< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-3B7C41BAC -- 27 Nisan 2025; 16:47:39 > < Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Aile Evi Dışında Nerede Kalabilirim?
Tudors Erkek 3'lü Paket Lacivert-gri-siyah Regular Fit Beli Bağcıklı Jogger Cepli Lastikli Paça Eşofman Altı-42282 Çok Renkli S Fiyatları ve Özellikleri
https://www.n11.com/urun/tudors-erkek-3lu-paket-lacivert-gri-siyah-regular-fit-beli-bagcikli-jogger-cepli-lastikli-paca-esofman-alti-42282-cok-renkli-117891050
17 sa. önce paylaşıldı
-
-
camide
_____________________________ -
İlacını al.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >_____________________________ -
İlaç kullanmıyorum. Kimyasala hayır dumana evet
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
İstanbul'da mıydın? Eğer öyleyse hem evlerin genel durumu kötü( eski ve deprem açısından riskli) hem de dediğin gibi kiralar fahiş. Pansiyon gibi yerler de daha ucuz olmaz muhtemelen.
Arabada yaşam çok mantıksız gelmedi. Çok uzun süre sürdürülebilir değil ama yapanlar var. ABD ' de özellikle bu şekilde yaşayıp düzenli video atan bir youtuber var. İnceleyebilirsin.
youtube
I just want to inspire people to travel Email: michaelhickey@viralnationtalent.com Amazon storefront ⬇️ hoo.be/themichaelhickeyhttps://www.youtube.com/@themichaelhickey_____________________________ Steam ID:kassady
DH FORUM 2005 Üyesi -
Büyük hastanelerin koltuklarında geçici olarak uyuklayabilirsin.
_____________________________ -
kafanı bozmuş sizinkiler belli ki. aile cidden çekilmiyor maalesef. allah hepimize kolaylık versin.
_____________________________ . -
Eski tsk çıkması land rover veya mitsubishi l200, lada niva veya dacia duster türevi bir araba alacağım en sonunda.
Gider bir yere çeker uyurum.
En kötü bana 1+1 veya 1+0 bir yer lazım. Evlilik işini falan da iptal ettim.
Gider yazılım geliştiririm, kurslara katılırım. Kendi potansiyelimin %30'unu artık gerçekleştirmekten bıktım hocam yediğim tonla küfür cabası.
İstanbulun en elit semtlerinde otursam ne olacak kime ne yararı var? Etraf dar sokaklar eski ve dayanıksız binalar kaynıyor.
Şu yatırımlar yükselsin ana parayı çekip kârla devam edeceğim yola. Giderim onunla fıstık gibi bir araba alırım.
Bu böyle olmaz.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >_____________________________ -
isin remoot mu yuzyuze mi
_____________________________ -
Uzaktan. Fakat şirketin makineyi taşımam lazım kasa. Laptop vermediler.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >_____________________________ -
inşaat otogar hastane
_____________________________ -
sirketten laptop isteyip istanbul disina tasin hocam
_____________________________ -
Desktop bilgisayarla taşınamıyor mu?
Remote çalışılıyorsa uygun bir şehire taşınılır.
_____________________________ Desktop : Ryzen 7 5800x with Corsair Hydro H115i Platinum | Asus Rog Strix X570-E | G.Skill 64 GB 3600Mhz Trident Neo | PNY GeForce RTX 3090 | 500 GB 980 Pro | 2x1 TB Samsung 850 Pro | 1x1 TB PNY XLR8 CS3030 | Corsair Crystal Series 680X | Corsair AX1200i | Corsair Gaming K95 RGB Platinum | Magic-Refiner RK68 | Corsair Ironclaw RGB Wireless | Corsair Void Elite RGB 7.1 Wireless | Corsair ST100
Monitor : Samsung ODYSSEY G9 | ASUS PG279Q
Other : Macbook Pro 13" 17 | iPhone 13 -
bunu dusunup negatif karar kilmistir diye dusundum
_____________________________ -
Hocam belki bu işten ayrılırım şu haziran temmuz sonrası durum çok karışık.
İş mülakatlarında çok değişik sorular soruyorlar.
Rezervde tuttuğum kaynak kitapları çözmeyi planlıyorum bu hem iş için hem başka şeyler için kullanılabilir.
İlerleme sağlamak zorundayım.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >_____________________________ -
Hocam arabada kalmak bir seçenek. Fakat bilmiyorum kafamda şu an hesap yapıyorum. Ne artı ne eksi benim için hangisi iyi olur düşünüp duruyorum.
Gönül ister ki ev araba hepsini alayım. Yatırımlar büyüyor ama istediğim seviyede değil o hale gelse bir önüme bakacağım.
Yoruldum yemin ederim.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >_____________________________ -
hocam arabada nasil yasayacaksin, olmaz o is bence. Kucuk anadolu sehirlerindeki evlere bak, sen zaten disariya cikan biri degilsin anladigim kadariyla
_____________________________ -
Çıkıyorum genelde dışarıya.
Ev daha mantıklı tabii ki fakat ev almak başlı başına bir maliyet.
Bekleyeceğim ve göreceğim.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >_____________________________ -
kirali evden bahsetmistim. 1+0 uygun fiyatli evler bulursun. maks 10k verirsin kiraya, esyali da olur
_____________________________
Benzer içerikler
- pronet çalışan yorumları
- eşime doğum günü hediyesi
- nootropil kullananların yorumları
- horoz eti faydaları
- aşti servis saatleri
- rekorlar kitabı
- bim para sayma makinesi
- prompt mühendisliği nedir
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler


kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt






