Şimdi Ara

A101 de çalışıyorum sorularınız varsa alayım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
81
Cevap
1
Favori
12.415
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Fotoğraf falan atmayacağım inanmazsanız çok da...

    Yeni başladım 1 haftamı doldurdum elimden geldiğince cevap vermeye çalışırım.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bisikletçi76 -- 4 Mayıs 2022; 15:16:42 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Lcwde çalışırken benim burada ne işim var diyordum şu 1 haftalık süreçte hiç böyle bir düşüncen oldu mu

  • Rumpel Von Stiltskin kullanıcısına yanıt
    Elbette oldu. Hiç a101 de kasiyerlik yapacağım patatesleri koyacağım aklıma gelmemişti falan diye düşünmüştüm.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bisikletçi76 kullanıcısına yanıt

    Kolay gelsin hocam. Part time alıyorlar mı bu arada

  • Rumpel Von Stiltskin kullanıcısına yanıt
    Sormadım ama aldıklarını görmedim personel eksikliği olan bir yer. En fazla 4 personel var. Kasiyerlik de yapıyorum rafları da düzenliyorum. Son kullanma tarihi geçmiş ürünleri kontrol ediyorum. Ama adam bulamadıkları için pek ses çıkarmıyorlar hehehe kovsalar da umrumda olmaz.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Mesai saatleri ne kadar, çok yorucu oluyor mu? Haftanın kaç günü ve saati çalışıyorsun?

    Kasa konusu nasıl işliyor, herkes kasaya bakmak zorunda mı?

    Ağır yük falan kaldırma işlemi oluyor mu?

    En önemlisi maaş ne kadar?  

  • A101 de maxipuan geçiyor ama a101 deki kasiyer kaynaklı sanırım maxipuanımı kullanamadım ve kredimden çekti parayı. Sorum yok ama bilmiyorlarsa arkadaşların maxipuandan para nasıl çekilir öğret. Bilgilenelim.
    Bugün yetkili onbaşı ablamız sağ olsun çekti tüm maxipuanımı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • abingasi kullanıcısına yanıt
    Yanlış hatırlamıyorsam Maxipuandan parayı düzgün çekebilmiştim ama nasıl yapmıştım hatırlamıyorum milyonda bir müşteri gelip Maxi kullanmak istedi

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Mesai saatleri değişiyor ikili şekilde. Kimi zaman 8.30 dan 22 ye kadar. Kimi zaman 13.00 dan 22.00 ye. Saatler çok uzun dedim Türkiye standartlarında normal diyorlar

    İlk hafta tatil yapmadım maalesef. İlk hafta çalışanlara tatil yokmuş. Dünyanın en saçma şeyi.
    6 gün çalışıyorsun 1 gün izin hakkın var. Bayram izinlerini saymazsak.

    Herkes kasaya bakmak zorunda. Doğrusu herkes her işi yapmak zorunda. Net bir iş tanımı yok zaten. Ama kasa konusunda beni gorevlendirdikleri için genelde ben bakıyorum. Ben yoksam başkaları.

    Ağır yük olarak envanter oluyor onları da araçla alıyorsun götürüyorsun çok zor olmuyor. Adını bilmiyorum. Depoda falan ağır işler olabilir ben hiç ağır yük kaldırmadım. Bozulmuş domatesleri etleri falan attım.

    Şimdilik asgari ücret alıyorum. Yükselir dediler de ya bırak bu işleri kaptan dedim Demedim tabi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bisikletçi76 -- 4 Mayıs 2022; 15:51:58 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Kasiyerlik diye alıp her şeyi yaptırıyorlar demi temizlikten tut ürün yerleştirmeye ondan sonra kutu taşımaya koli taşımaya ürün taşımaya bildiğin 4-5 mesleği ayna anda yaptırıyorlar ve 1 meslek maaşı veriyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • meola147of kullanıcısına yanıt
    Öyle hocam. Kasada sandalyede yok.
    Orta çağdan kalma adamlar da hala bozuk para kullanıyor onlar yüzünden kasamda açık çıkabiliyor. Kart kullanın artık arkadaş kart.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bisikletçi76 -- 4 Mayıs 2022; 15:56:11 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • İyi bir iş bulana kadar sebat et çalış kardeşim. Ekmek parası dışardan göründüğü gibi kolay kazanılmıyor. Yalnız BİM’in ürünleri diğerlerine göre daha taze ve son kullanma tarihi bakımından daha iyi gibi geliyor bana :)

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Bildiğin kölelik gram farkı yok


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • A101 de manken gibi kizlar çalışıyor

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Hepkazanan kullanıcısına yanıt
    Benim çalıştığımdaki pek manken gibi değil

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • hayırlı olsun hocam kolay gelsin

  • Bizim buradaki A101 de bütün çalışanlar kadın, koca koca paletleri ufacık kadınlar çekmeye çalışıyor üzülüyorum. Mağazalarda bu işler için erkek çalışan zorunluluğu falan yok mu? Arayıp şikayet edebileceğim bir yer var mı? Oldukça zorluyorlar. Ayrıca 2. sorum, çalışma saatleri nasıl? Sabah raf düzenlerken gördüğüm kadını akşam kapanmadan 10-15 dk önce kasada görüyorum, haliyle 10 saatten fazla çalışıyor. Yasal taban var mı yoksa susuyor musunuz?

  • DRHARMLESS kullanıcısına yanıt
    Hocam benim çalıştığım yerde erkek çalışan yok zorunlu mudur bilmiyorum.
    Molaları sayarsam ben 8.30-22.00/13.00-22.00 çalışıyorum. Normalde haftada 45 saatten fazla çalıştırmamaları gerekiyor. Ama devlet bu konuda bir denetim ve müdahale gerceklestirmiyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Sağol hocam sana da

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.