< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Pîr -- 14 Mayıs 2025; 9:29:48 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
.
-
-
olmaz
_____________________________ -
ben 18'de başladım da ne oldu
_____________________________ -
Yaşı problem etme düzgün bir yer kazan daha iyi üniversiteye 20-21 yaşında başlamak çok normal
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Olmaz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ 
Software Engineer
METU CENG '25 -
Kanka 19-20 ne ya, bölümü bırakıp 23-24 gibi başladım yatay geçişle :D
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >_____________________________ Rock/Metal/Blues
We choose to go to the moon. We choose to go to the moon in this decade and do the other things not because they are easy, but because they are hard. Because that goal will serve to organize and measure the best of our energies and skills, because that challenge is one that we are willing to accept. -
Hocam demeyeceğim, kardeşim, acelen nedir, nereye yetişmeye, varmaya çalışıyorsun ki 20 yaşında üniye başlamak geç midir diye soruyorsun ?
Yahu 24 yaşımdayım tekrardan üni okumaya başlayacağım bu yıl nasip olursa, bak ben sadece bir örneğim. Dünyada, yaşadığın ülkede birçok hikaye var böyle.
Soruna gelecek olursak ... Yaşın geç olmayacak ve üstüne hayata bakışın ve isteklerin daha düzgün bir temele oturmuş olacak. İnsanın 18 yaşındaki hali ile 20 yaşındaki halin inan çok farklı hele ki Z kuşağından ve bu devirden bahsediyorsak, bu yüzden geç başlaman faydana dahi denilebilir.
Yolun açık olsun.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mrcomposer -- 9 Haziran 2024; 22:22:10 >_____________________________ -
olmaz senin gibi 05li olup geç yazılan çok var veya okulu bir şekilde uzayan. yaşı dert ediyorsun erasmusa gitmezsin, hazırlığı 1 senede geçersin olur biter
_____________________________ -
04'lüyüm hazırlık okuyacağım :)
_____________________________ -
Sıkıntı olmaz, çok dert ediyorsan: hafif günlük İngilizce çalışmalar yap (dizidir, filmdir, şarkıdır, sadece antenlerini açsan bile yeterli) hafif bir temelin olur, sınav sonrası yazın abanırsın, 1 dönemde geçme imkanın olur; yazın da yaz okullarından ders alır, sene kaybetmeden bitirirsin okulunu. Okulunu 3.5 senede bitiren epey öğrencim vardı.
_____________________________ -
20 yaşında üniye başlamak çok normal. Erken bitirip de eline fazladan bir şey geçmeyecek. Bizim nesil ölene kadar çalışacak zaten 1-2 sene az çalışmanın bir önemi yok.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kesinlikle geç değil hatta normal
_____________________________ -
Fark etmez herhalde. Ben de 2005liyim geçen yıl girdim üniversiteye ve hazırlığı bitirdim bu sene. Sınıfımda mezuna kalmışlar da vardı.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gucci gucci -- 10 Haziran 2024; 0:45:47 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Zaten emeklilik yaşı almış başını gitmiş, bir şey alırken 1 kendinize 2 devlete 1 bankaya 1 de emeklilere alıyorsunuz. Hayata atılmak için bu kadar acele etmenin manası yok takıl takılabildiğin kadar ünide para varsa ye zaten sonra mecbur hayat seni içine çekecek. 21 yaşında 2. sınıfı anca bitirdim bu arada
_____________________________ -
Altına imzamı atarım hocam. Üstte de yazdığım gibi çocuk parkından hallice üninin ilk yılları ilk senede gelenler için. 20'den sonra insan biraz olsun olgunlaşıyor. 20 ve üzeri olmalı bence üniversiteye başlama yaşı.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >_____________________________ Rock/Metal/Blues
We choose to go to the moon. We choose to go to the moon in this decade and do the other things not because they are easy, but because they are hard. Because that goal will serve to organize and measure the best of our energies and skills, because that challenge is one that we are willing to accept. -
benim ünide aynı sınıfta 98 li arkadaşım var
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Benim son iki sene 30lu yaslarda çok sınıf arkadaşım oldu (grad dersleri de sağolsun), ve bunu öğrenene kadar yaslarini en fazla 25 olarak tahmin ederdim, hiç fark edilmiyordu. Fark edilen asıl şey benim 20-21 yaşında olmamdı sadece
Ben 21de mezun oldum, ama gideceğim yerde sınıfın en küçüğü açık ara farkla yine benim, bana en yakın kişi sanıyorum 98li, asiri hızlı takilmssam böyle bir arıza çıkmayacaktı hatta..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ i7 14700k, rtx 4070ti super, g80sd 32", xps 14 platinum, iphone 17 pro max silver, galaxy s24 ultra titanium green, galaxy tab s10+ moonstone gray, watch series 10 natural titanium 46mm, galaxy watch6 classic 43mm silverpm'lere çok dönemiyorum, aciliyeti olan şeyler için konudan haberdar edin -
Tek tek yanıt veremedim fakat cevaplar için herkese tesekkür ederim. Umarım mezun senemde daha iyi bir yer kazanıp bu gereksiz sorunu da aklımdan çıkarmiş olacağım. Herkese tesekkürler
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Amerikada asistanlığını yaptığım 32 yaşındaki öğrenci bu sene 4. sınıfa geçti. İkinci lisansını okuyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Ben 20 yaşımda hazırlık okumadan yaşadım hiçbir yaş sıkıntısı yaşamadım
türkiyede kalburüstü herhangi bir bölüme gidersen ve 100 öğrenci oldugunu varsayarsak dağılım şöyle oluyor yök atlastan bakabilirsin
30 ilk sene giriş
50 mezun senesi
15 ikinci mezun sene giriş
5 yaslı-2. üni-dgs ile gelenler
bu sene yerleşsen süper olurdu tabi ama kafana çok takma
_____________________________
En Beğenilen Yanıtlar
|
Hocam demeyeceğim, kardeşim, acelen nedir, nereye yetişmeye, varmaya çalışıyorsun ki 20 yaşında üniye başlamak geç midir diye soruyorsun ? Yahu 24 yaşımdayım tekrardan üni okumaya başlayacağım bu yıl nasip olursa, bak ben sadece bir örneğim. Dünyada, yaşadığın ülkede birçok hikaye var böyle. Soruna gelecek olursak ... Yaşın geç olmayacak ve üstüne hayata bakışın ve isteklerin daha düzgün bir temele oturmuş olacak. İnsanın 18 yaşındaki hali ile 20 yaşındaki halin inan çok farklı hele ki Z kuşağından ve bu devirden bahsediyorsak, bu yüzden geç başlaman faydana dahi denilebilir. Yolun açık olsun. |
|
Zaten emeklilik yaşı almış başını gitmiş, bir şey alırken 1 kendinize 2 devlete 1 bankaya 1 de emeklilere alıyorsunuz. Hayata atılmak için bu kadar acele etmenin manası yok takıl takılabildiğin kadar ünide para varsa ye zaten sonra mecbur hayat seni içine çekecek. 21 yaşında 2. sınıfı anca bitirdim bu arada |
Benzer içerikler
- telegram deneme grupları
- sözel ilk 10 bin kaç net
- concerta 27 mg kullananların yorumları
- en iyi bilgisayar mühendisliği üniversiteleri
- ismail murat aydın
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler


kullanıcısına yanıt







