Şimdi Ara

Aile Evi Dışında Nerede Kalabilirim?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
0
Favori
566
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kiralar çok uçuk olduğundan değiştirip iyi maaş alsam bile geçinemeyeceğimi düşünüyorum.


    Pansiyon gibi yerlerde mi kalmalıyım? En kötü tepem atacak en sonunda araba alıp arabada yaşayacağım.

    Çekilmiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-3B7C41BAC -- 27 Nisan 2025; 16:47:39 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >



  • camide 

    _____________________________
  • İlacını al.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • İlaç kullanmıyorum. Kimyasala hayır dumana evet 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • İstanbul'da mıydın? Eğer öyleyse hem evlerin genel durumu kötü( eski ve deprem açısından riskli) hem de dediğin gibi kiralar fahiş. Pansiyon gibi yerler de daha ucuz olmaz muhtemelen.


    Arabada yaşam çok mantıksız gelmedi. Çok uzun süre sürdürülebilir değil ama yapanlar var. ABD ' de özellikle bu şekilde yaşayıp düzenli video atan bir youtuber var. İnceleyebilirsin.



    youtube
    I just want to inspire people to travel Email: michaelhickey@viralnationtalent.com Amazon storefront ⬇️ hoo.be/themichaelhickey
    https://www.youtube.com/@themichaelhickey
    _____________________________
    Steam ID:kassady
    DH FORUM 2005 Üyesi
  • Büyük hastanelerin koltuklarında geçici olarak uyuklayabilirsin.

    _____________________________
  • kafanı bozmuş sizinkiler belli ki. aile cidden çekilmiyor maalesef. allah hepimize kolaylık versin.

    _____________________________
    .
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    tarla mı istanbul da ev mi?
    9 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Kassady kullanıcısına yanıt
    Eski tsk çıkması land rover veya mitsubishi l200, lada niva veya dacia duster türevi bir araba alacağım en sonunda.

    Gider bir yere çeker uyurum.

    En kötü bana 1+1 veya 1+0 bir yer lazım. Evlilik işini falan da iptal ettim.

    Gider yazılım geliştiririm, kurslara katılırım. Kendi potansiyelimin %30'unu artık gerçekleştirmekten bıktım hocam yediğim tonla küfür cabası.

    İstanbulun en elit semtlerinde otursam ne olacak kime ne yararı var? Etraf dar sokaklar eski ve dayanıksız binalar kaynıyor.

    Şu yatırımlar yükselsin ana parayı çekip kârla devam edeceğim yola. Giderim onunla fıstık gibi bir araba alırım.

    Bu böyle olmaz.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • isin remoot mu yuzyuze mi

    _____________________________
  • Dr. Alfred Blalock kullanıcısına yanıt
    Uzaktan. Fakat şirketin makineyi taşımam lazım kasa. Laptop vermediler.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • inşaat otogar hastane

    _____________________________
  • sirketten laptop isteyip istanbul disina tasin hocam

    _____________________________
  • Dr. Alfred Blalock kullanıcısına yanıt

    Desktop bilgisayarla taşınamıyor mu?


    Remote çalışılıyorsa uygun bir şehire taşınılır.

    _____________________________
    Desktop : Ryzen 7 5800x with Corsair Hydro H115i Platinum | Asus Rog Strix X570-E | G.Skill 64 GB 3600Mhz Trident Neo | PNY GeForce RTX 3090 | 500 GB 980 Pro | 2x1 TB Samsung 850 Pro | 1x1 TB PNY XLR8 CS3030 | Corsair Crystal Series 680X | Corsair AX1200i | Corsair Gaming K95 RGB Platinum | Magic-Refiner RK68 | Corsair Ironclaw RGB Wireless | Corsair Void Elite RGB 7.1 Wireless | Corsair ST100
    Monitor : Samsung ODYSSEY G9 | ASUS PG279Q
    Other : Macbook Pro 13" 17 | iPhone 13
  • Pablo Vader kullanıcısına yanıt

    bunu dusunup negatif karar kilmistir diye dusundum

    _____________________________
  • Pablo Vader kullanıcısına yanıt
    Hocam belki bu işten ayrılırım şu haziran temmuz sonrası durum çok karışık.

    İş mülakatlarında çok değişik sorular soruyorlar.

    Rezervde tuttuğum kaynak kitapları çözmeyi planlıyorum bu hem iş için hem başka şeyler için kullanılabilir.

    İlerleme sağlamak zorundayım.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Dr. Alfred Blalock kullanıcısına yanıt
    Hocam arabada kalmak bir seçenek. Fakat bilmiyorum kafamda şu an hesap yapıyorum. Ne artı ne eksi benim için hangisi iyi olur düşünüp duruyorum.

    Gönül ister ki ev araba hepsini alayım. Yatırımlar büyüyor ama istediğim seviyede değil o hale gelse bir önüme bakacağım.

    Yoruldum yemin ederim.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • hocam arabada nasil yasayacaksin, olmaz o is bence. Kucuk anadolu sehirlerindeki evlere bak, sen zaten disariya cikan biri degilsin anladigim kadariyla

    _____________________________
  • Dr. Alfred Blalock kullanıcısına yanıt
    Çıkıyorum genelde dışarıya.

    Ev daha mantıklı tabii ki fakat ev almak başlı başına bir maliyet.

    Bekleyeceğim ve göreceğim.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • kirali evden bahsetmistim. 1+0 uygun fiyatli evler bulursun. maks 10k verirsin kiraya, esyali da olur

    _____________________________
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.