Şimdi Ara

**A-T-İ-K-E-R** OTOGAZ SİSTEMLERİ DESTEK PLATFORMU-CANDAN MÜHENDİSLİK (163. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
3.511
Cevap
54
Favori
195.317
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 161162163164165
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar 1997 model kia clarus 2.0 GLX aracıma lpg taktırmayı düşünüyorum. hangi marka ve model sistem önerirsiniz. bir de yakıt tankı simit olursa max. kaç litre takılabiliyor. bir de önereceğiniz sistem için nakit olarak fiyat verebilirmisiniz. candan mühendislikte taktırmayı düşünüyorum. saygılar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KovenanT

    1999 Audi A4 1.8 Turbo Atiker Gold performans alabilir miyiz? Sıkıntı yaşatır mı?

    Aracınız için iyi bir seçim yapmışsınız atiker gold o araca iyi bir işçilik ve iyi bir yol ayarıyla sizi memnun bırakacaktır daha once defalarca montaj yaptık ve memnunıyet yuksek detaylı bilgi için yardımcı olabılırız 0216 630 30 00 0543 624 12 20
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rnightmare

    Merhabalar 1997 model kia clarus 2.0 GLX aracıma lpg taktırmayı düşünüyorum. hangi marka ve model sistem önerirsiniz. bir de yakıt tankı simit olursa max. kaç litre takılabiliyor. bir de önereceğiniz sistem için nakit olarak fiyat verebilirmisiniz. candan mühendislikte taktırmayı düşünüyorum. saygılar.

    Atiker in italyan yazılım microfast serisini tavsiye ederiz fiyatı 1150 tl dir nakit tank yönünden çeşit bol olmakla beraber simit 42 , 48 , 55 veya silindir 40, 50 ,60 lt ler tercih edebilirsiniz sabahtan gelirseniz öğlen teslim ediyoruz bekleriz inşallah 0216 630 30 00 0543 624 12 20 candan mühendislik lpg otogaz montaj servisi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Be_Yourself

    Resim görünmüyor link olarak rica etsem





  • candan mühendislik C kullanıcısına yanıt
    Eyvallah hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2014 model ford fiesta 1.25 27 bin km de motor performansı %97 için en uygun fiyata hangi atikeri önerirsiniz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: darnglove

    2014 model ford fiesta 1.25 27 bin km de motor performansı %97 için en uygun fiyata hangi atikeri önerirsiniz

    aracınız için atiker in gold sistemini öneririm atiker in gold sistemi iyi bir montaj işçiliği ve iyi bir kalibrasyonla sizi memnun bırakacaktır 0216 630 30 00 0543 624 12 20 candan mühendislik lpg otogaz montaj servisi
  • candan mühendislik C kullanıcısına yanıt
    Hocam sorunuza cevap alabildiniz mi ? lpg taktirma asamasindayim gold parası verip standart kit taksalar teknik olarak anlayabilmem mümkün degil. Fatura standart olarak mi kesiliyormus ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @candan mühendislik Hocam
    motor şase no : 4178 0000 6398683
    8 valf 2006 model fiat albea aracıma
    Atiker sistem düşünüyorum.
    hangi modelini seçmeliyim. internetten gördüğüm kadarıyla en son teknoloji atikfast çıkmış uygunmudur.
    siz hangisini tavsiye dersiniz. teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gece_yolcusu -- 16 Kasım 2016; 13:1:27 >
  • ikinci el aldığım 2010 corsa 1.4 corsa aracım var. lavato kit takılmış garantisi sürüyor. lpg de iken araç sadece gaza bastığınız anda regulatörden yay sesi geliyor. bunu garantiden siz değiştirebiliyor musunuz? sizin gibi iştenanlayan yerlere göstermek istiyorum
  • merhaba, atiker sıvı sistem piyasaya sürecek (yanlış olmasın prinsin 7500 civarı montaj yaptığından) deniyordu, fiyat 2500 civarı olacakmış. Çıktı mı acaba? sadece gdi, tsi tarzı araçlar için mi, diğer araçlar için gereksiz mi olur? saygılar.
  • hocam merabalar benim 2005 model 146 binde atiker lpg'li bir fiat marea aracım var. araç full bakımlı. lpg sistemi ile ilgili bir sorum var
    benim araçta ilk çalışmalarda, soğuk havalarda ve yağmurlu havalarda rolanti yükselmesi mevcut. benzinde ve lpg de durum geçerli. biz bununla ilgili map sensörü krank sensörü boğaz kelebeği(2 kere) su sıcaklık sensörü benzin pompası bujiler kablolar ateşleme bobini vs. gibi bir çok parçayı değiştirdik. lpg nin de bakımları tam. filtreleri falan tümden değiştirdik. araç tek marşta çalışıyor fakat marş alırken anında çakmıyor. biraz geç alıyor ama ilk marşta alıyor. arabayı lpg de iken stop edince, hemen çalıştırırsam yapmıyor fakat bir iki saat sonra çalıştırdığımda araba boğularak çalışıyor yani direk 1200 çıkıp 800 e inmiyorda aşağılardan başlıyor çalışmaya toparlıyor. benzinde kullanımlarda bu durum geçerli değil. lpg ustam regülatörde kaçak diyaframında yırtık olabileceğinden bahsediyor. araba ilk çalışmalarda 1400 devirde çalışıyor 1300 1200 iniyor ama o arada arabayı yürütmeye başlayınca devir birden 1500lere çıkıyor. ne kadar gidersem gideyim motor ne kadar ısınırsa ısınsın bu düşmüyor 1500 sabit deil 1200 de oluyor 1300 de. yani bir ışıkta 1200 diğer ışıkta 1400 olabiliyor. arabayı stop ediyorum bir süre bekliyor 5 10 dakika sonra herşey düzgün ne rolanti sıkıntısı var ne bişey..
    soru şu : LPG sisteminde olan bir elektrik sıkıntısı buna yol açıyor olabilir mi olursa nerelere bakmak lazımdır lpgnin yağmurda nemlenecek oksitlenecek bu hatayı verdirecek bir olayı var mıdır.

    bir diğer durum da şu aracımı bundan 4 5 öncesinde bir lpg ustasına gösterdiğimde durumu anlattığımda regülatörün üzerinden bir boruyu çıkarttı borunun ucunu ıslattı ve bak hava veriyor şu an dedi. köpük köpük oldu. acaba diyorum ki motor soğukken lpg regülatörü böyle bir sorun yapıyor olabilir mi. yani ilk çalışmalarda gaz verirken araba yürürken yani, motor benzinde bile olsa manifolda hava veriyor gibi bir durum olabilir mi, buna ek olarak bu sorunu yaparken araba lpg ye geçmişken, lpg de arabanın devri vites attırırken aşırı hızlı bir şekilde düşüyor. bu gün bir kere stop etti araba.
    arabayı 300 km kadar benzinde kullandım ve sonra filtreler dahil bakımlarını yaptırdım yanlız ben samsundayım burdaki ustaları pek uzman bulmuyorum bu konuda bu sebepledir ki sorumu yanıtlayıp baktırmam gereken yerleri söyleyebilirseniz belkide sorunu çözücez..




  • merhaba,

    aracımda atiker fast sistem takılı.
    bir süre benzinde kullanmak için anahtarı benzin konumuna getirdim.
    2-3 gündür öyle kullanıyorum. Akşam tık diye ses duydum baktım gaza geçmiş.
    Depoda benzin var fazlasıyla

    Bunun gaza geçmesini nasıl engellerim. Kendi kendine geçmesi olağan mı bir süre sonra ?
    sigortasını mı çekmem gerekecek ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MIKROP DOGAN -- 21 Kasım 2016; 12:34:11 >
  • Merhaba,
    Aracımda Atiker Microfast 4 silindir kiti takılı. Gördüğüm kadarıyla, Microfast OBDII kiti ile benim kullandığım kit arasında farklı olan tek unsur ECU. Çıkma olarak Microfast OBDII Ecu bulup sadece ECU'yu değiştirerek kullanmam mümkün olur mu? Bir de aracın OBDII protokolü ile iletişimi nasıl sağlanıyor, bunun montajı zor bir şey mi?
    Teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cenkyigiter

    Merhaba,
    Aracımda Atiker Microfast 4 silindir kiti takılı. Gördüğüm kadarıyla, Microfast OBDII kiti ile benim kullandığım kit arasında farklı olan tek unsur ECU. Çıkma olarak Microfast OBDII Ecu bulup sadece ECU'yu değiştirerek kullanmam mümkün olur mu? Bir de aracın OBDII protokolü ile iletişimi nasıl sağlanıyor, bunun montajı zor bir şey mi?
    Teşekkürler.

    microfast ile microfast obd ıı arasındaki fark ecu ve tesisattır siz çıkma bi ecu taksanız bile tesisatta obd kabloları olmadıgı için bişeye yaramaz aracın obd protokolune bizim obd li lpg tesisatının baglanmasıyla iletişim sağlanıyor montajı zor değil ama size masraf açar çünkü ecu vetesisat değişimi yüksek fiyat + işçilik demek bunun yerine iyi bir lpg kalibrasyonuyla devam etmenizi öneririm saygılar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: garfieldt

    merhaba, atiker sıvı sistem piyasaya sürecek (yanlış olmasın prinsin 7500 civarı montaj yaptığından) deniyordu, fiyat 2500 civarı olacakmış. Çıktı mı acaba? sadece gdi, tsi tarzı araçlar için mi, diğer araçlar için gereksiz mi olur? saygılar.

    merhaba atiker in sıvı sistemi henüz test asamasında ve daha piyasaya sürülmedi sıvı tabiki önce gdi ix35 sportage tucson için olacaktır daha sonra tsi veya diğer araçlar için gelişir bizde heyecanla bekliyoruz saygılar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MIKROP DOGAN

    merhaba,

    aracımda atiker fast sistem takılı.
    bir süre benzinde kullanmak için anahtarı benzin konumuna getirdim.
    2-3 gündür öyle kullanıyorum. Akşam tık diye ses duydum baktım gaza geçmiş.
    Depoda benzin var fazlasıyla

    Bunun gaza geçmesini nasıl engellerim. Kendi kendine geçmesi olağan mı bir süre sonra ?
    sigortasını mı çekmem gerekecek ?

    merhaba atiker fast sistem yazılım olarak biraz eski oldugu için kendi kendine gaza geçebiliyor bazen bu büyük ihtimalle algılamadan kaynaklanıyor ama ben bi süre benzinde kullanıcam gaza geçmesin kesin derseniz akünün + ucunu takip ederseniz sigorta vardır sigortayı cekerseniz arac kesinlikle benzin de kalacaktır saygılar ..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jjuuddaass

    hocam merabalar benim 2005 model 146 binde atiker lpg'li bir fiat marea aracım var. araç full bakımlı. lpg sistemi ile ilgili bir sorum var
    benim araçta ilk çalışmalarda, soğuk havalarda ve yağmurlu havalarda rolanti yükselmesi mevcut. benzinde ve lpg de durum geçerli. biz bununla ilgili map sensörü krank sensörü boğaz kelebeği(2 kere) su sıcaklık sensörü benzin pompası bujiler kablolar ateşleme bobini vs. gibi bir çok parçayı değiştirdik. lpg nin de bakımları tam. filtreleri falan tümden değiştirdik. araç tek marşta çalışıyor fakat marş alırken anında çakmıyor. biraz geç alıyor ama ilk marşta alıyor. arabayı lpg de iken stop edince, hemen çalıştırırsam yapmıyor fakat bir iki saat sonra çalıştırdığımda araba boğularak çalışıyor yani direk 1200 çıkıp 800 e inmiyorda aşağılardan başlıyor çalışmaya toparlıyor. benzinde kullanımlarda bu durum geçerli değil. lpg ustam regülatörde kaçak diyaframında yırtık olabileceğinden bahsediyor. araba ilk çalışmalarda 1400 devirde çalışıyor 1300 1200 iniyor ama o arada arabayı yürütmeye başlayınca devir birden 1500lere çıkıyor. ne kadar gidersem gideyim motor ne kadar ısınırsa ısınsın bu düşmüyor 1500 sabit deil 1200 de oluyor 1300 de. yani bir ışıkta 1200 diğer ışıkta 1400 olabiliyor. arabayı stop ediyorum bir süre bekliyor 5 10 dakika sonra herşey düzgün ne rolanti sıkıntısı var ne bişey..
    soru şu : LPG sisteminde olan bir elektrik sıkıntısı buna yol açıyor olabilir mi olursa nerelere bakmak lazımdır lpgnin yağmurda nemlenecek oksitlenecek bu hatayı verdirecek bir olayı var mıdır.

    bir diğer durum da şu aracımı bundan 4 5 öncesinde bir lpg ustasına gösterdiğimde durumu anlattığımda regülatörün üzerinden bir boruyu çıkarttı borunun ucunu ıslattı ve bak hava veriyor şu an dedi. köpük köpük oldu. acaba diyorum ki motor soğukken lpg regülatörü böyle bir sorun yapıyor olabilir mi. yani ilk çalışmalarda gaz verirken araba yürürken yani, motor benzinde bile olsa manifolda hava veriyor gibi bir durum olabilir mi, buna ek olarak bu sorunu yaparken araba lpg ye geçmişken, lpg de arabanın devri vites attırırken aşırı hızlı bir şekilde düşüyor. bu gün bir kere stop etti araba.
    arabayı 300 km kadar benzinde kullandım ve sonra filtreler dahil bakımlarını yaptırdım yanlız ben samsundayım burdaki ustaları pek uzman bulmuyorum bu konuda bu sebepledir ki sorumu yanıtlayıp baktırmam gereken yerleri söyleyebilirseniz belkide sorunu çözücez..

    merhaba regülatör ün diyaframları kaçırıyorsa ki genellikle karşılaşılıyor bu durumla regülatör aracın emme manifolduna yavas yavas gaz verir ve aracı çalıştırtdığınızda boğulma yapar veya geç çalışır tavsiyem bunun tespiti çok basit test edilsin ve regülatör mutlaka değiştirin , ; rolanti dalgalanması dediğimiz durumun ben lpg elektrik tesisatından kaynaklandığını düşünmüyorum ; marea bravo palio bu motorlarda rolanti dalgalanması kronik bir rahatsızlık diyebiliriz bu dalgalanma benzin de belki sizi çok rahatsız etmez fakat lpg de bu stop etme veya rolanti alıp verme yapabilir bunun için boğaz kelebeği temizliği ve adaptasyonu rolanti motoru ısı sensörü vs iyice bi elden geçirmek gerekir bu rolanti sorunları benzin de de var diyosanız önce iyi bir enjeksiyon servisi aracı benzin de sağlıklı hala getirsin sonra lpg için iyi bi ayarla sorun çözülür diye düşünüyorum saygılar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tepetör

    Hocam sorunuza cevap alabildiniz mi ? lpg taktirma asamasindayim gold parası verip standart kit taksalar teknik olarak anlayabilmem mümkün degil. Fatura standart olarak mi kesiliyormus ?

    gold kiti ecu tesisat regülatör ve enjektör farklarından anlayabilirsiniz saygılar ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aceryeni

    ikinci el aldığım 2010 corsa 1.4 corsa aracım var. lavato kit takılmış garantisi sürüyor. lpg de iken araç sadece gaza bastığınız anda regulatörden yay sesi geliyor. bunu garantiden siz değiştirebiliyor musunuz? sizin gibi iştenanlayan yerlere göstermek istiyorum

    istanbul içi genelde takılan yerden garanti kapsamında yardımcı olunuyor montaj yapılan servisiniz çok uzak değilse takılan yerden hizmet almanız daha uygun saygılar...
  • 
Sayfa: önceki 161162163164165
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.