Şimdi Ara

**A-T-İ-K-E-R** OTOGAZ SİSTEMLERİ DESTEK PLATFORMU-CANDAN MÜHENDİSLİK (161. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
3.511
Cevap
54
Favori
195.325
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 159160161162163
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnderGelişenOsasunaAtağı

    İyi günler aracımla kaza yaptım yetkili servis araç fırınlanacağı için LPG sökülmeden tamir işlemlerine başlamayız, sökümü de biz yapmıyoruz dışarıda söktürüp getirmeniz gerekiyor dedi. Söküm işlemi maliyetli olur mu sadece simit tank sökülse yeter mi? teşekkürler.

    geçmiş olsun..sadece tankın sökümü yeterli.. ücreti sök-tak 50 tl..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ynskzgl

    Merhaba,
    Bende '99 proton persona otomatik arac var. 3 ay önce aldım, eski sahibi 1 yıl önce atiker takmış, ve sorun yaşayip sorunu çözdüremedigi icin benzin ile kullandim dedi, bende yaptiramadim, sorun şu: sadece lpg'de iken trafik ışıklarinda, boşta bekleyip kalkmaya çalisinca birden stop etmesi. Yani frenden cekip gaza dokundugum anda stop ediyor, çogu zaman, kaç ustaya gittim yapamadi. Motor ile ilgili dyen oldu, bogaz kelebegi dediler temizlettim olmadi, siboplar dendi ayar verildi, 15 gün sonra yine oldu. Ve geçen gün de içinde gaz olmasina ragmen yokmuş gibi ötüp benzine geçmeye başladi, çalistirinca tekleyip ötüp stop ediyor, yolda ilerlerken ötüp benzine geçiyor. Şanliurfadayim,

    Bu arada buradaki şubenizden hic memnun kalmadim, gittim öyle ayaküstü baktilar, bilgisayara baglayip 5 dk icinde hicbisey yok sorun motorda deyip yolladilar, ilgi sıfırdı. Böyle hani üstün körü, çok sinirlendim

    geçmiş olsun ..444 2 285 nr destek hattını arayın sizi başka bir şubemize yöndendirerek çözüm üretelim..




  • Merhaba,

    büyük olasılıkla daha önce sorulmuştur ama formda bulamadım.
    benim aracım Dacia Sandero 1.4 MPI 2010 model.
    bu araca otogaz sistemi olarak ne önerirsiniz. (sıkıntı yaratmaması ve az yakması ilk öncelikli, fiyat ikinci planda)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ege2005 -- 31 Ağustos 2016; 0:16:16 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: candan mühendislik

    quote:

    Orijinalden alıntı: mustyyyyy

    Merhabalar, aracımda atiker microfast takılı, ilk 10 bin km de ateşleme kaynaklı olanları saymazsak kitten dolayı bir sıkıntı yaşamadım ateşleme elemanları komple değişti teklemeler düzeldi sıkıntısız kullandım ama 10 bin bakımı gelince sistem sesli uyarı verip benzine geçti bir daha elle lpg ye dönmedi. Servise gidip 10 bin bakımı yapıldı, ayar yapıldı sistem normale döndü ve ertesi gün uzun yola çıktım. Fakat 40 - 50 km yolculuktan sonra araç 2000 devir civarında hafif hafif silkeleme yapmaya başladı, bu devrin üzerine çıkınca silkelemeden kurtuluyor çekiş düzeliyordu. Fakat hız ve vites değişimleri sırasında 2000 devir civarında silkelemeler kendini iyice hissettirip hata verip benzine geçti. Ne kadar uğraştıysam lpg ye geçiremedim. Yol üzerinde bir ilçede atiker servisine girdim, bilgisayarda 3. silindir hatası göründü, sildiler düzeldi ve yola devam edebildim. Ancak bu durum iki üç haftada bir oluyor bazen kontak yenilemeyle düzeliyordu. Geçen hafta yine tekrarlamaya başladı. 10 bin bakımını yapan servise gittim, bilgisayara bağladılar ayarı kim yaptı buna deyip suçu ayar bozukluğuna attılar, oysaki kendileri yapmıştı. Yine bir ayarla beni yolladılar. Hata kodunu sildiler. Kısa bir süre normal gibiydi fakat 2000 devir civarı teklemeler yine ortaya çıktı. Belli ki ayar meselesi değil, bir parça değişecek ama yanaşmıyorlar beni oyalıyorlar.

    Bu problemin bariz bir sebebi varmı? Enjektörler? Map? Regülatör? vs...

    Ne tavsiye edersiniz?

    TEŞEKKÜRLER...

    daha önce karşılaştığımız bir sorun : gaz tesisatı kısa devre yapıyor.. gaz tesisatını değiştirin.. geçmiş olsun.. http://www.candanmuhendislik.com.tr/

    Tebrik ederim Sn. Candan Mühendislik, sizin bu uzaktan teşhisinizden sonra defalarca aynı problemden ötürü servise gitmeme rağmen her seferinde ayar yenileyip gönderildim, sonuncu gidişimde ayarla ilgili olmadığı sistemde bir problem olduğu ısrarım üzerine enjektör temizliği ve debi ayarı yaptılar ve bunların garantiye girmediğini söyleyip işçilik ücretlerini aldılar. Atikerin bu yönde talimatı nedir bilmiyorum ama ben bu garantinin ne işe yaradığını anlamadım, resmi servis garantili montaja şikayetim üzerine yaptığı her müdahaleye para talep etti bugüne kadar. Neyse yapılan müdahale yine bir işe yaramadı, araç yeri geliyor problemsiz çalışıyor yeri geliyor tekleyip benzine geçiyor. En sonunda kaputu kendim açıp elle kontrol etmeye başladım. Lpg ye geçtikten sonra enjektör bobinlerini sağa sola yatırdığımda teklemelerin başladığını fark edip o bölgeye odaklandım ve bir kablo demetinin enjektör kütüğünün montajı altında bir yerden sürterek sıyrıldığını ve şasi alarak kısa devre türü minik kıvılcımlar attığını fark ettim. Hemen o kabloyu bez bantla izole edip sıkıştığı yerden kurtararak cırt kelepçeyle sabitledim. Şükür problem ortadan kalktı. Ama anladım ki montaj kalitesi, ustalık tecrübesi bambaşka bir önem arz ediyormuş.

    Sorunumu görmeden teşhis eden Candan Mühendislik Yetkilisine teşekkür ederim, onun yardımıyla kendi göbeğimizi kendimiz kesmiş olduk.
    **A-T-İ-K-E-R** OTOGAZ SİSTEMLERİ DESTEK PLATFORMU-CANDAN MÜHENDİSLİK
    **A-T-İ-K-E-R** OTOGAZ SİSTEMLERİ DESTEK PLATFORMU-CANDAN MÜHENDİSLİK



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mustyyyyy -- 6 Eylül 2016; 11:39:03 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustyyyyy

    quote:

    Orijinalden alıntı: candan mühendislik

    quote:

    Orijinalden alıntı: mustyyyyy

    Merhabalar, aracımda atiker microfast takılı, ilk 10 bin km de ateşleme kaynaklı olanları saymazsak kitten dolayı bir sıkıntı yaşamadım ateşleme elemanları komple değişti teklemeler düzeldi sıkıntısız kullandım ama 10 bin bakımı gelince sistem sesli uyarı verip benzine geçti bir daha elle lpg ye dönmedi. Servise gidip 10 bin bakımı yapıldı, ayar yapıldı sistem normale döndü ve ertesi gün uzun yola çıktım. Fakat 40 - 50 km yolculuktan sonra araç 2000 devir civarında hafif hafif silkeleme yapmaya başladı, bu devrin üzerine çıkınca silkelemeden kurtuluyor çekiş düzeliyordu. Fakat hız ve vites değişimleri sırasında 2000 devir civarında silkelemeler kendini iyice hissettirip hata verip benzine geçti. Ne kadar uğraştıysam lpg ye geçiremedim. Yol üzerinde bir ilçede atiker servisine girdim, bilgisayarda 3. silindir hatası göründü, sildiler düzeldi ve yola devam edebildim. Ancak bu durum iki üç haftada bir oluyor bazen kontak yenilemeyle düzeliyordu. Geçen hafta yine tekrarlamaya başladı. 10 bin bakımını yapan servise gittim, bilgisayara bağladılar ayarı kim yaptı buna deyip suçu ayar bozukluğuna attılar, oysaki kendileri yapmıştı. Yine bir ayarla beni yolladılar. Hata kodunu sildiler. Kısa bir süre normal gibiydi fakat 2000 devir civarı teklemeler yine ortaya çıktı. Belli ki ayar meselesi değil, bir parça değişecek ama yanaşmıyorlar beni oyalıyorlar.

    Bu problemin bariz bir sebebi varmı? Enjektörler? Map? Regülatör? vs...

    Ne tavsiye edersiniz?

    TEŞEKKÜRLER...

    daha önce karşılaştığımız bir sorun : gaz tesisatı kısa devre yapıyor.. gaz tesisatını değiştirin.. geçmiş olsun.. http://www.candanmuhendislik.com.tr/

    Tebrik ederim Sn. Candan Mühendislik, sizin bu uzaktan teşhisinizden sonra defalarca aynı problemden ötürü servise gitmeme rağmen her seferinde ayar yenileyip gönderildim, sonuncu gidişimde ayarla ilgili olmadığı sistemde bir problem olduğu ısrarım üzerine enjektör temizliği ve debi ayarı yaptılar ve bunların garantiye girmediğini söyleyip işçilik ücretlerini aldılar. Atikerin bu yönde talimatı nedir bilmiyorum ama ben bu garantinin ne işe yaradığını anlamadım, resmi servis garantili montaja şikayetim üzerine yaptığı her müdahaleye para talep etti bugüne kadar. Neyse yapılan müdahale yine bir işe yaramadı, araç yeri geliyor problemsiz çalışıyor yeri geliyor tekleyip benzine geçiyor. En sonunda kaputu kendim açıp elle kontrol etmeye başladım. Lpg ye geçtikten sonra enjektör bobinlerini sağa sola yatırdığımda teklemelerin başladığını fark edip o bölgeye odaklandım ve bir kablo demetinin enjektör kütüğünün montajı altında bir yerden sürterek sıyrıldığını ve şasi alarak kısa devre türü minik kıvılcımlar attığını fark ettim. Hemen o kabloyu bez bantla izole edip sıkıştığı yerden kurtararak cırt kelepçeyle sabitledim. Şükür problem ortadan kalktı. Ama anladım ki montaj kalitesi, ustalık tecrübesi bambaşka bir önem arz ediyormuş.

    Sorunumu görmeden teşhis eden Candan Mühendislik Yetkilisine teşekkür ederim, onun yardımıyla kendi göbeğimizi kendimiz kesmiş olduk.
    **A-T-İ-K-E-R** OTOGAZ SİSTEMLERİ DESTEK PLATFORMU-CANDAN MÜHENDİSLİK
    **A-T-İ-K-E-R** OTOGAZ SİSTEMLERİ DESTEK PLATFORMU-CANDAN MÜHENDİSLİK


    Faydalı olabildi isek ne mutlu.. Sorunun çözüldüğüne sevindim..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ege2005

    Merhaba,

    büyük olasılıkla daha önce sorulmuştur ama formda bulamadım.
    benim aracım Dacia Sandero 1.4 MPI 2010 model.
    bu araca otogaz sistemi olarak ne önerirsiniz. (sıkıntı yaratmaması ve az yakması ilk öncelikli, fiyat ikinci planda)

    Atiker gold kesinlikle .. Çok memnun kalırsınız ..
  • İyi günler Tekirdağ çerkezköydeyim 2013 model clio 4 0.9 tce model bir aracım var.lpg takmayı düşünüyorum uzun vadeli atikerin hangi kiti ni önerirsiniz.kitle beraber yağlama sistemide takmak gerekirmi.bizim araçların sübapları magnezyummuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba. Sorum candan mühendisliğe.
    Atiker Microfast Obdli sistem taktırdım araca. Kia Rio 2015 1.25 13.000 km de.
    Yakıt, performanstan memnunum, gayet iyi.

    Fakat lpg yakıt seviyesini gösteren ışıklar hiç değişmiyor.
    Sürekli ışıkların tamamı yanıyor ve bitmeye yakın birden tek ışığa düşüyor. Sora da gaz bitiyor araç benzine geçiyor.
    Ustaya gösterdim, Sensör varmış tankta, onu 2 dk değiştirdi. Fakat değişen bir şey olmadı.
    Acaba sorun şamandırada mı yoksa simit tüplerin genel sorunu mu bu konu?

    Ben km ye bakarak gaz dolduruyorum. Yani ışıklar benim için önemli değil. Araç gazda mı benzinde mi o açıdan ışığa bakıyorum.
    Depoyu dolduruyorum ve km göstergesindeki Trip B yi sıfırlıyorum.
    Mesafe 300 km yi aşınca depoyu tekrar doldurtuyorum. 20-25 lt gibi birşey alıyor.
  • Merhaba benim de birkaç sorum olacak;

    1 ay önce Uno 70s aldım. Karbüratörlü olan model.

    Araçta Simit tanklı Atiker lpg sistemi mevcut.

    Aracı ilk aldığımda benzinle çalışıp motor iyice ısınmadan gaz'a geçmiyordu, Lpg filtresini değiştirip gaz ayarı yaptırdıktan sonra ilk marş'ta çalışıyor yalnız 1 dakika falan gaza hafif basıyorum sonrasında araç istop etmeden çalışıyor.

    Böyle benzinsiz çalıştırmamda bir sıkıntı olur mu?
  • Zengin karışım hatası neden kaynaklıdır 1 senedir bir türlü çözemedim yardımcı olur musunuz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkan2559

    İyi günler Tekirdağ çerkezköydeyim 2013 model clio 4 0.9 tce model bir aracım var.lpg takmayı düşünüyorum uzun vadeli atikerin hangi kiti ni önerirsiniz.kitle beraber yağlama sistemide takmak gerekirmi.bizim araçların sübapları magnezyummuş.


    Merhaba.. evet doğrudur supapları alaşımlı metal.. Bu noktada doğru ürün ve doğru montaj yapılırsa herhangi bir sorun yaşanmaz.. en önemli konu araç benzinli gibi gitmeli ve arıza lanbası yanmamalı.. Atiker gold kesinlikle önereceğim marka olacaktır.. supap yağlama sistemi şart değil..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Von Allen

    Merhaba. Sorum candan mühendisliğe.
    Atiker Microfast Obdli sistem taktırdım araca. Kia Rio 2015 1.25 13.000 km de.
    Yakıt, performanstan memnunum, gayet iyi.

    Fakat lpg yakıt seviyesini gösteren ışıklar hiç değişmiyor.
    Sürekli ışıkların tamamı yanıyor ve bitmeye yakın birden tek ışığa düşüyor. Sora da gaz bitiyor araç benzine geçiyor.
    Ustaya gösterdim, Sensör varmış tankta, onu 2 dk değiştirdi. Fakat değişen bir şey olmadı.
    Acaba sorun şamandırada mı yoksa simit tüplerin genel sorunu mu bu konu?

    Ben km ye bakarak gaz dolduruyorum. Yani ışıklar benim için önemli değil. Araç gazda mı benzinde mi o açıdan ışığa bakıyorum.
    Depoyu dolduruyorum ve km göstergesindeki Trip B yi sıfırlıyorum.
    Mesafe 300 km yi aşınca depoyu tekrar doldurtuyorum. 20-25 lt gibi birşey alıyor.

    Maalesef bu konuda sıkıntılar yaşanabiliyor.. Atiker sensör değişikliğine gitti ve programdan bu sensör seçeneği işaretlenmesi gerekir bi buna baksınlar eğer buda soruna çözüm olmuyorsa şamandıra değişimine gidilebilir..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kadirekinci

    Merhaba benim de birkaç sorum olacak;

    1 ay önce Uno 70s aldım. Karbüratörlü olan model.

    Araçta Simit tanklı Atiker lpg sistemi mevcut.

    Aracı ilk aldığımda benzinle çalışıp motor iyice ısınmadan gaz'a geçmiyordu, Lpg filtresini değiştirip gaz ayarı yaptırdıktan sonra ilk marş'ta çalışıyor yalnız 1 dakika falan gaza hafif basıyorum sonrasında araç istop etmeden çalışıyor.

    Böyle benzinsiz çalıştırmamda bir sıkıntı olur mu?



    rölantide 1-2 dk gaza basmadan aracı ısıtın.. çok soğuk havalar haricinde sorun çıkmaz..
  • 2012 cruze aracımda sürekli Zengin karışım hatası alıyorum microfast takılı olduğu söyledi merkez sorun bir türlü çözülemedi nereye baktırmalıyım?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: candan mühendislik

    quote:

    Orijinalden alıntı: kadirekinci

    Merhaba benim de birkaç sorum olacak;

    1 ay önce Uno 70s aldım. Karbüratörlü olan model.

    Araçta Simit tanklı Atiker lpg sistemi mevcut.

    Aracı ilk aldığımda benzinle çalışıp motor iyice ısınmadan gaz'a geçmiyordu, Lpg filtresini değiştirip gaz ayarı yaptırdıktan sonra ilk marş'ta çalışıyor yalnız 1 dakika falan gaza hafif basıyorum sonrasında araç istop etmeden çalışıyor.

    Böyle benzinsiz çalıştırmamda bir sıkıntı olur mu?



    rölantide 1-2 dk gaza basmadan aracı ısıtın.. çok soğuk havalar haricinde sorun çıkmaz..

    Peki bu internette birkaç haber okumuştum, araç sürekli lpg'de kullanılırsa benzin hortumları delinip yangın çıkıyor diye. Bununla ilgili bir sıkıntı olur mu?




  • Merhaba candan mühendislik. Opel corsa b 1.4 8valf araca lpg dönüşümü düşünüyorum. Bir gaz dönüşüm firması sorun yaşayabileceğimi söyledi benzinde kullan daha iyi dedi. Sizce bu modelde gaz dönüşümü problem çıkarır mı. Nelere dikkat etmek gerekir. Marka olarak da ne tavsiye edersiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hoksi

    2012 cruze aracımda sürekli Zengin karışım hatası alıyorum microfast takılı olduğu söyledi merkez sorun bir türlü çözülemedi nereye baktırmalıyım?


    microfast teknik olarak aracına uyumlu değil arıza lanbası yanması normal hatta supap ile alakalı sorun yaşama ihtimalin yüksek.. Atikerin GOLG serisi ürün olmalıydı..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kadirekinci

    quote:

    Orijinalden alıntı: candan mühendislik

    quote:

    Orijinalden alıntı: kadirekinci

    Merhaba benim de birkaç sorum olacak;

    1 ay önce Uno 70s aldım. Karbüratörlü olan model.

    Araçta Simit tanklı Atiker lpg sistemi mevcut.

    Aracı ilk aldığımda benzinle çalışıp motor iyice ısınmadan gaz'a geçmiyordu, Lpg filtresini değiştirip gaz ayarı yaptırdıktan sonra ilk marş'ta çalışıyor yalnız 1 dakika falan gaza hafif basıyorum sonrasında araç istop etmeden çalışıyor.

    Böyle benzinsiz çalıştırmamda bir sıkıntı olur mu?



    rölantide 1-2 dk gaza basmadan aracı ısıtın.. çok soğuk havalar haricinde sorun çıkmaz..

    Peki bu internette birkaç haber okumuştum, araç sürekli lpg'de kullanılırsa benzin hortumları delinip yangın çıkıyor diye. Bununla ilgili bir sıkıntı olur mu?

    benzini kullanmaya kullnmaya bu ihtimal doğrudur.. benzini kullanmaya başladığında aracı bu açıdan kontrolden geçirmen gerek..




  • Aracimda atiker sistem takili aklima takilan bi soru var gecenlerde filtre degistirdim ama sanki yanlis taktilar gibi geldi (atiker class2)filtrenin uzerindeki ok isareti ne tarafa doru olmasi gerekiyor enjektorleremi yoksa regulatoremi cevap verirseniz sevinirim tsekkurler
    Bu mesaja eklenen görseller:

    **A-T-İ-K-E-R** OTOGAZ SİSTEMLERİ DESTEK PLATFORMU-CANDAN MÜHENDİSLİK

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: inaltun

    Aracimda atiker sistem takili aklima takilan bi soru var gecenlerde filtre degistirdim ama sanki yanlis taktilar gibi geldi (atiker class2)filtrenin uzerindeki ok isareti ne tarafa doru olmasi gerekiyor enjektorleremi yoksa regulatoremi cevap verirseniz sevinirim tsekkurler
    Bu mesaja eklenen görseller:

    **A-T-İ-K-E-R** OTOGAZ SİSTEMLERİ DESTEK PLATFORMU-CANDAN MÜHENDİSLİK

    aynı soru youtube da sorulmuş ok işareti enjektör tarafına dönük olacaktır.
    candan mühendislik merhaba; merak ettiğim bişey var, benim benzin pompasının basıncı biraz düşük çıktı, yani 3 bar üzeri olması gerekirken 2 barlarda geziyor. bu durum benzin ms süresini etkiler mi? bir de lpg ayarını lft sft yi gözardı edip benzin ve lpg ms sürelerini eşitleyerek mi yapmalıyız, yoksa ms önemli değil de lft sft değerlerini sıfıra yakın olacak şekilde yapmalıyız. bu konuda başka forumlarda yoğun tartışmalar olduğundan meraktan soruyorum. bu arada kitim atiker micro fast.




  • 
Sayfa: önceki 159160161162163
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.