM de 150-160 k girmek zor mu ve netler nasıl olmalı ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
1
Favori
11.690
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Puan hesaplama sitelerini biliyorum ama niyeyse oraya pek inanasım gelmiyor malum önceden oradan hesapladığımda alakasız şeyler geldiği için neyse

    yani 150k civarına giren arkadaşınızın netleri nasıldı ? matematik aşırı gerekli mi 150 k civarı için

    trigonometri integral türev bilmek şartı bu sıralamaya girmek için ?

    güvendiğim dersler edebiyat-tarih-türkçe tyt mat kısmını da hallederim bi 10-15 net yaparım da ayt mat sıkıntı işte



  • 60 tyt 30ayt yap yaklaşık 130k ya girersin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hytfjserjbv

    60 tyt 30ayt yap yaklaşık 130k ya girersin
    30 ayt ama matematikten kaç net ? edebiyatım baya iyi tarih iyi sayılır coğrafyam berbat yani 6 ayt sorusundan genel kültür nufüs cart cur 2-3 net maks çıkarırım ama mat kötü işte 8 net civarı yapıyorum anca o da endemikten

    tyt de max 55 felan yaparım
  • .
  • Alan Carvalho kullanıcısına yanıt
    Reis ben bunları yapıyorum demekle olmaz. Önünde yaklaşık 4.5 ay var çalış bir şekilde gerekli olan netlere ulaş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ryuga Waga Teki Wo Kurau

    Reis ben bunları yapıyorum demekle olmaz. Önünde yaklaşık 4.5 ay var çalış bir şekilde gerekli olan netlere ulaş.
    ben tahmini bir fikir edinmeye çalışıyorum
  • Alan gel artıj be
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Barışş9999

    Alan gel artıj be
    bu hafta içinde kesin gelecek emin ol
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Çıtır Para

    Tahmini hesap birebir hesaplıyo .https://www.tahminhesap.com/Hesaplama/yks-puan-hesaplama/#sonuc
    ya ben açıkcası bu sıralamaya girenlerin netlerini merak ediyorum
  • Hocam nereyi istiyorsunuz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DelirteJackson

    Hocam nereyi istiyorsunuz
    onun önemi yok soruma cevabınız var mı ?
  • 30 tyt

    25 ayt ile 120k olabilirsin tmde
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alan Carvalho

    onun önemi yok soruma cevabınız var mı ?

    Alıntıları Göster
    10 bin hedeflersen 20 bine girersin 150 bin hedeflersen 160 bine girersin.

    Yök atlastan 150 bin için gereken netlere bakabilirsin.50 tyt 30 ayt yapsan yeterli.65 tyt 40 ayt ile 70 bin yapılıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Marsu 3.16

    30 tyt

    25 ayt ile 120k olabilirsin tmde
    güzel espri
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ktulu dinlerim

    10 bin hedeflersen 20 bine girersin 150 bin hedeflersen 160 bine girersin.

    Yök atlastan 150 bin için gereken netlere bakabilirsin.50 tyt 30 ayt yapsan yeterli.65 tyt 40 ayt ile 70 bin yapılıyor.

    Alıntıları Göster
    haklısın ama o 40 ayt netinin hangilirenden olduğuna da bağlı yani kaç matematik kaç edebiyat
  • TM de 150-160 k girmek zor mu ve netler nasıl olmalı ?

    156k için ortalama netler bu şekilde

    KAYNAK : YÖK ATLAS
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.