Şimdi Ara

Acıdan zevk alınabilir mi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
38
Cevap
1
Favori
1.992
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 7 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 32
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 3
  • Ortalama Mesaj Aralığı 2 gün 12 saat
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 2
  • Favoriye Eklediklerim 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • K (3 mesaj) HADO77 (2 mesaj) Japonya (2 mesaj) NFN. (2 mesaj) mahmudhudavendi (2 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (13 mesaj) Mobil (14 mesaj) Tablet (1 mesaj) Mini (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Bir kere arkadaşım okulda bileğimi bükmüştü panik oldum tabii kırılacak falan diye ama o anki paniğin zevk verdiğini hissetmiştim, bileğimi bıraktığında gülüyordum. Mazoşist olduğumu sanmıyorum hayata bakış açımla böyle bir şey olduğunu düşünüyorum. Büyük bir acı çekmedim tabii hiç ama merak ediyorum mazoşist olmayan bir insan acıya olan bakış açısını değiştirip acıdan zevk alabilir mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi K -- 20 Mart 2015; 14:57:33 >



    |
    |
  • acıya katlanma eğitimi ve sürekli görülen işkencelerle mümkün bir hadisedir.birey zevk almasa bile artık acı denen hissiyat eskisi kadar korkutucu olmayacaktır
  • Bana özelden PM at sana bir site vericem orda makatına bile işkence eden adamların videosu var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sezar312

    Bana özelden PM at sana bir site vericem orda makatına bile işkence eden adamların videosu var.

    Kalsın
  • Alanlar var.
  • İnsanın canı sopa ister mi evet ister.Mesela rusyada bi tane psikolog çıkmış.Diğer psikologların yıllarca uğraşıp tedavi edemediği alkolik ve uyuşturucu bağımlısı hastaları çok kısa sürede tedavi etmenin yolunu bulmuş.Kullandığı yöntem de kızılcık sopası.Adamın randevu için sırada bekleyen bir sürü hastası var.Demek ki insanın canı sopa çekince para karşılığında randevu sırasına bile girebiliyo.

    http://m.haberler.com/fotogaleri/sibirya-daki-psikolog-klinigi-hayretler-icinde/resim-3/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kingman29 -- 20 Mart 2015; 23:39:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam ben de bir yerimi kestiğimde kanadığında mesela elimi sarmam bırakırım çoğu zamanda yarayı açarım biraz daha sızlaması falan hoşuma gidiyo ama sadece bu tarzda atıyorum bir bacak bel ağrısı ya da diş ağrısı eziyet nedense böyle kesiklerde sıkıntı olmuyo

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çiğ köfte yersin .İçine acı katmışlardır.Zevk alırsın.

    Acı çekmek vücuda zarar vermek konusundaysa bundan zevk almanın iyi bir şey olduğunu hiç sanmıyorum.
  • küçük acılarda olabilir gibi geliyor.parmağıma tırnağımla bastırma falan güzle gelebiliyor.ayrıca sex and ceep calm.
  • Başkasının senin üzerinde acı çektirmesi hoşuna gittiyse senin cinsel eğilimlerin farklı olabilir. Araştır buraya yazarsam ban yerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SoulOfHeaven -- 22 Mart 2015; 14:40:34 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SoulOfHeaven

    Başkasının senin üzerinde acı çektirmesi hoşuna gittiyse senin cinsel eğilimlerin farklı olabilir. Araştır buraya yazarsam ban yerim.

    Cinsel eğilimim farklı değil. Arada izlesemde değişik videolar, normali kadar ilgimi çekmiyor. Zevkte denemez zaten adrenalin yüzünden öyle hissetmiş olabilirim.

  • Sadomazoşizm o acıdan cinsel zevk duymak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mazoşist
     Acıdan zevk alınabilir mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: olağan_şüpheli

    mazoşist
     Acıdan zevk alınabilir mi?


    Oha bu gerçek mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Acıdan zevk alınır.

    Örneğin: Aşk Acısı.Mesela acı çektirse bile unutmak istemezsin.

    Fiziksel acıda ise bir şey uğrunaysa daha doğrusu sonunda güzel bir şey varsa bence zevklidir.

    Mesela kavgada insan dayak yediğinde sinirlenir.Ama sonra kendi haline güler dayak yediyse ''adamlar ne dövdü be'' tarzı.

    Ama şayet orada kavga etmese o fiziksel acıyı çekip sinirini atmasa o içini kemirirdi.

    Kısaca zevk almak istediğin şeyden zevk alırsın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: K

    Bir kere arkadaşım okulda bileğimi bükmüştü panik oldum tabii kırılacak falan diye ama o anki paniğin zevk verdiğini hissetmiştim, bileğimi bıraktığında gülüyordum. Mazoşist olduğumu sanmıyorum hayata bakış açımla böyle bir şey olduğunu düşünüyorum. Büyük bir acı çekmedim tabii hiç ama merak ediyorum mazoşist olmayan bir insan acıya olan bakış açısını değiştirip acıdan zevk alabilir mi?

    Kırılmamış, eğer kırılsaydı zevk almazdın..
  • bence sen orda acıdan değil adrenalinden zevk aldın o anki heyecanla
  • Olabilir tuhaf bir durum. Bu acıdan zevk alma meselesi insanın korku filminden zevk almasıyla aynı sebepten. Buna geçmişte epey kafa yorsamda sağlıklı bir sonuca ulaşamadım maalesef

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Anastasia steele alıyordu
  • Öldürmeyen acı güçlendirir hacılar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.